Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, cinemusic είπε

Ανοησίες από τον αγαπημένο μας Αλόνσο.

Παρεμπιπτόντως ο Χάμιλτον στο Σπριντ έφαγε 20 δευτερόλεπτα ποινή κατά την διέλευση του από τα pit Lane  υπό καθεστώς SC.

Προσπάθησα να καταλάβω το λόγω αλλά δεν έβγαλα άκρη 

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, cinemusic είπε

Για αυτό υποθέτω λεει παραπάνω ο φίλος πως ο κανόνας είναι απαράδεκτος ( αν καταλαβαίνω σωστά)

Ο κάθε αγωνοδικης τον  ερμηνεύει όπως του κάτσει ενώ κάποιες φορές κανουν πως δεν βλέπουν.

Πάντως η δεύτερη περίπτωση που πήρε ποινή ο Σάϊνθ είναι το λιγότερο παράξενη και μάλλον ναι,  ισχύει ότι αν δεν είχε γίνει ζημιά στο μονοθέσιο του Πιαστρι να μην είχε παρθεί τέτοια απόφαση .

 

 

3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

γιαυτο κλείνουν παντα την εσωτερικη. γιατι ειναι σχεδον αδυνατον να περασεις απεξω. φρεναρεις και λιγο μετα το απεξ και δεν σε περναει τιποτα. αν ο αλλος ειναι τοσο πιο γρηγορος που περναει απεξω πριν το απεξ η προλαβαινει να στριψει μαζι σου τοτε καλως σου πηρε τη θεση. 

Μονο που αν φρεναρεις αργοτερα και χασεις τελειως το apex μην επιτρεποντας στον επιτιθεμενο να στριψει σωστα , τοτε παίρνεις ποινη ακομα και αν δεν υπηρχε επαφη. 

Παραδειγμα ο Magnussen στο sprint που πηρε ποινη. 

------------------------

3 ώρες πριν, just getting started είπε

Ακριβώς αυτό εννοώ.

Ένας τέτοιος κανόνας, θέτει στην ευχέρεια του αμυνόμενου, αν θα ανοίξει το τιμόνι και θα παραχωρήσει τη θέση, ή αν θα συγκρουστεί με τον επιτιθέμενο, όπου και θα δωθεί ποινή στον δεύτερο.

Είναι lose lose για τον αμυνόμενο όπως και να έχει, αν απλά κοιτούν ποιος είναι "μπροστά στο apex". Λες και ο οποιοσδήποτε στην εξωτερική, θα δει κάποιον μπροστά του στη στροφή, και θα πει, ας στρίψω πάνω του 😂

Δεν ισχύει αυτο που γραφεις οτι αν συγκρουστει με τον επιτιθεμενο, τοτε η ποινη θα δωθει στον επιτιθεμενο. 

Εξαρταται απο το ποιος ηταν μπροστα, αν μιλαμε για εισοδο ή εξοδο στροφης, αν ειχε ελεγχο του μονοθεσιου κλπ. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Μονο που αν φρεναρεις αργοτερα και χασεις τελειως το apex μην επιτρεποντας στον επιτιθεμενο να στριψει σωστα , τοτε παίρνεις ποινη ακομα και αν δεν υπηρχε επαφη. 

Παραδειγμα ο Magnussen στο sprint που πηρε ποινη. 

------------------------

Δεν ισχύει αυτο που γραφεις οτι αν συγκρουστει με τον επιτιθεμενο, τοτε η ποινη θα δωθει στον επιτιθεμενο. 

Εξαρταται απο το ποιος ηταν μπροστα, αν μιλαμε για εισοδο ή εξοδο στροφης, αν ειχε ελεγχο του μονοθεσιου κλπ. 

καλα αυτος εχασε τελειως τη στροφη, βγηκε εκτος πιστας και ακουμπησανε κιολας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

καλα αυτος εχασε τελειως τη στροφη, βγηκε εκτος πιστας και ακουμπησανε κιολας. 

