malakudi Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 1 λεπτό πριν, Red_Bear είπε Νομίζω έχεις δίκιο, στην δύσκολη και σπάνια στιγμή του ατυχήματος ο "one pedal drive" οδηγός ίσως καθυστερήσει, έστω κάποια κλάσματα χρόνου, να πατήσει αποφασιστικά και γρήγορα το φρένο, τόσο όσο για να γίνει το ατύχημα. Δεν ξέρω αν αυτό έχει μελετηθεί ή αν γίνεται να μελετηθει με κάποιον τρόπο, αλλά μου φαίνεται εύλογη εξήγηση. Δεν είναι τυχαίο που η BYD έχει ελάχιστο regen στα αυτοκίνητα της κ μάλιστα δέχεται και αρνητικές κριτικές γι αυτό. Η καθυστέρηση είναι το ένα, το δεύτερο είναι να "αστοχήσει" στο πανικό του και να σανιδώσει το γκάζι. Και είναι πιθανό να αστοχήσει αφού θα πρέπει να μεταφέρει συνειδητά το πόδι αριστερά και όχι αντανακλαστικά. Και δυστυχώς το παραπάνω έχει συμβεί, λίγες φορές μεν αλλά έχει συμβεί.
jmirko15 Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες Καμία άποψη για BYD Seal; Το έχει κανείς; Το είδα λίγο στα γρήγορα στην έκθεση αλλά μου φάνηκε πολύ μέτριο (φτηνιάρικο; δεν ξέρω πως ακριβώς να το εξηγήσω); Είδα και το Mach-e αρκετά δυνατό. Ξέρω ότι η αρχική τιμή είναι πολύ παραπάνω αλλά άμα διάλεγα το Mach-e θα πήγαινα σε ελαφρός μεταχειρισμένο για να μου βγει στα ίδια λεφτά με το Seal (πάνω-κάτω)..
@pnea1973 Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) Διαφορετικά αυτοκίνητα. To sealion θα δεις σε σχέση με το Mach e Μεταξύ του sealion και του Mach e με τις ίδιες δυνατότητες και χρήματα και εγώ μάλλον προς το Mach e θα πήγαινα! Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από @pnea1973 1
jimmy1966 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 2 ώρες πριν, malakudi είπε Με το Model 3 σύγκρινα το οποίο ανέφερες. Θα σε εκπλήξει το γεγονός πως το MEB platform (τα ηλεκτρικά VW, Skoda, AUDI, Cupra κτλ) υπερέχει σε αρκετά σημεία της Tesla. Επιγραμματικά: - Τα καλύτερα LED Matrix Lights που υπάρχουν - Travel Assist σαφώς ανώτερο από το ενισχυμένο "Auto Pilot" της Tesla. Όποιος έχει δοκιμάσει και τα δύο καταλαβαίνει την υπεροχή του 1ου αμέσως. - Πλήρης έλεγχος του pre-conditioning της μπαταρίας, με προεπισκόπηση της κατάστασής της, ενώ στο Tesla πρέπει να κάνεις navigate σε charger - Σε ένα MEB μπορείς να έχεις progressive steering και DDC suspension (σαν έξτρα φυσικά), σε ένα Tesla όχι Αλλά πέρα από αυτά το σημαντικό της προηγούμενής μου απάντησης ήταν ότι δε θέλουν όλοι ένα μακρύ, δύσκολο στη στροφή (στενά πόλης) και χαμηλό αυτοκίνητο όπως το Model 3, το οποίο ναι υπερέχει σε άλλα πράγματα, όπως χαμηλή κατανάλωση, το καλύτερο σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας, το κορυφαίο λογισμικό κτλ Έχει να κάνει με τη "muscle memory". Αν χρησιμοποιείς ελάχιστα το φρένο, η ανακλαστική κίνηση πατήματος φρένου που υπάρχει σε ένα κλασικό οδηγό δε θα υπάρχει σε αυτόν που χρησιμοποιεί αποκλειστικά 1-pedal drive Με το Model 3 γιατι;Ενα SUV το συγκρινεις με το αντιστοιχο SUV που ειναι το Model Y!!Για τα υπόλοιπα που γράφεις για το μηκος,την στροφη και το υψος απο το δρομο συμφωνω και εγω απολυτα μαζι σου,αναλογα το τι θελει καποιος.Ο γιος μου πηρε το Model 3,καταπληκτικο αμαξι,οταν το οδηγησα δεν ειχα μυαλο για τιποτα αλλο εκτος απο Tesla.Και η οδήγηση με το 1 pedal drive ειναι απολαυστικη!!Aλλα για μενα πολυ πιθανον δεν κανει,μιας και ουτε καν στην πυλωτη μου θα μπορουσα να το ανεβασω,μια και το βλεπω πολυ χαμηλο και φυσικα με ξενερωνει το μηκος του,μιας και προτιμω κατι πιο μικρο σε μηκος στυλ hatchback και εγω,για μεγαλυτερη ευκολια.Αλλα ρε γμτ,οταν πηγα πχ στην Peugeot και πηρα τιμη για το νεο e-2008 μου δωσανε τιμη γυρω στα 36 χιλιαρικα,ενω ο γιος με 39900 πηρε το Tesla Model 3 ,το οποιο εχει πολυ περισσοτερη τεχνολογια απο ενα Peugeot.Για αυτο μου φαινονται λιγο εκτος ανταγωνισμου απεναντι στο Tesla ολα τα υπολοιπα Ευρωπαικα.Αν ειχαν λιγο καλυτερες τιμες,θα ηταν περισσοτερο ανταγωνιστικα.Αλλα οπως ειπα και πιο πανω,ολα ειναι θεμα γουστου και χρηστικότητας για τον καθένα μας.
chek2fire Δημοσ. πριν από 1 ώρα Μέλος Δημοσ. πριν από 1 ώρα αν και αυτό δεν πιστεύω να βγει ποτέ έξω από Ιαπωνία. Αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα είναι πολύ διαδεδομένα στην Ιαπωνία. Καλή ιδέα για ηλεκτρική έκδοση Το ανανεωμένο leaf του 2026 και το νέο KIA PV5 βανάκι 2
basilis_k6 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα το pv5 αν ηταν πιο κοντο σε μηκος το παιρνα ανετα. 4.4μ δηλαδη
jmirko15 Δημοσ. πριν από 47 λεπτά Δημοσ. πριν από 47 λεπτά 2 hours ago, @pnea1973 said: Διαφορετικά αυτοκίνητα. To sealion θα δεις σε σχέση με το Mach e Μεταξύ του sealion και του Mach e με τις ίδιες δυνατότητες και χρήματα και εγώ μάλλον προς το Mach e θα πήγαινα! Ναι το γνωρίζω πως είναι διαφορετικά αυτοκίνητα, απλώς είπα μία φορά να πάρω με βάση την εμφάνιση Το Sealion πχ δεν μου άρεσε γι'αυτό δεν το ανέφερα.. Δεν με επηρεάζει στη χρήση άμα θα είναι SUV ή όχι πχ.
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 31 λεπτά Δημοσ. πριν από 31 λεπτά KIA PV5 πολύ δυνατό για οικογενειακό για χώρους, για όσους δεν ενοχλούνται από τέτοια αμαξώματα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα