manolis940 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 ώρα πριν, chek2fire είπε ειναι αμαξάρα Στην Νορβηγία τον Ιούνιο το 97% των νέων αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά και μιλάμε για 17k αυτοκίνητα https://evmagz.com/17799-electric-cars-registered-in-norway-in-june-tesla-model-y-leads-the-charge/ Αν λειτουργεί έτσι το Driver assistance του παίζει να είναι πολύ καλύτερο και από της Tesla. Οι φυσικοί διακόπτες λείπουν από παντού αλλά ίσως να έχει κάνει και η Xiaomi κάποιο μαγικό με τρία δάχτυλα.
Dante80 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 4 minutes ago, manolis940 said: Αν λειτουργεί έτσι το Driver assistance του παίζει να είναι πολύ καλύτερο και από της Tesla. Οι φυσικοί διακόπτες λείπουν από παντού αλλά ίσως να έχει κάνει και η Xiaomi κάποιο μαγικό με τρία δάχτυλα. Όπως και το SU7, μια χαρά και αυτό παίρνει φυσικούς διακόπτες ως add-on. 2 1
Jiakometi Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 48 λεπτά πριν, Dante80 είπε Όπως και το SU7, μια χαρά και αυτό παίρνει φυσικούς διακόπτες ως add-on. Όπως και για τα Tesla βέβαια Σε αρκετή ποικιλία Επεξ/σία 3 Ιουλίου από Jiakometi 2
Dante80 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 minute ago, Jiakometi said: Όπως και για τα Tesla βέβαια Ορθώς, απλά στο Tesla είναι aftermarket. Εδώ είναι σχεδιασμένα από την Xiaomi ως επίσημα add-ons, με υποστήριξη στο OS. 3
chek2fire Δημοσ. 3 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 21 λεπτά πριν, Dante80 είπε Ορθώς, απλά στο Tesla είναι aftermarket. Εδώ είναι σχεδιασμένα από την Xiaomi ως επίσημα add-ons, με υποστήριξη στο OS. και όχι μόνο αυτό αλλά έχει υποδοχές για αρκετά άλλα add on από τι είδα όπως υποδοχή για κάμερα κάτω από το καθρέπτη για να κάνεις καταγραφές διαδρομών, υποδοχή για θήκη τηλεφώνου στα αριστερά του τιμονιού και αρκετά άλλα. 3
manolis940 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 35 λεπτά πριν, chek2fire είπε και όχι μόνο αυτό αλλά έχει υποδοχές για αρκετά άλλα add on από τι είδα όπως υποδοχή για κάμερα κάτω από το καθρέπτη για να κάνεις καταγραφές διαδρομών, υποδοχή για θήκη τηλεφώνου στα αριστερά του τιμονιού και αρκετά άλλα. Λεφτά να χει ο ΟΠΕΚΕΠΕ δηλαδή ή ΑΑΔΕ του χρόνου ν σκορπάμε 3
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε Πρεπει να εχει πουλήσει πανω απο 500 αμαξια γιατι περσυ συνολο ειχε δωσει η βυδ περιπου 1500 ηλεκτρικα. Αλλα λεφτα γιοκ, τωρα το αττο3 κανει 30φευγα. Αν πουλησει τα μισα καλα θα ειναι. Και τοτε δεν υπηρχε ουτε ελροκ ουτε ev3. 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Η πλειοψηφία είναι τόσο μουσκάρια που πάνε και αγοράζουν toyota hilux. Απ' την στιγμή που το χρήμα είναι δωρεάν δεν τους νοιάζουν τα πετρέλαια. . . . Να πω βέβαια κάτι που δεν σκέφτηκα παραπάνω. Ίσως και κάποιοι να έχουν έρθει εκδρομή, οπότε και να μην είναι Κρητικά. Νομίζω το Atto 3 ήρθε μετά από αυτά τα δύο. Δεν ξέρω τώρα αν μπερδεύομαι λίγο με το πότε ήρθε η αντιπροσωπεία στο Ηράκλειο όπου αν δεν κάνω λάθος ήρθε κάπου τον Σεπτέμβριο. Μετά το Σεπτέμβριο είδα το πρώτο Atto 3 στο Ηράκλειο και αργότερα είδα και το dolphin και είπα ..... τι κ@@@ρα είναι αυτή; 💘 https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2024.asp https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2025.asp
basilis_k6 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 3 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2024.asp https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2025.asp Μεσα επεσα
chek2fire Δημοσ. 4 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου πάντως οι ταξινομήσεις στα ηλεκτρικά πάνε μια χαρά ακόμα και χωρίς την επιδότηση. Εχουμε κάθε μέρα 60-80 αυτοκίνητα νέα
korakios Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 1 ώρα πριν, chek2fire είπε πάντως οι ταξινομήσεις στα ηλεκτρικά πάνε μια χαρά ακόμα και χωρίς την επιδότηση. Εχουμε κάθε μέρα 60-80 αυτοκίνητα νέα Λογικό , αφού δεν έχει νόημα θερμικού έτσι όπως τα κατάντησαν , (για όσους έχουν μέρος για φόρτιση και κινούνται επι το πλείστον εντός range ) . Αλλά εννοείται κανένα στοιχείο πωλήσεων δεν είναι αντιπροσωπευτικό αφού δε διαχωρίζονται τα ΙΧ με εταιρικά κτλ 1
manolis940 Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 2 ώρες πριν, korakios είπε Λογικό , αφού δεν έχει νόημα θερμικού έτσι όπως τα κατάντησαν , (για όσους έχουν μέρος για φόρτιση και κινούνται επι το πλείστον εντός range ) . Αλλά εννοείται κανένα στοιχείο πωλήσεων δεν είναι αντιπροσωπευτικό αφού δε διαχωρίζονται τα ΙΧ με εταιρικά κτλ Τι θα άλλαζε αν διαχωριζόταν;
basilis_k6 Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 3 ώρες πριν, chek2fire είπε πάντως οι ταξινομήσεις στα ηλεκτρικά πάνε μια χαρά ακόμα και χωρίς την επιδότηση. Εχουμε κάθε μέρα 60-80 αυτοκίνητα νέα Καποιο λάθος κανεις μαλλον
korakios Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Τι θα άλλαζε αν διαχωριζόταν; Που να ξέρω ; Αν βρεις λίστα με ΙΧ το συζητάμε
QuantumWanderer Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου 19 ώρες πριν, korakios είπε Λογικό , αφού δεν έχει νόημα θερμικού έτσι όπως τα κατάντησαν , (για όσους έχουν μέρος για φόρτιση και κινούνται επι το πλείστον εντός range ) . Ισχύει 100%.
QuantumWanderer Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου Στις 1/7/2025 στις 9:25 ΜΜ, QuantumWanderer είπε Μια σύνοψη, τί έχουμε σε επιλογές για ηλεκτρικό B-SUV στην ελληνική αγορά; (με ταξινόμηση από τα φθηνότερα στα ακριβότερα) Μια υπενθύμιση, αν τυχόν θέλει κάποιος να κάνουμε μια σύνοψη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα