manolis940 Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 38 λεπτά πριν, cmaniac είπε Το πρόβλημα του Zoe ήταν ο αερόσακος και ADAS. Τα ADAS είναι σε πολλά αυτοκίνητα στανταρ εξοπλισμός (βλέπε Toyota Safety Sense που το έχει και το βασικότερο αυτοκίνητο), στο Zoe η Ρενώ τα έβαζε έξτρα. Δεν σημαίνει ότι δεν έχει τίποτα, σημαίνει ότι δεν έχει αυτά που χρειάζεται το test. Επίσης τα test δεν είναι ίδια. Μπορείς να διαβάσεις όλες τις ειδήσεις της εποχής για να σου λυθούν οι απορίες σχετικά. Για ένα αερόσακο έπεσε απ' το 90% που έχουν άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του στο 40% ; Και πάλι τι σημασία έχει αυτό και δεν καταλαβαίνω πως κολλάει στην κουβέντα. Έκανε ή δεν έκανε "έκπτωση" στην ασφάλεια των επιβατών στις βασικές εκδόσεις; Δεν είναι αρκετό να πούμε ότι είναι αναξιόπιστη εταιρεία; Τι εννοείς τα Τεστ δεν είναι ίδια. Άλλο τεστ πέρασε το Kodiaq που έβαλα παραπάνω και άλλο το Zoe; Χρειάζεται να διαβάσουμε τις ειδήσεις; Έχουν και reports.
cmaniac Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Έκανε ή δεν έκανε "έκπτωση" στην ασφάλεια των επιβατών στις βασικές εκδόσεις; Για να μπορέσεις να βγάλεις ολοκληρωμένη εικόνα, θα πρέπει να δεις ποιές είναι διαφορές πριν και μετά από την αναθεώρηση των test του EuroNCAP, τα οποία αυστηροποιήθηκαν αρκετά. Είναι προφανές ότι τα αποτελέσματα είναι μη συγκρίσιμα από αναθεώρηση σε αναθεώρηση. Δηλαδή εάν πας να περάσεις ένα πρώην 5άστερο με τα νέα δεδομένα χωρίς να αλλάξεις αυτά που πρέπει θα βρεθείς σε αυτήν ακριβώς τη θέση. Βέβαια, ο αερόσακος δεν ήταν ένας οποιοδήποτε, ήταν ο πλάγιος κεφαλής οδηγού συνοδηγού. Σε σύγκρουση με κολώνα ή άλλο ψηλό όχημα, τότε δεν σε σώζει τίποτα και του έκοψε πολλούς πόντους από ένα τεστ σημαντικής βαρύτητας. Επίσης έχει κι άλλα θέματα με πεζούς πχ. Το αμάξι ήταν παλιό και η κατάσταση με την συμμαχία Renault - Nissan - Daimler είχε πάει κατά διαόλου, ήταν ο COVID στη μέση, δεν επένδυσαν, το έβγαλαν όπως ήταν και πήραν 0. Καλά να πάθουν. Τέτοιες αποτυχίες ήταν και η A Class (η γνωστή ανατροπή), αλλά και το Twingo (το έπαιρνε ο αέρας, άλλη μια επιτυχία της συμμαχίας, από κάτω ήταν Smart). Πάμε στο σήμερα, το 5 και το 4 έβγαλαν μια χαρά βαθμολογίες, έχουν όλη την οδηγική κουλτούρα της Renault, ειδικά το 5, είναι πρακτικά, ειδικά το 4, και γενικά ισορροπούν καλά στα σημερινά δεδομένα. Αν το πας έτσι, τότε και η Toyota έχει ανακαλέσει ένα σκασμό κινητήρες, από τον 1.6 το 2002-2005 έως τώρα στην αμερική τον V6 που διαλύεται κυριολεκτικά, και η VW με τις καδένες, και η Stellantis πάλι με τις καδένες ή και τους ιμάντες που κόβονται στη μέση του δρόμου, άλλες περιπτώσεις με τα adblue που κρυσταλλώνει και δεν παίρνει μπρος, η Fiat με το bravo που έμενε από φρένα πίσω, η Suzuki τις μονάδες ABS που αναγκάστηκαν όλοι να επισκευάσουν και να αλλάζουν υγρά συνέχεια γιατί η υποψία υγρασίας δημιουργεί θέμα, η Mercedes E class που έμενε το αμάξι από φρένα, με το brake by wire της Bosch που το έβγαλαν από τους καταλόγους άρον άρον, κλπ κλπ. Όλοι αναξιόπιστοι; Ενδεχομένως. Επεξ/σία πριν από 10 ώρες από cmaniac
djuan1988 Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 59 minutes ago, cmaniac said: η Fiat με το bravo που έμενε από φρένα πίσω, Πότε έγινε αυτό; Μη μου πεις ότι αναφέρεσαι ένα τεστ του autotriti που είχε βάλει ψεύτικες φωτογραφίες με φρένα από άλλο αυτοκίνητο; 1
manolis940 Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες Για μένα ως καταναλωτή και οδηγό θεωρώ άσχετα στην τωρινή συζήτηση για το πως άλλαξαν τα κριτήρια στην EuroNcap. Εκείνη την χρονιά άλλοι κατασκευαστές έβγαλαν πεντάστερα και τετράστερα αυτοκίνητα και η Renault προτίμησε να βγάλει ένα αμάξι το οποίο σε πλαϊνή σύγκρουση θα σκοτώσει με βεβαιότητα τον συνοδηγό. Covid, παλιά πλατφόρμα κτλ είναι όλα δικαιολογίες στα αυτιά μου. Είναι η μοναδική απ' τις γνωστές ευρωπαϊκές μάρκες που έκανε κάτι τέτοιο και αυτό λέει πολλά για την κουλτούρα της εταιρείας όσον αφορά την ασφάλεια των επιβατών. Δεν ξέρω γιατί το συγχέεις με ανακλήσεις και οτιδήποτε άλλο για μηχανικά προβλήματα. Αυτά τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν εκεί έξω. Έκανε ανάκληση η renault για να τους βάλει τον extra αερόσακο; Δεν μιλάμε για αυτοκίνητα που σε αφήνουν στον δρόμο από βλάβες, μιλάμε για αυτοκίνητα κουβάδες που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν.
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 ώρα πριν, for4 είπε τι γνώμη έχετε για το νέο geely? αλλο ενα κινεζικο Επιστρεφει το σμαρτ. Απορουσα οταν το καταργησανε ποιος φελλός πηρε τετοια αποφαση. Ενα μοναδικο οχημα με φανατικο κοινο και διαχρονικη αξια. Μαλλον ο φελλος εφυγε και καποιος ειδε οτι το πιο σοβαρο χαρτι στα χερια της εταιρίας ειναι γνωστο smart και οχι αλλο ενα κινεζικο suv. https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-dithesio-smart-epistrefei-pote-tha-paroysiastei-me-poio-onoma/ Σε αλλα νεα η ταση ειναι να αφηνουν στην ακρη τα σχεδια για hev ( οσοι τρεχουν τωρα να βγαλουν hev) για να βγαλουν r-ev. Σε αντιθεση με τα υπολοιπα σχεδια ειναι πληρως ηλεκτρικο οχημα σε ολα εκτος απο το λιγο χωρο που ζηταει ενα μοτερ βενζινης που δουλευει αυτονομα και με ελαχιστη καταπονηση. τελικα οι εταιριες ειχαν υποτιμησει το range anxiety.
cmaniac Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 ώρα πριν, djuan1988 είπε Πότε έγινε αυτό; Μη μου πεις ότι αναφέρεσαι ένα τεστ του autotriti που είχε βάλει ψεύτικες φωτογραφίες με φρένα από άλλο αυτοκίνητο; Μπορεί, δεν θυμάμαι. Αν δεν είναι πραγματικό, δεν θα διαφωνήσω σε αυτό. Απλά το θυμάμαι σαν μια ανάμνηση πριν από 18-20 χρόνια. Έτσι κι αλλιώς η ιδέα δεν είναι να βρούμε όλα τα προβλήματα που έχουν βγει ποτέ, είναι να δούμε εάν ένα μοντέλο μπορεί να γενικοποιήσει το εάν μια εταιρεία είναι αξιόπιστη. Προσωπικά λέω όχι. Από τους ευρωπαίους, τα Renault τα θεωρώ με τα τωρινά δεδομένα πιο τίμια από κάτι άλλους ματρακάδες. Μπορεί αύριο να αρχίσουν να φεύγουν οι ρόδες τους από δω κι από κεί, η οποία σίγουρα δε θα είναι καλή εξέλιξη για αυτούς. Το μέλλον δεν το ξέρει κανένας όμως. Θεωρώ μεγαλύτερο ρίσκο τα διάφορα κινέζικα πάντως.
manolis940 Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 4 ώρες πριν, cmaniac είπε Έτσι κι αλλιώς η ιδέα δεν είναι να βρούμε όλα τα προβλήματα που έχουν βγει ποτέ, είναι να δούμε εάν ένα μοντέλο μπορεί να γενικοποιήσει το εάν μια εταιρεία είναι αξιόπιστη. Προσωπικά λέω όχι. Δεν είναι η ιδέα αυτή όσο και να επιμένεις. Το να βγει ένα όχημα στους δρόμους που μετά από κάποια χιλιόμετρα έβγαλε ένα πρόβλημα στον κινητήρα μπορεί να οφείλετε σε μία αστοχία υλικού. Το να βγαίνει ένα αυτοκίνητο με μειωμένους αερόσακους και με χάλια απόδοση στα crash test είναι επιλογή και δείχνει την κουλτούρα της εταιρείας σε σχέση με την ασφάλεια επιβατών. Δεν είναι τυχαίο που δεν έχει φτιάξει πεντάστερο αυτοκίνητο τα τελευταία 3 χρόνια(23' τελευταία αναθεώρηση Euroncap) ενώ οι άλλοι ματρακάδες πχ VW, BMW, Scoda κτλ εκτός ελαχίστων μοντέλων είναι παντού πεντάστεροι. Η Peugeot παραμένει στα 4 αλλά με λίγο καλύτερα αποτελέσματα απ' όσο θυμάμαι. 1
definitio Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Φαινομενικά πολυ καλό το Togg βάσει αυτού του καναλιού που εμπιστεύομαι τις δοκιμές του...δεν περίμενα ότι θα τα πήγαινε τόσο καλά σε ποιότητα κύλισης, συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο κ στην ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων (όπου μπορεί να πάσχουν νέες -κινεζικές- αυτοκινητοβιομηχανίες, από ευρωπαϊκή σκοπιά)... ...αλλά και στην ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό, όπου ομολογώ μου αρέσει περισσότερο η ενσωματωμένη ενιαία οθόνη από τη λύση της μεγάλης χωριστής "ταμπλέτας... ...και πραγματικη αυτονομία σε μικτή οδήγηση ~400χλμ με την 88άρα μπαταρία...και ελάχιστος αεροδυναμικός θόρυβος ...μοιάζει πολύ περισσότερο με "ώριμη" λύση, παρά με πρωτοεμφανιζόμενο μοντέλο κ εταιρεία... Βέβαια ακριβό, αλλά φαίνεται να ανταποκρίνεται στον ανταγωνισμό...κοίτα να δεις.
haHa Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 39 λεπτά πριν, manolis940 είπε Δεν είναι η ιδέα αυτή όσο και να επιμένεις. Το να βγει ένα όχημα στους δρόμους που μετά από κάποια χιλιόμετρα έβγαλε ένα πρόβλημα στον κινητήρα μπορεί να οφείλετε σε μία αστοχία υλικού. Το να βγαίνει ένα αυτοκίνητο με μειωμένους αερόσακους και με χάλια απόδοση στα crash test είναι επιλογή και δείχνει την κουλτούρα της εταιρείας σε σχέση με την ασφάλεια επιβατών. Δεν είναι τυχαίο που δεν έχει φτιάξει πεντάστερο αυτοκίνητο τα τελευταία 3 χρόνια(23' τελευταία αναθεώρηση Euroncap) ενώ οι άλλοι ματρακάδες πχ VW, BMW, Scoda κτλ εκτός ελαχίστων μοντέλων είναι παντού πεντάστεροι. Η Peugeot παραμένει στα 4 αλλά με λίγο καλύτερα αποτελέσματα απ' όσο θυμάμαι. Μιλαμε για την Renault που πουλαει b-suv Renault Captur στα 22.000€ με... 90 αλογα και 0-100 14.5s( επιδοσεις 1980), ενω δεν ντραπηκε να βαλει πισω... ταμπουρα σε αυτοκίνητο των 22.000€. Ταυτόχρονα, το δινει με 17"(!!) ζάντες(κανουν και περισσότερο μπαμ τα ασχημα ταμπουρα) . Γελαει ο κοσμος: 17αρες σε αυτοκίνητο με 0-100 14.5s. Ο ορισμός του φρου-φρου κι αρωματα.
cmaniac Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 18 λεπτά πριν, haHa είπε 22.000€ με... 90 αλογα και 0-100 14.5s Με 25 βγαίνει με τον 1.3 TCe στα 140. O καθένας κάνει την έρευνα αγοράς του και αποφασίζει. Πχ. Έχω δύο γνωστούς που κάνουν πολλά χλμ και έχουν σωθεί με το LPG σε clio. Αργό, ναι, αλλά με έμμεσο ψεκασμό και ήπιο turbo έχει τα εχέγγυα να κρατήσει αρκετά χλμ. Απο ηλεκτρικά πάντως υπάρχουν το 4, το 5 και το megane και τις βλέπω και τις 3 καλές επιλογές στις κατηγορίες τους. Το πρόβλημα των Ευρωπαίων ήταν πάντα το long term support - προσωπικά με Ιαπωνικό 25+ ετών βρίσκω περισσότερα ανταλλακτικά αντιπροσωπείας από φίλο με Γερμανικό 15 ετών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα