Ntinaras Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου Giulietta και mito ev ας βγαζανε. Μια χαρα θα πουλουσαν 4
manolis940 Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Red_Bear είπε Που να ξυπνήσει ? εβγαλε την Jumior Veloce, ομορφο SUV δεν λέω, σχετικά σβέλτο και με καλό στήσιμο, ΑΛΛΑ (κρατηθείτε) με 50,8 KWh μπαταρία (!!!) και αυτονομία (μικτή) 310 km !!!!! δλδ σκάρτα 250 στον αυτοκινητόδρομο !!!!. Γελάει ο κόσμος.... Για το κράξιμο σε αυτό το αμάξι μιλάω. Μ' αρέσει πάρα πολύ από μέσα αλλά απ' έξω Alpha θυμίζει με το ζόρι στα φανάρια. 1
Vasilisxd Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου On 14/06/2025 at 22:09, fabiawrc said: ... Έχει και αρκετά μεταχειρισμένα, ειδικά ID.3 με την 77άρα μπαταρία (από Γερμανία) οι τιμές είναι πολύ καλές, αλλά και από Ελλάδα με την 58άρα.
@pnea1973 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 10 ώρες πριν, manolis940 είπε Για το κράξιμο σε αυτό το αμάξι μιλάω. Μ' αρέσει πάρα πολύ από μέσα αλλά απ' έξω Alpha θυμίζει με το ζόρι στα φανάρια. Ξεκίνησε από την αρχή το θέμα. 1ον Alfa που φτιάχνεται στην Πολωνία και είναι στη ουσία 2008. 2ον Άλλαξαν το ονομα πριν κυκλοφορήσει από. Milano σε Junior Όπως είπε ο @Ntinaras πρέπει να βγάλουν hatch και sedan αλλά δυστυχώς τα SUV πουλάνε..
Morosana Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 18 ώρες πριν, Red_Bear είπε Που να ξυπνήσει ? εβγαλε την Jumior Veloce, ομορφο SUV δεν λέω, σχετικά σβέλτο και με καλό στήσιμο, ΑΛΛΑ (κρατηθείτε) με 50,8 KWh μπαταρία (!!!) και αυτονομία (μικτή) 310 km !!!!! δλδ σκάρτα 250 στον αυτοκινητόδρομο !!!!. Γελάει ο κόσμος.... Για εμάς τους παραδοσιακούς της μάρκας μόνο και μόνο που που έβαλε στο όνομα junior και veloce μαζί δείχνει πόσο άσχετοι υπάρχουν πλέον στην εταιρεία και πόσο σέβονται την ιστορία της μάρκας. 2
avacan23 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου Στις 9/6/2025 στις 5:50 ΜΜ, avacan23 είπε https://www.gocar.gr/news/feed/50545,Ayto_einai_to_neo_SUV_phre_pinakides_Ell.html Διαβάζω πολυ καλές κριτικές για αυτό εδω και βλέπω οτι πήρε και 5 αστερια αν εχει ποιοτητα volvo ανυπομονώ να το δω απο κοντά. Βέβαια αν η τιμή ειναι στα 40.000 ευρώ δεν ξερω πως θα πουλήσει.. https://youtu.be/jXQRqMtMQzE?feature=shared Ανέβηκε και το πρώτο βίντεο. Στο Δακτυλίδι η αντιπροσωπεία και λέει τιμή 30.000 ευρώ. Για να δούμε… στα ηλεκτρικά η αγία τριάδα είναι Tesla 3 , Kia ev3, Skoda elroq Αν έχει τη σπιρτάδα του Volvo ex30 και μεγαλύτερους χώρους αφού είναι ίδια εταιρεία στην ουσία θα το σκεφτόμουν σοβαρά για ηλεκτρικό κάτω από 30.000 ευρώ 1
manolis940 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου Έπαθα σοκ. Δεν ήξερα ότι η Κίνα με την Geely είναι πίσω απ' την Volvo. 😂 1
filarhos Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου Για το ID.3 και το εσωτερικό του, θα διαφωνήσω. Στη σύζυγο κι εμένα το εσωτερικό μας αρέσει πολύ που είναι απλό. Το μόνο που θα ήθελα είναι να είχα κανονικά κουμπιά στο τιμόνι, γιατί τα αφής πατιούνται χωρίς να το θέλεις, και την νέα μεγάλη οθόνη όπου έχει μόνιμα το ραδιόφωνο (αν έχω καταλάβει καλά) γιατί θέλεις 3-4 κινήσεις για να αλλάξεις σταθμό αν είσαι αλλού στο μενού. Έχει φοβερούς εσωτερικούς χώρους και χωράμε 2 ενήλικες, δύο καθίσματα για μωρά κι ένα σκυλί 25 κιλών στα πόδια πίσω. Εντάξει το πορτ παγκάζ είναι 385λίτρα στο πάνω όριο για την κατηγορία hatchback. Από την άλλη δεν μου άρεσε καθόλου η μούρη που μετά από σχεδόν δύο χρόνια απλώς το έχω συνηθίσει. Και το πλαστικό πόρτ παγκάζ γιατί δεν μπορώ να βάλω βάση για ποδήλατα. Στα αρνητικά που δεν παίρνει μπάρες οροφής επίσημα. Τότε που το πήραμε ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να πάρουμε σε αυτά τα χρήματα. Ο ανταγωνισμός σε παραπλήσιες τιμές ήταν avenger, 2008, e-c4, mokka, ex30. Hyundai και KIA δεν είχα κάτι στα 4,25μ όπου έπρεπε να πάμε στα 4,5+ μέτρα. Το ίδιο και η tesla. Σημείωση ότι με το m3 που το είχα συγκρίνει, το id3 έχει το ίδιο άνετο/μεγάλο σαλόνι. Στο πορτπαγκάζ ας πούμε ότι υπολείπεται λίγο σε μέγεθος αν και ίσως έχει το ίδιο αν βγάλεις την εταζέρα, αλλά έχεις κανονική πρόσβασης κι όχι sedan. Και γλιτώνεις περίπου 45 εκατοστά μήκος χωρίς να κερδίζεις τίποτα σε χώρους. Τώρα με τον χαμό που έχει γίνει με νέο μοντέλα θα είχαμε περισσότερες επιλογές. Και από αυτά που διαβάζω ίσως κοιτούσα μαζί με το νέο id.3 το KIA EV3 και σε λίγο μεγαλύτερο το Ford Explorer (είναι id.4 από κάτω). Υ.Γ. Το έχουμε πάντα στο profil eco στους 120-130 ίππους, εκτός από τον πρώτο καιρό που το μαθαίναμε, και η αυτονομία του 250-400χλμ μας καλύπτει για εντός Αθηνών καθημερινά 50-80χλμ, δύο ΣΚ τον μήνα χωριό 300χλμ και μια χειμερινή βόλτα Β.Ελλάδα συνολικά 1500-1800χλμ. 6 1
basilis_k6 Δημοσ. 16 Ιουνίου Δημοσ. 16 Ιουνίου 3 ώρες πριν, avacan23 είπε https://youtu.be/jXQRqMtMQzE?feature=shared Ανέβηκε και το πρώτο βίντεο. Στο Δακτυλίδι η αντιπροσωπεία και λέει τιμή 30.000 ευρώ. Για να δούμε… στα ηλεκτρικά η αγία τριάδα είναι Tesla 3 , Kia ev3, Skoda elroq Αν έχει τη σπιρτάδα του Volvo ex30 και μεγαλύτερους χώρους αφού είναι ίδια εταιρεία στην ουσία θα το σκεφτόμουν σοβαρά για ηλεκτρικό κάτω από 30.000 ευρώ 30? απιθανο το βλεπω. εκτος αν εχουν φερει καμια εκδοση με 40αρα μπαταρια
fabiawrc Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου To Puma το εριξαν τωρα στα 29.900 χωρις την επιδοτηση.Πρεπει να εχει παει απατο σε πωλησεις. Ενδεικτικό πρόγραμμα χρηματοδότησης Puma Gen-E 168 PS Style Αξία αυτοκινήτου: *29.906 ευρώ Προκαταβολή: 5.981 ευρώ (20%) Ποσό χρηματοδότησης: 23.925 ευρώ Διάρκεια χρηματοδότησης: 84 μήνες Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 3,99% (πλέον εισφοράς 0,6%) Μηνιαία δόση: 334 ευρώ Έξοδα εγκρίσεως δανείου: 280 ευρώ Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 5.06% *Δεν περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
andreas-d Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, fabiawrc είπε Διάρκεια χρηματοδότησης: 84 μήνες Εάν Υπάρχει Έλληνας που θα βάλει 84 μήνες δώσεις για αυτοκίνητο, τότε συγνώμη αλλά αντί για μυαλό έχει σκατα με άχυρα.. 1 1
majunior Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου 23 ώρες πριν, filarhos είπε Για το ID.3 και το εσωτερικό του, θα διαφωνήσω. Στη σύζυγο κι εμένα το εσωτερικό μας αρέσει πολύ που είναι απλό. Το μόνο που θα ήθελα είναι να είχα κανονικά κουμπιά στο τιμόνι, γιατί τα αφής πατιούνται χωρίς να το θέλεις, και την νέα μεγάλη οθόνη όπου έχει μόνιμα το ραδιόφωνο (αν έχω καταλάβει καλά) γιατί θέλεις 3-4 κινήσεις για να αλλάξεις σταθμό αν είσαι αλλού στο μενού. Έχει φοβερούς εσωτερικούς χώρους και χωράμε 2 ενήλικες, δύο καθίσματα για μωρά κι ένα σκυλί 25 κιλών στα πόδια πίσω. Εντάξει το πορτ παγκάζ είναι 385λίτρα στο πάνω όριο για την κατηγορία hatchback. Πώς φορτώνεις πράγματα για 2 μωρά σε μόνο 385l;
basilis_k6 Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου 1 ώρα πριν, fabiawrc είπε To Puma το εριξαν τωρα στα 29.900 χωρις την επιδοτηση.Πρεπει να εχει παει απατο σε πωλησεις. Ενδεικτικό πρόγραμμα χρηματοδότησης Puma Gen-E 168 PS Style Αξία αυτοκινήτου: *29.906 ευρώ Προκαταβολή: 5.981 ευρώ (20%) Ποσό χρηματοδότησης: 23.925 ευρώ Διάρκεια χρηματοδότησης: 84 μήνες Ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο: 3,99% (πλέον εισφοράς 0,6%) Μηνιαία δόση: 334 ευρώ Έξοδα εγκρίσεως δανείου: 280 ευρώ Σ.Ε.Π.Π.Ε.: 5.06% *Δεν περιλαμβάνει την κρατική επιδότηση για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά». ουτε η ford δεν περιμενει να πουλησει. τουλαχιστον οι πωλητες της ειναι σε φαση "μην το κοιτας καν..."
filarhos Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου 54 minutes ago, majunior said: Πώς φορτώνεις πράγματα για 2 μωρά σε μόνο 385l; Κοίτα δεν είναι λίγα, γενικά όσα έχεις πάλι δεν σου φτάνουν, αλλά αν βγάλεις την εταζέρα παίρνεις 50-100 ακόμα (υποθέτω). Το θέμα δεν είναι οι αποσκευές αλλά τα δύο καρότσια, ένα κανονικό κι ένα μικρό ή αντί για το μικρό το τρίκυκλο. Πλέον παίρνουμε μαλακά sac voyage ώσε να τα χώνω στα κενά των αποπάνω. Ειδικά το τρίκυκλο χωρίς να βγάλεις την εταζέρα δεν μπαίνει με το καρότσι απο κάτω. Σε σχέση με το passat, το άλλο μας, που έχει το ίδιο άνετο σαλόνι αλλά κοντά 600λίτρα, δεν βλέπω την διαφορά αυτή αφού δεν μπορώ να αξιοποιήσω τα κενά του καροτσιών ή του τρίκυκλου. Αυτά τα 50 εκτατοστά επιπλέον μήκους είναι "άχρηστα". Δεν ξαναπαίρνω sedan παρόλο που μου αρέσει σαν σχήμα, γιατί δεν είναι πρακτικό. Το σκεφτήκαμε πολύ το m3 sr όταν ήταν να πάρουμε το id3 και ήταν και πιο φτηνό με περισσότερη τεχνολογία (τα άλλα τα είχαμε αποκλείσει από νωρίς). Αλλά 45 εκατοστά μακρύτερο με κανένα απολύτως πλεονέκτημα σε χώρους. Ούτε το σαλόνι είναι μεγαλύτερο (για τους πίσω νομίζω ότι το id έχει περισσότερο αέρα) αλλά ούτε και το πορτ παγκάζ (συγκρίνω με το id χωρίς την εταζέρα) με την δυσκολία φόρτωσης από την τρυπούλα που έχουν τα sedan. 1
teodor_ch Δημοσ. 17 Ιουνίου Δημοσ. 17 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, filarhos είπε Δεν ξαναπαίρνω sedan παρόλο που μου αρέσει σαν σχήμα, γιατί δεν είναι πρακτικό. Το άνοιγμα είναι πολύ σημαντικό για τις καθημερινές ανάγκες συν τα ταξίδια (πχ. roadtrip που δεν τα βγάζεις όλα κάθε φορά) Με κατεβασμένα τα καθίσματα έχω χωρέσει και δύο ηλεκτρικά ποδήλατα ενηλίκων χωρίς προσπάθεια. (τυχαία φώτο με ένα μόνο) Επεξ/σία 17 Ιουνίου από teodor_ch 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα