Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, haHa είπε

Δεν ειναι αφυδατωμενοι, μια χαρα πινουν νερο/υγρα.

Το οτι δεν χρειαζεται να κατουρησουν ειναι κατι που συμβαινει σε ολους τους αθλητες:
α) μεγαλο μερος των υγρων που πινουν φευγουν με τον ιδρωτα αντι να καταληξουν στην ουροδοχο κυστη.
Για αυτο βλεπεις αθλητες πχ ironman (~ 9 ωρες) να εχουν πιει απειρα λιτρα υγρων αλλα να μην εχουν χρειαστει να πανε τουαλετα
β) ταυτοχρονα, σε ζεστο περιβαλλον και με υψηλους καρδιακους σφυγμους, ειναι μειωμενα υγρα που καταληγουν στην ουροδοχο κυστη.

Και γιατί να χρειαστεί να πάνε τουαλέτα δηλαδή; 
Αμα πάνε μια πριν τον αγώνα μετά δεν έχουν ανάγκη σιγά 1.5 ώρα είναι ο αγώνας 

Δεν νομίζω αυτό να είναι κάτι σοβαρό 

Μαραθώνιο σταματάνε για κατούρημα; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω πετύχει τον Sebastien Loeb, μόλις τερμάτισε την ειδική... πέρασε τον τερματισμό, πάρκαρε το αυτοκίνητο πιο πέρα στο δάσος και έτρεχε βγάζοντας ταυτόχρονα τη φόρμα, για την ανάγκη του μέσα στο δάσος. Από πίσω να τρέχουν όλοι οι fan που τον περίμεναν στον τερματισμό, για να τους δώσει αυτόγραφο. :lol:

  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, specre είπε

Έχω πετύχει τον Sebastien Loeb, μόλις τερμάτισε την ειδική... πέρασε τον τερματισμό, πάρκαρε το αυτοκίνητο πιο πέρα στο δάσος και έτρεχε βγάζοντας ταυτόχρονα τη φόρμα, για την ανάγκη του μέσα στο δάσος. Από πίσω να τρέχουν όλοι οι fan που τον περίμεναν στον τερματισμό, για να τους δώσει αυτόγραφο. :lol:

στην f1 δεν παίζει αυτό γιατί ζυγίζουν αυτοκίνητα και οδηγό. είναι από τους σημαντικότερους λόγους που δεν πάνε τουαλέτα. χρειάζονται ακόμα και τα ούρα στον οργανισμό τους για να δείχουν βαρύτεροι...

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχαν κάνει κάποιες δοκιμές παλιά, να αλλάξουν το κάθισμα στα μονοθέσια για να λύσουν το πρόβλημα. Και ενώ οι δοκιμές πήγαιναν μια χαρά και οι πιλότοι ήταν ευτυχισμένοι, ήρθαν οι δοκιμές πρόσκρουσης…
Υπάρχει φωτογραφία από τις δοκιμές, για να μην λέτε ότι τα φαντάζομαι.

 

F1pee.jpg

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, james01gr είπε

στην f1 δεν παίζει αυτό γιατί ζυγίζουν αυτοκίνητα και οδηγό. είναι από τους σημαντικότερους λόγους που δεν πάνε τουαλέτα. χρειάζονται ακόμα και τα ούρα στον οργανισμό τους για να δείχουν βαρύτεροι...

Δεν είπα ότι ισχύει ή μπορεί να ισχύσει στην F1. Πάντως θα ήθελα να δω οδηγό μονοθεσίου F1, να το σταματάει στην άκρη για να πάει να κάνει την ανάγκη του. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Tasos19s είπε

Ναι ήταν ένας αγώνας με ενδιαφέρον 

Χωρίς την τόσο μεγάλη δυναμική της Red Bull οι αγώνες ανακατεύονται πολύ και αυτό μας αρέσει 

Βγηκε πρώτος ένας που στα μισά του αγώνα ήταν 5ος και το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν αυτό που άλλαξε πολύ τα δεδομένα για καλό των θεατών 

Αν παρατήρησες όταν ήταν πέμπτος έκανε συνεχόμενα ταχύτερους γύρους! Ήταν ο πιο γρήγορος στο grid από την αρχή του αγώνα! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, james01gr είπε

στην f1 δεν παίζει αυτό γιατί ζυγίζουν αυτοκίνητα και οδηγό. είναι από τους σημαντικότερους λόγους που δεν πάνε τουαλέτα. χρειάζονται ακόμα και τα ούρα στον οργανισμό τους για να δείχουν βαρύτεροι...

Τι γράφεις? Εδώ και χρόνια είναι γνωστό ότι κατουράνε μέσα στη φόρμα τους. Μια απλή αναζήτηση στο google και θα βρεις πολλά ενδιαφέροντα πραγματάκια. 

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενυδάτωση και διαχείριση υγρών των πιλότων F1.

Πριν τον αγώνα

Η σωστή ενυδάτωση διασφαλίζει ότι είναι συγκεντρωμένοι και δεν διατρέχουν τον κίνδυνο μυϊκής κράμπας. Κάθε οδηγός έχει έναν διατροφολόγο και έναν προσωπικό προπονητή, των οποίων η δουλειά είναι να διασφαλιστεί ότι ο οδηγός είναι σε τέλεια φόρμα κατά την εκκίνηση ενός αγώνα. Μία από τις δουλειές τους είναι να φροντίσουν ο πιλότος να πίνει πολλά υγρά από τη στιγμή που θα ξυπνήσει την ημέρα του αγώνα. Η ενυδάτωση συνοδεύεται από πολλές διαδρομές στην τουαλέτα για να βεβαιωθεί ότι η κύστη του είναι όσο το δυνατόν πιο άδεια πριν τον αγώνα. Ο David Coulthard είχε πει ότι έπινε πάνω από 5 λίτρα υγρών, από την στιγμή που ξυπνούσε μέχρι να μπει στο μονοθέσιο πριν από την έναρξη ενός αγώνα.


Κατά τη διάρκεια του αγώνα

Σε κάθε μονοθέσιο, συνήθως κάτω από τα πόδια του οδηγού ή πίσω από αυτά, υπάρχει μια εύκαμπτη σακούλα χωρητικότητας περί το 1,5 λίτρο, με ισοτονικό ποτό γεμάτο ηλεκτρολύτες και άλατα για την αναπλήρωση των υγρών και των μετάλλων που χάνεται μέσω του ιδρώτα. Στο τιμόνι υπάρχει ένα κουμπί που ενεργοποιεί μια αντλία, για να φέρει το υγρό στο στόμα, μέσα από το σωληνάκι που συνήθως μπαίνει στο κράνος από μια τρύπα στο ύψος του στόματος του πιλότου. Ο Lewis Hamilton είχε πει ότι έπινε συνήθως 0,5 λίτρα, ο Valtteri Bottas περίπου 1 λίτρο, ο Lando Norris καθόλου.


Η ούρηση εντός μονοθέσιου

Απλά τα αφήνουν να φύγουν εντός φόρμας. Δεν φορούν πάνες, καθετήρες, shewee ή οτιδήποτε άλλο. Ο βαθμός δυσκολίας βέβαια είναι αρκετά πάνω από ότι μπορεί να διαχειριστεί ένας κοινός θνητός. Το θετικό είναι ότι αν δεν έχει υπάρξει πρόβλημα στο πρόγραμμα ενυδάτωσης πριν, δεν θα χρειαστεί ένα επιπλέον ζόρι στη διάρκεια του αγώνα. Στην περίπτωση που χρειαστεί, τουλάχιστον θα είναι ένα διαυγές άοσμο υγρό. Ο Mark Webber είχε πει ότι ούρησε μόνο μία φορά κατά τη διάρκεια της καριέρας του στη F1, το 2009 στη Μαλαισία. Κάποια απροσδόκητα γεγονότα πριν από τον αγώνα του χάλασαν το πρόγραμμα ενυδάτωσης. Από τον 10ο γύρο ήθελε πιπί του. Ευτυχώς η πίστα είχε 2 μεγάλες ευθείες, ανακουφίστηκε σε 2 δόσεις, λίγο σε κάθε μία. Και ο David Coulthard έχει δηλώσει μία μόνο φορά, το 1997 στον Καναδά, λόγω παρατεταμένης διάρκειας του αγώνα. Μάλιστα είχε πει ότι παρότι το έκανε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, ήταν πολύ δύσκολο. Ο Lewis Hamilton πριν αρκετά χρόνια είχε πει ότι δεν χρειάστηκε ποτέ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έπρεπε να έρθει νωρίτερα στη Ferrari επι Μπινοτο να ταιριάξει γάντι στο τσίρκο. Τώρα τι να τον κάνουμε που ο Βασερ βάζει τάξη στο μαγαζί…. όπως & να χει may the force be with you. 
 

image.png

Επεξ/σία από Lotof
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Lotof είπε

Έπρεπε να έρθει νωρίτερα στη Ferrari επι Μπινοτο να ταιριάξει γάντι στο τσίρκο. Τώρα τι να τον κάνουμε που ο Βασερ βάζει τάξη στο μαγαζί…. όπως & να χει may the force be with you. 
 

image.png

Για met gala και μάλιστα για το θέμα που είχε και “λίγα” φόρεσε…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JLEE είπε

Αν παρατήρησες όταν ήταν πέμπτος έκανε συνεχόμενα ταχύτερους γύρους! Ήταν ο πιο γρήγορος στο grid από την αρχή του αγώνα! 

Κι ο Hamilton ήταν πιο γρήγορος από τον Perez αλλά δεν μπόρεσε να τον περάσει 

Οτι κάποιος είναι πιο γρήγορος δεν σημαίνει πάντα ότι θα βγει και πρώτος 

Ηταν ένα σύνολο παραγόντων που έπαιξε ρόλο και είδαμε αυτό το θέαμα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Tasos19s είπε

Κι ο Hamilton ήταν πιο γρήγορος από τον Perez αλλά δεν μπόρεσε να τον περάσει 

Οτι κάποιος είναι πιο γρήγορος δεν σημαίνει πάντα ότι θα βγει και πρώτος 

Ηταν ένα σύνολο παραγόντων που έπαιξε ρόλο και είδαμε αυτό το θέαμα 

Καλά εννοείται! Αν δεν ήταν το SC τώρα δεν θα μιλούσαμε για την πρώτη νίκη του Norris. 

Επίσης αν μετά το SC ήταν κάποιος άλλος θα τον είχε περάσει ο Μαξ εύκολα.. 

Ο Norris έκανε εξαιρετικό αγώνα και του άξιζε η νίκη! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, JLEE είπε

Καλά εννοείται! Αν δεν ήταν το SC τώρα δεν θα μιλούσαμε για την πρώτη νίκη του Norris. 

Επίσης αν μετά το SC ήταν κάποιος άλλος θα τον είχε περάσει ο Μαξ εύκολα.. 

Ο Norris έκανε εξαιρετικό αγώνα και του άξιζε η νίκη! 

Ναι έτσι ακριβώς 

Ειχε θέματα όλο το ΣΚ η Red Bull όποτε δόθηκε η ευκαιρία στους άλλους να έχουν την όρεξη για πρωτιά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...