lvrysis Δημοσ. Παρασκευή στις 12:40 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:40 πμ (επεξεργασμένο) 1 hour ago, primeragt said: Τι διαφέρει η επιτόπου κάρτα στους φορτιστές με την ηλεκτρονική πληρωμή μέσω app στο κινητό;;; Δε χρειάζεται να έχεις κινητό! Πέρα από την πλάκα, Αύγουστο, φέτος, Γρεβενά, στο Πίνδος που σταματά το ΚΤΕΛ και έχει ταχυφορτιστή γνωστής εταιρείας, δεν έκανε login η εφαρμογή στο κινητό. Ε, αφού πήρα καφέ και περίμενα 10', έφυγα. Είπα θα σταματήσω πιο πέρα, και δοκίμασα στο Olympus Plaza λίγο πριν τη Θεσσαλονίκη. Ένας μόνος ταχυφορτιστής και ήταν μια κυρία με EX30. Αφού περιμένω κανένα 10λεπτο, βγαίνει από το αμάξι και μου λέει "Έχω πρόβλημα, δεν μπορώ να φορτίσω". Τελικά, λέω ας φύγω, δεν αξίζει να περιμένω, έφτασα σπίτι Θεσσαλονίκη με 7% μπαταρία. Δε γίνεται έτσι δουλειά. Θα έπρεπε να υπάρχει δυνατότητα πληρωμής σε ταμείο με άνθρωπο, όπως μπορεί κανείς να βάζει βενζίνη. Δεν καταλαβαίνω αυτόν τον ρατσισμό: Για βενζίνη έχει υπόστεγο, κάθεσαι στη σκιά ή γλυτώνεις τη βροχή, δε χρειάζεται να βγεις από το αμάξι, σου βάζει τη μάνικα αυτός που παρέχει την υπηρεσία/καύσιμο και πληρώνεις όπως θέλεις. Για ρεύμα σου πετάνε ένα μηχάνημα στη μέση του πουθενά, ακόμα και στα βενζινάδικα σε μια γωνιά χωρίς υπόστεγο, βγαίνεις έξω, πρέπει να βάλεις καλώδιο, να βγάλεις καλώδιο, να σκανάρεις κωδικό από το app κτλ κτλ... Και μιλάμε για το ίδιο κόστος: βενζίνη 10 € / 100 km, και ρεύμα πάνω/κάτω το ίδιο (έστω κατανάλωση 6 λ / 100 χλμ, τιμή βενζίνης 1.7 € / λ - 18 kWh / 100 χλμ, τιμή κιλοβατώρας σε ταχυφορτιστή 0.55 € / kWh). * Πάω πάσο στο Plug & Charge. Αυτό μάλιστα. Με υπόστεγο + αυτόματο πωλητή καφέ δε θα γκρίνιαζα καθόλου. Επεξ/σία Παρασκευή στις 01:18 πμ από lvrysis 5 1
radpilot Δημοσ. Παρασκευή στις 09:52 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:52 μμ Τι λέτε , αξίζει η προσφοράγια το ELROQ 60 στα 37000 (χωρίς ΚΗ3) ; Τι άλλες εναλλακτικές υπάρχουν για αυτή την κατηγορία ( το ΑΤΤΟ 3 δεν... λόγω εσωτερικής αισθητικής) ; 1
bandit650 Δημοσ. Παρασκευή στις 10:18 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:18 μμ 24 λεπτά πριν, radpilot είπε Τι λέτε , αξίζει η προσφοράγια το ELROQ 60 στα 37000 (χωρίς ΚΗ3) ; Τι άλλες εναλλακτικές υπάρχουν για αυτή την κατηγορία ( το ΑΤΤΟ 3 δεν... λόγω εσωτερικής αισθητικής) ; lynk & co 02. 1
doctorkostis Δημοσ. Παρασκευή στις 10:41 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:41 μμ 21 minutes ago, bandit650 said: lynk & co 02. Εναλλακτικά και το Geely EX5. Αλλά και εγώ το Lynk&Co 02 θα κοιτούσα πρώτα.
radpilot Δημοσ. Παρασκευή στις 11:22 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:22 μμ Για τρεις ενήλικες στην πίσω σειρά ; To Lynk&Co 02 μου φάνηκε λίγο οριακό από τις φωτό, επίσης ωραία η πανοραμική αλλά στους ελληνικούς κάυσωνες τι κάνουμε ;
radpilot Δημοσ. Σάββατο στις 08:00 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:00 πμ Πόλη και ένα δυο ταξίδια το χρόνο,
djuan1988 Δημοσ. Σάββατο στις 09:01 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:01 πμ 11 hours ago, radpilot said: Τι λέτε , αξίζει η προσφοράγια το ELROQ 60 στα 37000 (χωρίς ΚΗ3) ; Τι άλλες εναλλακτικές υπάρχουν για αυτή την κατηγορία ( το ΑΤΤΟ 3 δεν... λόγω εσωτερικής αισθητικής) ; Κοιτάζω τον configurator και (αν δεν κάνω κάποιο λάθος) βλέπω ότι δεν έχει κεντρικό και πλευρικούς αερόσακους στον βασικό εξοπλισμό. Τους αναφέρει στα έξτρα πακέτα. Ειλικρινά πως να μην τους διαλύσουν οι Κινέζοι (και η Tesla); 48k € και λείπουν βασικά πράγματα. 3 1
greg4 Δημοσ. Σάββατο στις 01:52 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 01:52 μμ Αυτό που το είδες; Εγώ βρήκα αυτό, εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο:
djuan1988 Δημοσ. Σάββατο στις 02:11 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 02:11 μμ (επεξεργασμένο) Δεν το έψαξα παραπάνω. Εκτός αν γράφουν πράγματα που ήδη έχει το αυτοκίνητο για να γεμίσουν bullets και να δικαιολογήσουν την τιμή των extra. EDIT Η διαφορά είναι στο "πίσω". Και πάλι απαράδεκτο το θεωρώ. Επεξ/σία Σάββατο στις 02:12 μμ από djuan1988
chek2fire Δημοσ. Σάββατο στις 03:49 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 03:49 μμ οι ιαπωνες φενεται ότι βγαζουν μαζικα microcar απο αγνωστες μικρες βιοτεχνιες αυτος εδω ο κουβας εχει περιπου 5 χιλιαρικα 1
amvrosiusd Δημοσ. Σάββατο στις 05:13 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:13 μμ Είμαι σε αναζητηση ηλεκτρικού αυτοκινητου το οποίο θέλω να καλύψει τις ανάγκες μου σε νησί με περίπου 20-30 χλμ τη μέρα.υπαρχει στην περιοχή μου προς πώληση ένα Citroen e c4 του 23 με 19000χλμ σε κατάσταση καινούργιου και η τιμή του είναι άκρως δελεαστική,φυσικά εντός εγγύησης,πλούσια έκδοση σχετικά με αρχική τιμή αγοράς λίγο πάνω από 40000.ποια θεωρείται λογική τιμή για το συγκεκριμένο όχημα; 1
Ntinaras Δημοσ. Σάββατο στις 05:18 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:18 μμ Στις 26/9/2025 στις 12:40 ΠΜ, lvrysis είπε Δε χρειάζεται να έχεις κινητό! Πέρα από την πλάκα, Αύγουστο, φέτος, Γρεβενά, στο Πίνδος που σταματά το ΚΤΕΛ και έχει ταχυφορτιστή γνωστής εταιρείας, δεν έκανε login η εφαρμογή στο κινητό. Ε, αφού πήρα καφέ και περίμενα 10', έφυγα. Είπα θα σταματήσω πιο πέρα, και δοκίμασα στο Olympus Plaza λίγο πριν τη Θεσσαλονίκη. Ένας μόνος ταχυφορτιστής και ήταν μια κυρία με EX30. Αφού περιμένω κανένα 10λεπτο, βγαίνει από το αμάξι και μου λέει "Έχω πρόβλημα, δεν μπορώ να φορτίσω". Τελικά, λέω ας φύγω, δεν αξίζει να περιμένω, έφτασα σπίτι Θεσσαλονίκη με 7% μπαταρία. Δε γίνεται έτσι δουλειά. Θα έπρεπε να υπάρχει δυνατότητα πληρωμής σε ταμείο με άνθρωπο, όπως μπορεί κανείς να βάζει βενζίνη. Δεν καταλαβαίνω αυτόν τον ρατσισμό: Για βενζίνη έχει υπόστεγο, κάθεσαι στη σκιά ή γλυτώνεις τη βροχή, δε χρειάζεται να βγεις από το αμάξι, σου βάζει τη μάνικα αυτός που παρέχει την υπηρεσία/καύσιμο και πληρώνεις όπως θέλεις. Για ρεύμα σου πετάνε ένα μηχάνημα στη μέση του πουθενά, ακόμα και στα βενζινάδικα σε μια γωνιά χωρίς υπόστεγο, βγαίνεις έξω, πρέπει να βάλεις καλώδιο, να βγάλεις καλώδιο, να σκανάρεις κωδικό από το app κτλ κτλ... Και μιλάμε για το ίδιο κόστος: βενζίνη 10 € / 100 km, και ρεύμα πάνω/κάτω το ίδιο (έστω κατανάλωση 6 λ / 100 χλμ, τιμή βενζίνης 1.7 € / λ - 18 kWh / 100 χλμ, τιμή κιλοβατώρας σε ταχυφορτιστή 0.55 € / kWh). * Πάω πάσο στο Plug & Charge. Αυτό μάλιστα. Με υπόστεγο + αυτόματο πωλητή καφέ δε θα γκρίνιαζα καθόλου. Κάτι παρόμοιο είχα πάθει πέρσι στο helmos mountain festival. Επειδή είχε πάρα πολύ κόσμο, είχαν υπερφορτωθεί οι κεραίες κινητής, και οι φορτιστές δεν μπορύσαν να επικοινωνήσουν ώστε να ξεκινήσει η φόρτιση. Αναγκάστηκα να βάλω ξυπνητήρι στις 8 το πρωί, για να το ξεκινήσω. 1 1
radpilot Δημοσ. Σάββατο στις 05:24 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:24 μμ 3 ώρες πριν, djuan1988 είπε Δεν το έψαξα παραπάνω. Εκτός αν γράφουν πράγματα που ήδη έχει το αυτοκίνητο για να γεμίσουν bullets και να δικαιολογήσουν την τιμή των extra. EDIT Η διαφορά είναι στο "πίσω". Και πάλι απαράδεκτο το θεωρώ. Το είδα και εγώ, αλλά στην προσφορά δείχνει ότι είναι στάνταρ στο 60άρι. Πρέπει να το διευκρινίσω.
Dante80 Δημοσ. Σάββατο στις 05:44 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:44 μμ (επεξεργασμένο) 32 minutes ago, amvrosiusd said: Είμαι σε αναζητηση ηλεκτρικού αυτοκινητου το οποίο θέλω να καλύψει τις ανάγκες μου σε νησί με περίπου 20-30 χλμ τη μέρα.υπαρχει στην περιοχή μου προς πώληση ένα Citroen e c4 του 23 με 19000χλμ σε κατάσταση καινούργιου και η τιμή του είναι άκρως δελεαστική,φυσικά εντός εγγύησης,πλούσια έκδοση σχετικά με αρχική τιμή αγοράς λίγο πάνω από 40000.ποια θεωρείται λογική τιμή για το συγκεκριμένο όχημα; Ποια είναι η τιμή πώλησης; Και ποια η κατάσταση της μπαταρίας; Δεν εκμαιεύουμε απαντήσεις εδώ, είναι φόρουμ συζήτησης. Δώσε όλα τα δεδομένα. Επεξ/σία Σάββατο στις 05:46 μμ από Dante80
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα