Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

 

1200χλμ σε 13 ωρες με ηλεκτρικο.
Εδω βεβαια διαβαζουμε απο ασχετους με την ηλεκτροκινηση για ταξιδια 200χλμ που κανουν 5 ωρες κλπ.

Πιο διπλα διαβαζαμε οτι καποιος πχ στον Γερακα, πρεπει να πηγαινει μεχρι αεροδορομιο για να φορτισει, μιλαμε για τετοιο επιπεδο παραπληροφορησης.

  • Like 5
  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

1200χλμ σε 13 ωρες με ηλεκτρικο.
Εδω βεβαια διαβαζουμε απο ασχετους με την ηλεκτροκινηση για ταξιδια 200χλμ που κανουν 5 ωρες κλπ.

Πιο διπλα διαβαζαμε οτι καποιος πχ στον Γερακα, πρεπει να πηγαινει μεχρι αεροδορομιο για να φορτισει, μιλαμε για τετοιο επιπεδο παραπληροφορησης.

Είναι φτιαγμένο με ΑΙ.... Δεν έγινε ποτέ αυτό!!!! 🤪

  • Haha 2
Δημοσ.
On 02/09/2025 at 18:50, basilis_k6 said:

Σε αλλα νεα η ταση ειναι να αφηνουν στην ακρη τα σχεδια για hev ( οσοι τρεχουν τωρα να βγαλουν hev) για να βγαλουν r-ev. Σε αντιθεση με τα υπολοιπα σχεδια ειναι πληρως ηλεκτρικο οχημα σε ολα εκτος απο το λιγο χωρο που ζηταει ενα μοτερ βενζινης που δουλευει αυτονομα και με ελαχιστη καταπονηση. τελικα οι εταιριες ειχαν υποτιμησει το range anxiety. 

Καλά και τα R-EV δεν είναι οικονομικά σε μεγάλες αποστάσεις ή αν δεν το έχεις φορτίσει - βλέπεις κάτι 7άρια στα 100χλμ.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Καλά και τα R-EV δεν είναι οικονομικά σε μεγάλες αποστάσεις ή αν δεν το έχεις φορτίσει - βλέπεις κάτι 7άρια στα 100χλμ.

Θεωρητικά ελαχιστες φορες θα χρειαστει να παρει μπρος. Και αντίστοιχα ελαχιστη η συντηρηση του μιας που θα κανει πολυ λιγα χλμ. Οποιος παρει rev δεν το κανει για να δουλευει βενζινα, δεν ειναι plug in που θες δεν θες βγαζει ελαχιστα χλμ η μπαταρία. Βγαζουν ανετα 300+ μονο ev αυτα.

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Θεωρητικά ελαχιστες φορες θα χρειαστει να παρει μπρος. Και αντίστοιχα ελαχιστη η συντηρηση του μιας που θα κανει πολυ λιγα χλμ. Οποιος παρει rev δεν το κανει για να δουλευει βενζινα, δεν ειναι plug in που θες δεν θες βγαζει ελαχιστα χλμ η μπαταρία. Βγαζουν ανετα 300+ μονο ev αυτα.

 

Εχουμε κανα παραδειγμα; 

Δεν είναι πολυ βαρια με μικρους χωρους ; (αν εχουν μπαταρία για 300χλμ και ταυτόχρονα εχουν και βενζινοκινητηρα) 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Εχουμε κανα παραδειγμα; 

Δεν είναι πολυ βαρια με μικρους χωρους ; (αν εχουν μπαταρία για 300χλμ και ταυτόχρονα εχουν και βενζινοκινητηρα) 

σημερινο οχι, κατι κινεζικα ηδη βγαζουν 200+ και ενα neta s λεει 310. 

η scout (2026) λεει 350 + 150 απο το re και υποτιθετε mazda/hyundai/kia φτιαχνουν ηδη reev με 50+kwh. ναι ολα τα αμαξι ειναι τερατα σε μεγεθος. φημες λενε οτι και η bmw x5 θα εχει reev εκδοση.

η zf μπαινει επισης στο παιχνιδι. γενικα τα reev ειναι στα πανω τους. https://www.motor1.com/news/758111/zf-range-extender-2025/

btw η scout και η rivian με το 3 μακαρι να ερχονταν ευρωπη. μου αρεσουν υπερβολικα

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 minutes ago, basilis_k6 said:

σημερινο οχι, κατι κινεζικα ηδη βγαζουν 200+ και ενα neta s λεει 310. 

η scout (2026) λεει 350 + 150 απο το re και υποτιθετε mazda/hyundai/kia φτιαχνουν ηδη reev με 50+kwh. ναι ολα τα αμαξι ειναι τερατα σε μεγεθος. φημες λενε οτι και η bmw x5 θα εχει reev εκδοση.

η zf μπαινει επισης στο παιχνιδι. γενικα τα reev ειναι στα πανω τους. https://www.motor1.com/news/758111/zf-range-extender-2025/

btw η scout και η rivian με το 3 μακαρι να ερχονταν ευρωπη. μου αρεσουν υπερβολικα

Το πρόβλημα είναι ότι μόνο το 25–30 % της ενέργειας της βενζίνης μετατρέπεται σε ηλεκτρισμό με αποτέλεσμα να βαράει 7άρια και 8άρια στην κατανάλωση. Το καλό είναι ότι σου δίνει έξτρα χιλιόμετρα, αλλά με την πρόοδο των ηλεκτρικών στο κομμάτι της ταχύτητας φόρτισης, δεν ξέρω εάν αξίζει. 

Το καταλαβαίνω σε χώρες που δεν υπάρχει καλή υποδομή σε ταχύτητες φορτιστών (βλ. Ελλάδα 🥴)  ίσως είναι μια λύση, αλλά οι υποδομές βελτιώνονται. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 4
Δημοσ.
15 ώρες πριν, haHa είπε


Πιο διπλα διαβαζαμε οτι καποιος πχ στον Γερακα, πρεπει να πηγαινει μεχρι αεροδορομιο για να φορτισει, μιλαμε για τετοιο επιπεδο παραπληροφορησης.

Ελα ρε συ με προσβάλλεις. 😁Δεν εγραψα μόνο Αερολιμενα  αλλά (makro - praktiker) που είναι Ανθούσα και αερολιμένα αν σου αρέσει να ψωνίζεις από leroy-ikea κλπ καταστήματα.Εχει και μικρούς σταθμούς σε 1-2 s/m αλλά άσε που θες ώρες να φορτίσει , συνήθως παρκάρουν  άλλοι και αντε να τους βρουν να τα βγάλουν όπως έφερα παράδειγμα γίνεται στο jumbo Αγίας παρασκευής που πάντα είναι σταθμευμένα θερμικά.. Ετσι κι αλλιώς αν πας makro-praktiker πάλι να ψωνίσεις θα μπεις όσο θα φορτίζει γιατί δε συμφέρει να φύγεις και να ξαναπας ποδαρόδρομο να το πάρεις γιατί θα λιώσεις τις σόλες.🤣

Κάποιοι μιλάτε εκ του ασφαλούς γιατί σίγουρα θα εχετε σταθμό στο απίτι ή στη δουλειά αλλα μη σκέφτεστε μόνο την πάρτυ σας αλλα να σκέφτεστε και το μεγάλο ποσοστό που δεν μπορεί να έχει κάτι τέτοιο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ελα ρε συ με προσβάλλεις. 😁Δεν εγραψα μόνο Αερολιμενα  αλλά (makro - praktiker) που είναι Ανθούσα και αερολιμένα αν σου αρέσει να ψωνίζεις από leroy-ikea κλπ καταστήματα.Εχει και μικρούς σταθμούς σε 1-2 s/m αλλά άσε που θες ώρες να φορτίσει , συνήθως παρκάρουν  άλλοι και αντε να τους βρουν να τα βγάλουν όπως έφερα παράδειγμα γίνεται στο jumbo Αγίας παρασκευής που πάντα είναι σταθμευμένα θερμικά.. Ετσι κι αλλιώς αν πας makro-praktiker πάλι να ψωνίσεις θα μπεις όσο θα φορτίζει γιατί δε συμφέρει να φύγεις και να ξαναπας ποδαρόδρομο να το πάρεις γιατί θα λιώσεις τις σόλες.🤣

Δεν υπαρχουν μικροι και μεγαλοι σταθμοι,εκτος αν εννοείς πολλοι ή λιγοι. 

Ο μεγαλος Σκλαβενίτης εχει 10 σταθμους, δεν χρειάζεται να τρεχεις makro ή ikea, οι σταθμοί είναι σχεδόν παντα αδειοι και ειναι σε σουπερμάρκετ που παει ο κοσμος εβδομαδιαιως(σε αντιθεσε με ikea). 

Αντίστοιχα, υπαρχουν φορτιστες και σε αλλα σουπερμάρκετ και φυσικα σε βενζινάδικα κλπ. 

Δεν ισχύει αυτο που εγραψες οτι αν είσαι Γερακα πρέπει να τρεχεις αλλου. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

 

Επειδή γράφτηκαν πολλά αρνητικά για τον σχεδιασμό θα πω την αμαρτία μου. Η μούρη μου αρέσει τρελά και θα την ήθελα σε μια i4 ή στην τριάρα. Σε SUV είναι περίεργη

Βέβαια εγώ είμαι και καμένος από μούρες γιατί έχω την F40 αλλά και πάλι αυτή τα σπάει

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Burgos είπε

Επειδή γράφτηκαν πολλά αρνητικά για τον σχεδιασμό θα πω την αμαρτία μου. Η μούρη μου αρέσει τρελά και θα την ήθελα σε μια i4 ή στην τριάρα. Σε SUV είναι περίεργη

Βέβαια εγώ είμαι και καμένος από μούρες γιατί έχω την F40 αλλά και πάλι αυτή τα σπάει

Υπεροχη είναι και ετσι θα είναι η γραμμη όλων των νεων bmw. Ευτυχώς φευγουμε απο τις τεραστιες γριλλιες. 

 

Περα απο την σχεδίαση, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι οροσημο πιστεύω για την bmw: βγαζει ενα ηλεκτρικο που πραγματικά αξίζει και δειχνει το μέλλον. 

 

Εχει και χαμηλο αεροδυναμικό συντελεστη, οποτε καιει λιγο αρα εχει υψηλη αυτονομία. Πιστεύω θα παει πολυ καλα οταν θα βγει το πιο προσιτο μοντελο (οχι το xdrive50 που θα λανσαριστει). 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Υπεροχη είναι και ετσι θα είναι η γραμμη όλων των νεων bmw. Ευτυχώς φευγουμε απο τις τεραστιες γριλλιες. 

 

Περα απο την σχεδίαση, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι οροσημο πιστεύω για την bmw: βγαζει ενα ηλεκτρικο που πραγματικά αξίζει και δειχνει το μέλλον. 

 

Εχει και χαμηλο αεροδυναμικό συντελεστη, οποτε καιει λιγο αρα εχει υψηλη αυτονομία. Πιστεύω θα παει πολυ καλα οταν θα βγει το πιο προσιτο μοντελο (οχι το xdrive50 που θα λανσαριστει). 

Τώρα πού  συνηθίσαμε τις μεγάλες γρίλιες, τις αλλάζει με μικρές παρόμοιες εποχής 70' bmw2002 κλπ..

Στα υπόλοιπα συμφωνώ, ο Ευρωπαίος έχει αυτό το κάτι πού λείπει από τον κινεζο..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...