Προς το περιεχόμενο

Πλαίσο-Black Friday- Καθηστέρηση Παραγγελίας


jackchuck
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από jackchuck,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους ,
Στις 01/12 έκανα μία παραγγελία (και πλήρωσα με κάρτα ) απο πλαίσιο για μία κάρτα γραφικών που ήταν σε black friday προσφορά.
Η κάρτα δεν ήταν διαθέσιμη , αλλά ελεγε διαθέσιμη σε 7-10 ημέρες , όχι εργάσιμες.
Στις 02/12 στην εξέληξη παραγγελίας βλεπω πως η παραγγελία είναι σε αναμονή.

Μέχρι και τις 10/12 παραμένει το ίδιο status , οπότε έστειλα mail για κάποια ενημέρωση .

Δεν πήρα καμία απάντηση στο email μου.

Σήμερα 12/12 το πρωί τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση και μου λένε οτί θα το προωθήσουν στο αρμόδιο τμήμα το οποίο θα με καλέσει αργότερα , δεν έγινε ποτέ οπότε ξανα τηλεφώνησα.
Αυτή τη φορά μου είπαν πως ο προμηθευτής τους ενημέρωσε οτι μέχρι και τις 20/12 δεν θα είναι διαθέσιμη η κάρτα και δεν ξέρουν ακόμα ποτε θα είναι , δεν απάντησαν στα σχόλια μου για την έλειψη ενημέρωσης για την πορεία της παραγγελίας και όταν συνέχισα τα παράπονα , μου είπαν πως αν θέλω μπορώ να κοιτάξω κάποια άλλη κάρτα που είναι ετοιμοπαράδοτη .
Τους είπα πως η τιμές δεν έχουν καμία σχέση με black friday , και μου είπαν πως θα τιμολογίσουν την κάρτα που θα επιλέξω με την ίδια τιμή που είχε και στο black friday, το θέμα είναι πως δεν υπήρχε καμία άλλη υλοποίση της 4070 στα 599 ευρω οπότε θα πρέπει να βάλω και άλλα απο τσέπη .
Γνωρίζει κανένας αν υπάρχει κάποια άλλη επιλογή ? Τι μπορώ να κάνω?

Συγνώμη για το μεγάλο post και ευαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπέθεσα πως το 7-10 μέρες ήταν η διαθεσιμότητα , δεν περίμενα πως μετά τις 10 μέρες θα είναι άλλες 10 και αλλαγές τόσες , επίσης άμα ακυρώσω την παραγγελία θα πρέπει να παραγγείλω από άλλου με περισσότερα χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Και εγώ @jackchuck την 4070 χτύπησα στα 599 στις 27/11 και ακόμα δεν έχω ενημέρωση για το πότε θα παραλάβω... Ειδικότερα μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν, ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου (κλασσικά) και ότι υπάρχει πιθανότητα να παραλάβω και μετά τις γιορτές...

Εμένα έσπασαν την παραγγελία σε 2 παραδόσεις, γιατί η κάρτα θα αργούσε. Αλλά όπως και να το δεις έχουν περάσει 20 μέρες.

Πέρα από το τηλέφωνο επικοινώνησα μαζί τους την προηγούμενη εβδομάδα και μέσω της φόρμας για τα παράπονα (η οποία δεν στέλνει φυσικά ούτε αντίγραφο του μηνύματος στο email του χρήστη) και εννοείτε ότι δεν μπήκε κανείς σε κόπο να μου απαντήσει.

Εκεί τους ρώτησα και για το αν θα υπολογίσουν και το 10% της Eurobank που τρέχει τώρα εφόσον μου είπαν τηλεφωνικά ότι δεν έχει τιμολογηθεί η κάρτα ακόμα...

Αυτό όμως που μάλλον με προβληματίζει είναι κατά πόσο το PLAISIO υπολογίζει σωστά τις επιβαρύνσεις των τόκων από τις δόσεις.

Με βάση αυτά που λέει το Plaisio στη σελίδα του (https://www.plaisio.gr/Help/GeneralInformation/LegalFramework/TermsOfUse/PaymentMethods

Quote

Σε περίπτωση που οι δόσεις είναι έντοκες, ισχύει επιτόκιο 7,9%. 

Αν προσπεράσουμε το γεγονός ότι δεν προσφέρει online άτοκες δόσεις πλέον (!), στις Online παραγελλίες που έχω κάνει η επιβάρυνση δεν είναι 7,9%.

Παρακάτω αυτά που ψώνισα. Στην 1η στήλη η τιμή στο eshop. Στη 2η στήλη η τιμή που χρεώσε το Plaisio με την επιβάρυνση των δόσεων. Και στην 3η στήλη η επί τοις εκατό διαφορά από την αρχική τιμή.  Παρόλο που κάποιες διαφορές είναι κάτω από το 7,9% τελικά καταλήγει στο να είναι η χρεώσή μου 1,03 ευρώ παραπάνω (από ότι αν ήταν 7.9%). 

Δεν ξέρω αν ισχύει και σε άλλους. Αν έχει αγοράσει και κανείς άλλος με δόσεις ας κάνει έναν έλεγχο να μας πει.

 

image.png.bf0a000283175daf599fcc2ab27e9a3f.png

 

Είναι υπερβολή ή να μιλήσω με κάποια από τις αρμόδιες υπηρεσίες;

1.  Για πώληση αντικειμένου που δεν υπάρχει ( το 7-10 στην περίπτωσή μου έχει περάσει Χ2, και είμαι 99% σίγουρος ότι όταν έκανα την παραγγελία η κάρτα ήταν διαθέσιμη). Δυστηχώς δεν κράτησα screenshot.

2. Για ελλειπή πληροφόρηση στο αποδεικτικό πώλησης και τις πληροφορίες τιμολόγησης,

Σε ποιόν θα πρέπει να απευθυνθώ;

 

ΥΣ: Αν έχει αγοράσει και κανείς άλλος από το ΠΛΑΙΣΙΟ με δόσεις ας κάνει τον κόπο να τσεκάρει την επιβάρυνση των τόκων.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση

Καλησπερα , τηλεφώνησα σήμερα που ήταν η ημέρα που θα είχαν απάντηση από τον προμηθευτή . Ακόμα δεν είχαν απάντηση , αλλά υποσχέθηκαν πως θα με πάρουν τηλέφωνο μόλις μάθουν . Και ναι μετά από μισή ώρα , μου τηλεφώνησαν και μου είπαν πως η κάρτα είναι στις αποθήκες τους και πως αύριο θα την έχω . 
Οποτε αν δεν έχετε τηλεφωνήσει ακόμα, πάρτε τους και ελπίζω να έχετε την ίδια απάντηση . 
Όσο  για τις δώσεις δεν γνωρίσω , χρησιμοποίησα την επιλογή δια 4 με tbi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλόρίζικη!

Εγώ πάλι όποτε τους πάρω τηλέφωνο και μου που ότι θα με πάρουν πίσω δεν το έχουν κάνει ποτέ και έχει γίνει 3 φορές μέχρι τώρα...

Παρόλο που μου είπαν ότι σήμερα παραλαμβάνουν δεν νομίζω να παραλάβω σύντομα. Αν επιτρέπεται @jackchuck σε ποια περιοχή είσαι;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ ότι κατάλαβα σήμερα πήγε στις αποθήκες η κάρτα , εγώ βρίσκομαι Αθήνα , γι αυτό λογικά θα μου τη φέρουν αύριο ( αν όλα πάνε καλά ) . Επίσης στο site αν μπεις φαίνεται να είναι διαθέσιμη πια και για παραλαβή από κατάστημα (Μαγούλα που είναι οι κεντρικές αποθήκες ). Όποτε πιστεύω θα σου έρθει σύντομα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι αντίστοιχο είχε γίνει και πέρσι αντίστοιχη περίοδο με την RX6700 που ειχαν σε χαμηλή "σχετικά" τιμή, και ειχα βάλει κ εγω παραγγελία όπως και πολύς κόσμος απο εδω πέρα.

μέσα Δεκεμβριου ειχα παραλάβει με αντίστοιχα σκηνικά ΟΜΩΣ, είχαν μερικά κομμάτια τότε διαθέσιμα και ήξεραν πότε θα ειχαν παραλαβή απο τον προμηθευτή και μου είχαν πει αν θέλω να περιμένω μέχρι τότε αλλιώς να πάρω κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή τη στιγμή μου λένε στο τηλέφωνο ότι δεν υπάρχει πάλι και έχω παραγγείλει από τις 27 του Νοέμβρη.

Αν δεν πάρω κάρτα αυτή την εβδομάδα θα κάνω καταγγελία. Έχω φάει το δούλεμα του αιώνα... Ας γράφανε ότι η κάρτα είναι κατόπιν παραγγελίας και δεν θα την έπαιρνα. Είχαν και αλλού προσφορές εκείνες τις μέρες...

Σε ποιόν τους καταγγέλω;

Και όντως στο site τη βγάζει διαθέσιμη.

 

image.png.2b7cf85c3cf3d8a4c6ff1b9c7aab3d09.png

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update:
Μετά από γκρίνια, μουρμούρα και πολλά τηλέφωνα μου είπαν ότι ήρθε η κάρτα και είναι διαθέσιμη και θα την δρομολογήσουν άμεσα. "Αύριο θα είναι στο χώρο σας" είπε (στις 21 Δεκ 2023) ο υπάλληλος της εταιρίας... Λόγο του ότι η παραγγελία είχε "σπάσει" σε 2 κομμάτια τιμολογήθηκε ξεχωριστά η κάρτα και με την τιμή που είχε την ημέρα της αρχικής αγοράς (BF). Μου έστειλε να πληρώσω μέσω email έναν σύνδεσμο (που οδηγούσε σε ηλεκτρονική πληρωμή) και μετά.... τίποτα!

Ούτε κάποια επιβεβαίωση ότι πληρώθηκε, ούτε email ότι ξέρεις η παραγγελία σου είναι στο στάδιο τάδε ούτε τίποτα... Στο web φαίνεται ακόμα σαν μία παραγγελία.

'Εχοντας απορία για το αν τελικά πληρώθηκε η κάρτα για άλλη μία φορά ξαναπήρα (την επόμενη, 22 Δεκ 2023) το πλαίσιο για να μάθω τι γίνεται και εκεί όλα καλά! Πληρώθηκε λέει και θα την παραλάβω στις 27-28 Δεκ 2023.... Μα του λέω αυτό είναι σχεδόν μία εβδομάδα μετά, ενώ μου είπαν ότι σήμερα θα έρχόταν η κάρτα... Αποκλείεται μου λέει, θέλει μία μέρα να κατέβει στην Κρήτη (και πάλι θα μπορούσα να την πάρω αύριο π.χ.).

Η πλάκα είναι ότι μετά από όλα αυτά, την ώρα που γράφω αυτό το email με πήρε μία κοπέλα από το πλαίσιο και μου είπε ότι έχει δρομολογηθεί η κάρτα και είναι να παραλάβω 29 Δεκ!!!

Ποιός βάζει ένα στοίχημα ότι τελικά θα την πάρω του χρόνου;

Γενικά τέτοιο μπάχαλο και παπατζιλίκι δεν έχω ξαναδει. Κατά την γνώμη μου σκέτο δούλεμα. Λένε ότι είναι διαθέσιμη, αγοράζεις, και σε ενημερώνουν ότι δεν είναι... Αν το είχαν σωστά στη σελίδα ότι είναι "Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας" δεν θα την έπαιρνα. Είχα βρει άλλη κάρτα. Αλλά λόγω  της άμεσης διαθεσιμότητας προτίμησα να κάνω απο κει την αγορά. Και πάλι. Μετά την αγορά έγινε "Διαθέσιμο σε 7-10 μέρες". Αυτή τη στιγμή θα περάσουμε το μήνα (απο 27 Νοε σε 27 Δεκ)...

Αυτό είναι κατά τη γνώμη μου εξαπάτηση για να πουλήσουν προϊόν που δεν διαθέτουν. Και φυσικά όταν παραπονιέσαι το μπάλάκι το πετάνε στην Gigabyte που δεν είχε... (που τότε θα ήταν σωστοί αν ήταν η κατάσταση κατόπιν παραγγελίας)...

Τραγικό και απογοητευτικό το σύστημα εντελώς για μία εταιρία "τεχνολογίας" που δεν έχει μηχανικούς να τις φτιάξουν ένα σωστό tracking mechanism. Αλλά και μηχανικούς να μην έχει δεν σέβεται τον πελάτη της αρκετά ώστε να δημιουργήσει μία σελίδα με την πληροφορία που πρέπει να έχει ο πελατης πληρώνοντας μία εταιρία πληροφορικής να της το φτιάξει...

Και πέρα από αυτό πιστεύω ότι το σύστημα που έχουν έχει πιθανόν (?) κάποιο σφάλμα και χρεώνει ένα μικροποσό επιπλέον στην επιβάρυνση των έντοκων δόσεων...

 

BTW: Αυτό το ωραίο που λένε ότι μπορείτε να ακυρώσετε είναι φυσικά με ζημιά για εμένα, γιατί την ώρα που έκανα την παραγγελία οι τιμές ήταν διαφορετικές. Αν είχα πάρει την άλλη κάρτα θα την είχα πάρει με αντίστοιχα μικρότερη της σημερινής τιμής...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...