Red_Bear Δημοσ. Παρασκευή στις 06:26 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:26 μμ 7 λεπτά πριν, andreas-d είπε Στα υπόλοιπα συμφωνώ, ο Ευρωπαίος έχει αυτό το κάτι πού λείπει από τον κινεζο.. Ο Κινέζος όμως έχει κάτι καταλυτικά υπέρτερο: τη (πολύ) χαμηλότερη τιμή. 69.000 € θα έχει η βασική έκδοση της iX3 (με τον ένα κινητήρα), αν πιστέψουμε το CarsElectric. Σιγουρα δεν ειναι ενα αυτοκινητο που θα πουλήσει μαζικά
haHa Δημοσ. Παρασκευή στις 06:55 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:55 μμ 25 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Ο Κινέζος όμως έχει κάτι καταλυτικά υπέρτερο: τη (πολύ) χαμηλότερη τιμή. 69.000 € θα έχει η βασική έκδοση της iX3 (με τον ένα κινητήρα), αν πιστέψουμε το CarsElectric. Σιγουρα δεν ειναι ενα αυτοκινητο που θα πουλήσει μαζικά Απο 69.500€ ξεκιναει η τωρινη Bmw x3 20i με 208 αλογα και 0-100 σε 7.8s, δηλαδη αισθητα υποδεεστερα απο την καινουρια ix3. Γενικότερα, τα ηλεκτρικά οπως εχουμε πει, ειναι φθηνότερα, ειδικα στα μεγαλα και δυνατα αυτοκινητα.
Red_Bear Δημοσ. χθες στις 10:10 πμ Δημοσ. χθες στις 10:10 πμ Πάντως από ό,τι διάβασα στο Ελληνικό site, η νέα BMW iX3 Neue Klasse είναι ένα πραγματικά Next Generation αυτοκίνητο. Νομίζω ότι είναι μπροστά από τους Κινέζους εκτός από έναν βασικότατο παράγοντα: την τιμή.
basilis_k6 Δημοσ. χθες στις 11:56 πμ Δημοσ. χθες στις 11:56 πμ under the hood ειναι αρκετα ενδιαφερουσα και φαίνεται πολλα υποσχομενη. η σχεδιαση ομως ειναι αναντιστοιχη των χρηματων. το μονο θετικο ειναι οτι αντισταθηκαν στον πειρασμο να φτιαξουν αλλον εναν κωλο με led bar, αν και τα πισω φωτα θα μπορουσαν να ειναι λιγο μικροτερα σε μηκος. στα αρνητικα, οι γριλιες εμπρος ειναι σαν δοντια λαγου, το κανει να μοιαζει φθηνο, τις εχουν και φωτιζομενες μην τυχον δεν τις προσεξεις. η προηγουμενες ηταν καλυτερες. Εσωτερικο τωρα, τι ειναι αυτο το τεραστιο edge to edge hud που βαλανε? κανενα νοημα απλα ετσι για την μοντερνια. το τιμονι με την τεταρτη ακτινα πανω απλα αθλιο, και τα αλλα που εδειξαν βεβαια το ίδιο ασχημα ειναι. κουμπια με haptic feedback γιατι σε ολους αρεσουν... Ελαχιστα φυσικα κουμπια και οπως εδειξε στο βιντεο η ρυθμιση κατευθυνσης αερα μεσα στην οθονη. πληρωνω λεφτα για να δυσκολευομαι δηλαδη λολ. 68κ ευρω για αυτο δεν ξερω ποιος θα δωσει αλλα εγω και να τα ειχα ουτε για πλακα δεν τα εδινα. ναι οκ ειναι πιο ωραια απο το ελλεεινο εσωτερικο της glc: spoiler με warning για τα ματακια σας Spoiler το ολο συνολο παντως, ασχετα με την ιπποδυναμη, μοιαζει σαν αμαξι των 40κ και οχι 60φευγα. περιμενα κατι πολυ καλυτερο.
@pnea1973 Δημοσ. χθες στις 03:35 μμ Δημοσ. χθες στις 03:35 μμ 5 ώρες πριν, Red_Bear είπε Πάντως από ό,τι διάβασα στο Ελληνικό site, η νέα BMW iX3 Neue Klasse είναι ένα πραγματικά Next Generation αυτοκίνητο. Νομίζω ότι είναι μπροστά από τους Κινέζους εκτός από έναν βασικότατο παράγοντα: την τιμή. Απο Κινέζο αντίστοιχης τιμή όμως;
QuantumWanderer Δημοσ. χθες στις 03:50 μμ Δημοσ. χθες στις 03:50 μμ 5 ώρες πριν, Red_Bear είπε Πάντως από ό,τι διάβασα στο Ελληνικό site, η νέα BMW iX3 Neue Klasse είναι ένα πραγματικά Next Generation αυτοκίνητο. Νομίζω ότι είναι μπροστά από τους Κινέζους εκτός από έναν βασικότατο παράγοντα: την τιμή. Στην ιστορία του καπιταλισμού στην ανθρωπότητα, όλα ζυγίζονται στην τιμή. Όλες οι βιομηχανίες μπορούν να φτιάξουν εξαιρετικά προϊόντα στο εργαστήριο άνευ άλλων όρων, αν θέλουν, αλλά το ερώτημα πάντα είναι αν σε δεδομένη τιμή μπορεί το προϊόν σου να συναντήσει τη ζήτηση. Άρα, το στοίχημα πλέον είναι στο εκάστοτε φάσμα τιμής (για όλες τις καταναλωτικές δυνατότητες), αν μπορείς να παράγεις κάτι ανώτερης ποιότητας από τον ανταγωνισμό. Σε τιμές κοντά στα 100.000 ευρώ 🤓 αναμένουμε να συναντήσουμε μια άλφα ποιότητα σε ένα αυτοκίνητο. Οι premium Ευρωπαίοι κατασκευαστές, αυτή τη στιγμή αδυνατούν να προσφέρουν σοβαρές ηλεκτρικές λύσεις κάτω από τα 50000-60000 ευρώ, οπότε δεν φαίνεται να υπάρχει ορατό μέλλον γι' αυτούς. Όσο για τη BMW, προσωπικά θα ήμουν επιφυλακτικός και στα ηλεκτρικά της, μετά τα σοβαρά ερωτήματα αξιοπιστίας που έχουν προκύψει στα θερμικά της τα τελευταία 10 χρόνια, το οποίο σαν γεγονός δείχνει σοβαρή αδυναμία ποιοτικού ελέγχου στις ροές παραγωγής της.
