Camal Δημοσ. Παρασκευή στις 10:56 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:56 πμ 17 ώρες πριν, sattack είπε Σε ποιον το λες? 😄 Για μένα, εγώ εχω 2 model Y, δεν ψάχνω. Για τον φίλο? Τα 20.000 ήταν όντως καλή προσφορά τότε για το Dolphin, αλλά πρώτον ήταν πριν 1 χρόνο και δεύτερον τον ρωτάς αν έχει 20.000 να δώσει? Η περίπτωση του μοιάζει πολύ με την περίπτωση της αδελφής της γυναίκας μου, που δεν είχε δυνατότητα να αγοράσει κάτι νέο και ακριβό και έψαχνε για μεταχειρισμένο φθηνό. Τελικά της δάνεισα εγώ τα χρήματα για να πάρει τώρα το Dolphin με 27.400 -3.000 επιδότηση -1.500 απόσυρση ένα Panda 2009 που της είχε αλλάξει τα φώτα στις βλάβες, δηλαδή 23.000 τελική. Όμως δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να ανέβουν budget, ούτε ακόμα κι αν τους βοηθήσει κάποιος συγγενής. Οπότε είναι legit η απορία τι είναι καλύτερο να πάρει ένας με περιορισμένο budget. Ακριβώς έτσι είναι. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Με βοηθήσατε αρκετά. Δεν ήξερα ότι τα ηλεκτρικά έχουν θέμα αυτονομίας όταν βγαίνουν σε αυτοκινητόδρομο. Θα κάνω υπομονή και θα περιμένω να βγουν τα καινούριο μοντέλα, μήπως και αλλάξουν οι επιλογές στα μεταχειρισμένα. Από την άλλη, ίσως μέχρι το 2026 γίνει επίσημη κάποια κίνηση κρατική για φθηνό leasing. Σε πολύ μεγάλη ανάγκη για δεύτερο αυτοκίνητο, ίσως εξετάσω και την περίπτωση να πάρουμε κάποιο μεταχειρισμένο θερμικό. Σε αυτό το σενάριο δίνω πολύ λίγες πιθανότητες, καθώς φοβάμαι ότι θα μπλέξω. Μόνο αν προκύψει κάποια σούπερ ευκαιρία σε ασυναγώνιστη τιμή. 2
@pnea1973 Δημοσ. Παρασκευή στις 06:49 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 06:49 μμ Και να βγούνε τα καινούργια μοντέλα, δύσκολο να βρεις κάποιο με αυτονομία που να σε ικανοποιεί αλλά και σε αντίστοιχη τιμή. Πιο πολύ θα κοίταζα γιατί το θέλω το ηλεκτρικό και μετά αλλά πραγματα.. Πχ καμπύλες φορτίσης κλπ...
zio10 Δημοσ. Παρασκευή στις 07:16 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 07:16 μμ Ένα πετρέλαιο και ένα μικρό ηλεκτρικό θα έπαιρνα εγώ τώρα και καλύπτεις όλα τα σενάρια.
QuantumWanderer Δημοσ. Κυριακή στις 11:12 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:12 πμ B-SUV ηλεκτρικό μέχρι περίπου 25000 ευρώ τελική τιμή (μετά επιδότησης), τί επιλογές υπάρχουν;
basilis_k6 Δημοσ. Κυριακή στις 04:41 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 04:41 μμ 13 λεπτά πριν, chek2fire είπε ομορφο αυτοκινητο ισχυει. αυτα που με χαλανε ειναι οτι εχει σχετικα μικρο χωρο πισω στα 430λ και τα ωραια φωτα δεν υπαρχουν στις φθηνες εκδοσεις. χάνεται το μισο σχεδιο με αυτα τα φωτα και τις αδιανοητα ασχημες ζαντες. επισης νομιζω τα κουμπια για επιλογη drive-reverse πρεπε να ειναι πονος στο παρκαρισμα.
haHa Δημοσ. Κυριακή στις 09:00 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:00 μμ 4 ώρες πριν, chek2fire είπε ομορφο αυτοκινητο Ολα θα κριθουν στην τιμη του. Θυμιζω οτι η φθηνη έκδοση model 3 έρχεται στα 37k(34k με την επιδότηση).
zio10 Δημοσ. Κυριακή στις 10:15 μμ Δημοσ. Κυριακή στις 10:15 μμ 5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε ισχυει. αυτα που με χαλανε ειναι οτι εχει σχετικα μικρο χωρο πισω στα 430λ και τα ωραια φωτα δεν υπαρχουν στις φθηνες εκδοσεις. χάνεται το μισο σχεδιο με αυτα τα φωτα και τις αδιανοητα ασχημες ζαντες. επισης νομιζω τα κουμπια για επιλογη drive-reverse πρεπε να ειναι πονος στο παρκαρισμα. Αν και λεπτομέρεια, τις ζάντες δεν τις βρίσκω άσχημες. Είναι ξεχωριστές.
cmaniac Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Ενδιαφέρει κανέναν να γράψω για το Hyundai e-Atos;
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 17 λεπτά πριν, cmaniac είπε Ενδιαφέρει κανέναν να γράψω για το Hyundai e-Atos; Για το ποιο?
Ntinaras Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 18 λεπτά πριν, cmaniac είπε Ενδιαφέρει κανέναν να γράψω για το Hyundai e-Atos; έχεις atos και το έκανες μετατροπή σε EV? 2
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Μηπως εννοει το inster? Φερνει λιγο σε ατος αυτο το ψηλολιγνο στυλ
zio10 Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Το "Hyundai e-Atos" δεν είναι ένα μοντέλο που παράγεται μαζικά, αλλά το ηλεκτρικό όχημα πρωτότυπο Atos EV που παρουσίασε η Hyundai το 1997. Η παραγωγή του αρχικού Hyundai Atos σταμάτησε στην Ευρώπη το 2007 και διεθνώς το 2011. Το πρωτότυπο Atos EV (1997) Μπαταρία: Περιείχε 24 μπαταρίες νικελίου-μετάλλου υδριδίου (Ni-MH). Φόρτιση: Είχε έναν ενσωματωμένο φορτιστή 6,6 kW που μπορούσε να φορτίσει τις μπαταρίες πλήρως σε επτά ώρες. Επιδόσεις: Μπορούσε να διανύσει πάνω από 193 χλμ σε αστική οδήγηση με στάσεις-εκκινήσεις και να φτάσει τελική ταχύτητα 129 χλμ/ώρα. Αυτό;; Όποιο κι αν εννοείς γράψε ναι, καλό είναι να διαβάζουμε απόψεις κατόχων.
cmaniac Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες 4 λεπτά πριν, zio10 είπε Αυτό;; 21 λεπτά πριν, Ntinaras είπε έχεις atos και το έκανες μετατροπή σε EV? Ρε τι είστε εσείς ρε Στις 10/10/2025 στις 12:24 ΠΜ, cmaniac είπε Έχω στα χέρια μου ένα Inster για λίγες μέρες. Θα το πω κι ας με φάτε. Περίπτερο. 1
haHa Δημοσ. πριν από 17 ώρες Δημοσ. πριν από 17 ώρες Για πες εντυπωσεις! Φανταζομαι με μετρο συγκρισης κανα αντιστοιχο θερμικο, τυπου Hyundai i10.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα