Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα φορτηγά έχουν ξεκινήσει ήδη και είναι σε πολύ πλεονεκτική θέση, ειδικά στο last mile. Αλλά και στο backhaul. 
Πολλοί «παραδοσιακοί» κατασκευαστές έχουν κάνει την μετάβαση. Πολλές εταιρίες μεταφορών αυξάνουν το ποσοστό του στόλου τους σημαντικά. 
 

Για τα αεροπλάνα, αν και υπάρχουν λίγα, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά, για προφανείς λόγους. 

51 λεπτά πριν, kostasbm είπε

καλά να είμαστε να το ζήσουμε αυτό....εκτός αν εννοείς κάποιες συγκεκριμένες χωρες 

μιας και ανέφερες τη μόλυνση...τα φορτηγά και τα αεροπλάνα και αυτά ηλεκτρικά ????

 

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αρα ολα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα κανουν ταξιδια. γιατι η αυτονομια 200χλμ ειναι μαλλον οτι μικροτερο μπορεις να περιμενεις. διαφωνω σε αυτο, δεν μπορω να πω σε καποιον (ασε με εμενα) "παρε ενα ελροκ 60, μια χαρα ταξιδια θα πας" .

Εδώ πηγαίνουν με θερμικά τύπου aygo που παίζει να έχουν 300χμ αυτονομία με ένα ντεπόζιτο γεμάτο σε εθνική.

 

13 ώρες πριν, malakudi είπε

Αυτό που θα συμβεί είναι το 15λεπτο 10-60% να γίνει 10λεπτο 10-80%.

Πρακτικά υπάρχει ήδη σε ακριβά μοντέλα, θα το δούμε όμως σε μερικά χρόνια και στα οικονομικότερα.

 

10 ώρες πριν, james01gr είπε

Και κάτι ακόμη. Εσύ αναπνέεις τον καρκίνο από το αυτοκίνητο μου, εγώ αναπνέω τον καρκίνο για να φορτίσεις το δικό σου.

Το δικό του όμως και το δικό μου έχουν δυνατότητα φόρτισης απ' το ήλιο. Είναι επιλογή του κράτους να μην φορτίζει από αυτόν:

 

Δημοσ.
9 hours ago, Jiakometi said:

Τα φορτηγά έχουν ξεκινήσει ήδη και είναι σε πολύ πλεονεκτική θέση, ειδικά στο last mile. Αλλά και στο backhaul. 
Πολλοί «παραδοσιακοί» κατασκευαστές έχουν κάνει την μετάβαση. Πολλές εταιρίες μεταφορών αυξάνουν το ποσοστό του στόλου τους σημαντικά. 
 

Για τα αεροπλάνα, αν και υπάρχουν λίγα, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά, για προφανείς λόγους. 

 

δεν ξέρω ποιες εταιρείες εννοείς και σε ποια μέρη αλλά Αυστραλία ελάχιστα, στα ΙΧ έχει ανέβει αρκετά αλλά η βενζίνη είναι στο 1,1 ευρώ οπότε δεν βιάζεται ο κόσμος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Εδώ πηγαίνουν με θερμικά τύπου aygo που παίζει να έχουν 300χμ αυτονομία με ένα ντεπόζιτο γεμάτο σε εθνική.

 

Πρακτικά υπάρχει ήδη σε ακριβά μοντέλα, θα το δούμε όμως σε μερικά χρόνια και στα οικονομικότερα.

 

Το δικό του όμως και το δικό μου έχουν δυνατότητα φόρτισης απ' το ήλιο. Είναι επιλογή του κράτους να μην φορτίζει από αυτόν:

 

Δεν είναι επιλογή του κράτους μιας και οι ΑΠΕ δεν μπορούν να έχουν την ονομαστική τους απόδοση σε όλες τις συνθήκες. Εάν έχει κρύο, εάν έχει σύννεφα, εάν δεν φυσάει ή εάν φυσάει πολύ τότε δεν αποδίδουν. Έτσι σωστή ενεργειακή πολιτική και πρόβλεψη δεν κανεις. Τα μόνα που μπορούν να αποδώσουν σωστά και με προβλεψη είναι τα υδροηλεκτρικά και η γεωθερμία. Τα υπόλοιπα οχι. 

Σχετικά με το aygo που αναφερεις. Το ηλεκτρικά οχήματα έχουν την κατάρα να κουβαλάνε τόσο βάρος πάνω τους. Ηλεκτρικό στο μέγεθος του aygo δεν πας ούτε μέχρι την λαϊκή για ψώνια. Με το aygo μπορείς να πας για μπάνιο 70 χλμ μακριά και να μην σου μείνει στην ανηφόρα. Επομένως μιλάμε για τουλάχιστον μεσαίου μεγέθους αυτοκινητα

Επεξ/σία από james01gr
  • Haha 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, james01gr είπε

Δεν είναι επιλογή του κράτους μιας και οι ΑΠΕ δεν μπορούν να έχουν την ονομαστική τους απόδοση σε όλες τις συνθήκες. Εάν έχει κρύο, εάν έχει σύννεφα, εάν δεν φυσάει ή εάν φυσάει πολύ τότε δεν αποδίδουν. Έτσι σωστή ενεργειακή πολιτική και πρόβλεψη δεν κανεις. Τα μόνα που μπορούν να αποδώσουν σωστά και με προβλεψη είναι τα υδροηλεκτρικά και η γεωθερμία. Τα υπόλοιπα οχι. 

Σχετικά με το aygo που αναφερεις. Το ηλεκτρικά οχήματα έχουν την κατάρα να κουβαλάνε τόσο βάρος πάνω τους. Ηλεκτρικό στο μέγεθος του aygo δεν πας ούτε μέχρι την λαϊκή για ψώνια. Με το aygo μπορείς να πας για μπάνιο 70 χλμ μακριά και να μην σου μείνει στην ανηφόρα. Επομένως μιλάμε για τουλάχιστον μεσαίου μεγέθους αυτοκινητα

Αν σκέφτεσαι την παραγωγή του ρεύματος με ΑΠΕ όπως την παραδοσιακή παραγωγή με ορυκτά καύσιμα όπου το εργαστάσιο πρέπει να έχει διαθέσιμη ενέργεια 24h/7 τότε το κάνεις λανθασμένα. Στις ΑΠΕ χρησιμοποιούμε μία πάρα πολύ εξελιγμένη τεχνολογία που ονομάζεται μπαταρία :P 

Να σου θυμίσω ότι ανέφερες ότι το Ηλεκτρικό είναι το ίδιο ρυπογώνο γιατί το ρεύμα παράγεται με ορυκτά καύσιμα. Και σου είπα για την δυνατότητα που υπάρχει η οποία δεν υπάρχει σε κανένα θερμικό. Να συμπληρώσω όμως ότι έστω και ένα 30% να παραχθεί με ΑΠΕ, είσαι πάλι στο κέρδος όσον αφορά την ρύπανση. Ωστόσο η Ελλάδα σύμφωνα με τα στοιχεία είναι 45%+

Επίσης μιλάμε για την Ελλάδα. Δεν μιλάμε για την Νορβηγία που έχει τέτοιες συνθήκες που περιγράφεις, βροχές, συννεφιά ίσως 300 από τις 365 μέρες το χρόνο και πάλι έχει καταφέρει να φτάσει στο 90%+. Βέβαια εκεί δουλεύει περισσότερο υδρουλεκτρικά. Μιλάμε για την Ελλάδα η οποία έχει 300 απ΄' τις 365 μέρες ηλιοφάνεια. Αν είδες το παραπάνω video αναφέρετε στην πολλαπλάσια ενέργεια που ήδη παράγουμε απ' τα υπάρχων φωτοβολταϊκά όπου θα μπορούσαμε να την αποθηκεύσουμε και ανταφτού έχουμε δώσει τις σχεδόν διπλές άδειες ακόμα για να μπουν ΦΒ αντί να επενδύσουμε στα σταθμούς αποθήκευσης και στο δίκτυο. Γι αυτό λέω ότι είναι επιλογή της κυβέρνησης να συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε ορυκτά καύσιμα.
Ακόμη όμως και σε όλο το παραπάνω να διαφωνείς, δεν παύει το ηλεκτρικό να σου δίνει την δυνατότητα να φορτίσεις απ' τον Ήλιο τις 300 απ' τις 365 μέρες τον χρόνο. Αποκλείεται να χρειαστεί να το κουμπώσεις πάνω από 100 φορές!

Τα ηλεκτρικά δεν μένουν στα 70χμ μακρυά. Ακόμα και τα οικονομικότερα βγάζουν 350km. Το παράδειγμα με το aygo το έφερα για άλλο λόγο. Αν σε ενδιαφέρει, μπορείς να δεις σε τι απάντησα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η λύση είναι τα δυναμικά τιμολόγια. Με αυτοματοποιήσεις στους φορτιστές (όσων έχουν κουμπώσει) ώστε να φορτίζουν όταν η τιμή πέφτει.

Λύσεις υπάρχουν ήδη αλλά ακόμα δεν έχουμε στο Ελλάντα τα δυναμικά τιμολόγια. Έρχονται...

Νέα δυναμικά τιμολόγια ρεύματος: Τι αλλάζει για επιχειρήσεις και καταναλωτές | Ειδήσεις για την Οικονομία | newmoney

Το ινστερ είναι 12,5 εκ μακρύτερο αλλά πιό στενό.

Έχει αυτονομία σχεδόν 500χλμ σε πόλη και >300χλμ σε μεικτό κύκλο. Έχει απίστευτους χώρους μέσα (για το μέγεθος του) και 0-100 σε 10.6"

Το αυγό έχει 0-100 σχεδόν 15" !!!!!!!!!!!!!!

(Δεν μπορώ να χωνέψω πόσο αργό είναι! Πού να βάλεις και 1-2 άτομα ακόμα!!)

 

Aygo

image.png.4dfb841ace9dc9499e5665817fbf7216.png

Inster

image.png.c3c0392424ea0ee19d5aba81fd0851cb.png

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostasbm είπε

δεν ξέρω ποιες εταιρείες εννοείς και σε ποια μέρη αλλά Αυστραλία ελάχιστα, στα ΙΧ έχει ανέβει αρκετά αλλά η βενζίνη είναι στο 1,1 ευρώ οπότε δεν βιάζεται ο κόσμος

Στην Αυστραλία το backhaul εξυπηρετείται κυρίως μέσω road trains λόγω της ιδιαιτερότητας της χώρας. 
Εκεί όντως δεν υπάρχει εναλλακτική ακόμη μια και η κατανάλωση είναι τεράστια και οι αποστάσεις επίσης. 
 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Λύσεις υπάρχουν ήδη αλλά ακόμα δεν έχουμε στο Ελλάντα τα δυναμικά τιμολόγια. Έρχονται...

Νέα δυναμικά τιμολόγια ρεύματος: Τι αλλάζει για επιχειρήσεις και καταναλωτές | Ειδήσεις για την Οικονομία | newmoney

Αυτά φοβάμαι και μπαίνω κάθε βράδυ σε sites με ΦΒ συστήματα xD :P 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, manolis940 είπε

Αυτά φοβάμαι και μπαίνω κάθε βράδυ σε sites με ΦΒ συστήματα xD :P 

Υποθέτω θα έχεις την επιλογή με τα χρώματα όπως τώρα.

Απλά θα έχεις άλλη μία επιλογή και ανάλογα ο καθένας μας θα διαλέγει με τις ανάγκες του.

Αν το υποχρεώσουν σε όλους ναί είναι πρόβλημα και φυσικά το θεωρώ πιθανό απο αυτή την κυβέρνηση. Αλλά επειδή πέφτουν τα ποσοστά τους νομίζω ελάχιστα μαζεύονται...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Αν σκέφτεσαι την παραγωγή του ρεύματος με ΑΠΕ όπως την παραδοσιακή παραγωγή με ορυκτά καύσιμα όπου το εργαστάσιο πρέπει να έχει διαθέσιμη ενέργεια 24h/7 τότε το κάνεις λανθασμένα. Στις ΑΠΕ χρησιμοποιούμε μία πάρα πολύ εξελιγμένη τεχνολογία που ονομάζεται μπαταρία :P 

Να σου θυμίσω ότι ανέφερες ότι το Ηλεκτρικό είναι το ίδιο ρυπογώνο γιατί το ρεύμα παράγεται με ορυκτά καύσιμα. Και σου είπα για την δυνατότητα που υπάρχει η οποία δεν υπάρχει σε κανένα θερμικό. Να συμπληρώσω όμως ότι έστω και ένα 30% να παραχθεί με ΑΠΕ, είσαι πάλι στο κέρδος όσον αφορά την ρύπανση. Ωστόσο η Ελλάδα σύμφωνα με τα στοιχεία είναι 45%+

Επίσης μιλάμε για την Ελλάδα. Δεν μιλάμε για την Νορβηγία που έχει τέτοιες συνθήκες που περιγράφεις, βροχές, συννεφιά ίσως 300 από τις 365 μέρες το χρόνο και πάλι έχει καταφέρει να φτάσει στο 90%+. Βέβαια εκεί δουλεύει περισσότερο υδρουλεκτρικά. Μιλάμε για την Ελλάδα η οποία έχει 300 απ΄' τις 365 μέρες ηλιοφάνεια. Αν είδες το παραπάνω video αναφέρετε στην πολλαπλάσια ενέργεια που ήδη παράγουμε απ' τα υπάρχων φωτοβολταϊκά όπου θα μπορούσαμε να την αποθηκεύσουμε και ανταφτού έχουμε δώσει τις σχεδόν διπλές άδειες ακόμα για να μπουν ΦΒ αντί να επενδύσουμε στα σταθμούς αποθήκευσης και στο δίκτυο. Γι αυτό λέω ότι είναι επιλογή της κυβέρνησης να συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε ορυκτά καύσιμα.
Ακόμη όμως και σε όλο το παραπάνω να διαφωνείς, δεν παύει το ηλεκτρικό να σου δίνει την δυνατότητα να φορτίσεις απ' τον Ήλιο τις 300 απ' τις 365 μέρες τον χρόνο. Αποκλείεται να χρειαστεί να το κουμπώσεις πάνω από 100 φορές!

Τα ηλεκτρικά δεν μένουν στα 70χμ μακρυά. Ακόμα και τα οικονομικότερα βγάζουν 350km. Το παράδειγμα με το aygo το έφερα για άλλο λόγο. Αν σε ενδιαφέρει, μπορείς να δεις σε τι απάντησα.

Δεν μπορείς να γεμίσεις τον κόσμο μπαταρίες. Χρειάζονται τεράστια έργα που κοστίζουν δις με τεράστιες παρεμβάσεις στο περιβάλλον. Ακριβώς αντίθετο από το πνεύμα των Απε. Όπως πχ το έργο που γίνεται στο Αγρίνιο. Ακόμη, δεν μπορείς να αποθηκεύσεις ενέργεια για όλη την χώρα. Είναι αδύνατον να γίνει αυτό. 

Εγώ μιλάω για μέγεθος αυτοκινήτου που να μπορείς να πας καπου και εσύ μου αναφέρεις για αυτονομία. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεγέθους aygo που να πηγαίνει με 80-100 σε αυτοκινητόδρομο με ασφάλεια στις διαστάσεις του aygo δεν υπάρχει. Χρειάζεσαι αυτοκίνητο μεγέθους clio για αυτό που θα είναι και 30% βαρύτερο από το clio. 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, james01gr είπε

Δεν μπορείς να γεμίσεις τον κόσμο μπαταρίες. Χρειάζονται τεράστια έργα που κοστίζουν δις με τεράστιες παρεμβάσεις στο περιβάλλον. Ακριβώς αντίθετο από το πνεύμα των Απε. Όπως πχ το έργο που γίνεται στο Αγρίνιο. Ακόμη, δεν μπορείς να αποθηκεύσεις ενέργεια για όλη την χώρα. Είναι αδύνατον να γίνει αυτό. 

Εγώ μιλάω για μέγεθος αυτοκινήτου που να μπορείς να πας καπου και εσύ μου αναφέρεις για αυτονομία. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεγέθους aygo που να πηγαίνει με 80-100 σε αυτοκινητόδρομο με ασφάλεια στις διαστάσεις του aygo δεν υπάρχει. Χρειάζεσαι αυτοκίνητο μεγέθους clio για αυτό που θα είναι και 30% βαρύτερο από το clio. 

Δεν χρειάζεται να γεμίσεις τον κόσμο μπαταρίες. Δεν είναι σχεδόν απαραίτητη καμία παρέμβαση στο περιβάλλον. Υπάρχουν εργοστάσια που λειτουργούν με ορυκτά καύσιμα και δεν θα είναι χρήσιμα πλέον. Έχουν ήδη κάποια στοιχειώδη υποδομή η οποία φυσικά έτσι κι αλλιώς χρειάζεται αναβάθμιση. Μην ξεχνάμε ότι ήδη πήραμε τον δρόμο με τα ΦΒ. 11GW έχουμε και έχουμε άδειες για άλλα 18GW. Οπότε ήδη επενδύονται δις απλώς δεν επενδύονται σωστά. Όσο για το περιβάλλον η αντιστάθμηση της εξόρυξης και παραγωγής ρεύματος με ορυκτά επίσης δεν πρέπει να αφήνεται στην άκρη.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, james01gr είπε

Δεν μπορείς να γεμίσεις τον κόσμο μπαταρίες. Χρειάζονται τεράστια έργα που κοστίζουν δις με τεράστιες παρεμβάσεις στο περιβάλλον. Ακριβώς αντίθετο από το πνεύμα των Απε. Όπως πχ το έργο που γίνεται στο Αγρίνιο. Ακόμη, δεν μπορείς να αποθηκεύσεις ενέργεια για όλη την χώρα. Είναι αδύνατον να γίνει αυτό. 

Εγώ μιλάω για μέγεθος αυτοκινήτου που να μπορείς να πας καπου και εσύ μου αναφέρεις για αυτονομία. Ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεγέθους aygo που να πηγαίνει με 80-100 σε αυτοκινητόδρομο με ασφάλεια στις διαστάσεις του aygo δεν υπάρχει. Χρειάζεσαι αυτοκίνητο μεγέθους clio για αυτό που θα είναι και 30% βαρύτερο από το clio. 

Μπορεις απλα να περιορισεις τα ορυκτα σε μεγαλο βαθμο, και να εχεις ως κυρια παραγωγη απε.

Δεν γινεται να πας απο μια μερα στην αλλη σε 100% απε.

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, Ntinaras said:

Μπορεις απλα να περιορισεις τα ορυκτα σε μεγαλο βαθμο, και να εχεις ως κυρια παραγωγη απε.

Δεν γινεται να πας απο μια μερα στην αλλη σε 100% απε.

όταν λες ορυκτά τι εννοείς??πετρέλαιο ,φυσικό αέριο , κάρβουνο ????

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, kostasbm είπε

όταν λες ορυκτά τι εννοείς??πετρέλαιο ,φυσικό αέριο , κάρβουνο ????

Ναι.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, james01gr είπε

Τα θερμικά θα παράγονται για πολύ μετά το 2035. Τριάντα χρόνια έχουν ελάχιστο χρόνο ζωής ακόμη. Σε δέκα χρόνια δεν θα υπάρχουν καν υποδομές αρκετές ακόμη και εάν το 50% του στόλου γίνει ηλεκτρικός. Πιστεύεις πως σε πέντε χρόνια πχ θα βρουν οι Έλληνες χρήματα για να φτάσουν τα ηλεκτρικά πχ το 10% του στόλου; Τι θεωρείς εσύ ως αντικειμενικό στόχο των ηλεκτρικών;

Σχετικά με τα αναπνευστικά, στην περιοχή που μένω, το μεγαλύτερο μου πρόβλημα είναι η βιομηχανία που για αυτήν δεν βλέπω να καίγεται κανένας οικολόγος και για το τι αναπνέουμε εμείς εδώ με την επέκταση της Πετρολα για να παίρνετε εσείς ενέργεια από τα ΕΛΠΕ. Και για την επέκταση που θέλει ξανά να κάνει ή για τον αγωγό που θα περνάει κάτω από την πόλη μου που θα μεταφέρει ναφθα. Εκεί δεν υπάρχει καμία υποστήριξη. 

Και κάτι ακόμη. Εσύ αναπνέεις τον καρκίνο από το αυτοκίνητο μου, εγώ αναπνέω τον καρκίνο για να φορτίσεις το δικό σου. Όπως και αναπνέω τον καρκίνο από όλες τις μπαταρίες που φέρνουν για ανακύκλωση εδώ, και όλα τα πλαστικά και τα πάντα που μας κάνουν χωματερή. Όταν ξυπνήσετε πως το ηλεκτρικό δεν είναι οικολογία θα είναι πολύ αργά. Οι ΑΠΕ δεν είναι οικολογία. Εάν ήταν δεν θα χρειαζόταν να θάβονται πάνελ και ανεμογεννητριες. Θα υπήρχαν άλλες μπαταρίες για τα αυτοκίνητα. Το 99% της ηλεκτρικής μετάβασης ελέγχεται από τους ίδιους που ελέγχουν και τα ορυκτά καύσιμα. Εσύ πιστεύεις πως θέλουν το καλό σου; 

Το 2035 τελειώνουν τα θερμικά στην Ε.Ε. Η Ελλάδα είναι μέλος της Ε.Ε, άρα τελειώνουν κι εδώ. Τελειώνουν σημαίνει δε θα πωλούνται νέα - τα παλιά θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν - πιθανότατα θα μπορούν και να μεταβιβάζονται. Το 2035 το πολύ να πάει πίσω 2-3 χρόνια.

Οι υποδομές είναι εύκολο να γίνουν γιατί δε θα γίνουν σε μία μέρα. Θα γίνουν σε βάθος 10-13 ετών. Τη στιγμή που θα σταματήσουν να πωλούνται νέα θερμικά, ένα λογικό ποσοστό ηλεκτρικών θα είναι 35% του στόλου. Στα επόμενα άλλα 10 χρόνια θα έχουμε μείωση των θερμικών που θα σταματούν να κυκλοφορούν και αύξηση των ηλεκτρικών σε ποσοστό άνω του 75% του στόλου.

Το ρεύμα στην Ελλάδα παράγεται πάνω από 50% από ΑΠΕ και το υπόλοιπο από καύση φυσικού αερίου. Μία καύση που γίνεται όχι μέσα σε αστικό περιβάλλον αλλά σε εργοστάσια μακριά από τα μεγάλα αστικά κέντρα. Επίσης δε παράγονται οι δηλητηριώδεις ενώσεις που παράγονται από τους θερμικούς κινητήρες (οξείδια αζώτου κτλ). Υπ' όψιν δε μίλησα για οικολογία, μίλησα καθαρά για τις βλαβερές εκπομπές εντός αστικών ιστών (νέφος) που αποδεδειγμένα προκαλεί δεκάδες χιλιάδες θανάτους κάθε χρόνο παγκοσμίως, στη χώρα μας μία εκτίμηση είναι γύρω στους 100.

Οπότε δεν ανέχομαι να μου λέει κάποιος ότι "ΕΓΩ δε κάνω στάση 15 λεπτά" όταν στην ίδια ζυγαριά θα μπουν 100 θάνατοι. Θα κάνεις και θα πεις κι ένα τραγούδι.

3 ώρες πριν, james01gr είπε

Δεν μπορείς να γεμίσεις τον κόσμο μπαταρίες. Χρειάζονται τεράστια έργα που κοστίζουν δις με τεράστιες παρεμβάσεις στο περιβάλλον. Ακριβώς αντίθετο από το πνεύμα των Απε. Όπως πχ το έργο που γίνεται στο Αγρίνιο. Ακόμη, δεν μπορείς να αποθηκεύσεις ενέργεια για όλη την χώρα. Είναι αδύνατον να γίνει αυτό. 

Μια χαρά μπορείς, κάθε πολθκατοικία να γεμίσει φωτοβολταϊκά στην ταράτσα και κάθε διαμέρισμα να έχει ένα inverter και μία μπαταρία 15KWh. Δαπάνη 2500 ευρώ για κάθε διαμέρισμα. 2 εκατομμύρια διαμερίσματα, 5 δις δαπάνη για μία τεράστια μπαταρία 30 GWh. Ένα σοβαρό κράτος θα τα έδινε αυτά τα χρήματα από την υπεραπόδοση στο ΦΠΑ σε βάθος 5 χρόνων, 1 δις το χρόνο. Όμως έτσι θα έχαναν τον έλεγχο της ενέργειας οι "κουμπάροι".

Ιδανικά θα φτιάχναμε πρώτα εργοστάσια κατασκευής μπαταριών νατρίου στη χώρα μας ώστε να τα παράγουμε μόνοι μας. Και μετά ξύπνησα

 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...