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 04:04 μμ Δημοσ. χθες στις 04:04 μμ Στις 5/9/2025 στις 2:21 ΜΜ, chek2fire είπε Πολύ καλό δείχνει. Αν και σιχαίνομαι τις BMW καθώς τις έχω συνδέσει με κάγκουρες, μενιδιάτες και νεόπλουτους, παραδέχομαι ότι ασχολείται πολύ σοβαρά με τα ηλεκτρικά της. 2
Dante80 Δημοσ. πριν από 23 ώρες Δημοσ. πριν από 23 ώρες (επεξεργασμένο) 8 hours ago, Red_Bear said: Πάντως από ό,τι διάβασα στο Ελληνικό site, η νέα BMW iX3 Neue Klasse είναι ένα πραγματικά Next Generation αυτοκίνητο. Νομίζω ότι είναι μπροστά από τους Κινέζους εκτός από έναν βασικότατο παράγοντα: την τιμή. Είδα και το review που μπήκε πιο πάνω από τον Matt. Μου άρεσε πολύ να πω την αλήθεια ειδικά το μπροστά μέρος. Σε τι είναι μπροστά όμως, και από ποιους Κινέζους; Για παράδειγμα το αμάξι θα βγει ενισχυμένο στην Κίνα (με περισσότερη τεχνολογία από το Ευρωπαϊκό variant για να επιβιώσει στην αγορά) και στο segment του γίνεται πραγματικά σφαγή αυτή την στιγμή! Μπορείς λίγο να αναπτύξεις το σκεπτικό σου; Μήπως εννοείς πως είναι μπροστά από τα κινέζικα μοντέλα που έχουμε διαθέσιμα αυτή την στιγμή στην Ευρωπαϊκή αγορά; Αν ναι, σε τι; Επεξ/σία πριν από 23 ώρες από Dante80
Red_Bear Δημοσ. πριν από 22 ώρες Δημοσ. πριν από 22 ώρες 3 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Απο Κινέζο αντίστοιχης τιμή όμως; Eκει παίζεται το πράγμα. Πάντως το Value for Money του BYD Seal (εξακολουθεί να) είναι ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ. 1
Red_Bear Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Πολυ ωραίο, αλλά 38 - 40.000 λεει η top έκδοση ???? Ε, ρε γλέντια οι Κινέζοι.
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) πηραν τα καλα στοιχεια που ειδαν απο αλλους και ακουσαν και τους πελατες τους. εχουμε και λεμε, 4.11μ, κινηση εμπρος, 2 μοτερ, 130-211hp, 2 μπαταριες 38.5-56(not sure yet), top speed 175km (not sure yet) χωροι, επιτελους καποιος αντεγραψε το πουμα, 450 πισω μαζι με το box αν δεν κανω λαθος, 38 κατω απο τα πισω καθισματα και 25 frunk φυσικοι διακοπτες hvac ΚΑΙ στο τιμονι!, εσωτερικο αντιγραφη απο skoda (το καλυτερο εως τωρα) με μικρη οθονη οδηγου και μεγαλυτερη αλλα κοντα σου οθονη info. απλη γραμμη στο εσωτερικο εμπρος με μπολικο χωρο για πραγματα χωρις φανφαρες. επιλογεας ταχυτητων σε paddle σαν το inster και volume knob. Με πολυ χωρο επιβατων μπρος και πισω. καλο ανοιγμα πορτας πισω, οχι σαν toyota..., μπολικο παραθυρο για τους πισω, οχι σαν puma... μπορει να κουβαλησει πισω ποδηλατο εως 75kg (πολυ καλο αυτο) κλασσικη φορτιση 11ac + dc μαλλον 100αρα? 22 λεπτα λεει 10-80. range 300-420 αναλογα τη μπαταρια. ξεκιναει απο περιπου 28κ με την μικρη μπαταρια (confirmed) id polo btw λενε ξεκιναει απο 22! αρνητικα για μενα μεχρι τωρα μονο το ηλιθιο τιμονι (στο πολο ειδα στρογγυλο) και η μικρη μπαταρια ειναι μαλλον πολυ μικρη. ομως αν εχει κανει κανα μαγικο η vw και βγαζει πολη 11-12 kw/100 πιανει ευκολα τα 300χλμ. φοβαμαι κλασσικα τα εξτρα τους. μπορει αυτα που θα προσθεσεις για να γινει κανονικο αμαξι να το πανε στα 35+ το πανε ομως πολυ πολυ πολυ καλα. edit: numbers και launch date λιγο μετα το καλοκαιρι. Επεξ/σία πριν από 55 λεπτά από basilis_k6
stathis97 Δημοσ. πριν από 39 λεπτά Δημοσ. πριν από 39 λεπτά Επιτέλους όχι άλλο Piano Black. Το Id.Polo αν ξεκινάει με την επιδότηση από 22, πιστεύω θα πάει καλά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα