Προς το περιεχόμενο

Η ΔΕΔΔΗΙΕ δεν στέλνει τις μετρήσεις μου εδώ και 17 μήνες!


tsapadim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 19/7/22 ήταν ο τελεύταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που πήρα από τη ΔΕΗ. Λίγο μετά έκανε αλλαγή ρολογιών η ΔΕΔΔΗΕ στην πολυκατοικία μας και έκανε μια πατάτα με το δικό μας ρολόι και (δικά τους λόγια) "δεν έχουν περάσει στο σύστημα τον καινούριο αριθμό ρολογιού με αποτέλεσμα να μην στέλνονται οι μετρήσεις" στον πάροχο μου. Η ΔΕΗ μου έστελνε λογαριασμούς έναντι μέχρι και τον Ιούνιο φέτος και μετά απλά σταμάτησε να μου στέλνει ολοκληρωτικά.

Εγώ εν το μεταξύ από αρχές του 23 που το πήρα χαμπάρι, πρέπει να έχω πάρει πάνω από 30 τηλέφωνα την ΔΕΔΔΗΕ και κάθε φορά με καινούριο υπάλληλο να εξηγώ από την αρχή και όλοι να με διαβεβαιώνουν οτι θα το προωθήσουν και θα με ενημερώσουν. Όλοι οι υπάλληλοι να βλέπουν οτι έχω πάρει άλλες χ φορές τηλέφωνο και να τους λέω οτι δεν έχει γίνει τπτ αλλά πάλι τα ίδια κάθε φορά. Τηλέφωνο στην ΔΕΔΔΗΕ -> επιβεβαίωση προβλήματος και αναφορά για επιδιόρθωση -> αναμονή 1-2 βδομάδες για επικοινωνία -> ξανά από την αρχή. Μέσα σε αυτά ερχόταν και ο τεχνικός για καταμέτρηση κάθε 4 μήνες και τους ανέφερα και εκεί το πρόβλημα και όλοι με διαβεβαίωναν οτι θα το κοιτάξουν και είναι απλή η επιδιόρθωση. @@...

Το πρόγραμμα μου στην ΔΕΗ έλληξε προχτές και από 0.08 που είχα χρέωση τώρα έχω περίπου την διπλάσια γιατί δεν μπορώ να αλλάξω εαν δεν εξοφληθεί το χρέος. Σήμερα πήγα απο τα γραφεία της ΔΕΔΔΗΕ στο Μεταξουργείο όπου μου επιβεβαίωσε και από κοντά ένας υπάλληλος οτι όντως έχει θέμα ο αριθμός τους ρολογιού μου και είναι πολύ απλή η επιδιόρθωση (κάπου το έχω ξανα ακούσει), υπόθεση λεπτών μου είπε και οτι θα ανέβει πάνω που είναι το γραφείο που τα αναλαμβάνει αυτά για να το λύσουν. Του λέω δλδ θα λυθεί τώρα? Όχι μου λέει γιατί έχουν πολύ φόρτο μιας και αλλάζουν παντού τα ρολόγια...😀🔫

Σκέφτομαι απλά να πάω να μείνω μέσα στο κτήριο μέχρι να μου το φτιάξουν και να κάνω τον τρελό μέχρι να γίνει το δικό μου γτ δεν γίνεται να περιμένω ένα χρόνο να κουνήσει κάποιος το δαχτυλάκι του να πληκτρολογήσει για μερικά λεπτά. 

Τι άλλο να κάνω? Θέλω να λυθεί άμεσα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Στις 19/7/22 ήταν ο τελεύταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που πήρα από τη ΔΕΗ. Λίγο μετά έκανε αλλαγή ρολογιών η ΔΕΔΔΗΕ στην πολυκατοικία μας και έκανε μια πατάτα με το δικό μας ρολόι και (δικά τους λόγια) "δεν έχουν περάσει στο σύστημα τον καινούριο αριθμό ρολογιού με αποτέλεσμα να μην στέλνονται οι μετρήσεις" στον πάροχο μου. Η ΔΕΗ μου έστελνε λογαριασμούς έναντι μέχρι και τον Ιούνιο φέτος και μετά απλά σταμάτησε να μου στέλνει ολοκληρωτικά.

Εγώ εν το μεταξύ από αρχές του 23 που το πήρα χαμπάρι, πρέπει να έχω πάρει πάνω από 30 τηλέφωνα την ΔΕΔΔΗΕ και κάθε φορά με καινούριο υπάλληλο να εξηγώ από την αρχή και όλοι να με διαβεβαιώνουν οτι θα το προωθήσουν και θα με ενημερώσουν. Όλοι οι υπάλληλοι να βλέπουν οτι έχω πάρει άλλες χ φορές τηλέφωνο και να τους λέω οτι δεν έχει γίνει τπτ αλλά πάλι τα ίδια κάθε φορά. Τηλέφωνο στην ΔΕΔΔΗΕ -> επιβεβαίωση προβλήματος και αναφορά για επιδιόρθωση -> αναμονή 1-2 βδομάδες για επικοινωνία -> ξανά από την αρχή. Μέσα σε αυτά ερχόταν και ο τεχνικός για καταμέτρηση κάθε 4 μήνες και τους ανέφερα και εκεί το πρόβλημα και όλοι με διαβεβαίωναν οτι θα το κοιτάξουν και είναι απλή η επιδιόρθωση. @@...

Το πρόγραμμα μου στην ΔΕΗ έλληξε προχτές και από 0.08 που είχα χρέωση τώρα έχω περίπου την διπλάσια γιατί δεν μπορώ να αλλάξω εαν δεν εξοφληθεί το χρέος. Σήμερα πήγα απο τα γραφεία της ΔΕΔΔΗΕ στο Μεταξουργείο όπου μου επιβεβαίωσε και από κοντά ένας υπάλληλος οτι όντως έχει θέμα ο αριθμός τους ρολογιού μου και είναι πολύ απλή η επιδιόρθωση (κάπου το έχω ξανα ακούσει), υπόθεση λεπτών μου είπε και οτι θα ανέβει πάνω που είναι το γραφείο που τα αναλαμβάνει αυτά για να το λύσουν. Του λέω δλδ θα λυθεί τώρα? Όχι μου λέει γιατί έχουν πολύ φόρτο μιας και αλλάζουν παντού τα ρολόγια...😀🔫

Σκέφτομαι απλά να πάω να μείνω μέσα στο κτήριο μέχρι να μου το φτιάξουν και να κάνω τον τρελό μέχρι να γίνει το δικό μου γτ δεν γίνεται να περιμένω ένα χρόνο να κουνήσει κάποιος το δαχτυλάκι του να πληκτρολογήσει για μερικά λεπτά. 

Τι άλλο να κάνω? Θέλω να λυθεί άμεσα...

Ίδιο πρόβλημα, είχα κάνει σε συγγενικό μου πρόσωπο αίτηση για νυχτερινό Μάιο 2022, Ιούλιο έρχονται και βάζουν τον μετρητή και έκτοτε δεν εκδόθηκε ποτέ εκκαθαριστικός. Εγώ ευτυχώς το είχα υπόψιν από τότε και ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνα από τον Σεπτέμβριο του 2022, άνοιξα αίτημα στο myrae που απλώς απάντησαν ότι θα διορθωθεί, δεν ίδρωσε το αυτί τους. Για να μην τα πολύ λέω πήρα περίπου 25 τηλέφωνα που μου έλεγαν ότι το έχουν καταγράψει, μου έδιναν μάλιστα τους αριθμούς πρωτοκόλλου και έλεγαν ότι υπάρχουν οι μετρήσεις και λόγω συστημικού προβλήματος δεν στέλνονται στον πάροχο και θα το επισπεύσουν.

Το καλοκαίρι ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνα στα εσωτερικά τους στο υποκατάστημα Καλλιθέας όπου και ανήκω  (τα οποία μέχρι τον Αύγουστο υπήρχαν αναρτημένα στη σελίδα του DEDDIE και τα κατέβασαν για να μην τους ενοχλούν), είναι τα παρακάτω για να σε βοηθήσω, πάρε και πρήξε τους σε αυτά, μόνο με αυτά θα βρεις άκρη:

2109872327, 2109872613 τεχνικό τμήμα

2109872355 - 2109872358 καταμετρήσεις

Μετά από 2- 3 τηλέφωνα είπαν ότι θα το διορθώσουν άμεσα, περίμενα κανένα μήνα και τίποτα, αυτά τέλη Αυγούστου οπότε και αναγκάστηκα και πήγα  από το κατάστημα της Καλλιθέας, δεν με έβαζαν με τίποτα μέσα έχει σεκιούριτι απέξω που σε βάζει να γράψεις γραπτό αίτημα, δεν σε αφήνουν πλέον να συναντήσεις κάποιον, έκανα και το γραπτό αίτημα. Τελικώς, στην απελπισία μου πάνω, 10 μέρες μετά το γραπτό αίτημα, πήρα τηλέφωνο στον Ήρωνα να πιέσει και αυτός από πλευράς του και μου είπαν ότι 26 Σεπτεμβρίου έστειλαν τελικά μετρήσεις (πιστεύω λόγω των τηλεφώνων στα εσωτερικά τους),   μάντεψε 500 ευρώ εκκαθαριστικός. 

Υ.Γ. Οι άνθρωποι είναι απλά τραγικοί, τους παρακάλαγα και τους έλεγα ότι το μόνο που θέλω είναι να πληρώσω αυτά που καταναλώνω για να μην μου έρθει κεραμίδα...Δεν παλεύονται. 

Υ.Γ.2: Καλά ξεμπλεξίματα...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως έχω ξαναγράψει, είχα το ίδιο πρόβλημα μετά από αλλαγή μετρητή σε ψηφιακό το 2021. Τα τηλεφωνήματα στην εξ. πελατών του ΔΕΔΔΗΕ δεν έκαναν καμία διαφορά, το πρόβλημα λύθηκε μερικές ημέρες μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το τοπικό παράρτημα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, korakios είπε

myrae

Από οτι διάβασα στο site της ραε αυτό παίρνει κανένα 3μηνο να το δουν. θα ήθελα κάτι πιο άμεσο. Με το εξώδικο λες να πετύχω κάτι μέσα στο μήνα ή θα είναι και αυτό γραφειοκρατικός γολγοθάς?

 

13 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Ίδιο πρόβλημα, είχα κάνει σε συγγενικό μου πρόσωπο αίτηση για νυχτερινό Μάιο 2022, Ιούλιο έρχονται και βάζουν τον μετρητή και έκτοτε δεν εκδόθηκε ποτέ εκκαθαριστικός. Εγώ ευτυχώς το είχα υπόψιν από τότε και ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνα από τον Σεπτέμβριο του 2022, άνοιξα αίτημα στο myrae που απλώς απάντησαν ότι θα διορθωθεί, δεν ίδρωσε το αυτί τους. Για να μην τα πολύ λέω πήρα περίπου 25 τηλέφωνα που μου έλεγαν ότι το έχουν καταγράψει, μου έδιναν μάλιστα τους αριθμούς πρωτοκόλλου και έλεγαν ότι υπάρχουν οι μετρήσεις και λόγω συστημικού προβλήματος δεν στέλνονται στον πάροχο και θα το επισπεύσουν.

Το καλοκαίρι ξεκίνησα να παίρνω τηλέφωνα στα εσωτερικά τους στο υποκατάστημα Καλλιθέας όπου και ανήκω  (τα οποία μέχρι τον Αύγουστο υπήρχαν αναρτημένα στη σελίδα του DEDDIE και τα κατέβασαν για να μην τους ενοχλούν), είναι τα παρακάτω για να σε βοηθήσω, πάρε και πρήξε τους σε αυτά, μόνο με αυτά θα βρεις άκρη:

2109872327, 2109872613 τεχνικό τμήμα

2109872355 - 2109872358 καταμετρήσεις

Μετά από 2- 3 τηλέφωνα είπαν ότι θα το διορθώσουν άμεσα, περίμενα κανένα μήνα και τίποτα, αυτά τέλη Αυγούστου οπότε και αναγκάστηκα και πήγα  από το κατάστημα της Καλλιθέας, δεν με έβαζαν με τίποτα μέσα έχει σεκιούριτι απέξω που σε βάζει να γράψεις γραπτό αίτημα, δεν σε αφήνουν πλέον να συναντήσεις κάποιον, έκανα και το γραπτό αίτημα. Τελικώς, στην απελπισία μου πάνω, 10 μέρες μετά το γραπτό αίτημα, πήρα τηλέφωνο στον Ήρωνα να πιέσει και αυτός από πλευράς του και μου είπαν ότι 26 Σεπτεμβρίου έστειλαν τελικά μετρήσεις (πιστεύω λόγω των τηλεφώνων στα εσωτερικά τους),   μάντεψε 500 ευρώ εκκαθαριστικός. 

Υ.Γ. Οι άνθρωποι είναι απλά τραγικοί, τους παρακάλαγα και τους έλεγα ότι το μόνο που θέλω είναι να πληρώσω αυτά που καταναλώνω για να μην μου έρθει κεραμίδα...Δεν παλεύονται. 

Υ.Γ.2: Καλά ξεμπλεξίματα...

Σε ευχαριστώ. Τα τηλέφωνα δεν νομίζω να βοηθήσουν αν ανήκουν σε άλλο παράρτημα, αλλά θα τα δικιμάσω αύριο το πρωί. Τώρα να πάρω την εξυπηρέτηση της Δεη και να ζητήσω να πιέσουν, δεν νομίζω να βγάλει πουθενά γιατί 1-2 φορές που τους το ζήτησα πιο παλία, μου έκαναν τις πάπιες οτι δεν είναι δικη τους δουλεία και δεν μπορούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsapadim είπε

Από οτι διάβασα στο site της ραε αυτό παίρνει κανένα 3μηνο να το δουν. θα ήθελα κάτι πιο άμεσο. Με το εξώδικο λες να πετύχω κάτι μέσα στο μήνα ή θα είναι και αυτό γραφειοκρατικός γολγοθάς?

 

Σε ευχαριστώ. Τα τηλέφωνα δεν νομίζω να βοηθήσουν αν ανήκουν σε άλλο παράρτημα, αλλά θα τα δικιμάσω αύριο το πρωί. Τώρα να πάρω την εξυπηρέτηση της Δεη και να ζητήσω να πιέσουν, δεν νομίζω να βγάλει πουθενά γιατί 1-2 φορές που τους το ζήτησα πιο παλία, μου έκαναν τις πάπιες οτι δεν είναι δικη τους δουλεία και δεν μπορούν.

Τόσο παίρνει και όπως σου έγραψα θα σου απαντήσουν ότι θα ελεγχθεί.

Πάρε σε αυτά και ζήτα τα τηλέφωνα για το δικό σου παράρτημα, είναι ευγενικοί, παρακάλεσε τους και θα στα δώσουν. Στη ΔΕΗ δεν θα σου πουν κάτι διαφορετικό, απλώς έγραψα τι έκανα εγώ σαν ύστατη λύση, άσχετα αν δεν βοήθησε τελικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Από οτι διάβασα στο site της ραε αυτό παίρνει κανένα 3μηνο να το δουν. θα ήθελα κάτι πιο άμεσο.

στη ραε απαντά συνήθως σύντομα

δοκίμασε και Συνήγορο του Πολίτη παράλληλα

μπορείς να τους ταράξεις σε αιτήματα για επιτόπια μέτρηση

13 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Με το εξώδικο λες να πετύχω κάτι μέσα στο μήνα ή θα είναι και αυτό γραφειοκρατικός γολγοθάς?

γενικά το άφησες στο αυτόματο (τηλεφωνάκια και κουβεντούλα με τους άχρηστους) πολύ καιρό , άρα δυστυχώς θα πληρώσεις το εξώδικο , δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να πάρεις αποζημίωση λόγω μη καταμέτρησης (ουσιαστικά μη καταμέτρηση είναι , το οτι έχει θέμα το σύστημά τους δε σε απασχολεί σαν καταναλωτή)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsapadim είπε

Στις 19/7/22 ήταν ο τελεύταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός που πήρα από τη ΔΕΗ. Λίγο μετά έκανε αλλαγή ρολογιών η ΔΕΔΔΗΕ στην πολυκατοικία μας και έκανε μια πατάτα με το δικό μας ρολόι και (δικά τους λόγια) "δεν έχουν περάσει στο σύστημα τον καινούριο αριθμό ρολογιού με αποτέλεσμα να μην στέλνονται οι μετρήσεις" στον πάροχο μου. Η ΔΕΗ μου έστελνε λογαριασμούς έναντι μέχρι και τον Ιούνιο φέτος και μετά απλά σταμάτησε να μου στέλνει ολοκληρωτικά.

Εγώ εν το μεταξύ από αρχές του 23 που το πήρα χαμπάρι, πρέπει να έχω πάρει πάνω από 30 τηλέφωνα την ΔΕΔΔΗΕ και κάθε φορά με καινούριο υπάλληλο να εξηγώ από την αρχή και όλοι να με διαβεβαιώνουν οτι θα το προωθήσουν και θα με ενημερώσουν. Όλοι οι υπάλληλοι να βλέπουν οτι έχω πάρει άλλες χ φορές τηλέφωνο και να τους λέω οτι δεν έχει γίνει τπτ αλλά πάλι τα ίδια κάθε φορά. Τηλέφωνο στην ΔΕΔΔΗΕ -> επιβεβαίωση προβλήματος και αναφορά για επιδιόρθωση -> αναμονή 1-2 βδομάδες για επικοινωνία -> ξανά από την αρχή. Μέσα σε αυτά ερχόταν και ο τεχνικός για καταμέτρηση κάθε 4 μήνες και τους ανέφερα και εκεί το πρόβλημα και όλοι με διαβεβαίωναν οτι θα το κοιτάξουν και είναι απλή η επιδιόρθωση. @@...

Το πρόγραμμα μου στην ΔΕΗ έλληξε προχτές και από 0.08 που είχα χρέωση τώρα έχω περίπου την διπλάσια γιατί δεν μπορώ να αλλάξω εαν δεν εξοφληθεί το χρέος. Σήμερα πήγα απο τα γραφεία της ΔΕΔΔΗΕ στο Μεταξουργείο όπου μου επιβεβαίωσε και από κοντά ένας υπάλληλος οτι όντως έχει θέμα ο αριθμός τους ρολογιού μου και είναι πολύ απλή η επιδιόρθωση (κάπου το έχω ξανα ακούσει), υπόθεση λεπτών μου είπε και οτι θα ανέβει πάνω που είναι το γραφείο που τα αναλαμβάνει αυτά για να το λύσουν. Του λέω δλδ θα λυθεί τώρα? Όχι μου λέει γιατί έχουν πολύ φόρτο μιας και αλλάζουν παντού τα ρολόγια...😀🔫

Σκέφτομαι απλά να πάω να μείνω μέσα στο κτήριο μέχρι να μου το φτιάξουν και να κάνω τον τρελό μέχρι να γίνει το δικό μου γτ δεν γίνεται να περιμένω ένα χρόνο να κουνήσει κάποιος το δαχτυλάκι του να πληκτρολογήσει για μερικά λεπτά. 

Τι άλλο να κάνω? Θέλω να λυθεί άμεσα...

Καλησπέρα.. Από ότι φαίνεται ανήκεις στον Δεδδηε Αθήνας.. Για να πας από εκεί.. Στείλε email στο πρακτορείο.. [email protected]

C. [email protected]

 

Επεξ/σία από takoulou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

στη ραε απαντά συνήθως σύντομα

δοκίμασε και Συνήγορο του Πολίτη παράλληλα

μπορείς να τους ταράξεις σε αιτήματα για επιτόπια μέτρηση

γενικά το άφησες στο αυτόματο (τηλεφωνάκια και κουβεντούλα με τους άχρηστους) πολύ καιρό , άρα δυστυχώς θα πληρώσεις το εξώδικο , δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να πάρεις αποζημίωση λόγω μη καταμέτρησης (ουσιαστικά μη καταμέτρηση είναι , το οτι έχει θέμα το σύστημά τους δε σε απασχολεί σαν καταναλωτή)

Thanks, θα προσπαθήσω να αποφύγω το εξώδικο και θα δώ μέσα στην βδομάδα αν καταφέρω να βγάλω άκρη με τους άλλους τρόπους.

To link που μου έστείλες δεν πάει κάπου btw.

2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Από ότι φαίνεται ανήκεις στον Δεδδηε Αθήνας.. Για να πας από εκεί.. Στείλε email στο πρακτορείο.. [email protected]

C. [email protected]

 

Πήγα σήμερα από εκεί χωρίς email. Το δεύτερο email είναι για να στείλω πάλι το ζήτημά μου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Thanks, θα προσπαθήσω να αποφύγω το εξώδικο και θα δώ μέσα στην βδομάδα αν καταφέρω να βγάλω άκρη με τους άλλους τρόπους.

To link που μου έστείλες δεν πάει κάπου btw.

Πήγα σήμερα από εκεί χωρίς email. Το δεύτερο email είναι για να στείλω πάλι το ζήτημά μου?

Ναι.. Και στα δύο θα το στείλεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, takoulou είπε

Ναι.. Και στα δύο θα το στείλεις. 

Το έστειλα. Για να δούμε..

EDIT: το [email protected] μου ήρθε πως δεν πήγε γιατί δεν υπάρχει η διεύθυνση

EDIT2: μάπα και οι δύο διευθύνσεις image.png.ce42839ecda4d193767902027b4e6203.png

Επεξ/σία από tsapadim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, tsapadim είπε

Το έστειλα. Για να δούμε..

EDIT: το [email protected] μου ήρθε πως δεν πήγε γιατί δεν υπάρχει η διεύθυνση

EDIT2: μάπα και οι δύο διευθύνσεις image.png.ce42839ecda4d193767902027b4e6203.png

Κοίταξε το το δευτερο email.. Γράφει C. [email protected]

Επεξ/σία από takoulou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, takoulou είπε

Κοίταξε το το δευτερο email.. 

Ναι, μου λέει πρακτικά αυτό που μου είπε ο @korakios, να κάνω αίτημα μέσω της σελίδας. Αυτό κάνω τώρα, απλά ενημέρωσα οτι από οτι φαίνεται τα δύο αυτά email δεν λειτουργούν πια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...