Προς το περιεχόμενο

Η ΔΕΔΔΗΙΕ δεν στέλνει τις μετρήσεις μου εδώ και 17 μήνες!


tsapadim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Ναι, μου λέει πρακτικά αυτό που μου είπε ο @korakios, να κάνω αίτημα μέσω της σελίδας. Αυτό κάνω τώρα, απλά ενημέρωσα οτι από οτι φαίνεται τα δύο αυτά email δεν λειτουργούν πια

Δεν λειτουργουν.. 

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Aλλο το  [email protected] και άλλο το C. Bourek[email protected]

Εγω το έγραψα σωστά.. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, takoulou είπε

 

Εγω το έγραψα σωστά.. 

Δεν είπα οτι έγραψες κάτι λάθος.Για τον φίλο το έγραψα,εγώ δεν δοκίμασα κανένα αλλά είχε γράψει το email χωρίς το  C. μπροστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, takoulou είπε

Εγω το έγραψα σωστά.. 

5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν είπα οτι έγραψες κάτι λάθος.Για τον φίλο το έγραψα,εγώ δεν δοκίμασα κανένα αλλά είχε γράψει το email χωρίς το  C. μπροστά.

1 λεπτό πριν, cthulhucarbide είπε

Υπάρχει mail με κενό στην διεύθυνση?

Παιδιά sorry, αλλά είδα το κενό και μπερδεύτηκα. Άρα το στέλνω στο [email protected] (χωρίς κενό)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, korakios είπε

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html

ξέχασα το λ στο τέλος

Σε ποιά ενότητα παω για επιτόπια μέτρηση? Δεν βλέπω κάπου την επιλογή. Να το γράψω απλά στην ενότητα 'Ενδείξεις' ή υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsapadim είπε

Σε ποιά ενότητα παω για επιτόπια μέτρηση? Δεν βλέπω κάπου την επιλογή. Να το γράψω απλά στην ενότητα 'Ενδείξεις' ή υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο?

πάτα επικοινωνία / άλλο , ουσιαστικά ότι έκανες με τα τηλέφωνα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsapadim είπε

Εν το μεταξύ είδα τώρα και αυτό και γελάω
https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/

image.png.26f8b43bce13f4fe451acf1f27f8dd70.png

δυστυχώς δεν έχει για επιτόπια μέτρηση , το κοιτούσα πριν

επίσης στα αιτήματα επικοινωνίας έχει απλά όρο σαν χρόνο απάντησης , δε λέει οτι θα λυθεί 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Σε ποιά ενότητα παω για επιτόπια μέτρηση? Δεν βλέπω κάπου την επιλογή. Να το γράψω απλά στην ενότητα 'Ενδείξεις' ή υπάρχει κάτι πιο συγκεκριμένο?

Στείλε αυτό δεν αίτημα...  email...Και θα δεις.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tsapadim είπε

Στις 19/7/22 ήταν ο τελεύταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που πήρα από τη ΔΕΗ. Λίγο μετά έκανε αλλαγή ρολογιών η ΔΕΔΔΗΕ στην πολυκατοικία μας και έκανε μια πατάτα με το δικό μας ρολόι και (δικά τους λόγια) "δεν έχουν περάσει στο σύστημα τον καινούριο αριθμό ρολογιού με αποτέλεσμα να μην στέλνονται οι μετρήσεις" στον πάροχο μου. Η ΔΕΗ μου έστελνε λογαριασμούς έναντι μέχρι και τον Ιούνιο φέτος και μετά απλά σταμάτησε να μου στέλνει ολοκληρωτικά.

Εγώ εν το μεταξύ από αρχές του 23 που το πήρα χαμπάρι, πρέπει να έχω πάρει πάνω από 30 τηλέφωνα την ΔΕΔΔΗΕ και κάθε φορά με καινούριο υπάλληλο να εξηγώ από την αρχή και όλοι να με διαβεβαιώνουν οτι θα το προωθήσουν και θα με ενημερώσουν. Όλοι οι υπάλληλοι να βλέπουν οτι έχω πάρει άλλες χ φορές τηλέφωνο και να τους λέω οτι δεν έχει γίνει τπτ αλλά πάλι τα ίδια κάθε φορά. Τηλέφωνο στην ΔΕΔΔΗΕ -> επιβεβαίωση προβλήματος και αναφορά για επιδιόρθωση -> αναμονή 1-2 βδομάδες για επικοινωνία -> ξανά από την αρχή. Μέσα σε αυτά ερχόταν και ο τεχνικός για καταμέτρηση κάθε 4 μήνες και τους ανέφερα και εκεί το πρόβλημα και όλοι με διαβεβαίωναν οτι θα το κοιτάξουν και είναι απλή η επιδιόρθωση. @@...

Το πρόγραμμα μου στην ΔΕΗ έλληξε προχτές και από 0.08 που είχα χρέωση τώρα έχω περίπου την διπλάσια γιατί δεν μπορώ να αλλάξω εαν δεν εξοφληθεί το χρέος. Σήμερα πήγα απο τα γραφεία της ΔΕΔΔΗΕ στο Μεταξουργείο όπου μου επιβεβαίωσε και από κοντά ένας υπάλληλος οτι όντως έχει θέμα ο αριθμός τους ρολογιού μου και είναι πολύ απλή η επιδιόρθωση (κάπου το έχω ξανα ακούσει), υπόθεση λεπτών μου είπε και οτι θα ανέβει πάνω που είναι το γραφείο που τα αναλαμβάνει αυτά για να το λύσουν. Του λέω δλδ θα λυθεί τώρα? Όχι μου λέει γιατί έχουν πολύ φόρτο μιας και αλλάζουν παντού τα ρολόγια...😀🔫

Σκέφτομαι απλά να πάω να μείνω μέσα στο κτήριο μέχρι να μου το φτιάξουν και να κάνω τον τρελό μέχρι να γίνει το δικό μου γτ δεν γίνεται να περιμένω ένα χρόνο να κουνήσει κάποιος το δαχτυλάκι του να πληκτρολογήσει για μερικά λεπτά. 

Τι άλλο να κάνω? Θέλω να λυθεί άμεσα...

I. [email protected]

στειλε και εδω..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tsapadim είπε

Σκέφτομαι απλά να πάω να μείνω μέσα στο κτήριο μέχρι να μου το φτιάξουν και να κάνω τον τρελό μέχρι να γίνει το δικό μου γτ δεν γίνεται να περιμένω ένα χρόνο να κουνήσει κάποιος το δαχτυλάκι του να πληκτρολογήσει για μερικά λεπτά. 

το εχω κανει αρκετες φορες στο παρελθον σε διαφορα τετοια μπουρδελα σαν την ΔΕΔΔΗΕ. Στην ΔΕΔΔΗΕ οχι. Δουλεψε ολες τις φορες. Να εισαι ετοιμος ομως να χασεις ολη την μερα σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα το ίδιο πρόβλημα, σε αλλαγή μετρητή, ΙΟΥΝΙΟΣ 2022 η ΔΕΔΔΗΕ αργησε, η αμέλησε να στείλει τα νέα στοιχεια στη ΔΕΗ.

Μετά απο δεκάδες κλήσεις στη ΔΕΗ και αφου είχαν ανοίξει το θέμα και υπήρχε και ιστορικό, έκανα αίτηση στο  https://ebill.dei.gr/TechnicalSupport.aspx και σε ενα μηνα με καλεσε κάποιος υπέθυνος απο  το τοπικό κατάστημα και αφού επικαλέστηκε φορτο εργασίας της υπηρεσίας για τη καθυστέρηση, μου υποσχέθηκε να λυθεί το θέμα στις επόμενες 20 ημέρες.

Περιπου ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023, αποκαταστάθηκε το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...