Δεν λεω για οταν ακουμπησανε αλλα για οταν εχασε τελειως το apex ο Magnussen(οχι οταν εκοψε το chicane) και πεταξε εκτός πιστας τον Χαμ χωρίς να ακουμπησουν. 

Κι αυτο ήταν απλα ενα προσφατο παραδειγμα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Χόρνερ λέει ότι ο Μαξ είχε ζημιά στο πάτωμα στο συμβάν με το κολωνάκι, χάνοντας 2,5 δέκατα ανά γύρο .

https://www.gpblog.com/en/news/274815/what-made-verstappen-unable-to-keep-up-with-norris-horner-explains.html

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια οι οδηγοι πως κατουρανε;
Τους βλεπω να βγαινουν απο τα αυτοκινητα και πανε καρφι στο δωματιο που ειναι οι νικητες και καθονται. Μια τουαλετα τιποτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, safridia είπε

Ρε παιδια οι οδηγοι πως κατουρανε;
Τους βλεπω να βγαινουν απο τα αυτοκινητα και πανε καρφι στο δωματιο που ειναι οι νικητες και καθονται. Μια τουαλετα τιποτα;

δεν τους έχει μείνει υγρό στο σώμα μετά από τόση ώρα στο αμάξι. συν ότι θα έχουν μάθει να ελέγχουν καλύτερα. το να έχουν καθετήρα το βλέπω χλωμό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, safridia είπε

Ρε παιδια οι οδηγοι πως κατουρανε;

Πάνω τους, μέσα στη φόρμα, τα αφήνουν και φεύγουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, james01gr είπε

δεν τους έχει μείνει υγρό στο σώμα μετά από τόση ώρα στο αμάξι. συν ότι θα έχουν μάθει να ελέγχουν καλύτερα. το να έχουν καθετήρα το βλέπω χλωμό

Αυτο. Αντιστοιχα με αθλητες μαραθωνιου κλπ που δεν χρειαζονται τουαλετα για ωρες.
Στις πολυ σπανιες περιπτωσεις που δεν μπορουν να κρατηθουν, τα αφηνουν μεσα στην φορμα τους.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, haHa said:

Αυτο. Αντιστοιχα με αθλητες μαραθωνιου κλπ που δεν χρειαζονται τουαλετα για ωρες.
Στις πολυ σπανιες περιπτωσεις που δεν μπορουν να κρατηθουν, τα αφηνουν μεσα στην φορμα τους.

Σε έναν ημιμαραθώνιο με απότομη ζέστη και σοβαρή αφυδάτωση κατούρησα ξανά στις 22:00 παρά τα όσα υγρά είχα πιει μέσα στον αγώνα και μετά τον τερματισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Cygnus είπε

Σε έναν ημιμαραθώνιο με απότομη ζέστη και σοβαρή αφυδάτωση κατούρησα ξανά στις 22:00 παρά τα όσα υγρά είχα πιει μέσα στον αγώνα και μετά τον τερματισμό.

Δεν είναι το ίδιο. Στην F1 με δυνάμεις 5 και 6G το να έχεις γεμάτη ουροδόχο κύστη είναι επικίνδυνο για τα άλλα όργανα, οπότε κατουράνε μέσα στη στολή τους. Και δεν είναι σπάνιο να συμβεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραιος ο Νορρις. Και αξιος νικητης.

Εγω δεν καταλαβα τι παιχτηκε με το SC και δεν ειδα και κανεις να γραφει κατι.

Οταν βγηκε ο Μαιλαντερ η διαφορα ηταν περιπου 11 δευτερολεπτα. Και ξαφνικα πηγε 30 με το SC να εχει πιασει τον Μαξ,

Και λεω τι στο καλο ο Νορρις δλδ θα ειναι ενα γυρο μπροστα αν μεινει ετσι η κατασταση? Και μετα εδωσαν εντολη να προσπερασει ο Μαξ και οι υπολοιποι...Και ολο αυτο βεβαια εκανε τον Λαντο να μη χασει track position.

Εχω καταλαβει κατι λαθος? Δεν το ξανα ειδα βεβαια μετα το συμβαν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...