Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2024


ASFE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την ευτυχία που ζει, ιδιαίτερα πέρυσι αλλά και φέτος στην AstonMartin, γνωρίζει ότι δεν θα την βρει πουθενά αλλού στο ορατό μέλλον. Θα κάτσει εκεί τώρα που πλησιάζει στο μέσον της καριέρας του, άλλωστε,

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Μικρός είναι ακόμα. Έχει χρόνια μπροστά του και για τρέλες. 

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, ASFE είπε

Ξενερωσα λιγο. Ηθελα για το τελος της καριερας του μια τελευταια τρελα. Η στον Τοτο η στον Χελμουτ.

 

Μάλλον ο Χέλμουτ είπε όχι. Κρίμα γιατί η μόνη μας ελπίδα να δούμε κάτι διαφορετικό μέσα από τη RB τώρα είναι αν πάρουν τον Sainz. 

Και σιγά μην παει στον Τοτο. Αυτοί εκεί φαίνεται ότι είναι ανεπιδεκτοι μαθήσεως. Πιο πιθανό είναι να κάνει καμμια έκπληξη η AM με την Honda (και με μηχανικους που πιθανον να κλεψει απο τη RB) το 2026.

Τουλαχιστον, αν δεν εχουμε τιποτα σοβαρες μαχες μπροστα RB vs Ferrari, θα χαζεύουμε πίσω να τσακώνονται οι boyband ομάδες Norris-Piastri vs Russel-Antonelli. 😅

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, sattack said:

Πεθανε ο Toleman που είχε πάρει rookie τον Ayrton Senna που παραλιγο να κερδίσει το βρεγμενο Monaco 1984. (Αν και ίσως το κερδιζε ο άλλος πολύ νωρίτερα αδικοχαμένος Stefan Bellof που από τελευταίος είχε φτάσει 3ος). 

 

20240411_123754.jpg

https://www.racefans.net/2024/04/11/from-flying-pig-to-sennas-heroics-the-short-incredible-history-of-toleman/

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανακοινώθηκε το καλεντάρι του 2025:

Spoiler

f12025calendar.jpg.3dc1166d7f2b41df62e5c4b500c66e34.jpg

Εκκίνηση της σεζόν στη Μελβούρνη (για πρώτη φορά μετά το 2019), στις 16/3/2025.

3 triple-headers και 5 ακόμη double-headers. Λήξη της σεζόν στο Άμπου Ντάμπι, στις 7/12/2025.

Να είμαστε καλά μέχρι τότε να δούμε τον Μαξ πεντάκις πρωταθλητή (το ότι θα συμβεί είναι ίσως λίγο πιο βέβαιο από το ότι θα φτάσουμε εμείς ως εκεί για να το δούμε). 😁

Επεξ/σία από dim_plo
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ενώσω ο Alonso αποφάσιζε να κάνει υπομονή μερικά χρόνια μέχρι να βγει στη σύνταξη ο Max για να πάρει τη θέση του, η Andretti Global έφτιαξε κτίριο 4,5 στρέμματα με 80 εργαζομένους στο Silverstone, ως το επόμενο στάδιο της προετοιμασίας για την είσοδο στον μαγικό κόσμο της F1, εκεί που ξαποσταίνει η λογική για να πάρει τη σκυτάλη ο Πουρναράκης.

Μετά τα νόστιμα στις αρχές Φεβρουαρίου, ότι εμείς άλλο καταλάβαμε, αλλά αυτοί είπαν ότι δεν εννοούσαν το άλλο, οπότε εμείς δεν γνωρίζαμε ότι μας περίμεναν, πλην όμως είπαν όχι, επειδή το 2028 καμιά φορά είναι 2026 ετεροχρονισμένο και εν τοιαύτη περιπτώσει όποιος νομίζει ότι θα φάμε πόρτα από τον θυρωρό της F1, είναι σαν κάτι πιλότους που κοιτάν το τιμόνι λίγο πριν την είσοδο της στροφής και μετά τους φταίει ο μπροστινός τους για τον βρωμοαέρα που βρήκαν και χώθηκαν μέσα του. Επί λέξη τα είπε, μην νομίζετε ότι τα βγάζω απ’ τη χολή μου.

Επί της διαδικασίας ο Andretti κατάλαβε ότι το όχι της FOM, είναι υπολανθάνων ναι. H FOM είπε ότι όταν το ’28 με το καλό έχει έτοιμο κινητήρα η General Motors, εδώ θα είμαστε να το επανεξετάσουμε, για να αντιπροτάξει ο Andretti ότι χρειάζονται 2 χρόνια για να στηθεί μια ομάδα, άρα βάλτε μας το ’26, να τρέξουμε 2 χρόνια με κινητήρα Renault (αυτό θα πάει καλά), να είναι έτοιμη η ομάδα το ’28 να κοτσάρει την General Motors. Δηλαδή μην περιμένετε ότι από την πρώτη χρονιά τα έσοδα θα ξεπεράσουν το κόστος εισόδου, όποτε κι αν γίνει η έναρξη ρε φαταούλες, αν κατάλαβα σωστά.

Αν με ρωτούσε ο Andretti μπαμπάς ή γιος δεν κάνω διακρίσεις, θα του έλεγα να κινηθεί γρήγορα ύπουλα αποφασιστικά, τώρα που η F1 είναι μισοακέφαλη, γιατί πάει να καταντήσει facebook το άθλημα.

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/2/2024 στις 9:32 ΜΜ, sattack είπε

Καλε είναι όλες οι αναλύσεις για τις αεροδυναμικες επιφάνειες του αμαξώματος,

Αλλά, επανάληψη από τα περυσινό και τα προπέρσινα:

- το τεράστιο ποσοστό downforce έρχεται από το πάτωμα, τα άλλα είναι δευτερεύοντα. 

- ο Newey για το νεο ground effect μονοθεσιο του 2022 ανέλαβε προσωπικά να σχεδιάσει τις αναρτήσεις. Ignore that at your own risk. 

Newey says while RB20 looks “significantly different”, it is actually “extremely similar” to the team’s previous ground-effect aerodynamic cars.

“Because it’s quite a big visual change, people make these comments – the truth is that the underpinnings of the car, the key architectural layout, front and rear suspension, is the third evolution of what was the RB18, so [it’s] actually extremely similar,” 

 

"Obviously, there are then some significant visual changes, mainly revolving around the radiators and cooling layout which have brought benefits. It is one of those where it’s a large visual change for what is actually, in truth, a smaller performance change. Details on the floor have also evolved and nobody, of course, notices!”

 

And at the end of it all, with today’s cars, it is the floor that makes the biggest difference. And that’s something Newey has past experience with from back in the 80s.

“It was a long time ago but my early career was with Venturi cars, in F1 and in IndyCar. Some of that knowledge has been useful in terms of knowing the potential pitfalls from Venturi cars – particularly the bouncing, or what we call proposing.

 

Αυτά...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Και γιατί δεν αγοράζει την Alpine να ξεκινήσει από τώρα; 

α) θα του ζητησουν οι επενδυτες στην Alpine την μανα τους και τον πατερα τους.
β) η renault εχει ζητησει να εχει συμβολαιο για τους κινητηρες και εγω δεν ξερω μεχρι ποτε για να διασφαλισει τις θεσεις εργασιας.
Υποψηφιοι αγοραστες υπαρχουν. Οχι με αυτους τους ορους ομως

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελευταία ημέρα, να υπενθυμίσω, για να εκμεταλλευτείτε την εκπληκτική προσφορά για 9 μήνες Antenna+ μέσω της ΔΕΗ.

Η πιο συναρπαστική σεζόν όλων των εποχών συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον, καθηλώνοντας (διαβάστε το αργά, με φωνή Νίκου Κορόβηλα) το φιλοθεάμον κοινό.

racefansdotnet-2024-04-13_094816-1.jpg.44d2977927ca90bb900d11381e24127e.jpg

Επεξ/σία από dim_plo
  • Haha 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...