paparen Δημοσ. Σάββατο στις 11:57 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:57 πμ 5 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Πιθανότατα ναί. Αλλά και πάλι δε ξέρω για πόσα χλμ αυτονομίας μιλάμε. Πάει ανάλογα την περίπτωση. Και Αθήνα να ήμουν για πόση διαφορά μιλάμε. Ισορροπεί η κατανάλωση του ptc αν θυμάμαι καλά στα 600w. Πές 1kw. Στις 8 ώρες έχουμε 8kwh άρα περίπου 50χλμ αυτονομίας μείον. Αν είχα αντλία θερμότητας πες 1/4 άρα 250w. Στις 8 ώρες 2kwh = 12,5χλμ Διαφορά περίπου 40χλμ αυτονομίας. Όσο περισσότερο κρύο τόση μεγαλύτερη η διαφορά. η αληθεια ειναι οτι δεν το εχω υπολογισει, αλλα εχω δει σημαντικες διαφορες στην αυτονομια μεταξυ οχηματων που εχουν αντλια θερμοτητας και αυτων που δεν εχουν. Μην ξεχνας οτι μια διαφορα της ταξης του 20% (σε πραγματικα χαμηλες θερμοκρασιες <5C) μπορει να ειναι η διαφορα εμβελειας μεταξυ 400 και 480 χλμ 2 λεπτά πριν, cmaniac είπε OK αρα μιλάμε για non reversible ψυκτικό κύκλωμα με ηλεκτρικό κινητήρα και όχι κίνηση απο κάποιον άξονα / ιμάντα που εξαρτάται από την κίνηση του αυτοκινήτου. Στην θέρμανση πάμε με HVH ή απλές αντιστάσεις και μέχρι οπου σε βγάλει, γιατί οι αντιστάσεις ή το HVH εχουν COP μέχρι 1 ενώ οι ΑΘ έχουν από 3 και πάνω ανάλογα την υλοποίηση. δεν εχω ιδεα τι λες, εγω ξερω απλα οτι σε πολλα αυτοκινητα πατας κουμπακι στο app τους και ξεκιναει το clima 1
teodor_ch Δημοσ. Σάββατο στις 12:01 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:01 μμ 1 λεπτό πριν, paparen είπε η αληθεια ειναι οτι δεν το εχω υπολογισει, αλλα εχω δει σημαντικες διαφορες στην αυτονομια μεταξυ οχηματων που εχουν αντλια θερμοτητας και αυτων που δεν εχουν. Μην ξεχνας οτι μια διαφορα της ταξης του 20% (σε πραγματικα χαμηλες θερμοκρασιες <5C) μπορει να ειναι η διαφορα εμβελειας μεταξυ 400 και 480 χλμ Συμφωνώ. Αλλά συνήθως η εμβέλεια μας απασχολεί μόνο σε κάποιο ταξίδι και όχι στην καθημερινή μετακίνηση. Δεν λέω ότι είναι άχρηστη η αντλία θερμότητας (το διόρθωσα εξάλλου). Απλά, ότι εφόσον κάποιος δεν μένει σε μέρος με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και δεν κάνει ταξίδια σε αυτές τις θερμοκρασίες δεν θα έπρεπε να αποκλίσει ένα όχημα (με μεγάλη αυτονομία, όχι τα κουβαδάκια των 300-350χλμ) επειδή δεν έχει αντλία θερμότητας. 1
Nabuko Δημοσ. Σάββατο στις 12:07 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:07 μμ 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε μού έκανε εξαιρετική εντύπωση το Ford Puma σε κύλιση και αίσθηση στην καμπίνα, που το δοκίμασα test-drive. Για αυτό που λέει στο βίντεο απ'το 12:14 και μετά δεν σε απασχολεί καθόλου?
cmaniac Δημοσ. Σάββατο στις 12:17 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:17 μμ 22 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Νόμιζα ότι είχα. Κοίταξα για ένα αυτοκόλλητο που έπρεπε να έχω και δεν το έχω. Οπότε μάλλον δεν έχω. Είχα διαβάσει ότι σε όλα τα τα trim δεν βάζουν μόνο αν το ζητήσεις έξτρα. Αυτό για τα δύο χρόνια που το είδες? Το ξεδιαλυνα.. Στην πλειοψηφία των χώρων της Ευρώπης το έκαναν standard την τελευταία διετία. Στην Ελλάδα έχει 1410 Ευρώ. 1
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 12:29 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:29 μμ 21 λεπτά πριν, Nabuko είπε Για αυτό που λέει στο βίντεο απ'το 12:14 και μετά δεν σε απασχολεί καθόλου? Ποιό από όλα; Πες μου συγκεκριμένα το θέμα, να σού απαντήσω.
cmaniac Δημοσ. Σάββατο στις 12:42 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:42 μμ 9 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Ποιό από όλα; Πες μου συγκεκριμένα το θέμα, να σού απαντήσω. Νομίζω οτι αναφέρεται στην περίεργη τοποθέτηση της μπαταρίας που τρώει χώρο και απο μεσα και απ' έξω. Απ' έξω εξέχει κατεβάζοντας την απόσταση απ το έδαφος σε σημειο ώστε να φτάνει σε επίπεδα ενός μη κροσοβερ αυτοκινήτου, ενω μέσα ανεβάζει το δάπεδο κάνοντας τους πίσω ειδικά να κάθονται άβολα. Για το δεύτερο, το ίδιο συμβαίνει και στο renault 5. Εκτός του οτι δεν έχει κανέναν χώρο (οκ μινι είναι), δεν μπορείς να βολεψεις ουτε τα πόδια σου κάτω απο το καθισμα, ειδικά πίσω απ' του συνοδηγού που δεν ειναι ρυθμιζόμενο καθ' ύψος σε όλες τις εκδόσεις. Βασικά μόνο στην iconic είναι και στις άλλες έρχεται έξτρα. 1
Nabuko Δημοσ. Σάββατο στις 12:49 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:49 μμ 17 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Ποιό από όλα; Πες μου συγκεκριμένα το θέμα, να σού απαντήσω. Για την μπαταρία λέει σ' εκείνο το σημείο. Δεν υπάρχει περίπτωση να βρει πουθενά έτσι που προεξέχει? Δεν είναι σωστό το σχόλιο που διάβασα ότι είναι λάθος που μετατρέπουν σε ηλεκτρικά τα αυτοκίνητα που έχουν αρχικά σχεδιαστεί σαν θερμικά? Μήπως οι εταιρίες πρέπει να σχεδιάζουν εξαρχής τα ηλεκτρικά τους οχήματα?
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 12:54 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:54 μμ 2 λεπτά πριν, Nabuko είπε Για την μπαταρία λέει σ' εκείνο το σημείο. Δεν υπάρχει περίπτωση να βρει πουθενά έτσι που προεξέχει? Δεν είναι σωστό το σχόλιο που διάβασα ότι είναι λάθος που μετατρέπουν σε ηλεκτρικά τα αυτοκίνητα που έχουν αρχικά σχεδιαστεί σαν θερμικά? Μήπως οι εταιρίες πρέπει να σχεδιάζουν εξαρχής τα ηλεκτρικά τους οχήματα? Ναι αυτό είναι ένα ερώτημα. Αλλά δεν υπάρχουν τεκμηριωμένα στοιχεία που να θέτουν γενικά ότι είναι πρόβλημα το να μην είναι σχεδιασμένο εξαρχής για ηλεκτρικό. Είναι περισσότερο γενική τοποθέτηση. Αυτό που ίσως έχει νόημα, είναι να πας σε κάθε μοντέλο και να δεις πώς ο αρχικός σχεδιασμός έχει επηρεάσει μερικά σημεία στο ηλεκτρικό μοντέλο και τί πιθανό πρόβλημα δημιουργούν αυτά. Η μπαταρία που εξέχει προς το κάτω, σίγουρα μειώνει την απόσταση από το έδαφος, οπότε ένας που είναι σε πιο δύσκολα οδικά δίκτυα, πρέπει να το λάβει υπόψιν και να μετρήσει την απόσταση από το έδαφος στο σημείο εκείνο και όχι στο κάσωμα και να δει αν του δημιουργεί περιορισμό. 1
cmaniac Δημοσ. Σάββατο στις 12:56 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:56 μμ 1 λεπτό πριν, Nabuko είπε Για την μπαταρία λέει σ' εκείνο το σημείο. Δεν υπάρχει περίπτωση να βρει πουθενά έτσι που προεξέχει? Δεν είναι σωστό το σχόλιο που διάβασα ότι είναι λάθος που μετατρέπουν σε ηλεκτρικά τα αυτοκίνητα που έχουν αρχικά σχεδιαστεί σαν θερμικά? Μήπως οι εταιρίες πρέπει να σχεδιάζουν εξαρχής τα ηλεκτρικά τους οχήματα? Η Ford δεν έχει πλατφόρμα για μικρά και μεσαία ηλεκτρικά. Συνεργάστηκε με την VW (την πάτησε μάλλον) και έχτισε πάνω στην MEB το Capri και το Explorer. Τώρα μπήκαν στην διαδικασία να φτιάξουν κάτι, αλλά θα αργήσει. Το Puma Mach E είναι βασει χαρακτηριστικών μια καλη περίπτωση μετατροπής από θερμικό σε ηλεκτρικό. Είναι πράγματι εντυπωσιακό το πόσο καλα διαχειρίζεται την μπαταρία (πρώτο ρόλο παίζει το χαμηλό του βάρος όντως), αλλά έχει κι αυτό τα δικά του. 1
paparen Δημοσ. Σάββατο στις 01:35 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:35 μμ 35 λεπτά πριν, Nabuko είπε Δεν είναι σωστό το σχόλιο που διάβασα ότι είναι λάθος που μετατρέπουν σε ηλεκτρικά τα αυτοκίνητα που έχουν αρχικά σχεδιαστεί σαν θερμικά? Μήπως οι εταιρίες πρέπει να σχεδιάζουν εξαρχής τα ηλεκτρικά τους οχήματα? Θεωρειται καλυτερο να εχει σχεδιαστει εξ αρχης ενα οχημα για ηλεκτρικο διοτι επιτρεπει καλυτερη εκμεταλλευση των χωρων χωρις να υπαρχουν σχεδιαστικοι περιορισμοι που επιβαλλονται απο την υπαρξη θερμικου κινητηρα (που ειναι συνηθως ογκωδης) και κιβωτιου ταχυτητων/τουνελ μεταδοσης (πχ στα τετρακινητα). Δεν υπαρχειπροβλημα λοιπον αν η πλατφορμα ειναι κοινη για θερμικα - ηλεκτρικα, αλλα σχεδον σιγουρα θα ειναι καλυτερο για εσενα, τον αγοραστη, ενα οχημα εξ αρχης σχεδιασμενο ως ηλεκτρικο. 1
vasilllis Δημοσ. Σάββατο στις 02:09 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 02:09 μμ Αντλία θερμότητας είναι το ο τρόπος ψύξης σε κάθε οχημα .Απλα στα ηλεκτρικα διαφέρει ο η μέθοδος που παιρνει κίνηση ο κομπρέσορας που έχει το ψυκτικό μέσον (φρέον).Στα θερμικά αυτοκίνητα παίρνει κίνηση απο τον κινητήρα ,που δουλευει ασταμάτητα στο ρελαντί στην κίνηση και με περισσοτερες στρ. όταν κινειται.Κατι αντιστοιχο δεν συμβαινει στα ηλεκτρικα(απο οσα λίγα γνωριζω για αυτα) .Οποτε θα εχουν καποιο ανεξαρτητο κινητηρα λειτουργίας που λογικά θα βασιζεται στον ηλεκτρισμο. Τωρα ο προκλιματισμος , ειναι ιδανικός-ΦΟΒΕΡΟ- για την Ελλαδα
cmaniac Δημοσ. Σάββατο στις 02:19 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 02:19 μμ (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, vasilllis είπε Οποτε θα εχουν καποιο ανεξαρτητο κινητηρα λειτουργίας Εκεί κατέληξα. Οτι για την ψύξη υπάρχει μη αντιστρεψιμο σύστημα κλιματισμού σε ολες τις περιπτώσεις, βασισμένο σε ηλεκτροκινητήρα. Αντλία θερμότητας μη αντιστρεψιμου κυκλου δηλαδή. Για την θέρμανση έχουν σύστημα θέρμανσης είτε χρησιμοποιώντας την ανάκτηση ειτε με αντιστάσεις. Επιπρόσθετα, υπάρχουν υλοποιήσεις με αντιστρεψιμο σύστημα κλιματισμού που τις βαφτίζουν αντλίες θερμότητας, που εξυπηρετούν και θέρμανση και ψύξη με extra heaters, για ακραία κλίματα, γιατί οι ΑΘ έχουν όρια. Επεξ/σία Σάββατο στις 02:26 μμ από cmaniac
basilis_k6 Δημοσ. Σάββατο στις 03:11 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:11 μμ 2 ώρες πριν, Nabuko είπε Για την μπαταρία λέει σ' εκείνο το σημείο. Δεν υπάρχει περίπτωση να βρει πουθενά έτσι που προεξέχει? Δεν είναι σωστό το σχόλιο που διάβασα ότι είναι λάθος που μετατρέπουν σε ηλεκτρικά τα αυτοκίνητα που έχουν αρχικά σχεδιαστεί σαν θερμικά? Μήπως οι εταιρίες πρέπει να σχεδιάζουν εξαρχής τα ηλεκτρικά τους οχήματα? η εταιρεια προφανως θα κανει τον αλεκο αμα βρεις απο κατω. αυτες ειναι λεπτομερειες που δεν κοιτανε οι αγοραστες αλλα θα πρεπε. σου λεει δεν ειναι οχημα εκτος δρομου, ψηλο ειναι ηδη, να προσεχες. αν σκοπευεις να πας σε τιποτα κατσικοδρομους σε ελληνικα νησακια για παραλια ομως μπορει να βρεθεις με χτυπημενη μπαταρια και να μετανιωσεις πικρα. 1
paparen Δημοσ. Σάββατο στις 03:39 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 03:39 μμ 27 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε η εταιρεια προφανως θα κανει τον αλεκο αμα βρεις απο κατω. αυτες ειναι λεπτομερειες που δεν κοιτανε οι αγοραστες αλλα θα πρεπε. σου λεει δεν ειναι οχημα εκτος δρομου, ψηλο ειναι ηδη, να προσεχες. αν σκοπευεις να πας σε τιποτα κατσικοδρομους σε ελληνικα νησακια για παραλια ομως μπορει να βρεθεις με χτυπημενη μπαταρια και να μετανιωσεις πικρα. αν εβρισκες κατω με θερμικο και τρυπουσες εξατμιση, πιστευεις οτι η εταιρεια θα σε αποζημιωνε; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα