Προς το περιεχόμενο

Αγορα μικρου σκουτερ πολης


Pwpwpw

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Kαλησπερα, ενδιαφερεται ο αδερφος μου για αγορα ενας μικρου σκουτερ για κινηση εντος αστικου περιβαλλοντος και ζητησε την γνωμη μου.

Το μπατζετ που διαθετει για το σκουτερ ειναι γυρω στα ~3.500 ευρω, νομιζω ειναι αρκετα χρηματα  ωστε να αγορασει κατι απο το επανω ραφι της κατηγοριας που τον ενδιαφερει.

Αυτο που τον νοιαζει ειναι να εχει  χαμηλη καταναλωση και να ειναι απροβληματιστο, να μην βγαζει θεματα καθε λιγο.

Μια μια αναζητηση που εκανα εγω κατεληξα στα εξης:

1)honda sh 125 mode κοστος ~3.000 ευρω

2)honda pcx κοστος ~3500 ευρω

3)Piaggio medley 125/150 ~ 3300/3600 ευρω

Απο αυτα που διαβασα καταλαβα οτι τα πρωτα δυο ειναι τα οικονομικοτερα σε καταναλωση καθως υπαρχουν αναφορες απο κατοχους για πραγματικη καταναλωση της ταξης των 2Lt/100, Το 3) ειναι το πιο σβελτο της λιστας (το 150αρι) και το ποιο ομορφο κατα την δικη μου αποψη (αν και ειναι υποκειμενικο αυτο) αλλα λογικα θα τσιμπαει παραπανω καυσιμο απο τα χοντα. Ομως οσους ρωτησα που ειχανε Piaggio στο παρελθον, οι περισσοτεροι μου  ειπανε οτι δεν ειναι και οτι καλυτερο απο θεμα αξιοπιστιας(οχι το συγκεκριμενο γενικα σαν εταιρεια) καθως βγαζουν θεματακια συχνα πυκνα και οτι τα σερβις/συντηρηση της piaggio ειναι αρκετα τσιμπημενη.

Θα ηθελα να ακουσει αποψεις σας, ειδικα αν καποιοι ειστε και κατοχοι ακομη καλυτερα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Pwpwpw είπε

Kαλησπερα, ενδιαφερεται ο αδερφος μου για αγορα ενας μικρου σκουτερ για κινηση εντος αστικου περιβαλλοντος και ζητησε την γνωμη μου.

Το μπατζετ που διαθετει για το σκουτερ ειναι γυρω στα ~3.500 ευρω, νομιζω ειναι αρκετα χρηματα  ωστε να αγορασει κατι απο το επανω ραφι της κατηγοριας που τον ενδιαφερει.

Αυτο που τον νοιαζει ειναι να εχει  χαμηλη καταναλωση και να ειναι απροβληματιστο, να μην βγαζει θεματα καθε λιγο.

Μια μια αναζητηση που εκανα εγω κατεληξα στα εξης:

1)honda sh 125 mode κοστος ~3.000 ευρω

2)honda pcx κοστος ~3500 ευρω

3)Piaggio medley 125/150 ~ 3300/3600 ευρω

Απο αυτα που διαβασα καταλαβα οτι τα πρωτα δυο ειναι τα οικονομικοτερα σε καταναλωση καθως υπαρχουν αναφορες απο κατοχους για πραγματικη καταναλωση της ταξης των 2Lt/100, Το 3) ειναι το πιο σβελτο της λιστας (το 150αρι) και το ποιο ομορφο κατα την δικη μου αποψη (αν και ειναι υποκειμενικο αυτο) αλλα λογικα θα τσιμπαει παραπανω καυσιμο απο τα χοντα. Ομως οσους ρωτησα που ειχανε Piaggio στο παρελθον, οι περισσοτεροι μου  ειπανε οτι δεν ειναι και οτι καλυτερο απο θεμα αξιοπιστιας(οχι το συγκεκριμενο γενικα σαν εταιρεια) καθως βγαζουν θεματακια συχνα πυκνα και οτι τα σερβις/συντηρηση της piaggio ειναι αρκετα τσιμπημενη.

Θα ηθελα να ακουσει αποψεις σας, ειδικα αν καποιοι ειστε και κατοχοι ακομη καλυτερα.

Θα σου έλεγα με κλειστά τα μάτια να πάρεις ενα pcx σαν πρώτη επιλογή ή το sh σαν δεύτερη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Θα σου έλεγα με κλειστά τα μάτια να πάρεις ενα pcx σαν πρώτη επιλογή ή το sh σαν δεύτερη. 

Το medley δηλαδή εκτός λίστας δεν αξίζει καθόλου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Μια χαρα ειναι και το Medley, κανει και την επεκταση εγγυησης (2+2) και ειναι ΟΚ…

Το έχεις εσυ η κάποιος φίλος σου; Το σκεφτόμουν γιατί τρέχει έκπτωση 250 ευρώ αυτή την περίοδο στα medley.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οδηγάει γενικα? οδηγας εσυ μηπως? καλο θα ηταν να τα κανετε μια βολτα και τα 3. τα piaggio εκτος απο την 4ετη εχουν βελτιωθει γενικα και εχουν λιγοτερες βλαβες. η κατανάλωση στα euro5 δεν ειναι για κανενα λογο πλεον στα 2 λιτρα εκτος αν κοιμασαι στο τιμονι. αστικο περιβαλλον για τον καθενα ειναι αλλο πραγμα. τα 125 πλεον ειναι αργα, πολυ αργα. καλυτερα βολτα πριν την αγορα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Kαλησπερα, ενδιαφερεται ο αδερφος μου για αγορα ενας μικρου σκουτερ για κινηση εντος αστικου περιβαλλοντος και ζητησε την γνωμη μου.

Το μπατζετ που διαθετει για το σκουτερ ειναι γυρω στα ~3.500 ευρω, νομιζω ειναι αρκετα χρηματα  ωστε να αγορασει κατι απο το επανω ραφι της κατηγοριας που τον ενδιαφερει.

Αυτο που τον νοιαζει ειναι να εχει  χαμηλη καταναλωση και να ειναι απροβληματιστο, να μην βγαζει θεματα καθε λιγο.

Μια μια αναζητηση που εκανα εγω κατεληξα στα εξης:

1)honda sh 125 mode κοστος ~3.000 ευρω

2)honda pcx κοστος ~3500 ευρω

3)Piaggio medley 125/150 ~ 3300/3600 ευρω

Απο αυτα που διαβασα καταλαβα οτι τα πρωτα δυο ειναι τα οικονομικοτερα σε καταναλωση καθως υπαρχουν αναφορες απο κατοχους για πραγματικη καταναλωση της ταξης των 2Lt/100, Το 3) ειναι το πιο σβελτο της λιστας (το 150αρι) και το ποιο ομορφο κατα την δικη μου αποψη (αν και ειναι υποκειμενικο αυτο) αλλα λογικα θα τσιμπαει παραπανω καυσιμο απο τα χοντα. Ομως οσους ρωτησα που ειχανε Piaggio στο παρελθον, οι περισσοτεροι μου  ειπανε οτι δεν ειναι και οτι καλυτερο απο θεμα αξιοπιστιας(οχι το συγκεκριμενο γενικα σαν εταιρεια) καθως βγαζουν θεματακια συχνα πυκνα και οτι τα σερβις/συντηρηση της piaggio ειναι αρκετα τσιμπημενη.

Θα ηθελα να ακουσει αποψεις σας, ειδικα αν καποιοι ειστε και κατοχοι ακομη καλυτερα.

Καλησπερα,αν ενδιαφερεται να μην ανεβει τοσο σε budget υπαρχουν κ πιο φθηνες λυσεις οπως π.χ sym symphony sr 125 σκυλι μαυρο το μηχανακι με 2300,ειναι με cbs κ οχι abs αλλα ειναι πολυ αξιοπιστο κ εχει παει ωραια για scooter πολης. Ειχα το medley 150 πολυ καλο μηχανακι και καλο το συνεργειο(λυμπεροπουλος ηλιουπολη) με πολυ καλο χωρο κατω απο την σελα και τουμπανα φρενα,κατα την γνωμη μου πιο ομορφο απο τα υπολοιπα μηχανακια της κατηγοριας του

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

οδηγάει γενικα? οδηγας εσυ μηπως? καλο θα ηταν να τα κανετε μια βολτα και τα 3. τα piaggio εκτος απο την 4ετη εχουν βελτιωθει γενικα και εχουν λιγοτερες βλαβες. η κατανάλωση στα euro5 δεν ειναι για κανενα λογο πλεον στα 2 λιτρα εκτος αν κοιμασαι στο τιμονι. αστικο περιβαλλον για τον καθενα ειναι αλλο πραγμα. τα 125 πλεον ειναι αργα, πολυ αργα. καλυτερα βολτα πριν την αγορα. 

Εγώ οδηγώ, έχω ένα sym symphony 200st euro 4, αγορά καινουργιο  1/2021. Ο αδερφός ειχε πριν χρόνια δίκυκλο και θέλει να επιστρέψει ξανά στα δίκυκλα για λόγους ευελιξίας, ευκολίας και οικονομίας καυσίμου μέσα στην πόλη γιατί με αμάξι μόνο δεν παλεύεται.
Σήμερα το πρωί οδήγησα εγώ pcx 125 ολοκαίνουργιο με 1500 χιλιόμετρα αγορασμένο προ 3μηνου από φίλο μου. Μου φάνηκε ότι ήταν αισθητά λιγότερο νευρικό από το δικό μου σε επιτάχυνση και ρεπριζ παρόλο που στα χαρτιά έχουν 12 άλογα και τα 2. Μου έκανε όμως εντύπωση το ποσό γλυκιά λειτουργία είχε ο κινητήρας και ποσό βελούδινη κύλιση είχε και παντελής απουσία τριγμών και κραδασμών σε σύγκριση με το δικό μου πάντα. Το trip computer του pcx έδειχνε average 2.0lt/100 και ο φίλος μου είπε το μέτρησε στην αντλία κανονικά και ότι η πραγματική κατανάλωση είναι +0.2lt/100 συγκριτικά με την ένδειξη του trip. Το μηχνακι εχει πραγματική κατανάλωση στα 2.2-2.3lt/100 μου είπε.

Medley δεν έχω οδηγήσει ποτε μου προσωπικά δεν έχω καθόλου άποψη και δεν μπορώ μα τον βοηθήσω. 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Pwpwpw είπε

Εγώ οδηγώ, έχω ένα sym symphony 200st euro 4 αγορά 1/21. Ο αδερφός ειχε πριν χρόνια δίκυκλο. Θέλει να επιστρέψει ξανά στα δίκυκλα για λόγους ευελιξίας, ευκολίας και οικονομίας καυσίμου μέσα στην πόλη γιατί με αμάξι μόνο δεν παλεύεται. Σήμερα το πρωί οδήγησα εγώ pcx ολοκαίνουργιο με 1500 χιλιόμετρα από φίλο μου. Μου φάνηκε ότι ήταν αισθητά λιγότερο νευρικό από το δικό μου σε επιτάχυνση και ρεπριζ παρόλο που στα χαρτιά έχουν 12 άλογα και τα 2. Μου έκανε όμως εντύπωση το ποσό γλυκιά λειτουργία είχε ο κινητήρας και ποσό βελούδινη κύλιση είχε και παντελής απουσία τριγμών και κραδασμών σε σύγκριση με το δικό μου πάντα. Το trip computer του pcx έδειχνε average 2.0lt/100 και ο φίλος μου είπε το μέτρησε στην αντλία κανονικά και ότι η πραγματική κατανάλωση είναι +0.2lt/100 συγκριτικά με την ένδειξη του trip. Το μηχνακι είχε πραγματική κατανάλωση στα 2.2-2.3lt/100 μου είπε.

Medley δεν έχω οδηγήσει ποτε μου προσωπικά δεν έχω καθόλου άποψη και δεν μπορώ μα τον βοηθήσω. 

μια χαρα. αρα εχεις και μετρο συγκρισης και αυτος εχει εμπειρια να γνωριζει τι θελει. για λιγα χλμ το χρονο δεν νομιζω να αξιζει να πας σε τοσο ακριβο σκουτερ, εγω στο δικο σου θα πηγαινα. για πολλα χλμ και συνεχη χρηση σιγουρα τα εξτρα λεφτα που θα δωσεις θα τα παρεις πισω απο ενα καλυτερο σκουτερ σαν το pxc. το medley θυμιζει πιο πολύ το δικο σου παρα το pcx. οι κυριες διαφορες αναμεσα σε ολα αυτα ειναι το μεγεθος τροχων, η ανεση, το γκαζι και τελευταια η καταναλωση. μισο λιτρο διαφορά στα 10κ χλμ το χρονο είναι 80ευρω το χρονο. αστεια διαφορα δηλαδη, μην ασχολειστε τοσο με την καταναλωση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

μια χαρα. αρα εχεις και μετρο συγκρισης και αυτος εχει εμπειρια να γνωριζει τι θελει. για λιγα χλμ το χρονο δεν νομιζω να αξιζει να πας σε τοσο ακριβο σκουτερ, εγω στο δικο σου θα πηγαινα. για πολλα χλμ και συνεχη χρηση σιγουρα τα εξτρα λεφτα που θα δωσεις θα τα παρεις πισω απο ενα καλυτερο σκουτερ σαν το pxc. το medley θυμιζει πιο πολύ το δικο σου παρα το pcx. οι κυριες διαφορες αναμεσα σε ολα αυτα ειναι το μεγεθος τροχων, η ανεση, το γκαζι και τελευταια η καταναλωση. μισο λιτρο διαφορά στα 10κ χλμ το χρονο είναι 80ευρω το χρονο. αστεια διαφορα δηλαδη, μην ασχολειστε τοσο με την καταναλωση. 

Το θέμα είναι ότι πχ πλέον το symphony 200st έχει καινουργιο 2800 ευρω. Εγώ πρόλαβα οριακά και το πήρα πριν την τρελή αύξηση τιμών στα πάντα και το αγόρασα κούτα 2250 και θεωρώ ήταν πολυ vfm αγορά. Επίσης στα sym τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι σαπούνια στην κυριολεξία, ροχαλα να πατήσεις επεσες κάτω, αρα θες με το καλημέρα αλλά 150 ευρώ σε επώνυμα ελαστικά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο αλλά και γερό!

Αρα αν πάει πχ στο δικό μου θα φλερτάρει με τα 3.000 ευρώ( θέλει ελαστικά με το καλημέρα) και με αυτή την λογικη φτάσαμε να κοιτάμε για pcx, sh mode  και medley που κοστίζουν λίγο παραπάνω αλλά θεωρητικά είναι πιο ποιοτικά.

Το δικό μου σε σύνολο 8.000 διανυθεντων χιλιόμετρων έως τώρα εχει μέση  κατανάλωση 3.3lt/100, καταγράφω όλα τα γεμίσματα στο κινητό σε εφαρμογή. Το pcx πχ είναι 1lt/100 παρακάτω, ποσοστιαία είναι 50% διαφορά στην κατανάλωση. 

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Το θέμα είναι ότι πχ πλέον το symphony 200st έχει καινουργιο 2800 ευρω. Εγώ πρόλαβα οριακά και το πήρα πριν την τρελή αύξηση τιμών στα πάντα και το αγόρασα κούτα 2250 και θεωρώ ήταν πολυ vfm αγορά. Επίσης στα sym τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι σαπούνια στην κυριολεξία, ροχαλα να πατήσεις επεσες κάτω, αρα θες με το καλημέρα αλλά 150 ευρώ σε επώνυμα ελαστικά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο αλλά και γερό!

Αρα αν πάει πχ στο δικό μου θα φλερτάρει με τα 3.000 ευρώ και με αυτή την λογικη φτάσαμε να κοιτάμε για pcx, sh και medley που κοστίζουν λίγο παραπάνω αλλά θεωρητικά είναι πιο ποιοτικά.

Το δικό μου σε σύνολο 8.000 διανυθεντων χιλιόμετρων έως τώρα εχει μέση  κατανάλωση 3.3lt/100, καταγράφω όλα τα γεμίσματα στο κινητό σε εφαρμογή. Το pcx πχ είναι 1lt/100 παρακάτω, ποσοστιαία είναι 50% διαφορά στην κατανάλωση. 

δεν ξερω ποσο καλα ειναι τα λαστιχα τους αλλα και στο bev τα ιδια χαλια ειναι τα πρωτα λαστιχα.

εσενα ειναι 200 euro4 οποτε λογικο το 3/100. το 3,3 υποθετω ειναι με λιγο γκαζακι παραπανω. γενικα τις καταναλωσεις των αλλων εγω δεν τις λαμβανω πολυ υποψιν γιατι ποτε δεν τις εχω δει. ειμαι παντα ενα λιτρο πανω συνηθως. Επιμενω οτι πρεπει να τα οδηγησει, να δει τους χωρους με βαση τις αναγκες του, να σκεφτει ποσο θα βγαινει σε πιο μεγαλους δρομους που τα 125 ειναι ταφος, ποσο τον ενδιαφερει το εξτρα γκαζι, οι μεγαλυτεροι τροχοι κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

δεν ξερω ποσο καλα ειναι τα λαστιχα τους αλλα και στο bev τα ιδια χαλια ειναι τα πρωτα λαστιχα.

εσενα ειναι 200 euro4 οποτε λογικο το 3/100. το 3,3 υποθετω ειναι με λιγο γκαζακι παραπανω. γενικα τις καταναλωσεις των αλλων εγω δεν τις λαμβανω πολυ υποψιν γιατι ποτε δεν τις εχω δει. ειμαι παντα ενα λιτρο πανω συνηθως. Επιμενω οτι πρεπει να τα οδηγησει, να δει τους χωρους με βαση τις αναγκες του, να σκεφτει ποσο θα βγαινει σε πιο μεγαλους δρομους που τα 125 ειναι ταφος, ποσο τον ενδιαφερει το εξτρα γκαζι, οι μεγαλυτεροι τροχοι κτλ. 

Αποκλειστικά για αστικό περιβάλλον το θέλει, όποτε η αξιοπιστία, η άνεση και η χαμηλή κατανάλωση/συντηρηση  νομίζω είναι σημαντικότερα από το γκάζι. Έτσι και αλλιώς και medley 150 να πάρει οκ θα είναι πιο ζωηρό και σβέλτο από pcx125 πχ  αλλά και αυτό θα είναι ανεπαρκές αν θες να βγεις πχ εθνική πορεία, για τέτοια χρήση σε σκούτερ θες minimum 300αρι θεωρώ.

Όσο αφορά τα ελαστικά το pcx και το sh mode φοράνε  επώνυμα και δεν έχουν καμία σχέση με τα απαράδεκτα cst πρώτης τοποθέτησης των sym που είναι άκρως επικίνδυνα με το που βρουν σταγόνα νερού.Φανταζομαι επώνυμα θα φοράει και το medley θέλω να πιστεύω.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Αποκλειστικά για αστικό περιβάλλον το θέλει, όποτε η αξιοπιστία, η άνεση και η χαμηλή κατανάλωση νομίζω είναι σημαντικότερα από το γκάζι. Έτσι και αλλιώς και medley 150 να πάρει οκ θα είναι πιο ζωηρό και σβέλτο από pcx125 πχ  αλλά και αυτό θα είναι ανεπαρκές αν θες να βγεις πχ εθνική πορεία, για τέτοια χρήση σε σκούτερ θες minimum 300αρι θεωρώ.

Όσο αφορά τα ελαστικά το pcx και το sh mode φοράνε  επώνυμα και δεν έχουν καμία σχέση με τα απαράδεκτα cst πρώτης τοποθέτησης των sym που είναι άκρως επικίνδυνα με το που βρουν σταγόνα νερού.Φανταζομαι επώνυμα θα φοράει και το medley θέλω να πιστεύω.

μολις περασεις τα 70χλμ τα 150αρια νιωθεις οτι εχουν διπλασια δυναμη απο τα 125. η διαφορα των 25κυβικων ειναι πολυ μεγαλυτερη απο οσο ακουγετε. δες το nmax 155 πως πιανει τα 100χλμ σε σχεδον 9 δευτερολεπτα πιο γρηγορα απο το pcx125! βεβαιως αυτο μπορει να μην τον ενδιαφέρει καθολου. τωρα για την ανεση τι να πω. ολα τα σκουτερ -σχεδον- ειναι αθλια στην ανεση. ολα πισω 14αρη εχουν οποτε χωρις να ειμαι 100% σιγουρος θα στοιχιμάτιζα οτι το pcx εχει τις καλυτερες ανατησεις. εχει και την καλυτερη μεταπωληση που ειναι επισης σημαντικο. α και κλεβετε, και αυτο ειναι σημαντικο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

μολις περασεις τα 70χλμ τα 150αρια νιωθεις οτι εχουν διπλασια δυναμη απο τα 125. η διαφορα των 25κυβικων ειναι πολυ μεγαλυτερη απο οσο ακουγετε. δες το nmax 155 πως πιανει τα 100χλμ σε σχεδον 9 δευτερολεπτα πιο γρηγορα απο το pcx125! βεβαιως αυτο μπορει να μην τον ενδιαφέρει καθολου. τωρα για την ανεση τι να πω. ολα τα σκουτερ -σχεδον- ειναι αθλια στην ανεση. ολα πισω 14αρη εχουν οποτε χωρις να ειμαι 100% σιγουρος θα στοιχιμάτιζα οτι το pcx εχει τις καλυτερες ανατησεις. εχει και την καλυτερη μεταπωληση που ειναι επισης σημαντικο. α και κλεβετε, και αυτο ειναι σημαντικο. 

Εν ολίγης η πρόταση σου ποια είναι, πες οτι ήθελες εσυ ένα μικρό σκούτερ πόλης ποιο θα έπαιρνες! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Εν ολίγης η πρόταση σου ποια είναι, πες οτι ήθελες εσυ ένα μικρό σκούτερ πόλης ποιο θα έπαιρνες! 

δεν εχω προταση νομιζω ειναι τελειως υποκειμενικο. με ταβανι τα 3500 και εφοσον θελω το καλυτερο που μπορω να παρω με αυτα τα λεφτα, θα οδηγουσα το pcx και αν μου εκανε η αναρτηση του πρωτιστως θα πηγαινα σε αυτο. ξεροντας οτι ειναι αργο ομως και το θελω μονο για πολυ χαμηλες ταχυτητες. αλλα οχι για να το αφηνω εξω χυμα ομως. μονο και μονο η απουσια παρκινγκ θα με εστελνε αυτοματως σε sym. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...