Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω την αίσθηση ότι τα πάντα είναι θέμα μιας λεπτής ισορροπίας γύρω από ένα μικρό παράθυρο βέλτιστης λειτουργίας των ελαστικών.

Ούτε να τα καταπονούμε, ούτε να είμαστε φλώροι και να μη τα φέρνουμε γρήγορα εκεί που πρέπει (Φεράρι).

Κάτι μαγικό έχουν κάνει στη ρεντμπουλ και έχουν κάτσει εκεί που πρέπει.

Νομίζω ότι στο μέλλον θα πρέπει να ανοίξουν τη ψαλίδα στα ελαστικά, να γίνουν πιο ανεκτικά σε μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας, να ανοίξουν το παράθυρο και εκεί θα έρθει και το θέαμα. Δεν ξέρω αν γίνεται αυτό εύκολα από άποψη τεχνολογίας υλικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Έχω την αίσθηση ότι τα πάντα είναι θέμα μιας λεπτής ισορροπίας γύρω από ένα μικρό παράθυρο βέλτιστης λειτουργίας των ελαστικών.

Ούτε να τα καταπονούμε, ούτε να είμαστε φλώροι και να μη τα φέρνουμε γρήγορα εκεί που πρέπει (Φεράρι).

Κάτι μαγικό έχουν κάνει στη ρεντμπουλ και έχουν κάτσει εκεί που πρέπει.

Νομίζω ότι στο μέλλον θα πρέπει να ανοίξουν τη ψαλίδα στα ελαστικά, να γίνουν πιο ανεκτικά σε μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας, να ανοίξουν το παράθυρο και εκεί θα έρθει και το θέαμα. Δεν ξέρω αν γίνεται αυτό εύκολα από άποψη τεχνολογίας υλικών.

Αφού το έχουν δηλώσει οι οδηγοί ότι στον αγώνα ακολουθούν ρυθμό. Δεν πιέζουν τέρμα 

Αυτο μόνο στις κατατακτήριες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

GOAT

Hamilton:10 βαθμοί 

Στρολ:9 βαθμοί 

Μετά τις κατατακτήριες ο Lewis Midfieldon είπε ότι για πρώτη φορά φέτος έχω καλή αίσθηση από το μονοθέσιο….. η καλύτερη W15 που έχω δει φέτος. Εντελώς τυχαία ήταν και μπροστά σε κατατακτήριες από τον Russel. Του το αφιερώνω:

Πλέον το κατάλαβε και μόνος του στον αγώνα και έδωσε team order στον εαυτό του να τον προσπεράσει ο Russel. Τι έχουμε να ζησουμε στην Ferrari …. τώρα που κάπως στρώνει η ομάδα έρχεται ο κλόουν 🤦‍♂️

GOAT δικαιολογίες volume 1569¥€¥$*?…..χάσαμε το μέτρημα με δαυτον:

I got some damage I think in the first stint at the restart with Charles [Leclerc] and I had massive understeer, like huge, huge understeer. 

"So that's why I decided to let George [Russell] by, because he seemed quicker and I just couldn't turn the car.

Σε αλλά νέα η Mercedes πλέον χωρίς το πλεονέκτημα στον κινητήρα δείχνει ποσο μέτρια ομάδα είναι. Φάπες μέχρι να σβήσει ο ήλιος στους Mercheaters. Έχουν και τον Τοτό να τάζει και να τους κοροϊδεύει….. η Mercedes ακόμα τεστάρει και συλλέγει δεδομένα 🤣

That is the positive that we take from the race. It is live testing now for us

 

Επεξ/σία από Lotof
  • Haha 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Έχω την αίσθηση ότι τα πάντα είναι θέμα μιας λεπτής ισορροπίας γύρω από ένα μικρό παράθυρο βέλτιστης λειτουργίας των ελαστικών.

Ούτε να τα καταπονούμε, ούτε να είμαστε φλώροι και να μη τα φέρνουμε γρήγορα εκεί που πρέπει (Φεράρι).

Κάτι μαγικό έχουν κάνει στη ρεντμπουλ και έχουν κάτσει εκεί που πρέπει.

Νομίζω ότι στο μέλλον θα πρέπει να ανοίξουν τη ψαλίδα στα ελαστικά, να γίνουν πιο ανεκτικά σε μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας, να ανοίξουν το παράθυρο και εκεί θα έρθει και το θέαμα. Δεν ξέρω αν γίνεται αυτό εύκολα από άποψη τεχνολογίας υλικών.

Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τα ελαστικά. Κατά παραγγελία της F1 στην Pirelli. Από τον Καναδά του 2010. Είχα γράψει παλιότερα ένα σχόλιο για αυτό. 

Μια χαρά μπορούν να έχουν ελαστικά που να βγάζουν ολον τον αγώνα σε ρυθμούς Quali. Μετά τον Καναδά 2010 θεωρησαν ότι θα αυξηθεί το θέαμα αν τα ελαστικά "πέφτουν από γκρεμο" μετά από ορισμένους γύρους και τα παραγγειλαν έτσι στην Pirelli. Η  Michelin είπε εμείς φτιάχνουμε ελαστικά που κρατάνε, όχι να καταρρέουν. Και αποσυρε το ενδιαφέρον της. (Το έχω δει και προσωπικά στα εμπορικά ελαστικά με τα Pirelli P Zero που γίνονται χάλια πιο γρήγορα και τα Μichelin Pilot Sport 4S που κρατάνε περισσότερο...)

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Πέρεζ έχει ανέβει αρκετά. Δύσκολη παράμετρος αυτή για το μεταγραφικό κομμάτι της RB. Σίγουρα θα γλυκοκοιτάζουν τον Σάινθ ο οποίος δεν νομίζω Να έχει την Μερκ σαν προτεραιότητα.

Επεξ/σία από ep1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.gpfans.com/us/f1-news/1017266/lewis-hamilton-spoilt-claims-former-f1-driver-marc-surer/

 

Quote

Speaking on the Formula1.de YouTube channel, Surer believes Hamilton's time spent in dominant machinery has hindered his ability to adapt to a struggling car.

"If the car is not good, then Russell drives better, because he has had to struggle for years with this Williams with a car that is relatively poorly positioned," he said.

"Lewis has only ever driven the best cars. That means that if the car doesn’t do what Lewis wants, then he has a problem. And that’s exactly how it is again at the moment."

Surer even went further, suggesting the Brit struggles to adapt to a car that doesn't perfectly suit him, unlike some other greats of the sport.

"And Russell can live with compromises, just like [Fernando] Alonso," he continued. "These are people who can simply adapt to the car.

"Lewis can’t do that. But remember: at the end of last year, when the car got better, the old Lewis was suddenly back again."

The former driver also claims that Hamilton's lack of experience with underperforming cars is a significant weakness, calling him a 'spoilt.'

"That is precisely his weakness, that he is perhaps simply spoilt," he stated.

"He's always been in the best team in Formula 3 and Formula 2, which means it's completely normal for him that the car behaves exactly the way he wants it to."

Με λίγα λογια τι μας λεει ο παλιος οδηγος?

Οτι ο Χαμιλτον μια ζωη ηταν στις καλυτερες ομαδες..Καλομαθε...και τωρα στα σκουρα μην τον ειδατε (στο ψηλοτερο σκαλι του βαθρου)

Και ετσι χτιστηκαν τα νουμερα και οι μυθοι και ζησαμε εμεις καλα και ο Λουης προφανως καλυτερα :D

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν μπει δευτερος λαστιχάς δεν προκειται να αλλαξει τιποτα. 

Για όσους θυμούνται οταν ο Σουμάχερ έκανε παράπονα για λαστιχα, γινόταν επανάσταση και στο επομενο αγωνα τσουπ, πάλι δυνατός.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ASFE

Θα βρεθώ στην άβολα δύσκολη θέση να διαφωνήσω με πιλότο.

Ο Lewis περιμένει να τελειώσει η σεζόν για να εξαφανιστεί από την Mercedes, να ρίξει μαύρη πέτρα, να φτύσει πίσω του, να μην ξανασχοληθεί με τους ανίκανους. Όσες ημέρες έχουν περάσει από το Abu Dhabi του ’21 έως σήμερα, τόσες φορές τα έχει πάρει με την Mercedes.

Επεξ/σία από xacto
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι και αυτο μια αποψη xacto... Απλα δεν ειναι και πολυ επαγγελματικο...Και ειναι και λιγο αχαριστια. Δλδ οταν ηταν σουπερ το μονοθεσιο ολα καλα, και τωρα μαυρη πετρα και να μην τους ξανα δει?

Το we win together & we lose together τι απεγινε? Λογια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να διαφωνήσω, αλλά έχω βάσιμες υποψίες ότι 2 χρόνια υπομονή και ένας χαμένος (κλεμμένος κατά το σύνηθες λεγόμενο) τίτλος ισοφαρίζουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι να κάνει ένας 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής όταν το αμάξι δεν πάει; 
Ποσο όρεξη να έχει; 
Ήταν στις καλύτερες ομάδες γιατί ήταν από τους καλύτερους οδηγούς. 
Δεν πληρώνουν αυτοί έτσι εύκολα τον οποιοδήποτε. Έχουν τόσα και τόσα δεδομένα στα χέρια τους 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή τα τελευταία χρόνια ήταν η φοράδα πιο "επαγγελματίες" και πιο "ικανοί" από τη Mercedes; Ο άμοιρος ο Σάνθης τι να πει, που είναι χωρίς θέση σε ομάδα του χρόνου από το πουθενά, για τον κοτσίδα; Θα μου πεις ότι προσπαθεί έτσι να βρει ομάδα, αλλά κι ο Goat πρωταθλητής, πρέπει να έχει και τον αντίστοιχο επαγγελματισμό και να προσπαθεί ακόμα κι αν δεν του βγαίνει. Εξάλλου για αυτό τον πληρώνει η Mercedes και για φέτος. Αν δε του αρέσει, ας πάει σπίτι του και να πάρουν άλλον στη θέση του από τώρα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 minutes ago, Tasos19s said:

Και τι να κάνει ένας 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής όταν το αμάξι δεν πάει; 
Ποσο όρεξη να έχει; 
Ήταν στις καλύτερες ομάδες γιατί ήταν από τους καλύτερους οδηγούς. 
Δεν πληρώνουν αυτοί έτσι εύκολα τον οποιοδήποτε. Έχουν τόσα και τόσα δεδομένα στα χέρια τους 

Ειχε υπογραψει κανενα συμβολαιο οτι σε ολη του την καριερα θα εχει το καλυτερο μονοθεσιο? Μεσα στο προγραμμα ειναι και τα διασημοπλια και τα χρεπια.

Τι να πει δλδ και ο Αλονσο που αυτος και αν εχει περασει χρονια με μονοθεσια 3α-4α η ακομα και σχεδον τελευταια.

Ο Χαμιλτον απλά λογω δεσμων με την Μακλαρεν ξεκινησε μαζι της το ταξιδι. Δεν επρεπε να βγαλει ματια με μια Μιναρντι,μια Τολεμαν, Μια τζορνταν....

Μαγκια του δε λεω...Απλα τωρα γιατι κλαιγεται ετσι? Κατσε και δουλεψε και εξελιξε...Οταν κερδιζε ελεγαν οτι ρολο παιζει και ο οδηγος που κατευθυνει την ομαδα, που κανει το σετ απ, που ρουφαει καθε διαθεσιμο χιλιοστο που μπορει να βρει...

Και τωρα ξαφνικα βαρεθηκε? Κουραστηκε? Περιμενει το 2025?Ξενερωσε?

Tough luck my friend

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...