Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Όποιος νομίζει ότι οι Κινέζοι κάνουν πλάκα ας προσέξει την τελευταία 3ετία την εξέλιξη τους.

Σίγουρα ακόμα κάνουν beta testing και μένει να δούμε και αξιοπιστία στον χρόνο.

Η διαφορά επιδόσεων με τις παραδοσιακές αυτοκινητο εταιρίες είναι χαοτικές.

Δεν θα αγόραζα ακόμα κινέζικο αλλά λογικά το επόμενο θα είναι. Και αυτό για τον περισσότερο κόσμο κατα τη γνώμη μου.

Οι Αμερικάνικες και Ευρωπαικές εταιρίες μόνο με διάφορα κόλπα (VW παραγωγή όπλων, δασμούς κλπ) θα μείνουν ζωντανές έτσι όπως πάνε μέχρι τώρα.

Τα έχουμε ξαναδεί με τους Ιάπωνες και τους Κορεάτες. Τελικά όλοι βρήκαν τη θέση τους στην αγορά. Το ότι θα εξαφανιστούν οι άλλοι και θα μείνουν μόνο οι Κινέζοι... δεν επαληθεύεται από την Ιστορία.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, majunior είπε

Τα έχουμε ξαναδεί με τους Ιάπωνες και τους Κορεάτες. Τελικά όλοι βρήκαν τη θέση τους στην αγορά. Το ότι θα εξαφανιστούν οι άλλοι και θα μείνουν μόνο οι Κινέζοι... δεν επαληθεύεται από την Ιστορία.

Kodak, Nokia, Ericsson, Philips ηταν μεγαθηρια, και εξαφανιστηκαν.

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, majunior είπε

Τα έχουμε ξαναδεί με τους Ιάπωνες και τους Κορεάτες. Τελικά όλοι βρήκαν τη θέση τους στην αγορά. Το ότι θα εξαφανιστούν οι άλλοι και θα μείνουν μόνο οι Κινέζοι... δεν επαληθεύεται από την Ιστορία.

στον πιο ευκολο τεχνολογικο τομεα που μπηκαν, τα κινητα, με απειρο κλεμμενο υλικο και τις γραμμες παραγωγης κυριολεκτικα δικες τους, ακομα στην δυση δεν εχουν απειλησει κορεα και ηπα. ειναι τελειως αμπαλοι σε advanced tech. για μαγνητακια ψυγειου ειναι τοπ παντως.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, majunior είπε

Τα έχουμε ξαναδεί με τους Ιάπωνες και τους Κορεάτες. Τελικά όλοι βρήκαν τη θέση τους στην αγορά. Το ότι θα εξαφανιστούν οι άλλοι και θα μείνουν μόνο οι Κινέζοι... δεν επαληθεύεται από την Ιστορία.

Για δες μερικές Αγγλικές εταιρείες αυτοκινήτων πχ  Rover, Austin, Morris, την Triumph που παράτησε τα αυτοκίνητα, Wolsey που έκλεισε το 1975 και είχε αρκετά χρόνια πορείας ιδρυμένη το 1901

Κάποιες άλλες επίσης εξαγοράστηκαν όπως η MG, Jaguar, Land Rover και Lotus

Δημοσ.
2 ώρες πριν, majunior είπε

Τα έχουμε ξαναδεί με τους Ιάπωνες και τους Κορεάτες. Τελικά όλοι βρήκαν τη θέση τους στην αγορά. Το ότι θα εξαφανιστούν οι άλλοι και θα μείνουν μόνο οι Κινέζοι... δεν επαληθεύεται από την Ιστορία.

Πότε ξανά στην ιστορία οι ΗΠΑ είχαν πέσει τόσο χαμηλά και με απαισιόδοξες προβλέψεις?

Πότε ξανά είχαμε τέτοια τεχνολογικά άλματα ανα έτος όπως τώρα?

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Για δες μερικές Αγγλικές εταιρείες αυτοκινήτων πχ  Rover, Austin, Morris, την Triumph που παράτησε τα αυτοκίνητα, Wolsey που έκλεισε το 1975 και είχε αρκετά χρόνια πορείας ιδρυμένη το 1901

Κάποιες άλλες επίσης εξαγοράστηκαν όπως η MG, Jaguar, Land Rover και Lotus

Αυτές έκλεισαν εξαιτίας των Ιαπώνων ή των Κορεατών; Όχι.

 

2 ώρες πριν, teodor_ch είπε

Πότε ξανά στην ιστορία οι ΗΠΑ είχαν πέσει τόσο χαμηλά και με απαισιόδοξες προβλέψεις?

Πότε ξανά είχαμε τέτοια τεχνολογικά άλματα ανα έτος όπως τώρα?

Η κατάσταση στις ΗΠΑ δεν ξέρω τι σχέση έχει με τους Κινέζους παραγωγούς αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή οι Κινέζοι πουλούν λόγω κόστους, όχι γιατί έχουν κάποια απόσταση από τους άλλους στην τεχνολογία (από την Tesla τι απόσταση έχουν δηλαδή;).

Θες να πούμε ότι είναι μια γενιά μπροστά στις μπαταριές; Ας το πούμε. Αυτός είναι ο λόγος που πουλά το Dolphin ή επείδή κάνει 25k; Δηλαδή αν το ID.3 έκανε 25k (για να μην πω 20k που έφτασε με την επιδότηση) θα αγόραζε κανείς Dolphin, κι ας έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό;

Εγώ ξαναλέω, την είσοδο των Ιαπώνων δεν την πρόλαβα, αλλά οι Κορεάτες με ακριβώς τον ίδιο τρόπο μπήκαν στις Δυτικές αγορές. Με φθηνά αλλά όχι σαβουρέ αυτοκίνητα και το στάνταρντ εξοπλισμό τίγκα στα μπλιμπλίκια.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρω πως είναι στην ανθρώπινη φύση να ευλογούμε τα γένια μας, αλλά υπάρχει εδώ μια ειδοποιός διαφορά. 

Η κινεζική αγορά αυτοκινήτων είναι εδώ και καιρό η μεγαλύτερη και σημαντικότερη για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. 

Αυτό - σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες - έχει οδηγήσει σε ένα αβυσσαλέο ανταγωνισμό τιμών, νέων μοντέλων, εξοπλισμού και τεχνολογίας στην συγκεκριμένη αγορά. Εκατοντάδες νέα μοντέλα κάθε χρόνο, απίστευτα λεφτά σε R&D, ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας κλπ. 

Αυτό έχει και σημαντική επίπτωση την τελευταία πενταετία στις πωλήσεις των δυτικών, ιαπωνικών και κορεατικών  αυτοκινητοβιομηχανιών στην αγορά αυτή. Δεν είναι θέμα μόνο τιμής, ή μόνο σωβινισμού. Το αντίθετο θα έλεγα. Επίσης, η συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων και των τεχνολογιών αυτών, αυτή την στιγμή, δεν εξάγεται εκτός χώρας. 

Η εξωστρέφεια προς την Δύση των κορυφαίων κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών είναι φαινόμενο επίσης της τελευταίας πενταετίας. Αυτό που θα δούμε όσο περνούν τα χρόνια είναι αυτή να αυξάνεται. ίδωμεν. 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ.

Έχουμε κάποιον κάτοχο MG που να έχει όχημα πάνω από 6 μήνες να μας πει προσωπική εμπειρία? Τι γίνεται με την αξιοπιστία, ανταλλακτικά κτλπ κτλπ 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, majunior είπε

Αυτές έκλεισαν εξαιτίας των Ιαπώνων ή των Κορεατών; Όχι.

Έκλεισαν γιατί έμεινα πίσω στις εξελίξεις και έτσι ο κόσμος δεν προτίμησε τα αυτοκίνητα τους με αποτέλεσμα να φουντάρουν. Παρόμοια περιγράφτηκε το ενδεχόμενο για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες παραμένουν πίσω τεχνολογικά. 

11 ώρες πριν, majunior είπε

Η κατάσταση στις ΗΠΑ δεν ξέρω τι σχέση έχει με τους Κινέζους παραγωγούς αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή οι Κινέζοι πουλούν λόγω κόστους, όχι γιατί έχουν κάποια απόσταση από τους άλλους στην τεχνολογία (από την Tesla τι απόσταση έχουν δηλαδή;).

Θες να πούμε ότι είναι μια γενιά μπροστά στις μπαταριές; Ας το πούμε. Αυτός είναι ο λόγος που πουλά το Dolphin ή επείδή κάνει 25k; Δηλαδή αν το ID.3 έκανε 25k (για να μην πω 20k που έφτασε με την επιδότηση) θα αγόραζε κανείς Dolphin, κι ας έχει πιο πλούσιο εξοπλισμό;

Εγώ ξαναλέω, την είσοδο των Ιαπώνων δεν την πρόλαβα, αλλά οι Κορεάτες με ακριβώς τον ίδιο τρόπο μπήκαν στις Δυτικές αγορές. Με φθηνά αλλά όχι σαβουρέ αυτοκίνητα και το στάνταρντ εξοπλισμό τίγκα στα μπλιμπλίκια.

Και αν η γιαγιά μου είχε ...... ξέρεις παρακάτω. Το ζήτημα είναι ότι τα BYD είναι μπροστά στον τομέα της μπαταρίας. Είναι σωστός ο συλλογισμός σου ότι αν το BYD και το ID3 είχαν την ίδια τιμή τότε ο κόσμος θα πήγαινε περισσότερο στην VW αλλά αυτό λόγο brand. Σιγά σιγά όμως θα υπήρχε κάποια ύφεση στο brand όσο συνέχιζε η BYD για παράδειγμα να σου δίνει καλύτερο αυτοκίνητο με καλύτερη μπαταρία, να σου δίνει εγγύηση 270000km έναντι των 120000km που δίνει η VW. 

Ότι πάνω κάτω έγινε και με τους κορεάτες. Πριν 20 χρόνια η Hyundai δεν είχε την ίδια αποδοχή. Όμως έπαιξε το παιχνίδι τιμής και ποιότητας, αναγνωρίστηκε και πήρε ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς. Όμως τώρα έχουμε κάτι διαφορετικό. Έχουμε μια τεχνολογική εξέλιξη που οι Ευρωπαϊκές εταιρείες δεν μπορούν να την ακολουθήσουν στο βαθμό που να είναι ανταγωνιστικές. Αυτό φυσικά μπορεί και να τις κάνει να βαρέσουν κανόνι. 

  • Like 1
Δημοσ.

Κανενας μεγαλος παιχτης δεν κλεινει λογω κινεζων. Δεν ειμαστε στο '30 ουτε στο '60. Οποιος θελει πλεον τεχνολογία την αγοραζει η κανει μια σύμπραξη. Το πλεονέκτημα της κινας ειναι συτο που ηταν παντα, φθηνα χερια. Ολα τα αλλα η Ευρώπη τα αγοραζει αν θελει. Σχεδον ολες οι μεγαλες φιρμες εχουν ηδη συμφωνήσει με κινεζικες αλλωστε. Η κινα εχει τον ελεγχο ορυκτων αλλα αν δεν θελει να τα μοιραστει μπορουν καλιστα να την αφησουν να βαλει τα φθηνα (και τα φθηνιαρικα) ηλεκτρικα εκει που ξερει και να περιμένουν η τεχνολογια να τους ξεπεράσει. Τις ευρωπαϊκές εταιρείες τις πηδάνε οι δικοι τους ceo και οι φιλοι τους στις αποφασεις της ΕΕ. Καμια κινα δεν φταιει για αυτο.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουν φτάσει σε επίπεδα 2010 που αν υπολογίσεις και τον πληθωρισμό η πτώση είναι χαοτική.

Το γυρίζει στα όπλα μπας και μείνει στη ζωή. 

Έχει καμία ένδειξη ότι θα πάει καλύτερα στο μέλλον? 

image.png.3c2448c55d9b02a7decfcda90c087db9.png

 

Και την Ευρώπη την έχει πάρει ο διάολος και δεν βλέπω προοπτικές εξέλιξης.

Το μόνο "καλό" νέο για την Ευρώπη είναι οι μαλακίες του Τραμπ που στέλνει τα λεφτά εδώ (και αλλού...).

Επεξ/σία από teodor_ch
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Κανενας μεγαλος παιχτης δεν κλεινει λογω κινεζων. Δεν ειμαστε στο '30 ουτε στο '60. Οποιος θελει πλεον τεχνολογία την αγοραζει η κανει μια σύμπραξη. Το πλεονέκτημα της κινας ειναι συτο που ηταν παντα, φθηνα χερια. Ολα τα αλλα η Ευρώπη τα αγοραζει αν θελει. Σχεδον ολες οι μεγαλες φιρμες εχουν ηδη συμφωνήσει με κινεζικες αλλωστε. Η κινα εχει τον ελεγχο ορυκτων αλλα αν δεν θελει να τα μοιραστει μπορουν καλιστα να την αφησουν να βαλει τα φθηνα (και τα φθηνιαρικα) ηλεκτρικα εκει που ξερει και να περιμένουν η τεχνολογια να τους ξεπεράσει. Τις ευρωπαϊκές εταιρείες τις πηδάνε οι δικοι τους ceo και οι φιλοι τους στις αποφασεις της ΕΕ. Καμια κινα δεν φταιει για αυτο.

Μα αυτό γίνεται ήδη γι αυτό τα ευρωπαϊκά μοντέλα είναι πανάκριβα. Αγοράζουμε και πρώτες ύλες και τεχνογνωσία και τεχνολογία. Όταν δεν έχει έστω και κάτι απ' όλα αυτά δεν μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός παίκτης στην αγορά. Αναπόφευκτο είναι ότι θα κλείσεις. Πολλές εταιρείες που έδωσα ως παράδειγμα παραπάνω έκλεισαν πολύ αργότερα απ' το 30' και το 60'. 

Και εν τέλει ίσως και να μην κλείσουν όλες όπως και στο ΗΒ δεν έκλεισαν όλες οι εταιρείες. Αν κλείσει ένα μέρος και ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων χαθεί θα είναι αρκετή ζημιά τόσο για τα κράτη μέλη που έχουν αυτές τις εταιρείες όσο και για κάθε πολίτη της ΕΕ που θα χάσει άλλο ένα τρένο τεχνολογικής επανάστασης και οι φόροι του που θα έπρεπε να καταλήξουν εκεί θα πάνε στον κάθε μαϊντανό που θα αυξάνει το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας τους για να αυξήσει τα βραχυχρόνια κέρδη και μερίσματα του. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, greekboy είπε

Έχουμε κάποιον κάτοχο MG που να έχει όχημα πάνω από 6 μήνες να μας πει προσωπική εμπειρία? Τι γίνεται με την αξιοπιστία, ανταλλακτικά κτλπ κτλπ 

διαβασε εδω,ο τυπος δοκιμαζει και αναλυει τα παντα.το σουβ εχει.

https://bobistheoilguy.com/forums/threads/mg-hs.376036/

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Μα αυτό γίνεται ήδη γι αυτό τα ευρωπαϊκά μοντέλα είναι πανάκριβα. Αγοράζουμε και πρώτες ύλες και τεχνογνωσία και τεχνολογία. Όταν δεν έχει έστω και κάτι απ' όλα αυτά δεν μπορείς να είσαι ανταγωνιστικός παίκτης στην αγορά. Αναπόφευκτο είναι ότι θα κλείσεις. Πολλές εταιρείες που έδωσα ως παράδειγμα παραπάνω έκλεισαν πολύ αργότερα απ' το 30' και το 60'. 

Και εν τέλει ίσως και να μην κλείσουν όλες όπως και στο ΗΒ δεν έκλεισαν όλες οι εταιρείες. Αν κλείσει ένα μέρος και ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων χαθεί θα είναι αρκετή ζημιά τόσο για τα κράτη μέλη που έχουν αυτές τις εταιρείες όσο και για κάθε πολίτη της ΕΕ που θα χάσει άλλο ένα τρένο τεχνολογικής επανάστασης και οι φόροι του που θα έπρεπε να καταλήξουν εκεί θα πάνε στον κάθε μαϊντανό που θα αυξάνει το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας τους για να αυξήσει τα βραχυχρόνια κέρδη και μερίσματα του. 

Πιο πολυ εχουν ξεφυγει στα θερμικα παρα στα ηλεκτρικα τους οι τιμες. Οι κινεζοι πουλανε στο κοστος ακομα, δεν θα κρατησει πολυ αυτο. Δες τιμη αττο2. Η κινα δεν μπορει να ειναι για παντα σημαντικα φθηνοτερη. Τα αμαξια δεν ειναι ραδιόφωνα, εχουν τεραστιο κοστος μεταφορας. Ειτε θα εχει φθηνα κινεζικα χερια και ακριβα μετσφορικα ειτε θα κανει εργοστασια εδω και θα πουλαει ελαχιστα πιο φθηνα απο πχ την vw. Μαγικες λυσεις μετά το τελος του τσαμπα χρηματος απο τη μαμα κινα δεν υπαρχουν. Με βιντεακια που κανεις χοπ χοπ στος λακουβες και παρκαρεις καταστρεφοντας λαστιχο δεν πουλας αμαξια στην Ευρώπη. 

https://finance.yahoo.com/news/suzuki-motor-halted-swift-production-044730580.html

https://finance.yahoo.com/news/australias-lynas-surges-automakers-flag-061800673.html

Αν το συνεχισει η κινα αυτο θα αναγκαστουν -επιτελους- να της βαλουν χερι απο την ευρωπη. 

Επεξ/σία από basilis_k6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...