Προς το περιεχόμενο

Χωρίς πνευματικά δικαιώματα το Steamboat Willie, με την πρώτη εμφάνιση του Μίκυ


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, bazzil είπε

κατατοπιστικότατος. Μια ερώτηση έχω. Αν το επανεκδώσει τότε δεν μπορεί αν έχει ξανά τα πνευματικά δικαιώματα;

Το κολπο που κάνει είναι ανα λίγα χρόνια να αλλάζει ελάχιστα την εμφάνιση, πχ ελαφρά διαφορετικές διαστάσεις σε κάποια μέρη του σώματος, ώστε να μπορεί να τον καταχωρήσει ως νέο χαρακτήρα. Αυτό ισχύει και τώρα. Μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει τον πρώτο Μικυ Μάους, αλλά πρέπει να είναι προσεκτικός να μην μοιάζει με μεταγενέστερο που τα δικαιώματα του είναι ακόμα στην Disney. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

ευτυχως τα ψηφιακα πιστοποιητικα ιδιοκτησιας ηρθαν να διασφαλισουν τον καρπο της παραγωγης καθενος απο τετοιου τυπου νομοθετηματα που κανουν τα κρατη για να το παιξουν καλοι με το κοινο δινοντας του "free stuff"

 

το πως κανεις διαχειριζεται αυτον τον "καρπο" (fruit of labor) ειναι ζητημα που αφορα αυτον και μονον αυτον και οχι καποιον γραφειοκρατη που θα αποφασισει για λογαριασμο του. 

 

αλλωστε το συγκεκριμενο γεγονος δεν εγινε απο αναγκη. δεν προκειται να πεθανει δα και κανεις αν ο γουιλι κοστιζει αντι να ειναι τσαμπα

τα κινηματογραφικα δημιουργηματα δεν ειναι απαραιτητα για να τιθενται επι ταπητος της πολιτικης. να ηταν ξερω γω η πενικιλινη ή ινσουλινη εκει οντως θα υπηρχαν σοβαρα επιχειρηματα υπερ της αρσης. αλλα σοβαρα τωρα η κοινωνια θα γινει καλυτερη αν ενα καρτουν δεν εχει δικαιωματα?

 

ελεος

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dieksodo είπε

ευτυχως τα ψηφιακα πιστοποιητικα ιδιοκτησιας ηρθαν να διασφαλισουν τον καρπο της παραγωγης καθενος απο τετοιου τυπου νομοθετηματα που κανουν τα κρατη για να το παιξουν καλοι με το κοινο δινοντας του "free stuff"

 

το πως κανεις διαχειριζεται αυτον τον "καρπο" (fruit of labor) ειναι ζητημα που αφορα αυτον και μονον αυτον και οχι καποιον γραφειοκρατη που θα αποφασισει για λογαριασμο του. 

 

αλλωστε το συγκεκριμενο γεγονος δεν εγινε απο αναγκη. δεν προκειται να πεθανει δα και κανεις αν ο γουιλι κοστιζει αντι να ειναι τσαμπα

τα κινηματογραφικα δημιουργηματα δεν ειναι απαραιτητα για να τιθενται επι ταπητος της πολιτικης. να ηταν ξερω γω η πενικιλινη ή ινσουλινη εκει οντως θα υπηρχαν σοβαρα επιχειρηματα υπερ της αρσης. αλλα σοβαρα τωρα η κοινωνια θα γινει καλυτερη αν ενα καρτουν δεν εχει δικαιωματα?

 

ελεος

Η έννοια του copyright (δικαίωμα αντιγραφής) είναι ένας νομικός όρος που δημιουργήθηκε στο αγγλικό δίκαιο, έτσι ώστε να μπορεί να βγάζουν φράγκα άσχετοι άνθρωποι από την πνευματική δουλειά άλλων και πριν αλλά κυρίως ΜΕΤΑ το θάνατό τους. 

Υπηρχε η δικαιολογία ότι για κάποια χρόνια μετά πχ 30 να πάρει κάνα φράγκο η οικογένεια του καλλιτέχνη, αλλά προφανώς στο σήμερα το έχουν ξεχειλώσει μέχρι και 100 χρόνια όπως σε αυτή την περίπτωση, και όλα ανήκουν σε εταιρείες καρχαρίες και ελάχιστα στις οικογένειες ορίτζιναλ δημιουργών. 

Το δεν είναι απαραίτητα τα πολιτισμικά αγαθά, οπότε να τα πουλάει οποιος θέλει και όπως θέλει ειναι ένα επιχείρημα δικό σου και μάλλον βγάζει λογική μόνο σε σένα ακόμα ευτυχώς.

Το ότι στον καπιταλισμό μπορείς να πουλήσεις  / ιδιωτικοποιήσεις / ιδιοποιηθείς  ό,τι γουστάρεις το ξέραμε. Το να το υπερασπιζονται  αυτό φτωχοί που δεν έχουν συμφέρον απο αυτό είναι σύγχρονη κατάντια.

Όσον αφορά την αστειότητα που λέγεται copyright , όταν φτιάχτηκε οι νομοθέτες είχαν υπόψη τους ότι το εμπόρευμα που έκαναν regulate είχε φυσική μορφή. 

Η κόπια, τότε βιβλίο κυρίως, είχε ένα πραγματικό κόστος παραγωγής στο οποίο έκαναν slap μια αύξηση του copyright λογική και πηγαίναμε παρακάτω για χρόνια μέχρι και πρόσφατα στην εποχή με δισκους, cd κλπ.

Μόλις μας τελείωσαν αυτά και πλέον είναι κάποια mb/gb το πολιτισμικό υλικό σε κάποιο δίσκο και διαμοιραζονται εντός λεπτών, φάνηκε και η πραγματική παπατζα του copyright. Η πραγματική ζωή έφερε την πειρατεία απέναντι στο εμπόριο αέρα κοπανιστού.

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Goulam είπε

Ήδη πολλοί ήξεραν ότι θα λήξουν τα πνευματικά δικαιώματα τώρα και έφτιαχναν τα δικά τους πράγματα.

πχ ένα ενδιαφέρον παιχνιδάκι που είδα και θα βγεί στο μέλλον

Θυμάμαι σε ένα από τα πρώτα παιχνίδια του psx με τον μίκυ που ξεκίναγε με το steamboat ασπρόμαυρο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, bazzil said:

κατατοπιστικότατος. Μια ερώτηση έχω. Αν το επανεκδώσει τότε δεν μπορεί αν έχει ξανά τα πνευματικά δικαιώματα;

Πρόσεξε η Χιονάτη και οι 7 νάνοι σαν ιστορία ανήκει στο public domain, αλλά αν εγώ πάρω εικόνες και σχέδια από την ταινία της Disney αυτή προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα. Μάλιστα η ιστορική παραλλαγή της Disney της ανήκει, τα επιπλέον που έβαλε ή οι αλλαγές που έκανε της ανήκουν ακόμα, όπως και οι χαρακτήρες (το σχέδιό τους)

Την ιστορία της μικρής γοργόνας επίσης μπορώ να την χρησιμοποιήσω, αλλά η ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney έχει μέσα κάποια πράγματα της δικά της, όπως για παράδειγμα οι εμφάνιση των χαρακτήρων, και κάποια ονόματα. Συγκεκριμένα η μικρή γοργόνα στην αρχική ιστορία αναφέρεται σαν "η μικρή γοργόνα" πουθενά δεν λέει το όνομά της, το όνομα Άριελ είναι της Disney, το ίδιο και το Ούρσουλα, Σεμπαστιάν κτλ. Αυτά της ανήκουν μέχρι να μπουν στο public domain. Η παραλλαγή που έκανε η Disney επίσης της ανήκει, το πως εξελίχθηκε η ιστορία δηλαδή, δεν της ανήκει η αρχική ιστορία ή όποια άλλη παραλλαγή κάνει κάποιος άλλος που βασίζεται στην αρχική ιστορία αλλά και έχει πρόσθετα δικά του (χωρίς να τα έχει πάρει από αλλού που υπάρχουν ακόμα πνευματικά δικαιώματα) κι αυτά ανήκουν σε αυτόν που τα κάνει.

Τώρα αν η Disney κάνει την ίδια ταινία του Steam Boat Willy ελαφρώς αλλαγμένη με "νέο" σχέδιο η νέα ταινία ανήκει στην Disney αλλά όχι η αρχική ιστορία, της ανήκει όποια παραλλαγή κάνει. Το ίδιο αν εγώ πάρω την ταινία Steam Boat Willy που είναι στο public domain και την ξανακάνω με δικό μου σχέδιο (με πανομοιότυπη ιστορία) τότε μπορώ να βάλω κι εγώ πνευματικά δικαιώματα στην δική μου εμφάνιση, αν αλλάξω και την ιστορία τότε μπορώ να βάλω και στις αλλαγές μου πνευματικά δικαιώματα.

Προφανώς εκεί πρέπει να προσέξει ο κάθε ένας να μην κάνει κάτι που να μοιάζει με κάτι άλλο που είναι ακόμα σε πνευματικά δικαιώματα ώστε να μην μπορεί να σου κάνει μήνυση.

~~~~~

7 hours ago, dieksodo said:

αλλωστε το συγκεκριμενο γεγονος δεν εγινε απο αναγκη. δεν προκειται να πεθανει δα και κανεις αν ο γουιλι κοστιζει αντι να ειναι τσαμπα

τα κινηματογραφικα δημιουργηματα δεν ειναι απαραιτητα για να τιθενται επι ταπητος της πολιτικης. να ηταν ξερω γω η πενικιλινη ή ινσουλινη εκει οντως θα υπηρχαν σοβαρα επιχειρηματα υπερ της αρσης. αλλα σοβαρα τωρα η κοινωνια θα γινει καλυτερη αν ενα καρτουν δεν εχει δικαιωματα?

ελεος

...άρα οι ταινίες της Disney που βασίζονται σε ιστορίες που έγραψαν άλλοι και είχαν ήδη χαθεί τα πνευματικά δικαιώματα δεν θα έπρεπε να έχουν γίνει καν. Σε πληροφορώ ότι η Disney δεν έβγαλε τα χρήματά της από την δημιουργία του Mickey Mouse, οι μεγαλύτερες επιτυχίες της είναι από τα λεγόμενα κλασσικά παραμύθια που έγραψαν άλλοι και τα βρήκε έτοιμα και τσάμπα στο public domain. Η πρώτη και σημαντικότερη ταινία ήταν η Χιονάτη και οι 7 Νάνοι.

Για να μην πω ότι τώρα αρχίζει και καταστρέφει τις κλασσικές ιστορίες με αρκετή woke σάλτσα.

Διάβασε το σχόλιο που έκανα πιο μπροστά και πες μας τι θα έπρεπε να γίνει με όλες αυτές τις ταινίες που η Disney πήρε και χρησιμοποίησε από το public domain και έχει χτίσει την αυτοκρατορία της πάνω στο τσάμπα υλικό από πνευματική δημιουργία άλλων.

 

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Diavolos666 said:

Για να μην πω ότι τώρα αρχίζει και καταστρέφει τις κλασσικές ιστορίες με αρκετή woke σάλτσα.

ε ενταξει τοτε αφου καποιοι εφαρμοζουν woke μαλακιες ας τους τιμωρησουμε στερωντας τους τον καρπο της παραγωγης τους

και αν καποιος δεν κανει woke mlkies αυτος πρεπει να εχει το δικαιωμα ή να το καταργησουμε και σε αυτον για να εχουμε "free stuff"?

 

2 hours ago, Diavolos666 said:

Διάβασε το σχόλιο που έκανα πιο μπροστά και πες μας τι θα έπρεπε να γίνει με όλες αυτές τις ταινίες που η Disney πήρε και χρησιμοποίησε από το public domain και έχει χτίσει την αυτοκρατορία της πάνω στο τσάμπα υλικό από πνευματική δημιουργία άλλων.

 

υπηρξε καποιος που διεκδικησε το δικαιωμα της χιονατης ξερωγω?

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, dieksodo said:

υπηρξε καποιος που διεκδικησε το δικαιωμα της χιονατης ξερωγω?

Δεν εχω καποιο παραδειγμα με την Χιονατη, αλλα ξερω για τον Ταρζαν.

https://www.comicslawyer.com/2018/06/tarzan-john-carter-trademarks-and.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, tzavardin said:

βγάζουν φράγκα άσχετοι άνθρωποι από την πνευματική δουλειά άλλων

εεε? δεν εχω ιδεα για τι πραγμα μιλας αλλα μαλλον εισαι εκτος θεματος. δεν συζηταμε εδω την κλοπη της εργασιας του αλλου και την "εκμεταλλευση" του καπιταλισμου. μαλλον εχεις μπερδεψει το ινσομνια.γρ με τον 902.γρ

 

6 hours ago, tzavardin said:

Η έννοια του copyright (δικαίωμα αντιγραφής) είναι ένας νομικός όρος που δημιουργήθηκε στο αγγλικό δίκαιο,

δεν ξερω αν εχει νοημα καν να συζηταμε αν δεν καταλαβαινεις το ιερο φυσικο δικαιωμα της ιδιοκτησιας (fruit of labor οπως τιθεται στο αμερικανικο συνταγμα)

 

6 hours ago, tzavardin said:

Υπηρχε η δικαιολογία ότι για κάποια χρόνια μετά πχ 30 να πάρει κάνα φράγκο η οικογένεια του καλλιτέχνη, αλλά προφανώς στο σήμερα το έχουν ξεχειλώσει μέχρι και 100 χρόνια όπως σε αυτή την περίπτωση,

ειναι γνωστο οτι μια οικογενεια αντεχει 30 χρονια βαρια αντε 40. στα 100 εχει εξαφανιστει 😅😅😅

 

 

6 hours ago, tzavardin said:

και όλα ανήκουν σε εταιρείες καρχαρίες και ελάχιστα στις οικογένειες ορίτζιναλ δημιουργών. 

και οι οικογενειες καρχα.... εεε εταιριες φτιαχνουν ξερεις 😄😄😄😄😄

 

6 hours ago, tzavardin said:

Το δεν είναι απαραίτητα τα πολιτισμικά αγαθά, οπότε να τα πουλάει οποιος θέλει και όπως θέλει ειναι ένα επιχείρημα δικό σου και μάλλον βγάζει λογική μόνο σε σένα ακόμα ευτυχώς.

το γουιλι ειναι πιο σημαντικο απο την ινσουλινη ειναι γνωστο αυτο

 

6 hours ago, tzavardin said:

Το ότι στον καπιταλισμό μπορείς να πουλήσεις  / ιδιωτικοποιήσεις / ιδιοποιηθείς  ό,τι γουστάρεις το ξέραμε.

ονομαζεται ιδιοκτησια και αγορα και υπαρχει εδω και εκατομυρρια χρονια. το αν θες να το ονομασεις καπιταλισμο ή φραντζεσκα δεν αλλαζει ενα φυσικο φαινομενο που εμφανιζεται ακομα και στα ζωα. και ο σκυλος σου ενοχλειται αν του παρεις το φαγητο του χωρις να χρειαστει να του κανεις μαθηματα οικονομικων 

 

6 hours ago, tzavardin said:

Το να το υπερασπιζονται  αυτό φτωχοί που δεν έχουν συμφέρον απο αυτό είναι σύγχρονη κατάντια.

 

τις αξιες και τις ιδεες και το δικαιο δεν τις υπερασπιζεσαι μονο οταν εχεις προσωπικο ωφελος ξερεις

 

6 hours ago, tzavardin said:

Όσον αφορά την αστειότητα που λέγεται copyright , όταν φτιάχτηκε οι νομοθέτες είχαν υπόψη τους ότι το εμπόρευμα που έκαναν regulate είχε φυσική μορφή. 

Η κόπια, τότε βιβλίο κυρίως, είχε ένα πραγματικό κόστος παραγωγής στο οποίο έκαναν slap μια αύξηση του copyright λογική και πηγαίναμε παρακάτω για χρόνια μέχρι και πρόσφατα στην εποχή με δισκους, cd κλπ.

Μόλις μας τελείωσαν αυτά και πλέον είναι κάποια mb/gb το πολιτισμικό υλικό σε κάποιο δίσκο και διαμοιραζονται εντός λεπτών, φάνηκε και η πραγματική παπατζα του copyright. Η πραγματική ζωή έφερε την πειρατεία απέναντι στο εμπόριο αέρα κοπανιστού.

 

ειλικρινα βαριεμαι να απαντησω σε τριχες

φτιαχνεις strawman argument και τα αποδομεις μονος σου

σου προτεινω να σοβαρευτεις και να μελετησεις το θεμα με μεγαλυτερη σοβαροτητα

 

4 minutes ago, Getta Robo said:

Δεν εχω καποιο παραδειγμα με την Χιονατη, αλλα ξερω για τον Ταρζαν.

https://www.comicslawyer.com/2018/06/tarzan-john-carter-trademarks-and.html

εδω λεει πως στο τελος τα βρηκαν μεταξυ τους

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, dieksodo said:

εδω λεει πως στο τελος τα βρηκαν μεταξυ τους

Ναι, εξωδικαστικα. Δεν θα επρεπε καν να φτασουν σε αυτο το βαθμο. Χρησιμοποιησαν τις επαφες τους, εξου και τα αποτελεσματα. Βασικα ενω οι πατεντες ληγουν μετα απο Χ χρονια, τα λογοτυπα απο οσο γνωριζω δεν εχουν ημερομηνια ληξης.

Και ουκ ολιγοι προσπαθουν να κανουν λογοτυπα διαφορες πατεντες και πνευματικες ιδιοκτησιες τους. Οπως φαινεται εγινε και με αυτο το παραδειγμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φορα να μην περασουμε απο το ενα ακρο στο αλλο δεν υπαρχει;

Με το μπαρδον κιολας, αλλα αυτη την στιγμη υπαρχουν μεμονωμενα ατομα που ζουν παραγωντας καποιο εργο (κειμενα, βιβλια, μουσικη, βιντεο κτλ) και εχουν αναγκη τα πνευματικα δικαιωματα για να μπορουν να βγαζουν τα προς το ζην απο την οποια χρηση του εργου τους. Το ποσο θα διαρκουν αυτα μετα τον θανατο τους ποσως τους ενδιαφερει, οταν πρεπει τωρα, οσο ζουν, να εξασφαλισουν τα προς το ζην.

Θυμαμαι οταν στο πανεπιστημιο φτιαχναμε DIY hardcore μπαντες και παιζαμε αφιλοκερδως σε "ελευθερους" και ελευθεριακους χωρους, ασχετα που αυτοι που ειχαν το χωρο με καποιο μαγικο τροπο εβγαζαν λεφτα απο αυτο, και λεγαμε μ*λακιες του στυλ "οτι η μουσικη πρεπει να υπαρχει ελευθερη" και "σκ@τα στο copyright". Μετα ομως περασαμε τα 25, και καποιοι ασχοληθηκαμε ημι-επαγγελματικα η και επαγγελματικα με την μουσικη και συνειδητοποιησαμε οτι καπως πρεπει να βρει τροπο να ζησει ο ανθρωπος.

Ευτυχως στις μερες μας, το προλεταριατο δεν χρειαζεται να δουλευει μονο στην φαμπρικα, μπορει να ζει και παραγωντας τεχνη, με τεραστια, γιγαντιωδη θα ελεγα, δυσκολια. Εφοσων το συστημα it is what it is, ας φτιαχτουν οι νομοι της πνευματικης ιδιοκτησιας να εξυπηρετουν και τους μικρους δημιουργους και οι ασχετοι εξω απο το χορο, να σταματησουν να κανουν με ξενο κ*λο τους... μαγκες θριαμβολογωντας οτι μπορουν να χωσουν σε μερικα Megabytes το εργο καποιου ανθρωπου και να το μοιραζονται στο τζαμπα μεταξυ του για να κανουν κεφι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, dieksodo said:

ε ενταξει τοτε αφου καποιοι εφαρμοζουν woke μαλακιες ας τους τιμωρησουμε στερωντας τους τον καρπο της παραγωγης τους

και αν καποιος δεν κανει woke mlkies αυτος πρεπει να εχει το δικαιωμα ή να το καταργησουμε και σε αυτον για να εχουμε "free stuff"?

υπηρξε καποιος που διεκδικησε το δικαιωμα της χιονατης ξερωγω?

Υπήρχαν και απόγονοι των δημιουργών οι οποίοι χάσανε τα δικαιώματα και δεν έκαναν μηνύσεις γιατί ήξεραν τι είναι το public domain. Αν τα δικαιώματα των έργων μπορούσαν να μεταφέρονται/πωλούνται/κληροδοτούνται εσαεί τότε η ίδια η Disney ίσως να μην μπορούσε να κάνει το μεγαλύτερο μέρος των ταινιών της, ή αν τις έκανε να έπρεπε να δίνει την μερίδα του λέοντος στους απογόνους/ιδιοκτήτες αυτών που έγραψαν τις ιστορίες και να μην βγάζει όλα όσα έβγαζε για να γίνει τόσο τεράστια.

Η ύπαρξη της Disney οφείλεται ξεκάθαρα στην ύπαρξη του public domain.

Επεξ/σία από Diavolos666
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Getta Robo said:

Ναι, εξωδικαστικα. Δεν θα επρεπε καν να φτασουν σε αυτο το βαθμο. Χρησιμοποιησαν τις επαφες τους, εξου και τα αποτελεσματα. Βασικα ενω οι πατεντες ληγουν μετα απο Χ χρονια, τα λογοτυπα απο οσο γνωριζω δεν εχουν ημερομηνια ληξης.

Και ουκ ολιγοι προσπαθουν να κανουν λογοτυπα διαφορες πατεντες και πνευματικες ιδιοκτησιες τους. Οπως φαινεται εγινε και με αυτο το παραδειγμα.

διαφωνω. οι εξωδικαστικες λυσεις ειναι παντοτε οι καλυτερες. δεν μπλεκουν τριτοι και ολοι εινια ευχαριστημενοι. αντιθετα με νομους και δικαστηρια πας σε 2ο και 3ο βαθμο και στο τελος αλλαζεις τον νομο.

παντως εχει ενδιαφερον αυτο που λες για τα λογοτυπα. απορω με τι σκεπτικο δεν προσπαθουν να καταργησουν ακομα και αυτο.

το αναποδο θα μου φαινοταν λογικο παντως

11 minutes ago, kostakis81 said:

macdonalds vs macdowels 

οποιος καταλαβε καταλαβε

φοβερη ταινια

1 hour ago, Clytoceyx said:

