haHa Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 1 ώρα πριν, chek2fire είπε 1200χλμ σε 13 ωρες με ηλεκτρικο. Εδω βεβαια διαβαζουμε απο ασχετους με την ηλεκτροκινηση για ταξιδια 200χλμ που κανουν 5 ωρες κλπ. Πιο διπλα διαβαζαμε οτι καποιος πχ στον Γερακα, πρεπει να πηγαινει μεχρι αεροδορομιο για να φορτισει, μιλαμε για τετοιο επιπεδο παραπληροφορησης. 2
@pnea1973 Δημοσ. πριν από 9 ώρες Δημοσ. πριν από 9 ώρες 1 ώρα πριν, haHa είπε 1200χλμ σε 13 ωρες με ηλεκτρικο. Εδω βεβαια διαβαζουμε απο ασχετους με την ηλεκτροκινηση για ταξιδια 200χλμ που κανουν 5 ωρες κλπ. Πιο διπλα διαβαζαμε οτι καποιος πχ στον Γερακα, πρεπει να πηγαινει μεχρι αεροδορομιο για να φορτισει, μιλαμε για τετοιο επιπεδο παραπληροφορησης. Είναι φτιαγμένο με ΑΙ.... Δεν έγινε ποτέ αυτό!!!! 🤪 1
Vasilisxd Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες On 02/09/2025 at 18:50, basilis_k6 said: Σε αλλα νεα η ταση ειναι να αφηνουν στην ακρη τα σχεδια για hev ( οσοι τρεχουν τωρα να βγαλουν hev) για να βγαλουν r-ev. Σε αντιθεση με τα υπολοιπα σχεδια ειναι πληρως ηλεκτρικο οχημα σε ολα εκτος απο το λιγο χωρο που ζηταει ενα μοτερ βενζινης που δουλευει αυτονομα και με ελαχιστη καταπονηση. τελικα οι εταιριες ειχαν υποτιμησει το range anxiety. Καλά και τα R-EV δεν είναι οικονομικά σε μεγάλες αποστάσεις ή αν δεν το έχεις φορτίσει - βλέπεις κάτι 7άρια στα 100χλμ.
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 57 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε Καλά και τα R-EV δεν είναι οικονομικά σε μεγάλες αποστάσεις ή αν δεν το έχεις φορτίσει - βλέπεις κάτι 7άρια στα 100χλμ. Θεωρητικά ελαχιστες φορες θα χρειαστει να παρει μπρος. Και αντίστοιχα ελαχιστη η συντηρηση του μιας που θα κανει πολυ λιγα χλμ. Οποιος παρει rev δεν το κανει για να δουλευει βενζινα, δεν ειναι plug in που θες δεν θες βγαζει ελαχιστα χλμ η μπαταρία. Βγαζουν ανετα 300+ μονο ev αυτα.
haHa Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 9 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε Θεωρητικά ελαχιστες φορες θα χρειαστει να παρει μπρος. Και αντίστοιχα ελαχιστη η συντηρηση του μιας που θα κανει πολυ λιγα χλμ. Οποιος παρει rev δεν το κανει για να δουλευει βενζινα, δεν ειναι plug in που θες δεν θες βγαζει ελαχιστα χλμ η μπαταρία. Βγαζουν ανετα 300+ μονο ev αυτα. Εχουμε κανα παραδειγμα; Δεν είναι πολυ βαρια με μικρους χωρους ; (αν εχουν μπαταρία για 300χλμ και ταυτόχρονα εχουν και βενζινοκινητηρα)
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 1 ώρα πριν, haHa είπε Εχουμε κανα παραδειγμα; Δεν είναι πολυ βαρια με μικρους χωρους ; (αν εχουν μπαταρία για 300χλμ και ταυτόχρονα εχουν και βενζινοκινητηρα) σημερινο οχι, κατι κινεζικα ηδη βγαζουν 200+ και ενα neta s λεει 310. η scout (2026) λεει 350 + 150 απο το re και υποτιθετε mazda/hyundai/kia φτιαχνουν ηδη reev με 50+kwh. ναι ολα τα αμαξι ειναι τερατα σε μεγεθος. φημες λενε οτι και η bmw x5 θα εχει reev εκδοση. η zf μπαινει επισης στο παιχνιδι. γενικα τα reev ειναι στα πανω τους. https://www.motor1.com/news/758111/zf-range-extender-2025/ btw η scout και η rivian με το 3 μακαρι να ερχονταν ευρωπη. μου αρεσουν υπερβολικα
Vasilisxd Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) 40 minutes ago, basilis_k6 said: σημερινο οχι, κατι κινεζικα ηδη βγαζουν 200+ και ενα neta s λεει 310. η scout (2026) λεει 350 + 150 απο το re και υποτιθετε mazda/hyundai/kia φτιαχνουν ηδη reev με 50+kwh. ναι ολα τα αμαξι ειναι τερατα σε μεγεθος. φημες λενε οτι και η bmw x5 θα εχει reev εκδοση. η zf μπαινει επισης στο παιχνιδι. γενικα τα reev ειναι στα πανω τους. https://www.motor1.com/news/758111/zf-range-extender-2025/ btw η scout και η rivian με το 3 μακαρι να ερχονταν ευρωπη. μου αρεσουν υπερβολικα Το πρόβλημα είναι ότι μόνο το 25–30 % της ενέργειας της βενζίνης μετατρέπεται σε ηλεκτρισμό με αποτέλεσμα να βαράει 7άρια και 8άρια στην κατανάλωση. Το καλό είναι ότι σου δίνει έξτρα χιλιόμετρα, αλλά με την πρόοδο των ηλεκτρικών στο κομμάτι της ταχύτητας φόρτισης, δεν ξέρω εάν αξίζει. Το καταλαβαίνω σε χώρες που δεν υπάρχει καλή υποδομή σε ταχύτητες φορτιστών (βλ. Ελλάδα 🥴) ίσως είναι μια λύση, αλλά οι υποδομές βελτιώνονται. Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από Vasilisxd 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα