Προς το περιεχόμενο

H Volkswagen μετά τις επικρίσεις για τις οθόνες αφής ανακοινώνει ότι θα επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/12/2023 στις 4:07 ΜΜ, tasanton είπε

Ε όσο το "ενδιαφέρον" μετατοπίζεται σε μπιμπλίκια και ηλεκτρονικά, τόσο θα αναδύονται εταιρείες από το πουθενά. Και τόσο το αυτοκίνητο θα χάνει σε ενδιαφέρον και θα απευθύνεται σε ένα πιο "παθητικό" και άσχετο κοινό. Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό που γράφω, αλλά είναι μια πραγματικότητα με την οποία πολλοί δεν συμφωνούν. 

Δεν μετατοπίζεται εκεί το μέλλον. Το ότι 1-2/100 εδώ μέσα υποστηρίζουν αυτό το πράγμα δεν σημαίνει ότι είναι το μέλλον. Αν βγεις εκεί έξω 1/10000 οδηγούς θα σου πουν "προτιμώ την οθόνη αφής". Και νομίζω ότι δεν χρειάζεται καν να συζητήσουμε άλλο, οι οθόνες αφής είναι απλά "μπιμπλικια".

Επεξ/σία από atypicalcoder
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

On 23/12/2023 at 17:53, cumulus said:

Για αυτους που κουβαλουν διαφορα απωθημενα,επειδη δεν τους θηλασε η μαμα τους,τους δερνει η γυναικα τους,δεν τους επαιζαν τα αλλα παιδια κλπ ειναι μεσο επιδειξης της δηθεν υψηλη τους οδηγικης ικανοτητας .Τους βλεπουμε καθε μερα στο δρομο να παραβιαζουν τον κοκ,να τρεχουν με 1000 σε κατοικημενες περιοχες ,να εχουν μονιμα αναμμενο το αριστερο φλας στην εθνικη .

Τα αποτελεσματα βεβαια αυτης της ικανοτητας τους τα διαβαζουμε καθε μερα στις ειδησεις.

Και στο 99% των περιπτώσεων είναι οδηγοί BMW, AUDI, VOLVO, CUPRA, MERCEDES κλπ... 

Επεξ/σία από Sablj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 26/12/2023 στις 1:05 ΜΜ, Sablj είπε

 

Και στο 99% των περιπτώσεων είναι οδηγοί BMW, AUDI, VOLVO, CUPRA, MERCEDES κλπ... 

λαθος. μονο mercedes & bmw & volvo. και μονο οταν οι c3-4-5 κλπ... αρμενιζουν στην αριστερη κοιταζοντας τις οθονες τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αεροπλνάνα, αυτοκίνητα που όλα μέσα είναι ηλεκτρονικά, μεγάλα τάμπλετς που από εκεί ρυθμίζεις τα πάνατα . Τα έχουμε μπλέξει όλα μεταξύ τους. 

Στα αεροπλάνα, μιας και το ενέφερε ο φίλος, δεν έχουν αντικατασταθεί με κουμπιά αφής. Εκεί όμως μας παίρνει να γίνει κάποια εξέλιξη γιατί στο μεγαλύτερο κομμάτι στης πτίσης το όχημα πάει μόνο του. Και πριν και μέτα την απογείωση ο πιλότος βγάζει το βιβλίο του και για ένα 10λεπτο κάνει τσεκ ότι διακόπτη υπάρχει εκεί μέσα. 

Αν έχω το κινητό μου στο χέρι και μιλάω όσο οδηγώ μπορεί να φάω και κλήση. Αλλά όταν το αυτοκίνητο από μόνο του μου δίνει 15 ίντσες τάμπλετ είναι οκ να το χρησιμοποιώ. Εκεί δεν υπάρχυν κίνδυνοι στον δρόμο.

Θα καταντήσουμε στο μέλλον να τσοκονόμαστε για τα αυτοκίνητα όπως τώρα Android VS Iphone για το πιο αυτοκίνητο έχει το καλύτερο λογισμικό. 

Το να τα βάλεις όλα τα μενού μέσα σε μια οθόνη δεν είναι εξέλιξη αλλά κάτι το επικύνδυνο που η ΕΕ θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη για το μέλλον της αυτοκινητοβιομιχανίας. Δεν ήμαστε Αμερική για να πάρω αυτοκίνητο και να οδηγάω σε τεράστιες αυθείες. Θες να έχεις οθόνη αφής? Βάλε δεύτερες ρυθμίσεις που δεν είναι άμεσες στην οδήγη. Δεν γίνεται να ψάχνω τα φλας, τα αλάρμ, τον κλιματισμο, μέσα σε μενού και να προσπαθώ να κεντράρω πάνω στην οθόνη την ώρα που οδηγάω. Κάποια πράγματα θα πρέπει να είναι με τον κλασικό τρόπο, ειδικά όταν μιλάμε για θέματα ασφαλείας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...