Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Πιστεύεις ότι αυτά τα νούμερα είναι ένδειξη ότι υπάρχει μια σαφής στροφή του ευρωπαίου καταναλωτή σε ευρωπαϊκά προϊόντα και στην ηλεκτροκίνηση;

Όχι μόνο το πιστεύω, το βλέπω καθημερινά, ενώ βλέπω τα ηλεκτρικά να αυξάνονται μέρα με την μέρα δεν έχω δει στο δρόμο περισσότερα από 100 κινέζικα συνολικά, αντιθέτως opel bmw vw Tesla βλέπω καθημερινά 4/10 θερμικά/hybrid..

Βέβαια παίζει ρόλο και το τεράστιο δίκτυο εξυπηρέτησης των ευρωπαϊκών έναντι των Κινέζων.

Σαν Έλληνας και σαν κάτοικος Γερμανίας εύχομαι η Ευρώπη να επανέλθει δυνατή.. 

  • Like 3
  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Πιστεύεις ότι αυτά τα νούμερα είναι ένδειξη ότι υπάρχει μια σαφής στροφή του ευρωπαίου καταναλωτή σε ευρωπαϊκά προϊόντα και στην ηλεκτροκίνηση;

Είναι απλώς μια συντηρητική επιλογή και μια ψευτοεμπιστοσύνη σε αυτό που ξέρουν τόσα χρόνια. Καλώς η κακώς τα ευρωπαϊκά στην πλειοψηφία τους σε σχέση ποιότητας τιμής είναι πολύ κάτω και από τα Tesla και από τα κινέζικα. 

Αυτή η στροφή των καταναλωτών τους δίνει μία πίστωση χρόνου για να μπορέσουν να κερδίσουν κάποιο απ' το χαμένο έδαφος και να κάνουν την διαφορά. Ελπίζω να μην συνεχίσουν να πουλάνε ίππους με subscription γιατί όταν πλέον περάσει ο φόβος του κόσμο προς τα κινέζικα αυτοκίνητα δεν θα υπάρχει επιστροφή. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, manolis940 είπε

Είναι απλώς μια συντηρητική επιλογή και μια ψευτοεμπιστοσύνη σε αυτό που ξέρουν τόσα χρόνια. Καλώς η κακώς τα ευρωπαϊκά στην πλειοψηφία τους σε σχέση ποιότητας τιμής είναι πολύ κάτω και από τα Tesla και από τα κινέζικα. 

Αυτή η στροφή των καταναλωτών τους δίνει μία πίστωση χρόνου για να μπορέσουν να κερδίσουν κάποιο απ' το χαμένο έδαφος και να κάνουν την διαφορά. Ελπίζω να μην συνεχίσουν να πουλάνε ίππους με subscription γιατί όταν πλέον περάσει ο φόβος του κόσμο προς τα κινέζικα αυτοκίνητα δεν θα υπάρχει επιστροφή. 

Καλώς ή κακώς, το δίκτυο υποστήριξης είναι δίκτυο υποστήριξης.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Καλώς ή κακώς, το δίκτυο υποστήριξης είναι δίκτυο υποστήριξης.

Αν αφήσουμε τις κινέζικες απ' έξω που μια χαρά φτιάχνουν τα Service τους σε όλη την χώρα και φαντάζομαι ότι το κάνουν και στην Ευρώπη, Hyundai και η Kia δεν έχουν δίκτυο υποστήριξης; Η Honda και η Nissan δεν έχουν; 

 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, manolis940 είπε

γιατί όταν πλέον περάσει ο φόβος του κόσμο προς τα κινέζικα αυτοκίνητα δεν θα υπάρχει επιστροφή. 

εκτος του οτι αυτο θελει ανετα μια 10ετια, δεν εχει και καμια σημασια πλεον. η ευρωπη εχει αποφασισει να δασμολογησει τα κινεζικα γιατι απειλουν κυριολεκτικα την επιβιωση της βιομηχανιας της. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε

εκτος του οτι αυτο θελει ανετα μια 10ετια

Συμφωνώ 100%.

Αρκετοί νομίζουν ότι η αξιοπιστία κερδίζεται με 2-3 κλικς.

Μίνιμουμ 10ετία για να αποδειχτεί η βασική υποστήριξη σε όλα τα θέματα της εκάστοτε αντιπροσωπείας.

3 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αν αφήσουμε τις κινέζικες απ' έξω που μια χαρά φτιάχνουν τα Service τους σε όλη την χώρα

Έχω στείλει mail στην ελληνική BYD, για τό τί θα γίνει αν συμβεί βλάβη όσο είσαι εκτός Αθήνας-Θεσσαλονίκης και αν θα εξυπηρετηθείς από τα κατά τόπους Service που εμφανίζονται στο χάρτη ως «έρχονται» και δεν θα χρειαστεί να πας το αυτοκίνητο σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, και δεν έχω λάβει απάντηση.

Σε όλα τα άλλα εμπορικά ερωτήματα, λάμβανα άμεση απάντηση. Αυτό δεν χτίζει σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή. Υπάρχουν ακόμα θέματα.

  • Like 3
Δημοσ.

Οι κινέζικες που έρχονται Ευρώπη δεν ιδρύθηκαν χθες οπότε έχουν μια Ιστορία πίσω. 

Πέραν αυτού, αυτό με την δασμολόγιση απλώς δεν θα περάσει. Όπως είδαμε την BYD έφερε Dolphin από την Ταϊβάν. Στην χειρότερη θα φτιάξουν εργοστάσια εδώ. Πάλι δηλαδή η BYD παράγει λεωφορεία στην Ισπανία. Νομίζω η Leapmotor επίσης παράγει ένα μοντέλο της στην Ισπανία. Υπάρχουν αρκετές επιλογές όπως η Ρουμανία για παράδειγμα. Πάλι μπορούν να παράξουν πολύ πιο φθηνά απ' ότι η μέση Ευρωπαϊκή εταιρεία. 

Γενικά ο πόλεμος τον δασμών δεν θα σώσει καμία Ευρωπαϊκή εταιρεία. Είμαστε πίσω τεχνολογικά, είμαστε πίσω σε ότι έχει να κάνει με τον πρωτογενή τομέα γύρω απ' το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είμαστε πίσω στο πως θα κάνουμε οικονομική την γραμμή παραγωγής, γι αυτό και οι κινέζοι έρχονται με πολυτελέστατα αυτοκίνητα μέχρι εδώ παρόλο τους δασμούς με κάτω από 40000€. 

Μακάρι να αλλάξει όλο αυτό όπως είπε και ο Ανδρέας παραπάνω.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Οι κινέζικες που έρχονται Ευρώπη δεν ιδρύθηκαν χθες οπότε έχουν μια Ιστορία πίσω. 

Πέραν αυτού, αυτό με την δασμολόγιση απλώς δεν θα περάσει. Όπως είδαμε την BYD έφερε Dolphin από την Ταϊβάν. Στην χειρότερη θα φτιάξουν εργοστάσια εδώ. Πάλι δηλαδή η BYD παράγει λεωφορεία στην Ισπανία. Νομίζω η Leapmotor επίσης παράγει ένα μοντέλο της στην Ισπανία. Υπάρχουν αρκετές επιλογές όπως η Ρουμανία για παράδειγμα. Πάλι μπορούν να παράξουν πολύ πιο φθηνά απ' ότι η μέση Ευρωπαϊκή εταιρεία. 

Γενικά ο πόλεμος τον δασμών δεν θα σώσει καμία Ευρωπαϊκή εταιρεία. Είμαστε πίσω τεχνολογικά, είμαστε πίσω σε ότι έχει να κάνει με τον πρωτογενή τομέα γύρω απ' το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είμαστε πίσω στο πως θα κάνουμε οικονομική την γραμμή παραγωγής, γι αυτό και οι κινέζοι έρχονται με πολυτελέστατα αυτοκίνητα μέχρι εδώ παρόλο τους δασμούς με κάτω από 40000€. 

Μακάρι να αλλάξει όλο αυτό όπως είπε και ο Ανδρέας παραπάνω.

αν παραγουν εδω θα ειναι πιο ακριβα και μεχρι να στησουν αρκετες γραμμες η ευρωπη θα τους εχει πιασει. δεν ειναι και ταξιδι στον αρη.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε

αν παραγουν εδω θα ειναι πιο ακριβα και μεχρι να στησουν αρκετες γραμμες η ευρωπη θα τους εχει πιασει. δεν ειναι και ταξιδι στον αρη.

Ούτε οι Κινέζοι στήνουν αργά γραμμές παραγωγής και ούτε δείχνουν να μένουν στάσιμοι. Πρέπει να προσπαθήσουν λιγάκι παραπάνω και δεν φαίνεται να το κάνουν. 

Δημοσ.

Το Skoda Elroq, πάντως, που έκανα test-drive πριν από καιρό, είχε εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ μπροστά από όλα τα κινέζικα και τα Tesla που έχω οδηγήσει.

Αυτό δείχνει μερικά ποιοτικά χαρακτηριστικά που μπορούν να επικεντρωθούν οι ευρωπαίοι κατασκευαστές, χωρίς απαραίτητα να προσπαθούν να πιάσουν π.χ. την τεχνολογία μπαταρίας που έχουν οι κινέζοι.

Δημοσ.

Εκτός του ότι τα ηλεκτρικά δε χρειάζονται τόσο συχνά σέρβις σε σχέση με τα ice νομίζετε ότι το υπάρχον δίκτυο σέρβις των εταιρειών γνωρίζει να χειριστεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Εδώ ούτε τακάκια δε χρειάζεται να αλλάξουν. 

@QuantumWanderer ποια κινέζικα έκανες τέστ;

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε

Το Skoda Elroq, πάντως, που έκανα test-drive πριν από καιρό, είχε εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ μπροστά από όλα τα κινέζικα και τα Tesla που έχω οδηγήσει.

Αυτό δείχνει μερικά ποιοτικά χαρακτηριστικά που μπορούν να επικεντρωθούν οι ευρωπαίοι κατασκευαστές, χωρίς απαραίτητα να προσπαθούν να πιάσουν π.χ. την τεχνολογία μπαταρίας που έχουν οι κινέζοι.

αυτο του ελειπε. η τιμη του με 60αρα ειναι 40κ ευρω και τα εξτρα εχουν τιμες που παραπεμπουν σε εξτρα θαλαμηγων, οχι αυτοκινητων.

  • Like 1
Δημοσ.

Η BYD φτιάχνει αμάξια σχεδόν 20 χρόνια. 

Plugin έφτιαχνε απο το 2008 και ηλεκτρικά απο το 2014 με μία πολύ γρήγορη ματιά.

List of BYD Auto vehicles - Wikipedia

 

Βάλτε και ότι συνεχώς θα έρχονται νέες τεχνολογίες στα ηλεκτρικά,

είναι η τέλεια δικαιολογία για να μένει κάποιος στα θερμικά μέχρι να αποδειχθεί η αξιοπιστία τους!

 

Η Ευρώπη έχει τελειώσει όπως είναι τώρα. Μόνο αν συγχωνευθούν θα καταφέρουν κάτι ή θα μας ταράξουν στους δασμούς για να συντηρούμε πεθαμένες βιομηχανίες. 

 

Σερβις ηλεκτρικών έχει η hyundai στο Ηράκλειο Κρήτης. Ξέρετε τί χρειάζεται ένα σερβις για ηλεκτρικά? Έναν μηχανικό. Όλα τα υπόλοιπα τα έχουν ήδη. Διάγνωση και αντικατάσταση ανταλλακτικού κάνουν. Δεν επισκευάζουν μοτερ στα ηλεκτρικά στις αντιπροσωπείες. 

Απο πέρυσι το ηλεκτρολογείο στο χωριό μου των 6.000 κατοίκων είχε ξεκινήσει πιστοποίηση για επισκευή ηλεκτρικών. Το ίδιο και μηχανικοί απο τεχνικές σχολές πάνε και κάνουν εξειδίκευση. Σε 7 χρόνια που θα λήξη η εγγύηση μου, αν δεν το έχω πουλήσει να αγοράσω ένα ΑΤΕΣΤΑΡΙΣΤΟ νέας τεχνολογίας θα έχω αρκετές ΕΞΤΡΑ επιλογές συνεργείου. 

Και στα ηλεκτρικά οι επισκευές είναι πολύ πιο αξιόπιστες απο τα θερμικά.

Αντικατάσταση μπαταρίας μπορώ να κάνω και μόνος μου. Ένα αναβατόριο χρειάζομαι μόνο.

Ξεβιδώνεις, ξεκουμπώνεις καλώδια και σωλήνες ψυκτικού και κάνεις την τράμπα. Το ίδιο και για τον κινητήρα.

Ποιός ξέρει να αλλάξει κινητήρα σε θερμικό? 

image.png.fcc907997d34df4fbbfc736105875104.png

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

Συμφωνώ 100%.

Αρκετοί νομίζουν ότι η αξιοπιστία κερδίζεται με 2-3 κλικς.

Μίνιμουμ 10ετία για να αποδειχτεί η βασική υποστήριξη σε όλα τα θέματα της εκάστοτε αντιπροσωπείας.

Έχω στείλει mail στην ελληνική BYD, για τό τί θα γίνει αν συμβεί βλάβη όσο είσαι εκτός Αθήνας-Θεσσαλονίκης και αν θα εξυπηρετηθείς από τα κατά τόπους Service που εμφανίζονται στο χάρτη ως «έρχονται» και δεν θα χρειαστεί να πας το αυτοκίνητο σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, και δεν έχω λάβει απάντηση.

Σε όλα τα άλλα εμπορικά ερωτήματα, λάμβανα άμεση απάντηση. Αυτό δεν χτίζει σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή. Υπάρχουν ακόμα θέματα.

Μα τι ακριβώς θέλεις να σου απαντήσουν.

Όταν σου λένε προσεχώς σημαίνει προσεχώς. Μέχρι να ανοίξει τότε πας ή Αθήνα ή Θεσνικη.

Τόσα χρόνια με bmw μοτοσυκλέτα και έτρεχα σε Πάτρα για service... 

Το ίδιο ισχύει πχ και για ηλεκτρικό ford. 

Πόσο σίγουρος είσαι ότι στην εκάστοτε αντιπροσωπεία μπορούν να το αναλάβουν; 

Σε κάθε περίπτωση και τις επιφυλάξεις σου σχετικά με τα κινέζικα, εάν χρειάζεσαι ηλεκτρικό, αγοράζεις όχημα που αποδεδειγμένα μπορείς να εξυπηρετηθείς στην πόλη σου. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...