Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, manolis940 είπε

Το είδες με κάποιο OBD Scanner αυτό ή έχει κάποιο menu το όχημα σου σχετικό με την μπαταρία; 

Ναί με obd scanner. Δείχνει την τάση και για τα 190+ στοιχεία της μπαταρίας ξεχωριστά.

8 λεπτά πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Δηλαδη αγοραζεις αμαξι σε early Alpha και καποια στιγμη ισως να γινει Beta?

Interesting to say the least

Που εχουμε φτασει για να θεωρουμε κατι τετοιο φυσιο(λογικο) 😰?

Η εναλλακτική θα ήταν να μήν πάρουν ποτέ αναβαθμίσεις και να ζήσεις με τα bugs. Τόσα χρόνια έτσι δε γινόταν?

Απλά τότε δεν έβαζες ταμπέλες alpha beta κλπ. 

Θυμάμαι στο golf (2009) εάν όταν έφτανες κάπου πατούσες να κλείσει το παράθυρο του οδηγού τελείως και έσβηνες το αμάξι σύντομα μετά (εντός 5") έχανε το καλιμπράρισμα το παράθυρο και δεν ανεβοκατέβαινε αυτόματα αλλά ήθελε παρατεταμένο πάτημα. 

Να μή μιλήσω για όλα τα υπόλοιπα στη ζωή μας. Κινητά, λειτουργικό σύστημα, προγράμματα κλπ.

Ακόμα και πιο εξιδεικευμένες συσκευές πχ ενδοεπικοινωνία κράνους κλπ έχουν bugs. 

Πού δεν υπάρχουν bugs σε λειτουργικό? 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, teodor_ch είπε

Πού δεν υπάρχουν bugs σε λειτουργικό? 

Οπου ηξερες οτι δε θα ειχες την δυνατοτητα να κανεις update στο μελλον και ειχες αρκετο χρονο και budget για την αναπτυξη του...

Bugs θα υπαρχουν παντα, το ζητημα ομως ειναι το firmware να ειναι τοσο καλο ωστε να λειτουργει αξιοπιστα αλλα οχι βελτιστοποιημένα.

Και η δικια μου μοναδα ABS εχει 3 firmware revisions, αλλα εγιναν για βελτιστοποιηση (της δυναμικης συμπεριφορας του οχηματος με ηλεκτρονικα μπλοκε κλπ κατα τα χρονια), οχι επειδη δε δουλευε και θα με εστελνε στον αγιο πετρο...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, lvrysis είπε

Πραγματικό (τουλάχιστον για εμένα) inconvenience είναι ότι στους σταθμούς φόρτισης δεν έχει "αυτόματο πωλητή με κάρτα", δηλαδή να περνάς την κάρτα και να πληρώνεις αλλά πρέπει να περνάς μέσα από τις εφαρμογές των παροχών με τα οποία προβλήματα. Δηλαδή να έχεις 5+ εφαρμογές στο κινητό, για όλους τους παρόχους, να πρέπει να να έχεις ίντερνετ κτλ κτλ.

Και μου έχει τύχει πολλές φορές (αναλογικά για τις λίγες φορτίσεις που έχω κάνει έξω) κάτι να πηγαίνει στραβά στις εφαρμογές και είτε να με εκνευρίζουν, είτε να μη μπορέσω να φορτίσω.

Ισχυει οτι ειναι inconvenience, αλλα ειναι μονο το πρωτο καιρο κατοχης ηλεκτρικου.
Μετα απο λιγο καιρο, ο κατοχος θα εχει κατεβασει 5-6 εφαρμογες και θα εχει κανει λογαριασμο και η εμπειρια ειναι τελειως smooth: ουτε μιλαει με ταμια, ουτε χρειαζεται να εχει την μετρητα ή καρτα μαζι του, βλεπει ευκολα ποσο θα φορτισει και ποσο κοστισε κλπ.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Οπου ηξερες οτι δε θα ειχες την δυνατοτητα να κανεις update στο μελλον και ειχες αρκετο χρονο και budget για την αναπτυξη του...

Bugs θα υπαρχουν παντα, το ζητημα ομως ειναι το firmware να ειναι τοσο καλο ωστε να λειτουργει αξιοπιστα αλλα οχι βελτιστοποιημένα.

Και η δικια μου μοναδα ABS εχει 3 firmware revisions, αλλα εγιναν για βελτιστοποιηση (της δυναμικης συμπεριφορας του οχηματος με ηλεκτρονικα μπλοκε κλπ κατα τα χρονια), οχι επειδη δε δουλευε και θα με εστελνε στον αγιο πετρο...

Όπως λές πάντα θα υπάρχουν bugs.

Το αξιόπιστα και βελτιστοποιημένα είναι υποκειμενικό.

Γιατί άλλος θα σου πεί ότι δεν έχει πρόβλημα ενώ άλλος έχει. 

Είναι πώς το βλέπει κανείς. 

Για το id3 πάντως που ρώτησα το ΑΙ είχε όντως πολλά και σοβαρά προβλήματα τουλάχιστον μέχρι το 2023.

Στο αμάξι σου ήταν προαιρετική αναβάθμιση ή ανάκληση? Βάλε ένα λινκ γιατί για τα non-bev δεν είχα διαβάσει κάτι αντίστοιχο.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Στο αμάξι σου ήταν προαιρετική αναβάθμιση ή ανάκληση?

δεν ειναι ID3 δεν ειναι ανακληση ουτε τιποτα ειναι TSB με συμβουλη αν χρειαζεται αλλαγη να πας σε νεους κωδικους

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

δεν ειναι ID3 δεν ειναι ανακληση ουτε τιποτα ειναι TSB με συμβουλη αν χρειαζεται αλλαγη να πας σε νεους κωδικους

ποιό αμάξι είναι? 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε

Οπου ηξερες οτι δε θα ειχες την δυνατοτητα να κανεις update στο μελλον και ειχες αρκετο χρονο και budget για την αναπτυξη του...

Bugs θα υπαρχουν παντα, το ζητημα ομως ειναι το firmware να ειναι τοσο καλο ωστε να λειτουργει αξιοπιστα αλλα οχι βελτιστοποιημένα.

Και η δικια μου μοναδα ABS εχει 3 firmware revisions, αλλα εγιναν για βελτιστοποιηση (της δυναμικης συμπεριφορας του οχηματος με ηλεκτρονικα μπλοκε κλπ κατα τα χρονια), οχι επειδη δε δουλευε και θα με εστελνε στον αγιο πετρο...

Το να έχεις ένα αργό infotainment και να το βελτιώσεις δεν θα σε στείλει στον άγιο πέτρο. Το να μην συνδέονται κάποια smartphones και να έχουν θέματα συμβατότητας με αυτό, ούτε αυτό θα σε στείλει στον άγιο πέτρο. Μιλάμε για τέτοια προβλήματα και όχι ότι κολλούσε το υδραυλικό τιμόνι ή το ABS. Αυτά άλλωστε απ' όσο γνωρίζω σε κανένα αμάξι δεν υποστηρίζουν firmware updates. Σε Tesla ίσως και πάλι αμφιβάλω για λόγους ασφαλείας. 

Περιττό βέβαια να πούμε ότι η πολυπλοκότητα χρήσεων ενός infotainment δεν έχει καμία σχέση με αυτή ενός ABS. Είναι λογικό λοιπόν να μπορεί να βγει το ABS χωρίς bugs που οι τρόποι χρήσης του περιορίζονται στα δάκτυλα του ενός χεριού και ένα infotainment που οι χρήσεις του τείνουν στο άπειρο να έρθει με bugs

Δημοσ.

Έχουμε ένα id.3 εδώ και δύο χρόνια. Το μόνο θέμα που παρουσιάστηκε τρεις φορές, μάλιστα εν κινήσει, είναι να κλείσει η κεντρική οθόνη και ταυτόχρονα να αλλάξει το layout της οθόνης μπροστά από το τιμόνι. Πάτησα παρατεταμένα το "power" και ξαναbootαρε. οπότε σε λιγότερο από λεπτό είχε "λυθεί" το πρόβλημα. Αυτό ήταν στο πρώτο εξάμηνο χρήσης, από τότε έχουν έρθει πολλά ΟΤΑ updates όπου έχουν κάνει συνολικά την εμπειρία του infotainment πολύ καλή και έχει αλλάξει και το responsiveness. 

Δεν θυμάμαι αν είχαμε κλιματισμό και ραδιόφωνο σε λειτουργία και τι έκανε όσο ήταν κάτω. Αλλά όλα τα συστήματα λειτουργούσαν, δεν άναψε κάποιο λαμπάκι π.χ. abs.

 

Το infotainment δεν ήταν και δεν είναι σε επίπεδο tesla αλλά είναι αρκετά καλό πλέον και δεν του λείπει τίποτα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, 11osmikrosmhtsos said:

Δηλαδη αγοραζεις αμαξι σε early Alpha και καποια στιγμη ισως να γινει Beta?

Interesting to say the least

Που εχουμε φτασει για να θεωρουμε κατι τετοιο φυσιο(λογικο) 😰?

Όχι, δεν είπα κάτι τέτοιο, δεν το αγοράζεις εις γνώση σου έτσι, αυτά βγαίνουν στην πορεία. Το θετικό είναι ότι διορθώθηκε και δεν είναι θέμα hardware, εάν εξαιρέσεις τον σχετικά αργό επεξεργαστή του Infotainent, αλλά οκ, δεν είναι κάτι αποτρεπτικό, 5-10 μενού είναι. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Έχουμε ένα id.3 εδώ και δύο χρόνια. Το μόνο θέμα που παρουσιάστηκε τρεις φορές, μάλιστα εν κινήσει, είναι να κλείσει η κεντρική οθόνη και ταυτόχρονα να αλλάξει το layout της οθόνης μπροστά από το τιμόνι. Πάτησα παρατεταμένα το "power" και ξαναbootαρε. οπότε σε λιγότερο από λεπτό είχε "λυθεί" το πρόβλημα. Αυτό ήταν στο πρώτο εξάμηνο χρήσης, από τότε έχουν έρθει πολλά ΟΤΑ updates όπου έχουν κάνει συνολικά την εμπειρία του infotainment πολύ καλή και έχει αλλάξει και το responsiveness. 

Δεν θυμάμαι αν είχαμε κλιματισμό και ραδιόφωνο σε λειτουργία και τι έκανε όσο ήταν κάτω. Αλλά όλα τα συστήματα λειτουργούσαν, δεν άναψε κάποιο λαμπάκι π.χ. abs.

 

Το infotainment δεν ήταν και δεν είναι σε επίπεδο tesla αλλά είναι αρκετά καλό πλέον και δεν του λείπει τίποτα.

δεν το λες και λιγο να σου σβησουν ολες οι οθονες εν κινησει

αμα εισαι σε καμμια εθνικη, και μονο 4-5'' να δεις τι γινεται, να κοιταξεις, να σκεφτεις, κτλ, αρκει να γινει το κακο...

  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, koostas2001 είπε

δεν το λες και λιγο να σου σβησουν ολες οι οθονες εν κινησει

αμα εισαι σε καμμια εθνικη, και μονο 4-5'' να δεις τι γινεται, να κοιταξεις, να σκεφτεις, κτλ, αρκει να γινει το κακο...

Συμβαίνει και στο Fiesta του 2008'. Κρίμα που το OTA δεν ήταν καν ιδέα τότε και πρέπει για όσο καιρό το έχω να ζω με αυτό. 

Δημοσ.
1 hour ago, koostas2001 said:

δεν το λες και λιγο να σου σβησουν ολες οι οθονες εν κινησει

αμα εισαι σε καμμια εθνικη, και μονο 4-5'' να δεις τι γινεται, να κοιταξεις, να σκεφτεις, κτλ, αρκει να γινει το κακο...

Δεν έσβησαν και οι δύο αλλά μόνο η κεντρική που βέβαια έχεις τον χειρισμό κλιματισμού, ήχου κα. Στην οθόνη που έχω μπροστά από το τιμόνι απλώς άλλαξαν τα χρώματα λίγο και μπήκε στο default layout που σου δείχνει την κίνηση των παράλληλα κινούμενων οχημάτων.

"Παρόμοιο" πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει και με το mx5 nbfl όπου κάηκε μια ασφάλεια και δεν είχα καθόλου ενδείξεις στο καντράν. Λογικά ήταν ελατωματική και μετά από δέκα και πλέον χρόνια ζωής, πέφτοντας σε λακούβα έσπασε/έσκασε. Δεν με ενόχλησε και πολύ στην οδήγηση, αν και σκεφτόμουν πόσο μπορεί να κοστίσει η επισκευή και μου χάλασε την βόλτα.

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, haHa said:

Ισχυει οτι ειναι inconvenience, αλλα ειναι μονο το πρωτο καιρο κατοχης ηλεκτρικου.
Μετα απο λιγο καιρο, ο κατοχος θα εχει κατεβασει 5-6 εφαρμογες και θα εχει κανει λογαριασμο και η εμπειρια ειναι τελειως smooth: ουτε μιλαει με ταμια, ουτε χρειαζεται να εχει την μετρητα ή καρτα μαζι του, βλεπει ευκολα ποσο θα φορτισει και ποσο κοστισε κλπ.

Σε λίγο καιρό θα έχουν όλα κάρτα. EU likes this post.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, SkyNet είπε

Σε λίγο καιρό θα έχουν όλα κάρτα. EU likes this post.

Υπάρχει κάποια προγραμματισμένη ενέργεια απ' την ΕΕ ή απλώς το υποθέτεις; Το κόβω όπως και με το ενιαίο βήμα στην φόρτιση συσκευών να της πάρει μία εικοσαετία :P 

Δημοσ.
5 hours ago, SkyNet said:

Σε λίγο καιρό θα έχουν όλα κάρτα. EU likes this post.

Τι διαφέρει η επιτόπου κάρτα στους φορτιστές με την ηλεκτρονική πληρωμή μέσω app στο κινητό;;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...