Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 ώρες πριν, chek2fire είπε

για κάτι τόσο καινούργιο και χωρίς υποδομές, όχι 

Αφού εδώ ακούμε και διαβάζουμε καθημερινά πόσο εύκολο είναι να έχεις ηλεκτρικό και πως ουσιαστικά όλα είναι μια χαρά. Μήπως τελικά δεν είναι;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

πρεπει να πεσουν 25%, που δεν θα γινει

ηλεκτρικα=byd?

γιατι εχουμε 1 ολόκληρο μοντελο της Byd σε νορμαλ τιμη και 1 ολόκληρο που μαλλον, ισως... ερχεται.

Το ID3 Pure More έχει 37400. Αν πέσει στα 31-32 συναγωνίζεται στα ίσια το Dolphin. Το οποίο Dolphin ευκαιριακά έχει 26500 Ελλάδα, σύντομα θα πάει στις 30000 όπως σε όλη την Ευρώπη. Οπότε δε χρειάζεται 25% έκπτωση αλλά 15%. Στη Γερμανία το απλό Pure έχει 33000 αλλά έχει χειρότερο εξοπλισμό από το Pure More της Ελλάδας και αν βάλεις τα έξτρα που δίνει το Dolphin χωρίς χρέωση τότε ανεβαίνει η τιμή και πάνω από το Pure More.

Το Pure έχει μικρότερη μπαταρία (52 vs 60) αλλά πολύ καλύτερη καμπύλη φόρτισης και χαμηλότερη κατανάλωση, με αποτέλεσμα σε ταξίδι να κάνει μικρότερο συνολικό χρόνο το ID3.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, malakudi είπε

Το ID3 Pure More έχει 37400. Αν πέσει στα 31-32 συναγωνίζεται στα ίσια το Dolphin. Το οποίο Dolphin ευκαιριακά έχει 26500 Ελλάδα, σύντομα θα πάει στις 30000 όπως σε όλη την Ευρώπη. Οπότε δε χρειάζεται 25% έκπτωση αλλά 15%. Στη Γερμανία το απλό Pure έχει 33000 αλλά έχει χειρότερο εξοπλισμό από το Pure More της Ελλάδας και αν βάλεις τα έξτρα που δίνει το Dolphin χωρίς χρέωση τότε ανεβαίνει η τιμή και πάνω από το Pure More.

Το Pure έχει μικρότερη μπαταρία (52 vs 60) αλλά πολύ καλύτερη καμπύλη φόρτισης και χαμηλότερη κατανάλωση, με αποτέλεσμα σε ταξίδι να κάνει μικρότερο συνολικό χρόνο το ID3.

θες να πεις οτι αν το id3 πεσει στην ελλαδα στα 31 θα πουλάει χωρις επιδοτηση? η μήπως πιστευεις οτι θα βρεθει κανενας τρελλος να δωσει 30 για το dolphin?

η γερμανια ειναι αλλος κοσμος, οι μισθοι ειναι σχεδον τριπλασιοι.

  • Like 2
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, james01gr είπε

Αφού εδώ ακούμε και διαβάζουμε καθημερινά πόσο εύκολο είναι να έχεις ηλεκτρικό και πως ουσιαστικά όλα είναι μια χαρά. Μήπως τελικά δεν είναι;

Αν σου πούμε Ναι θα κάνεις λίγο αποχή απ' το tread 😂

23 λεπτά πριν, malakudi είπε

Το ID3 Pure More έχει 37400. Αν πέσει στα 31-32 συναγωνίζεται στα ίσια το Dolphin. Το οποίο Dolphin ευκαιριακά έχει 26500 Ελλάδα, σύντομα θα πάει στις 30000 όπως σε όλη την Ευρώπη. Οπότε δε χρειάζεται 25% έκπτωση αλλά 15%. Στη Γερμανία το απλό Pure έχει 33000 αλλά έχει χειρότερο εξοπλισμό από το Pure More της Ελλάδας και αν βάλεις τα έξτρα που δίνει το Dolphin χωρίς χρέωση τότε ανεβαίνει η τιμή και πάνω από το Pure More.

Το Pure έχει μικρότερη μπαταρία (52 vs 60) αλλά πολύ καλύτερη καμπύλη φόρτισης και χαμηλότερη κατανάλωση, με αποτέλεσμα σε ταξίδι να κάνει μικρότερο συνολικό χρόνο το ID3.

Αυτό το άκουγα απ' τον καιρό που το αγόρασα. Δεν νομίζω ότι ισχύει. Το dolphin στην χώρα μας πιστεύω ότι έχει 26000€ γιατί οι Κινέζοι έχουν μελετήσει την αγορά που πουλάνε.

5 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

θες να πεις οτι αν το id3 πεσει στην ελλαδα στα 31 θα πουλάει χωρις επιδοτηση? η μήπως πιστευεις οτι θα βρεθει κανενας τρελλος να δωσει 30 για το dolphin?

η γερμανια ειναι αλλος κοσμος, οι μισθοι ειναι σχεδον τριπλασιοι.

Μια χαρά θα υπάρχει κόσμος που θα δώσει 30000€ αλλά θα είναι αρκετά λιγότερος. Τώρα κυριαρχεί στην κατηγορία του αλλά και να ανέβει η τιμή του για εκείνους που ψάχνουν ένα αυτοκίνητο με extra εξοπλισμό πάλι κορυφή θα είναι. Δεν βλέπουν όλοι τα αυτοκίνητα όλοι όπως εσύ, δηλ. 10 λαμαρίνες και 4 ρόδες

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, james01gr είπε

Αφού εδώ ακούμε και διαβάζουμε καθημερινά πόσο εύκολο είναι να έχεις ηλεκτρικό και πως ουσιαστικά όλα είναι μια χαρά. Μήπως τελικά δεν είναι;

Έλα ντε. Λες; 

  • Haha 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, manolis940 είπε

Μια χαρά θα υπάρχει κόσμος που θα δώσει 30000€ αλλά θα είναι πολύ λιγότερος. 

φιξντ

Δημοσ.
17 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

θες να πεις οτι αν το id3 πεσει στην ελλαδα στα 31 θα πουλάει χωρις επιδοτηση? η μήπως πιστευεις οτι θα βρεθει κανενας τρελλος να δωσει 30 για το dolphin?

η γερμανια ειναι αλλος κοσμος, οι μισθοι ειναι σχεδον τριπλασιοι.

Θα πουλάει παραπάνω απ' όσο πουλάει το Golf που έχει 27,5 με μηχανικό κιβώτιο και 29 με αυτόματο. Που μάλιστα έχει μόλις 115 άλογα έναντι 170 του ID3 Pure. Έχετε μείνει μάλλον τότε που τέτοια αυτοκίνητα είχαν 20000. Πλέον έχουν πολύ παραπάνω.

Ουσιαστικά ο μόνος λόγος που έχει το ID την τιμή που έχει είναι γιατί η VW βγάζει περισσότερα από ένα θερμικό σε βάθος χρόνου - προτιμά να πουλάει θερμικά. Αν το κατέβαζε στα 31 χιλιάρικα το ID3 δε θα αγόραζε κανείς Golf στα 29.

17 ώρες πριν, manolis940 είπε

Αυτό το άκουγα απ' τον καιρό που το αγόρασα. Δεν νομίζω ότι ισχύει. Το dolphin στην χώρα μας πιστεύω ότι έχει 26000€ γιατί οι Κινέζοι έχουν μελετήσει την αγορά που πουλάνε.

Ισχύει, είναι ειδική τιμή για τα πρώτα 2-3 χιλιάδες αυτοκίνητα. 701 ταξινομήθηκαν το 2024 και 268 το πρώτο δίμηνο του 2025. Οπότε έχουμε καιρό ακόμα να φτάσει τα 2000 κομμάτια.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

nope.

τι nope μωρέ που έξω γίνεται της σακαράκας το κάγκελο και ότι κυκλοφορεί καινούριο έχει στην ταμπέλα πίσω κάποια φίρμα leasing....:lol:

Δημοσ.
3 ώρες πριν, malakudi είπε

Αν το κατέβαζε στα 31 χιλιάρικα το ID3 δε θα αγόραζε κανείς Golf στα 29.

να μου ελεγες καποιο αλλο μοντελο θα ελεγα αντε, αν εχουν την ιδια τιμη θα πουλανε τα ιδια. αλλα το golf? δηλαδη θα εχει ιδια τιμη το golf με το id και θα πουλαει το id παραπανω? εκ των πραγματων δεν μπορει να πουλαει ενα ηλεκτρικο πανω απο το θερμικο αντιστοιχο γιατι απλα ειναι ηλεκτρικο και δεν βολευει πολυ κοσμο. ποσο μαλλον οταν μιλαμε για το golf. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

τι nope μωρέ που έξω γίνεται της σακαράκας το κάγκελο και ότι κυκλοφορεί καινούριο έχει στην ταμπέλα πίσω κάποια φίρμα leasing....:lol:

leasing έχουν όσοι τους συμφέρει να έχουν εταιρικά και είναι αρκετές οι περιπτώσεις γι αυτό και δεν αγοράζουν αυτοκίνητα.

Γι αυτούς που αγοράζουν νέα το dolphin αν πήγαινε στα 30000€ θα έπαιζε και πάλι χωρίς αντίπαλο, συμπεριλαμβανομένου τον εξοπλισμό που έχει.

55 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

να μου ελεγες καποιο αλλο μοντελο θα ελεγα αντε, αν εχουν την ιδια τιμη θα πουλανε τα ιδια. αλλα το golf? δηλαδη θα εχει ιδια τιμη το golf με το id και θα πουλαει το id παραπανω? εκ των πραγματων δεν μπορει να πουλαει ενα ηλεκτρικο πανω απο το θερμικο αντιστοιχο γιατι απλα ειναι ηλεκτρικο και δεν βολευει πολυ κοσμο. ποσο μαλλον οταν μιλαμε για το golf. 

Δεν ζει όλος ο κόσμος στο κέντρο της Αθήνας και έχουμε δείξει πολλές φορές ότι σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ το 50% έχει parking και πάλι. Αν το id έκανε 2000€ παραπάνω από ένα golf σίγουρα ο VW lover θα πήγαινε στο ID3 χωρίς δεύτερη σκέψη. Πάντοτε μιλώντας γι αυτό το 50% που έχει θέση στάθμευσης.

Αν θες και την γνώμη μου για άλλη μια φορά είναι και ο βασικός λόγος που τα Ηλεκτρικά εταιρειών όπως η VW δεν έχουν χαμηλή τιμή. Διότι θέλουν να ξεζουμίσουν κι άλλο  το δέντρο που βγάζει ΜΕΚ

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και ΚΙΑ EV6 μέσα στα κλεμμένα που έφερναν από Ιταλία

https://www.naftemporiki.gr/society/1945319/igoymenitsa-metefere-apo-italia-klemmena-ochimata-vinteo/

και πολύ ωραίο video με το EV6 GT και το Ioniq 5 N την συμπεριφορά τους σε test που τα βάζουν να φτάσει η μπαταρία τους στο 0% 

Μου κάνει εντύπωση που ήρθε ο άλλος με BYD και μπορεί να δώσει ρεύμα σε ακινητοποιημένο EV. Το KIA και το Hyundai δεν έχουν αυτό το σύστημα. 

Επεξ/σία από chek2fire
Δημοσ.
1 ώρα πριν, chek2fire είπε

Μου κάνει εντύπωση που ήρθε ο άλλος με BYD και μπορεί να δώσει ρεύμα σε ακινητοποιημένο EV. Το KIA και το Hyundai δεν έχουν αυτό το σύστημα. 

Το ioniq 5 βγάζει μία πρίζα μέσα και μία έξω (με αντάπτορα στη θύρα φόρτισης) όπου μπορεί να δώσει μέχρι 3500-3600W σαν V2L. Δεν το έχω δοκιμάσει να δώσω σε άλλο όχημα. Το έχει δοκιμάσει κάποιος και το λές? 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε

Το ioniq 5 βγάζει μία πρίζα μέσα και μία έξω (με αντάπτορα στη θύρα φόρτισης) όπου μπορεί να δώσει μέχρι 3500-3600W σαν V2L. Δεν το έχω δοκιμάσει να δώσω σε άλλο όχημα. Το έχει δοκιμάσει κάποιος και το λές? 

στο video το δείχνει 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...