11osmikrosmhtsos Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, fabiawrc είπε Κλεφτοσαρακακης σακαρακης 7 ώρες πριν, privateer είπε Ηλεκτρικό: Tesla Υβριδικό: Toyota Θερμικό: BMW 1 Ηλεκτρικο : ΚΑΝΕΝΑ (Ισως σε μια 10ετια) Υβριδικο: Σωστος Θερμικο: Μια 5αρα μεχρι το 2018 αν εισαι πιο νεος μια 230i (F22) αλλιως μια ωραια giulia veloce Επεξ/σία 15 Ιουνίου από 11osmikrosmhtsos 1
Ntinaras Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 11 ώρες πριν, fabiawrc είπε Νομιζω του ζηταει ο Κλεφτοσαρακακης 10.000 ευρω για επισκευη και ο ανθρωπος δεν ειχε κανει μικτη.Εαν θυμαμαι καλα ετσι ειχε γραψει στο byd στο facebook. Λογικα θα το παρει καποιος που δουλευει στη byd, θα το φτιαξει με 5k, και θα ειναι αρχοντας. 1
majunior Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, basilis_k6 είπε 10k για αυτα που λεει οτι θελει το αμαξι η κατι δεν μας λεει? εξωφρενικο νουμερο Αν για τέτοιες ζημιές αρχίσουν να μοιράζουν δεκαχίλιαρα οι ασφαλιστικές… κλάψε για τους επόμενους που θα πρέπει να κάνουν! 8 ώρες πριν, privateer είπε Θερμικό: BMW 1 Έχει πολύ μικρό πορτμπαγκάζ αυτό που βγαίνει τώρα, φαντάζομαι λόγω της μπαταρίας. Επεξ/σία 15 Ιουνίου από majunior
malakudi Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 11 ώρες πριν, fabiawrc είπε 5:VW ID3.....Τι να πεις για αυτο το μοντελο την ντροπη της VW...Απο την πρωτη γενια που το εβγαλε το εσωτερικο ειναι παντελως αθλιο για γερμανο κατασκευαστη.(τα πρωτεια αθλιοτητας τα εχει το inster)Απεξω ειναι μια χαρα σε σχεδιο.ΑΠΟ 37.000 ΜΕ ΤΑΣΙΑ !!!!! και μετα γιατι απορει ο κοσμος πως θεριζουν οι κινεζει σε πωλησεις...... Δε ξέρω τι είδατε ακριβώς αλλά το VW ID3 Pure More με 52KWh έχει 37400 και έχει αρκετά έξτρα - συμπεριλαμβανομένων ζαντών αλουμινίου - ενώ στα 40900 είναι το Pro More με 59KWh και Matrix LED lights.
teodor_ch Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, majunior είπε Αν για τέτοιες ζημιές αρχίσουν να μοιράζουν δεκαχίλιαρα οι ασφαλιστικές… κλάψε για τους επόμενους που θα πρέπει να κάνουν! Όλα τα καινούργια έχουν αυξημένα κόστη επισκευής. Δεν έχει σχέση με το αν είναι ηλεκτρικό ή όχι. Ίσα ίσα το ηλεκτρικό δεν έχει τίποτα εκεί μπροστά πέρα απο νερά και ψυγεία. Πιό πολλά εξαρτήματα έχει ένα ice/hybrid. Είναι οι αισθητήρες/ρανταρ που ανεβάζουν το κόστος και ανταλλακτικών και εργατικών (καλιμπραρίσματα κλπ). Τα ηλεκτρικά έχουν θέμα αν βρούν απο κάτω γερά και αν την φάνε σε ρόδα τόσο που να πειραχτεί μοτέρ. Γενικά καινούργιο = μόνο μεικτή πλέον. Αλλιώς θα γεμίσουμε παρόμοιες αγγελίες το οποίο θα γεμίσει την αγορά με φθηνά ανταλλακτικά. Επεξ/σία 15 Ιουνίου από teodor_ch 3
manolis940 Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 12 ώρες πριν, basilis_k6 είπε 10k για αυτα που λεει οτι θελει το αμαξι η κατι δεν μας λεει? εξωφρενικο νουμερο Είχα δει το συγκεκριμένο στο fb. Απ' ότι κατάλαβα απ' τα σχόλια το αμάξι λειτουργεί αλλά του ζήτησαν 10000€ στην αντιπροσωπεία; Η ζημιά αν δεν έχει πάρει σασί που μάλλον δεν το έχει κάνει μπορεί να κάνει και κάτω από 3000€ σε εξωτερικό συνεργείο. Αν δεις στο ίδιο το group σε άλλες περιπτώσεις το έχουν αναφέρει κι άλλοι. https://www.facebook.com/groups/bydfansgreece/permalink/1077096784287014/ 13 ώρες πριν, fabiawrc είπε Λοιπον εντυωπσεις απο τον 15λεπτο test drive του Δελφινιου. Οδηγησα την εκδοση comfort και οχι την desing.Tο οποιο με ξενισε γιατι ηθελα να το δω με το πανοραμα και το φως που μπαινει μεσα.Το τεστ ηταν σε καποιες γειτονιες για να δουμε λακουβες σαμαρακια και μετα Αλιμου. Η αναρτηση και η ανεση του οχηματος παρα πολυ καλη,ωραια αποσβεση,οχι τριγμοι και οδηγηση στο eco.Αφου βγηκαμε απο τα στενα ,οδηγηση με normal,με αρκετη διαφορα στην δυναμη του αυτοκινητου.Το regen μου αρεσε,αφηνες γκαζι και με προοδευτικο ρυθμο φρεναρε μεχρι που εφτανα στο φαναρι και παταγα λιγο φρενο.Μετα απο 1 sec(αναβει μια ενδειξη) μπορεις να αφησεις και το φρενο και να πατησεις γκαζι μονο οταν θες να φυγεις.Μεχρι τωρα δεν εχω βρει κατι αρνητικο. Μετα βαλαμε το sport ,εφοσον ημασταν Αλιμου με μια σχετικη απλα και εκει ηρθε η απολυτη ξενερα. Το αμαξι με τα Ling Long ειναι για το δελφιναριο για κωμικη παρασταση. Ακομα και με πατημα 50% του πενταλ,το αμαξι σπινιαρει ανελεητα.Ειχαμε κλιματισμο και κλειστα τζαμια και ισα ισα τα ακουγα που στριγγγλιζαν.Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να μην νιωθεις πουθενα τα 200 αλογα του αυτοκινητου.Προφανως 2 σκαλες πιο γρηγορο το normal,αλλα απογοητευτηκα πληρως.Εκανα και μια εκινηση απο φαναρι χαζοσπινιαρε γιατι το πατησα προδευτικα και γυρισαμε αντιπροσωπεια οπου παρκαρα με την ευκολια του 360.Στο ιντερνετ βλεπω με καλα λαστιχα κανουν 6.9 0-100.To αμαξι θελει λαστιχα..... Ειπα στον πολυ ευγενικο πωλητη οτι το test drive δεν με καλυπτει.Δεν γινεται αμαξι 28.650 να μην το δοκιμασω σε ολες τις συνθηκες.Πως παει στα 120?Πως ειναι οι ρεπριζ 80-120(4.5 sec ειναι) πως τα παει απο ηχομονωση σε ταξιδι με 130?Κατι αλλο που με χαλασε στο εκθεσιακο,το ηχοσυστημα δεν ειχε καλο ηχο στις υψηλες ηταν καπως μουντο.επαιξα με το equalizer και κατι προγραμματα αλλα και παλι ηταν σαν τα τουιτερ να ηταν φιμωμενα.Δεν εβγαλα ακρη. Μου λεει δυστυχως δεν υπαρχει τετοια δυνατοτητα γιατι εχουμε παρα πολλα test drive και καλο θα ηταν να το βρεις να το νοικιασεις για 1-2 μερες για να το δεις σωστα.Οτι ναναι.... Παω στην Skoda να δω το Elroq και νομιζα οτι μπηκα σε Bentley.....Το αμαξι ειναι σε αλλο επιπεδο αλλα τεραστιο.Ο Πωλητης αφου του ειπα την κακη εμπειρια του test drive με το dolphin,μου λεει ειναι ντροπη να σου δωσω το Elroq για 15 λεπτα να το παμε μαζι.Εαν θελεις ελα αυριο να το παρεις για 30-40 λεπτα ΜΟΝΟΣ σου να το δεις και ας μην το παρεις.Προφανως θελω ενα αμαξι στα επιπεδα του Epiq που θα ερθει σε ενα χρονο αλλα μεχρι τοτε.... Σε λιγο θα γραψω για τα υπολοιπα που ειδα. Οι αναρτήσεις είναι πάρα πολύ ωραίες μέσα στις κακοτεχνίες της πόλης αλλά αν κάνεις σπορ οδήγησης εκτός το νιώθες το αμάξι να πηγαίνει λιγάκι σαν βάρκα. Όχι κάτι τραγικό φυσικά. Το χαζοσπινιάρισμα στο έκανε επειδή είχες το esp ανοικτό. Αν το αφαιρέσεις ανάλογα την άσφαλτο θα κάνεις και burnout. Προσωπικά οδηγάω πάντα στο eco. Είναι αρκετά γρήγορο ακόμη και για εκτός. Φυσικά το αμάξι έχεις δίκιο θέλει άλλα λάστιχα κανονικά και ενδεχομένως το 0-100 να το κάνει ακόμη πιο γρήγρορα απ' τα 6,9s Αν ήμουν κοντά θα σου έλεγα να πάμε βόλτα να το δεις και καλύτερα, αλλά μας χωρίζει μια θάλασσα. 1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε αλλιως μια ωραια giulia veloce Αν σου έβγαζε η Alpha ένα τέτοιο ηλεκτρικό; Με μπαταρίες BYD βέβαια για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Λογικα θα το παρει καποιος που δουλευει στη byd, θα το φτιαξει με 5k, και θα ειναι αρχοντας. Εδώ σκεφτόμουν να το πάρω εγώ και να το φτιάξω αν μιλάμε μόνο για λαμαρίνες και να πουλήσω το fiesta. Μάλλον όμως έχει πάρει επιδότηση ο ιδιοκτήτης και δεν θα το πουλήσει. 1 ώρα πριν, majunior είπε Αν για τέτοιες ζημιές αρχίσουν να μοιράζουν δεκαχίλιαρα οι ασφαλιστικές… κλάψε για τους επόμενους που θα πρέπει να κάνουν! Οποιοδήποτε καινούργιο αμάξι και να πάρεις, αν το πας στην αντιπροσωπεία την ίδια τιμή θα σου πει. Δεν έχει να κάνει με το αν είναι ηλεκτρικό ή όχι.
@pnea1973 Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Αν σου έβγαζε η Alpha ένα τέτοιο ηλεκτρικό; Με μπαταρίες BYD βέβαια για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο Η alfa μόνο suv πλέον. Μην περιμένεις να δεις sedan που να μπορεί να αγοράσει ο κόσμος... 1
cmaniac Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 10 ώρες πριν, Red_Bear είπε Μιλάω για το Seal sedan (κανενα Seal SUV). Και μπήκα μέσα και το οδήγησα. Με ενθουσίασε. (το οτι ετρεμε οπως λες, μάλλον θα ειναι καποιο προβλημα του συγκεκριμενου αυτοκινητου, τετοιο πρόβλημα δεν έχει ανφερθει σε ΚΑΝΕΝΑ τεστ και ΠΟΥΘΕΝΑ). Το ξέρω ότι μιλάμε για διαφορετικό αυτοκίνητο. Το Seal γνωρίζω ότι είναι ένα μεγάλο σεντάν, έχω μπει μέσα, δεν το έχω πάει βόλτα. Μου είχε κάνει εντύπωση πόσους χώρους έχει, αλλά και πόσο πλοίο είναι σε μέγεθος. Το Seal U που σου λέω ήταν αυτοκίνητο ημερών, γνωστού μου, που μπήκα και μπροστά και πίσω. Δεν το οδήγησα. Συν ότι με έκαιγε ο ήλιος από τα τζάμια, σα να μην έχει φίλτρα UV, αλλά μόνο ένα απλό χρώμα στους υαλοπίνακες. Ακόμα και πρόβλημα του αυτοκινήτου να είναι αυτό που λέω, εκείνο που θέλω να πω είναι ότι φαίνεται ότι είναι κινέζικο. Είναι γεμάτο "μπλιμπλίκια" (οθόνη που γυρίζει πχ, να την δω στην 5ετία) και στο QC ίσως να υπάρχουν θέματα. Ενδιαφέρον ότι βγάζει τα PM2.5 στην οθόνη, δεν το έχω ξαναδεί προσωπικά. Δεν ξέρω, αυτά έζησα, αυτά αναφέρω. Δεν με πληρώνουν για να κάνω reviews, ούτε είναι αυτή η δουλειά μου, οπότε ούτε με συμφέρει να γράφω ό,τι θέλει ο κατασκευαστής, ούτε φοβάμαι μην τυχόν και με αποκλείσει η αγορά.
Ntinaras Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 45 λεπτά πριν, cmaniac είπε Το ξέρω ότι μιλάμε για διαφορετικό αυτοκίνητο. Το Seal γνωρίζω ότι είναι ένα μεγάλο σεντάν, έχω μπει μέσα, δεν το έχω πάει βόλτα. Μου είχε κάνει εντύπωση πόσους χώρους έχει, αλλά και πόσο πλοίο είναι σε μέγεθος. Το Seal U που σου λέω ήταν αυτοκίνητο ημερών, γνωστού μου, που μπήκα και μπροστά και πίσω. Δεν το οδήγησα. Συν ότι με έκαιγε ο ήλιος από τα τζάμια, σα να μην έχει φίλτρα UV, αλλά μόνο ένα απλό χρώμα στους υαλοπίνακες. Ακόμα και πρόβλημα του αυτοκινήτου να είναι αυτό που λέω, εκείνο που θέλω να πω είναι ότι φαίνεται ότι είναι κινέζικο. Είναι γεμάτο "μπλιμπλίκια" (οθόνη που γυρίζει πχ, να την δω στην 5ετία) και στο QC ίσως να υπάρχουν θέματα. Ενδιαφέρον ότι βγάζει τα PM2.5 στην οθόνη, δεν το έχω ξαναδεί προσωπικά. Δεν ξέρω, αυτά έζησα, αυτά αναφέρω. Δεν με πληρώνουν για να κάνω reviews, ούτε είναι αυτή η δουλειά μου, οπότε ούτε με συμφέρει να γράφω ό,τι θέλει ο κατασκευαστής, ούτε φοβάμαι μην τυχόν και με αποκλείσει η αγορά. Το seal ειναι τρομερο. Αλλα εχει σοβαρο ανταγωνισμο απο το model 3 Βεβαια το seal ειναι πολυ πιο ωραιο, εχει φυσικους διακοπτες, και πιο νορμαλ εσωτερικο για ομαλη μεταβαση σε ev. Βεβαια εχει πολυ μικροτερο πορτ παγκαζ, χειροτερη αυτονομια, και μεγαλυτερο βαρος. Οποτε διαλεγεις και παιρνεις. 1
fabiawrc Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου (επεξεργασμένο) O Σφακιανακης χρεωνει 200 ευρω το σερβις καθε 2 χρονια η 30.000 χιλιομετρα. Στο pdf αναφερει οτι αλλαζει καθε 2 χρονια η 30.000 φιλτρο καμπινας-υγρα φρενων. Λαδι μεταδοσης κινησης καθε 48.000. Στα 90.000 αλλαζει το ψυκτικο υγρο ηλεκτρονικης μοναδας ελεγχου. Στα 2 τελευταια πρεπει να μαθω κοστος γιατι μπορει να σφαξει σιγουρα εκει. Μεχρι και τα 150.000 δεν αναφερει οτι χρειαζεται κατι αλλο αλλαγη τα υπολοπο αμαξι μονο επιθεωρηση. Επεξ/σία 15 Ιουνίου από fabiawrc
manolis940 Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 8 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Η alfa μόνο suv πλέον. Μην περιμένεις να δεις sedan που να μπορεί να αγοράσει ο κόσμος... Ελπίζω να ξυπνήσει μετά το κράξιμο που έχει φάει. Όχι ότι ήμουν ποτέ φανατικός της Alpha αλλά ένα καλό που είχε ήταν οι ωραίες γραμμές των αυτοκινήτων της. 2
Red_Bear Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 13 λεπτά πριν, manolis940 είπε Ελπίζω να ξυπνήσει μετά το κράξιμο που έχει φάει. Όχι ότι ήμουν ποτέ φανατικός της Alpha αλλά ένα καλό που είχε ήταν οι ωραίες γραμμές των αυτοκινήτων της. Που να ξυπνήσει ? εβγαλε την Jumior Veloce, ομορφο SUV δεν λέω, σχετικά σβέλτο και με καλό στήσιμο, ΑΛΛΑ (κρατηθείτε) με 50,8 KWh μπαταρία (!!!) και αυτονομία (μικτή) 310 km !!!!! δλδ σκάρτα 250 στον αυτοκινητόδρομο !!!!. Γελάει ο κόσμος....
basilis_k6 Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 14 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Που να ξυπνήσει ? εβγαλε την Jumior Veloce, ομορφο SUV δεν λέω, σχετικά σβέλτο και με καλό στήσιμο, ΑΛΛΑ (κρατηθείτε) με 50,8 KWh μπαταρία (!!!) και αυτονομία (μικτή) 310 km !!!!! δλδ σκάρτα 250 στον αυτοκινητόδρομο !!!!. Γελάει ο κόσμος.... 4,17 μηκος. τι μπαταρια να χωρεσει εκει? ειναι μικρο το αμαξι
Red_Bear Δημοσ. 15 Ιουνίου Δημοσ. 15 Ιουνίου 6 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε 4,17 μηκος. τι μπαταρια να χωρεσει εκει? ειναι μικρο το αμαξι Μπορούσαν να βάλουν μεγαλύτερη μπαταρία, το είπαν οι ίδιοι, αλλά προτιμήσανε μια μικρή για χαμηλότερο βαρος (έχει μόνο 1635 κιλα) προς χάριν των καλύτερων επιδόσεων. Ετσι φτιάξανε ένα σβέλτο ομορφο SUV που χρειάζεται φόρτιση καθε 2 ωρες !!! Το BYD Surf πιο γρήγορα θα φτασει στον προορισμο του απο τη Veloce 🤣😂 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα