Προς το περιεχόμενο

H Volkswagen μετά τις επικρίσεις για τις οθόνες αφής ανακοινώνει ότι θα επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από ότι φαίνεται, δεν είναι μόνο η νοσταλγία που κάνει τους ανθρώπους να επιθυμούν να επιστρέψουν οι ημέρες των περιστρεφόμενων χειριστηρίων/ επιλογέων και των φυσικών κουμπιών. Είναι και θέμα ευχρηστίας και πρακτικότητας.

Μπορεί να έχουμε συνηθίσει τις οθόνες αφής, ωστόσο μερικές φορές μπορεί να δυσκολέψουν τα πράγματα αντί να τα απλοποιήσουν, όπως συμβαίνει με τον έλεγχο του κλιματισμού σε ένα αυτοκίνητο. Η Volkswagen αναγκάστηκε να μάθει «από πρώτο χέρι» ότι επειδή κάτι μπορεί να τοποθετηθεί σε οθόνη αφής δεν σημαίνει ότι θα λειτουργήσει κιόλας. Μετά από πολλά παράπονα και επικρίσεις, η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έκανε γνωστό ότι πρόκειται να επαναφέρει τα φυσικά χειριστήρια σε μελλοντικά αυτοκίνητα της αφού φρόντισε να τα αποφύγει -και όχι και ιδιαίτερα διακριτικά- με τις πρόσφατες κυκλοφορίες οχημάτων της. Ο σχεδιασμός που βασιζόταν αποκλειστικά στην οθόνη αφής -all-touchscreen design- ήταν ιδέα που προωθήθηκε από τον πρώην Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen, Herbert Diess.

Τη σχετική είδηση, ότι η Volkswagen δηλαδή πρόκειται να εγκαταλείψει τον εσωτερικό σχεδιασμό που βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στην οθόνη αφής για να επαναφέρει τα φυσικά κουμπιά και χειριστήρια στα μελλοντικά μοντέλα αυτοκινήτων της -αρχής γενομένης από το Tiguan- δημοσίευσε πρώτη η ιστοσελίδα Autocar στα τέλη της περασμένης εβδομάδας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Thomas Schäfer, δήλωσε στο Autocar ότι η βαριά εξάρτηση από την οθόνη αφής στα Volkswagen ID.3 και Volkswagen Golf Mk8 «έκανε σίγουρα μεγάλη ζημιά» στη μάρκα με πολλούς οδηγούς να δηλώνουν δυσαρέσκεια που έπρεπε να σύρουν διακόπτες και χειριστήρια στο μενού της οθόνης για να ανάψουν τα φώτα ή για να έχουν πρόσβαση στον κλιματισμό.

Η εταιρεία πρόκειται να βασίσει το εσωτερικό των περισσότερων οχημάτων της στο κόνσεπτ ID.2all με μερικά από τα πλέον πολυδιαφημιζόμενα χαρακτηριστικά του εσωτερικού σχεδιασμού να είναι ένα «σύστημα infotainment που περιλαμβάνει κλασικό έλεγχο της έντασης του ήχου και ξεχωριστό σύστημα ελέγχου του κλιματισμού». Το εσωτερικό εξακολουθεί να μην διαθέτει πολλά κουμπιά ωστόσο στην κεντρική κονσόλα πλέον υπάρχει ένα περιστροφικό χειριστήριο αντί για τα ρυθμιστικά κλιματισμού και τα απτικά χειριστήρια στο τιμόνι. Σύμφωνα με τον επικεφαλής εσωτερικού σχεδιασμού της εταιρείας, Darius Watola, θα υπάρξει «μία νέα προσέγγιση για όλα τα μοντέλα της εταιρείας» που βασίζεται «στα σχόλια πελατών», ειδικά των Ευρωπαίων πελατών που ζητούν «περισσότερα φυσικά πλήκτρα».

Το αυτοκίνητο ID. 2all βασίζεται στο ανανεωμένο πάτωμα «MEB Entry» της Volkswagen και διαθέτει έναν κινητήρα 223 ίππων που μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από επτά δευτερόλεπτα. Όσον αφορά στην αυτονομία των μπαταριών, επαρκεί ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να διανύσει έως και 450 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Το τελευταίο ωστόσο είναι εφικτό μόνο με τη μεγαλύτερη και πιο προηγμένη μπαταρία των 56kWh και όχι με την μπαταρία 38kWh που διαθέτει η βασική έκδοση. Το κόστος του αναμένεται να βρίσκεται κάτω από τα €25.000 για τη βασική έκδοση και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 στην Ευρωπαϊκή αγορά. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης και το ID. 2all SUV που περιγράφεται ως το «μεγάλο αδερφάκι του ID. 2all» και το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει μετά το 2026. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εντωμεταξύ στο αντίπερα άκρο η Tesla όχι μόνο έχει ξηλώσει οτι κουμπί υπήρχε (δεν είχε και πολλά), ξήλωσε μέχρι και τη μανέτα των φλας/καθαριστήρων και τα αντικατέστησες με κουμπιάς αφής πάνω στο τιμόνι...

Δηλαδη ρε τζιμάνια... Είπαμε στις ΗΠΑ δεν έχει κυκλικά μόνο κάθετες διασταυρώσεις. Αντε πες οταν ειναι ευθεια το τιμόνι θα μάθεις τις θέσεις και τα τα πατάς σωστά συνήθως. Όταν στρίβεις το τιμόνι (όπως σε ένα κυκλικό που θές αριστερό για να μπείς και δεξί για να βγείς) πως στο καλό θα το κάνεις...

  • Like 20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ θα την επικρίνω πως είναι πολύ πίσω η Volkswagen που δεν θα έχει κουμπιά αφής στην οθόναρα.

Πολλά χρόνια πίσω, οπισθοδρομικια, ζήτω το Βυζάν!

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, biohazard7720 είπε

Εντωμεταξύ στο αντίπερα άκρο η Tesla όχι μόνο έχει ξηλώσει οτι κουμπί υπήρχε (δεν είχε και πολλά), ξήλωσε μέχρι και τη μανέτα των φλας/καθαριστήρων και τα αντικατέστησες με κουμπιάς αφής πάνω στο τιμόνι...

Δηλαδη ρε τζιμάνια... Είπαμε στις ΗΠΑ δεν έχει κυκλικά μόνο κάθετες διασταυρώσεις. Αντε πες οταν ειναι ευθεια το τιμόνι θα μάθεις τις θέσεις και τα τα πατάς σωστά συνήθως. Όταν στρίβεις το τιμόνι (όπως σε ένα κυκλικό που θές αριστερό για να μπείς και δεξί για να βγείς) πως στο καλό θα το κάνεις...

Με την σκέψη , 

Πρώτα μια επίσκεψη στα κεντρικά της Neuralink Corp. και μετά σε dealer για αγορά TESLA.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, MariosX είπε

Και εγώ θα την επικρίνω πως είναι πολύ πίσω η Volkswagen που δεν θα έχει κουμπιά αφής στην οθόναρα.

Πολλά χρόνια πίσω, οπισθοδρομικια, ζήτω το Βυζάν!

Μα δεν είπε κανείς να αφαιρεθεί η οθόνη αφής. Όμως θα πρέπει να υπάρχουν για τις βασικές λειτουργείες κουμπιά.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας βασικότατος λόγος που δεν πήρα Golf τελευταίας γενιάς ήταν αυτός. Το αυτονόητο, να υπάρχουν φυσικά κουμπιά για το AC, θερμοκρασία, κλπ.

Αντίθετα, η Audi μια χαρά τα κράτησε. Φαίνεται εκεί στη VW τους έφαγε η πολλή τεχνολογία εις βάρος της λογικής.

  • Like 18
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει καταντησει αηδια.

Στο ονομα της "τεχνολογιας και της προοδου", εχουν κανει τα αυτοκινητα αποστειρωμενα κουτια με led, οθονες, καμερες, αισθητηρες, μπαταριες...εδω φτασανε στην αυτονομη μετακινηση.

Ανοητος οποιος αρνειται την προοδο, αλλα, νομιζω τα συγχρονα αυτοκινητα προχωρησαν πολυ στην ασφαλεια, στην ανεση, και ελαχιστα στο fun to drive.Μπορει και να κανω λαθος.

Προς το παρον προτιμω την  Integrale απο το Tesla, κι ενα μινι ηλεκτρικο για τη δουλεια.

  • Like 9
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει και πολλή σημασία. Μετά το dieselgate όσοι ακόμη αγοράζουν VW group καινούρια οχήματα έχουν μάλλον περιορισμένες ...ευαισθησίες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1)Το να βαλεις μια οθονη , ειναι μακραν φτηνοτερο απο τα φυσικα κουμπια 

2)Οι ηλιθιοι πελατες θεωρουν πως οι οθονες ειναι κατι το premium

Δεν μας εφτανε που ολοι χαζευουν στο κινητο , πλεον βλεπω και δολοφονους να ψαχουλευουν το "entertainment system" τους 

 

win - win 

 

Επεξ/σία από WaxOnWaxOff
  • Like 17
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, BEZYR είπε

Ανοητος οποιος αρνειται την προοδο, αλλα, νομιζω τα συγχρονα αυτοκινητα προχωρησαν πολυ στην ασφαλεια, στην ανεση, και ελαχιστα στο fun to drive.Μπορει και να κανω λαθος.

το να έχεις touch λειτουργία πχ στο να βάλεις ac και να ρυθμίσεις ανεμιστήρα κοιτάζοντας μια οθόνη αντί το δρόμο, δεν το θεωρώ και πρόοδο

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα το παραδοσιακό είναι ότι καλυτερο από τα θετικά της τεχνολογίας ιδίως στο αυτοκίνητο που πλέον μπορεί να χάκαρε ται…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξυ οτι μελετη και να δει κανεις τα φυσικα controls ειναι πιο αμεσα και (το σημαντικοτερο) κατα πολυ ασφαλεστερα απο μια touch οθονη, τουλαχιστον για τις συγκεκριμενες λειτουργιες. Δεν ειχει να κανει καθολου με νοσταλγια. So much για το R&D των αυτοκινητοβιομηχανιων που υποτιθεται εχει στην κορυφη της λιστας την ασφαλεια...

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ηταν μονο η VW. Και στο Megane που εχω, ο κλιματισμος ελεγχεται κατα ενα 90% απο την οθονη αν και εχει φυσικα κουμπια για τα πολυ πολυ βασικα. Αν βγει OFF η οθονη δεν μπορεις να κανεις και πολλα. Στο Phase 2 (facelift) γυρισαν τον ελεγχο παλι στα φυσικα κουμπια...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...