Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Red_Bear είπε

1. Skoda (χωρις 2η σκέψη, πρακτικό και μαλλον το καλύτερο οδηγικά) 2. Ford (αν και ακριβότερο)

MEB δεν είναι και τα δύο;

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
7 ώρες πριν, bilham είπε

Καλησπέρα στην παρέα

Ενδιαφέρομαι για τα παρακάτω 3 μοντέλα:

Ford Explorer. Kia EV3, Skoda Elroq

Κάνω περίπου 25000χλμ/χρόνο στην περιφέρεια

Αγορά με leasing, μάλλον

Επειδή αυτός ο χώρος μου είναι σχεδόν άγνωστος μια βοήθεια θα ήταν πολύτιμη

Τι γνώμη έχετε για τα παραπάνω μοντέλα; Ξεχωρίζει κάποιο σε αξιοπιστία, αυτονομία;

Στα μάτια μου είναι παραπλήσια...

Έχοντας δει και τα 3, θα επέλεγα Skoda Elroq.

KIA EV3 κουβάς. Ford Explorer, καλούλι, αλλά το θεωρώ ακριβό γι' αυτά που προσφέρει και δεν μπορώ ακόμα να πω ότι εμπιστεύομαι τη Ford στα ηλεκτρικά, όπως την εμπιστευόμουν στα θερμικά της (π.χ. με το εκπληκτικό Focus για πολλά χρόνια και εκδόσεις). Skoda Elroq πολύ ωραία αίσθηση οδήγησης και πρακτικότητα γνωστή Skoda. Προσωπική άποψη πάντα.

  • Like 2
Δημοσ.

Έχω οδηγήσει skoda και Ford, ΚΙΑ όχι ακόμα

Το Skoda είναι πιο συντηρητικό στο εσωτερικό, δεν κυκλοφορεί πολύ στις εταιρείες leasing

To Ford έχει πιο δυνατό κινητήρα και ικανοποιητική αυτονομία

Και τα 2 έχουν καλή ποιότητα κατασκευής, λίγο πιο σφιχτό στην ανάρτηση μου φάνηκε το skoda

Επειδή είμαι ελεύθερος επαγγελματίας λέω να πάω με leasing. Καλύτερη πρόταση του Explorer, μέχρι τώρα

Μου άρεσε στο δρόμο, τα φρένα του με προβλημάτισαν λίγο. Έπρεπε να τα πατήσω πάρα πολύ για να σταματήσω έγκαιρα σε έναν κόμβο...

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε

δεν μπορώ ακόμα να πω ότι εμπιστεύομαι τη Ford στα ηλεκτρικά,

Η πλατφόρμα είναι της VW. Το αμάξι απέχει πολύ απο το να θεωρηθεί ford.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, cmaniac είπε

Η πλατφόρμα είναι της VW. Το αμάξι απέχει πολύ απο το να θεωρηθεί ford.

Αν αξιολογούσαμε τα αυτοκίνητα αποκλειστικά από την πλατφόρμα, θα είχαν εξαντληθεί οι συζητήσεις και οι επιλογές, και θα μιλούσαμε μόνο για 3 πλατφόρμες.

Έλα, όμως, που υπάρχουν θέματα συναρμολόγησης, θέματα ηλεκτρονικών, θέματα επιλογής υλικών στην καμπίνα, θέματα υποστήριξης, θέματα δικτύου, κλπ.

H Ford δεν με έχει πείσει ακόμα ότι το πιστεύει πολύ με τα ηλεκτρικά της. Πιστεύω, όπως και κάποιοι άλλοι, το κάνει για να μη μείνει πίσω. Αυτό μού θέτει ερωτηματικά, τουλάχιστον ως τώρα.

Δημοσ.

Τα διάβαζα απο κατόχους αλλά δεν είχα μεγάλο δείγμα. Τώρα έβγαλε η hyundai κάποια δεδομένα που επαληθεύουν αυτά που έβλεπα.

50.000 οχήματα ioniq 5 με >90% υγεία μπαταρίας στα 400.000 χλμ !!!!!!!!!!

Απο την μεριά του καταναλωτή αυτά είναι καλά νέα.

Εγώ αν ήμουν ο CEO δεν θα ήμουν χαρούμενος! Θα μπορούσαν να έχουν βάλει μπαταρίες με τουλάχιστον τη μισή αντοχή και πάλι να μήν έχουν θέματα με την εγγύηση. Το παράκαναν με την αξιοπιστία.

 

Μένει να δούμε δεδομένα και σε βάθος χρόνου. Αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά είναι αμάξι για μία ζωή! Και όταν λιώσει να μπεί η μπαταρία στο ΦΒ του σπιτιού. 

image.png.07dd989ca280efb32202aac24ed076e4.png

Έχει και άλλη πληροφορία για όποιον ενδιαφέρεται.

 

  • Like 5
Δημοσ.

To KIA PV5, το οποίο κι εμένα μού αρέσει στα όσα βίντεο έχω δει, έψαξα λίγο και βρήκα ότι ενδεικτικά στην Ιρλανδία, η τιμή της έκδοσης Passenger κινείται στα 43.000 ευρώ.

Δημοσ.
17 minutes ago, QuantumWanderer said:

To KIA PV5, το οποίο κι εμένα μού αρέσει στα όσα βίντεο έχω δει, έψαξα λίγο και βρήκα ότι ενδεικτικά στην Ιρλανδία, η τιμή της έκδοσης Passenger κινείται στα 43.000 ευρώ.

Η Ιρλανδία έχει τα ακριβότερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη με μεγάλη διαφορά. Τουλάχιστον στα θερμικά και HEV, φαντάζομαι και στα ηλεκτρικά το ίδιο, οπότε δεν αποτελεί παράδειγμα.

Δημοσ.
3 hours ago, teodor_ch said:

Τα διάβαζα απο κατόχους αλλά δεν είχα μεγάλο δείγμα. Τώρα έβγαλε η hyundai κάποια δεδομένα που επαληθεύουν αυτά που έβλεπα.

50.000 οχήματα ioniq 5 με >90% υγεία μπαταρίας στα 400.000 χλμ !!!!!!!!!!

Απο την μεριά του καταναλωτή αυτά είναι καλά νέα.

Εγώ αν ήμουν ο CEO δεν θα ήμουν χαρούμενος! Θα μπορούσαν να έχουν βάλει μπαταρίες με τουλάχιστον τη μισή αντοχή και πάλι να μήν έχουν θέματα με την εγγύηση. Το παράκαναν με την αξιοπιστία.

 

Μένει να δούμε δεδομένα και σε βάθος χρόνου. Αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά είναι αμάξι για μία ζωή! Και όταν λιώσει να μπεί η μπαταρία στο ΦΒ του σπιτιού. 

image.png.07dd989ca280efb32202aac24ed076e4.png

Έχει και άλλη πληροφορία για όποιον ενδιαφέρεται.

 

Και μιλαμε για ενα αυτοκινητο που εχει μεγιστη ταχυτητα φορτισης 240kw...

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, gbras είπε

Και μιλαμε για ενα αυτοκινητο που εχει μεγιστη ταχυτητα φορτισης 240kw...

και επιπλέον στην Αμερική είχαν δωρεάν φορτίσεις για 2 χρόνια όπου πήγαιναν πολλοί σε ταχυφορτιστές αντί να φορτίζουν σπίτια τους.

Κάθομαι και φορτίζω με AC στο 80% (γιατί μου είναι υπερ-αρκετό) και νιώθω κορόιδο! 

 

Hyundai 2024 Ioniq 5 - Disclosure | Electrify America

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...