Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Red_Bear είπε

.ΑΜΑΝ, τι ειναι αυτα ρε παιδιά ???? 🤓🤓🤓

Φάτε μάτια ψάρια !!!

Ωραία φαίνονται αλλά είναι η αντιγραφή της αντιγραφής, ω αντιγραφή.

Σα να βλέπω το ίδιο αυτοκίνητο από διάφορες εταιρίες με άλλο σηματάκι στο καπό. 

 

  • Like 3
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Nabuko είπε

Ωραία φαίνονται αλλά είναι η αντιγραφή της αντιγραφής, ω αντιγραφή.

Σα να βλέπω το ίδιο αυτοκίνητο από διάφορες εταιρίες με άλλο σηματάκι στο καπό. 

 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγο του ότι η αεροδυναμική παίζει τεράστια σημασία, σιγά σιγά θα γίνονται όπως τα smartphones. Ίδια με ελάχιστες διαφορές στην διάταξη καμερών. Πάντως όταν κάτι είναι ήδη καλό δεν χρειάζεται να το αλλάζεις αλλά να το βελτιώνεις. 

9 ώρες πριν, Red_Bear είπε

.

Η Hyundai διαλύει (ξανά) τον ανταγωνισμό με το Ioniq 6N .

.

Κονιορτοποιεί όλα τα ρεκόρ. Hail to the new KING !!!. 

Το Drift Optimizer είναι τρομερό αν έχεις τέτοιο αμάξι και θες να μπεις σε μια πίστα. Ο ήχος θερμικού κινητήρα στα δικά μου γούστα ανούσιος. Προτιμώ να ακούω τον αέρα και τα λάστιχα. Ίσα ίσα παίρνω περισσότερη πληροφορία για το πότε ξεκινάει να ολισθαίνει το αυτοκίνητο μου, κάτι που μου χρειάζεται γιατί στο drift είμαι..... οδηγάρα :P

Μακάρι να ζούσε ο Ken Block να δούμε κάνα ηλεκτρικό show 

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, manolis940 είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγο του ότι η αεροδυναμική παίζει τεράστια σημασία, σιγά σιγά θα γίνονται όπως τα smartphones. Ίδια με ελάχιστες διαφορές στην διάταξη καμερών. Πάντως όταν κάτι είναι ήδη καλό δεν χρειάζεται να το αλλάζεις αλλά να το βελτιώνεις. 

Το Drift Optimizer είναι τρομερό αν έχεις τέτοιο αμάξι και θες να μπεις σε μια πίστα. Ο ήχος θερμικού κινητήρα στα δικά μου γούστα ανούσιος. Προτιμώ να ακούω τον αέρα και τα λάστιχα. Ίσα ίσα παίρνω περισσότερη πληροφορία για το πότε ξεκινάει να ολισθαίνει το αυτοκίνητο μου, κάτι που μου χρειάζεται γιατί στο drift είμαι..... οδηγάρα :P

Μακάρι να ζούσε ο Ken Block να δούμε κάνα ηλεκτρικό show 

τον ήχο του θερμικού τον έχουν βάλει πιο πολύ για τον οδηγό για να γνωρίζει που βρίσκεται από θέμα ταχύτητας

Το νέο Ioniq πολύ πιο όμορφο από το παλιό στα μάτια μου

 

για το δεύτερο μιλάμε για supercar

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε πρέπει να 'ναι καλό αυτό το Nevera, πολύ γρήγορα πέφτει η μπαταρία 😆

Άσε που δε κυκλοφορούνε και πολλά, μούφα θα 'ναι

Επεξ/σία από ghostaki
  • Haha 3
Δημοσ.

Συνάδελφος σκέφτεται να δώσει το ford focus που έχει, και να πάρει EV.

Μάλλον κάτι σε BYD dolphin / dolphin surf , μιας και δε βλέπω κάτι άλλο να αξίζει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχικές τιμές και εκδόσεις για το CHR+. Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλο αυτοκίνητo στην ελληνική αγορά με 77άρα μπαταρία που ξεκινά από τα 39.990 χωρίς επιδότηση (κρατική ή εταιρική). 
image.png.a22679814d6c692a959b988d0cc137fd.png

Επεξ/σία από newlynx
  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, newlynx είπε

Αρχικές τιμές και εκδόσεις για το CHR+. Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλο αυτοκίνητη στην ελληνική αγορά με 77άρα μπαταρία που ξεκινά από τα 39.990 χωρίς επιδότηση (κρατική ή εταιρική). 
image.png.a22679814d6c692a959b988d0cc137fd.png

Εχουμε κανα review ; Τι λεει απο αυτονομια/καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες;

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, haHa είπε

Εχουμε κανα review ; Τι λεει απο αυτονομια/καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες;

Δεν υπάρχει τίποτα αυτή τη στιγμή, ακόμα και τα αυτοκίνητα που παρουσιάστηκαν πριν λίγους μήνες ήταν μη λειτουργικά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, newlynx είπε

Αρχικές τιμές και εκδόσεις για το CHR+. Αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή άλλο αυτοκίνητo στην ελληνική αγορά με 77άρα μπαταρία που ξεκινά από τα 39.990 χωρίς επιδότηση (κρατική ή εταιρική). 
 

84άρα μπαταρία 39.690 € χωρίς την επιδότηση

IONIQ 5 Facelift 84 kWh 230ps RWD PREMIUM – Διαμορφώστε το Hyundai σας

 

Και μιλάμε για αμάξι με τεράστιους χώρους.

Επεξ/σία από teodor_ch
  • Like 5
Δημοσ.
3 ώρες πριν, haHa είπε

Εχουμε κανα review ; Τι λεει απο αυτονομια/καταναλωση σε πραγματικες συνθηκες;

στα spec δίνουν 600 χιλιόμετρα. Πάρα πολύ καλά και σε αυτή τη τιμή και Toyota με 10 χρόνια εγγύηση της μπαταρίας.

Tα δύο πιο ακριβά τους μπορεί να δίνουν πολύ περισσότερα άλογα αλλά με μικρότερη αυτονομία. Το υποστηριζόμενο ac στα 22kw νομίζω δεν έχει νόημα σε οικιακή φόρτιση καθώς δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος στο σπίτι του να δώσει 22kw σε μια συσκευή. Θα κρεμάσει όλο το δίκτυο του μετά.

Η alpine έβγαλε ηλεκτρικό και είναι και είναι σαν το Renault 5

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, teodor_ch said:

84άρα μπαταρία 39.690 € χωρίς την επιδότηση

IONIQ 5 Facelift 84 kWh 230ps RWD PREMIUM – Διαμορφώστε το Hyundai σας

 

Και μιλάμε για αμάξι με τεράστιους χώρους.

Επειδή το σκέφτηκα πολύ το συγκεκριμένο μαζί με το EV3 δυστυχώς το ICCU πρόβλημα είναι εκτός ελέγχου προς το παρόν. Πιθανόν να περιμένεις ανταλλακτικό καιρό.

https://insideevs.com/features/752768/hyundai-kia-genesis-iccu-failure/

Και είναι ο λόγος που περιμένω το τουοτα. 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...