Με το μπαρδον κιολας, αλλα αυτη την στιγμη υπαρχουν μεμονωμενα ατομα που ζουν παραγωντας καποιο εργο (κειμενα, βιβλια, μουσικη, βιντεο κτλ) και εχουν αναγκη τα πνευματικα δικαιωματα για να μπορουν να βγαζουν τα προς το ζην απο την οποια χρηση του εργου τους. Το ποσο θα διαρκουν αυτα μετα τον θανατο τους ποσως τους ενδιαφερει, οταν πρεπει τωρα, οσο ζουν, να εξασφαλισουν τα προς το ζην.

δεν ειναι τοσο απλο οσο το λες

οπως εσυ ωριμασες μετα τα 25 και καταλαβες που ο τσαμπας πεθανε ετσι και μετα τα 60 σου που δεν θα εχεις ορεξη πια θα συνηδητοποιησεις πως παραγεις αποκλειστικα και μονο για να εχουν τα παιδια σου καλυτερο μελλον πχ για να τα βαλεις σε ενα καλο σχολειο

αντιστοιχα ενα μεγαλοστελεχος στην ντισνει ο οποιος ειναι 70 χρονων και εχει μετοχες ονειρευεται με αυτες να παει τον εγγονο του στο χαρβαρντ

αν λοιπον του πεις οτι μεχρις εδω φιλε επομενη γενια δεν εχει τοτε αν οι μετοχες ειναι αχρηστες δεν εχει λογο να δουλευει στα 70. θα παρει συνταξη και θα παει να φαει τα λεφτα του στις γκομενες στις μπαχαμες.

αρα πρεπει να αναλογιστεις το χαμενο κεφαλαιο και τον χαμενο πλουτο για την ανθρωποτητα που εχει ως αποτελεσμα μια αφελης αποψη του στυλ "ελα μωρε δεν τρεχει τιποτα"

ναι δεν τρεχει τιποτα για το μαγαζακι του κυρ μπαμπη στην τραχανοπλαγια

για εναν οργανισμο που δινει φαι σε 1000000 οικογενειες εχει

 

15 minutes ago, Diavolos666 said:

Υπήρχαν και απόγονοι των δημιουργών οι οποίοι χάσανε τα δικαιώματα και δεν έκαναν μηνύσεις γιατί ήξεραν τι είναι το public domain. Αν τα δικαιώματα των έργων μπορούσαν να μεταφέρονται/πωλούνται/κληροδοτούνται εσαεί τότε η ίδια η Disney ίσως να μην μπορούσε να κάνει το μεγαλύτερο μέρος των ταινιών της, ή αν τις έκανε να έπρεπε να δίνει την μερίδα του λέοντος στους απογόνους/ιδιοκτήτες αυτών που έγραψαν τις ιστορίες και να μην βγάζει όλα όσα έβγαζε για να γίνει τόσο τεράστια.

Η ύπαρξη της Disney οφείλεται ξεκάθαρα στην ύπαρξη του public domain.

πρεπει να αποφασισεις τελικα. εισαι πολεμιος της ντισνει ή υποστηρικτης της. και με τον χωροφυλακα και τον αστυφυλακα δεν γινεται συντροφε.

18 minutes ago, Diavolos666 said:

Η ύπαρξη της Disney οφείλεται ξεκάθαρα στην ύπαρξη του public domain.

μετα χριστον προφητης γαιδαρος εστι.

στο ειπα και προηγουμενως στηνεις μονος σου strawman και μετα τους καταρριπτεις νομιζοντας πως καταρριπτεις επιχειρηματα της αλλης πλευρας

απο πουθενα δεν προκυπτει πως η ντισνει δε θα τα καταφερνε ακομα και αν υπηρχαν τετοιοι νομοι

σου συστηνω να δεις το saving mr banks (2013) την ιστορια του ιδρυτη της θα σε διαφωτησει για το πως τα καταφερε και χωρις public domain

υπαρχει και σε πειρατικο 🤣🤣🤣🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...