Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή leasing αυτοκινήτου λόγω λήξης συμβολαίου και μικρόζημιες


JiKL

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
11 hours ago, JiKL said:

Γεια σας!

Την επόμενη εβδομάδα λήγει το συμβόλαιο του leasing που έχω από την δουλεία μου αλλά το αυτοκίνητο έχει μερικές μικροζημίες:

1) 2-3 μικρά χτυπήματα σε κάθε προφυλακτήρα που φαίνονται μάυρα (το αυτοκίνητο είναι άσπρο) με μηδενικό βάθος λόγω ακουμπήματος με κάποιο άλλο αυτοκίνητο

2) 1-2 επιφανειακά γδαρσίματα στο πλάγιο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που μάλλον ακούμπησε σε κάποιο ψηλό πεζοδρόμιο

3) οι καθρέπτες έχουν ακουμπήσει κάπου κ έχουν ελαφριά σημάδια 

 

Έχει κανείς εμπειρία από επιστροφή leasing και πόσο αυστηροί είναι συνήθως; Τα παραπάνω τα χρεώνουν και αν ναι με τι λογική; Πάνε να βγάλουν και κέρδος ή είναι τίμιοι (δύσκολο);

Έχω διαβάσει τον οδηγό επιστροφής αυτοκινήτου με τις αποδεκτές ζημιές αλλά μου μοιάζει ότι (ίσως εκτός από το 3 παραπάνω) να μην καλύπτονται αν το πάνε με το γράμμα του νόμου.

Τι λετε? (θα προσπαθησω να ανεβάσω καμιά φώτο αργότερα)

Για πες εταιρεία leasing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Πρόσφατο παράδειγμα με Opel astra που το πρόσεχα αρκετά η χρέωση έφτασε στα €2500!

Συγγνωμη αλλα απο περιεργεια, τι ζημιες ειναι αυτες που στις κοστολογησαν 2500; Αν ειναι κανα τρακαρισμα καλο να πω οκ, αλλα αν ειναι γρατζουνιες, μιλαμε για ληστεια καραμπινατη. Τι τιμη θα επιανε ως μεταχειρισμενο το συγκεκριμενο οχημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, JiKL είπε

Γεια σας!

....

Ποια εταιρεία leasing?

Μέχρι και 1-1,5 χρόνο πριν, τα πράγματα στον έλεγχο παράδοσης ήταν ψιλό-στάνταρ. Παρέδιδες στην εταιρεία, σε κάποιον υπάλληλο ο οποίος το έλεγχε ψιλο-επιφανειακά συνήθως και σημείωνε φθορές. Αν τον έψηνες και λίγο επικοινωνιακά για τα ψιλά δε σημείωνε και τίποτα πολλές φορές.

Πλέον, επειδή χάνανε πάρα πολλά λεφτά (ή βρήκαν τρόπο να βγάζουν περισσότερα) οι περισσότερες εταιρείες έχουν εξωτερικό συνεργάτη (βλ. ADAC) και ελέγχουν τα αυτοκίνητα εξονυχιστικά, σε βαθμό μαλακίας.

Οτιδήποτε σε:

-βαθούλωμα στο αμάξωμα (ακόμα και αν είναι χιλιοστά) με αυτοκόλλητα με δείκτες και χιλιοστόμετρα πάνω

-λάστιχα στις πόρτες με φθορές/κοψίματα (αν πχ μπαινόβγαινε το παιδί σου που δε προσέχει)

-δέρματα στο λεβιέ ταχυτήτων που συχνά από τη χρήση τρυπάνε

-πατάκια φθαρμένα (ναι...πατάκια)

-βιολογικός καθαρισμός 99%

-σημάδια από πετραδάκια στο καπό (όλα έχουν γιατί πολύ απλά τα χρησιμοποιούν οι άνθρωποι τα αυτοκίνητα...)

- η παραμικρή φθορά στα καθίσματα

-οποιαδήποτε γρατζουνιά σε αμάξωμα εννοείται

-φθορά σε τάσια ή ζάντες οποιασδήποτε μορφής 

-Γενικά..όλα έλεγχος

Στο τέλος η συνεργαζόμενη εταιρεία βγάζει ένα υπεραναλυτικό report με λεπτομερείς φωτογραφίες και κοστολόγια, και 2-3 μήνες μετά την παράδοση σου έρχεται κουστουμάκι.

Το τι θα πληρωθεί και αν θα πληρωθεί για το όχημα έχει να κάνει με το τι ορίζει το συμβόλαιο μίσθωσης (αναφέρεται ξεκάθαρα) και από εκεί και πέρα πως χειρίζεται τα κόστη αυτά η εταιρεία σου, αν τα απορροφά δηλαδή ή αν θα πέσουν σε σένα. Αν η εταιρεία σου έχει και εσωτερικό έντυπο παράδοσης εταιρικού οχήματος, λογικά αναφέρεται και αυτό.

Έπεσα πολύ πρόσφατα σε τέτοια περίπτωση με όχημα συναδέλφου και ένα σοκ το έπαθα με αυτά που είδα μιας και το αμάξι που παραδόθηκε ήταν κυριολεκτικά σε άψογη κατάσταση, και γύρισε κουστούμι 1800ευρώ. 

 

 

Επεξ/σία από eMike
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φορά στην εταιρεία που δουλεύω ήρθε κουστούμι για το αυτοκίνητο που είχα κάπου 3500. Χρέωσαν τη κάθε γρατζουνιά για ζημιά. Με φωνάζει ο οικονομικός διευθυντής συζητάμε και του λέω. Ωραία πες τους να μου το φέρουν πίσω. Θα πάω να το πετάξω στα βράχια της παραλιακής. Θα πληρώσω 350 ευρώ για απαλλαγή και ας κάνουν ότι θέλουν μετά. 

Τους παίρνει τηλέφωνο επιτόπου και μόλις τους αρχίζει αυτά του λένε ναι ξέρετε και εμείς έχουμε συνεργασία και θα κάνουμε ότι καλύτερο και μπλα μπλα και η υπόθεση έληξε με 500 ευρώ. 

Οι άνθρωποι είναι φαιδροι γιατί μετα από 4 χρόνια τα αμάξια έχουν και φυσιολογικές φθορές πχ για εμάς που κινούμαστε για εταιρική χρήση όλη μέρα τα βάζουμε σε πάρκινγκ κλπ κλπ γρατζουνιές θα υπάρχουν. Ή πχ το τελευταίο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι εταιρεία leasing έψαχνε το αμάξι για μικροβαθουλωματα από χαλάζι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, lector said:

Συγγνωμη αλλα απο περιεργεια, τι ζημιες ειναι αυτες που στις κοστολογησαν 2500; Αν ειναι κανα τρακαρισμα καλο να πω οκ, αλλα αν ειναι γρατζουνιες, μιλαμε για ληστεια καραμπινατη. Τι τιμη θα επιανε ως μεταχειρισμενο το συγκεκριμενο οχημα;

Γρατζουνιές σε διαφορά σημεία στο αμάξωμα, αλλά βέβαια αυτό που για μας φαίνεται  υπερβολή εάν ακολουθήσουν τις διαδικασίες τόσο είναι το ποσό ακόμα και να πας εσύ ο ίδιος σε φανοποιό να κάνει αποκατάσταση! Για παράδειγμα ένα όχημα 3ετιας σίγουρα θα έχει σημάδια στις πόρτες από τα χτυπήματα σε τοίχους όπως ανοίγουν, αυτά χρεώνονται, για ρώτα ένα φανοποιό για αποκατάσταση 4 πόρτες πόσο θα σε χρεώσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 hours ago, JiKL said:

Γεια σας!

Την επόμενη εβδομάδα λήγει το συμβόλαιο του leasing που έχω από την δουλεία μου αλλά το αυτοκίνητο έχει μερικές μικροζημίες:

1) 2-3 μικρά χτυπήματα σε κάθε προφυλακτήρα που φαίνονται μάυρα (το αυτοκίνητο είναι άσπρο) με μηδενικό βάθος λόγω ακουμπήματος με κάποιο άλλο αυτοκίνητο

2) 1-2 επιφανειακά γδαρσίματα στο πλάγιο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που μάλλον ακούμπησε σε κάποιο ψηλό πεζοδρόμιο

3) οι καθρέπτες έχουν ακουμπήσει κάπου κ έχουν ελαφριά σημάδια 

 

Έχει κανείς εμπειρία από επιστροφή leasing και πόσο αυστηροί είναι συνήθως; Τα παραπάνω τα χρεώνουν και αν ναι με τι λογική; Πάνε να βγάλουν και κέρδος ή είναι τίμιοι (δύσκολο);

Έχω διαβάσει τον οδηγό επιστροφής αυτοκινήτου με τις αποδεκτές ζημιές αλλά μου μοιάζει ότι (ίσως εκτός από το 3 παραπάνω) να μην καλύπτονται αν το πάνε με το γράμμα του νόμου.

Τι λετε? (θα προσπαθησω να ανεβάσω καμιά φώτο αργότερα)

σε leaseplan σε scoda octavia ειχα παρομοια θεματα. Οπου ηταν μικρες γρατζουνιες πηρα καλα υλικα (αλοιφες πανια κτλ) και τα εκανα μονος. Σε κατι μεγαλυτερα πηγα σε συνεργειο (τυπου επισκευαζω μικρογραντζουνιες). Μου ειχαν στειλει ποια ημερα θα γινει η παραδοση, πηγα σε ενα ασχετο μερος, το παρκαρα και αποτι καταλαβα καποιος μαστορας θα το ελεγχε με φωτογραφικη. Μετα απο καποια ωρα με ενημερωσε* οτι κομπλε (και εκανα το σταυρο μου). Ειχα ακουσει απο αλλους οτι αν δεν ασχοληθεις παιζει να σε χρεωσουν ολοκληρω κομματι φαναρτζοδουλεια!

 

*μου ειπε να φυγω γιατι θα μου εστελνε η εταιρια mail αλλα εμεινα γιατι ειχα και εγω λαδιες και ηθελα να ξερω.

 

Κανονακι: αν χαθει κατι απο το αυτοκινητο που ηταν με τη παραδοση π.χ τασι, φαρμακειο γιλεκο κτλ οπως μαλιστα γραφτηκε το πληρωνεις και μαλιστα σε μερικες περιπτωσεις και παραπανω γιατι πληρωνεις και εξοδα...διευθετησης! καλυτερα να πατε σε μια αντιπροσωπια ή στο ιντερνετ να αγορασετε οτι χαθηκε παρα να το αφησετε τουλαχιστον για την εταιρια που εγραψα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε με ολα αυτα που εγραψες διορθωνονται με μια καλη αλοιφη...δηδ το να εχεις χρωμα απο αλλο αμαξι φευγει πολυ ευκολα...οπως και καποια γδαρσιματα τα οποια δεν εχουν κανει βαθος τοτε φευγουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/1/2024 στις 11:00 ΜΜ, Malthador είπε

Για πες εταιρεία leasing.

 

Στις 10/1/2024 στις 12:49 ΠΜ, eMike είπε

Ποια εταιρεία leasing?

Μέχρι και 1-1,5 χρόνο πριν, τα πράγματα στον έλεγχο παράδοσης ήταν ψιλό-στάνταρ. Παρέδιδες στην εταιρεία, σε κάποιον υπάλληλο ο οποίος το έλεγχε ψιλο-επιφανειακά συνήθως και σημείωνε φθορές. Αν τον έψηνες και λίγο επικοινωνιακά για τα ψιλά δε σημείωνε και τίποτα πολλές φορές.

....

ALD είναι η εταιρεία. Ζόρικα μας τα λέει ο eMike..

Έχω αποφασίσει να πάω να φτιάξω τα πιο χοντρά ώστε μετά να μπορώ να διαπραγματευτώ πιο εύκολα τις λεπτομέριες.. τι λέτε;

Για πείτε και καμιά καλή κρεμούλα :)

 

Παραθέτω και τον οδηγό επιστροφής οχήματος που περιγράφει τις "αποδεκτές φθορές λόγω φυσιολογικής χρήσης". (το zipαρα λόγω μεγέθους)

 

ald return.rar

Επεξ/σία από JiKL
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Να δώσω και ένα update:

Επιστράφηκε το αυτοκίνητο, αρκετά ενδελεχής ο έλεγχος θα πω, περίπου όπως τα λέει ο eMike παραπάνω αλλά μου φάνηκε πιο εξονυχιστικός στο εσωτερικό (σε επιπεδο να ελέγχει κουμπιά, αεραγωγούς ότι γυρνάνε/ανοίγουν/κλείνουν, πατάκια κτλ) παρά στο εξωτερικό όπου δόθηκε πολύ μεγάλη έμφαση σε βαθουλώματα αλλά όχι τόσο σε μικρό χτυπήματα και γραντζουνιές..

Τσίμπησα έναν βιολογικό καθαρισμό που λογικά είναι άχαστος, 3 βαθουλώματα στην πόρτα του συνοδηγού (είχα δει τα 2 οπου ήξερα οτι καλυπτόντουσαν αλλα βρήκε και 3ο) και 5(!!!!) στον ουρανό που πραγματικά ήθελες αετίσιο μάτι... μου είπε από χαλάζι μάλλον🤕..

Δεν μου έχει έρθει ακόμα το "κοστούμι", θα σας ενημερώσω :)

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ μεγάλα λαμόγια οι εταιρίες leasing, κοιτάνε να σε χρεώσουν για το παραμικρό πραγματικά.

Το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος πριν την παράδοση είναι να φτιάξει μόνος του τις ζημιές και να κάνει καλό καθαρισμό μέσα έξω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρότι έχει περάσει καιρός απο την αρχή του θέματος,θα γράψω κ εγω.

Οι όροι ειναι ξεκάθαροι κατά την ενοικίαση και παρεμφερείς με το να νοικιάσεις αυτοκίνητο για λίγες μέρες. Χονδρικά σου λένε ότι κάθε γρατσουνιά πάνω απο 3εκ (κάπου εκεί είναι το μέγεθος) χρεωνεται 300€ στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Έτσι να βρουν 5 γρατσουνίες σε διαφορετικά σημεία του αυτοκίνητου,  σου χρεώνουν 1500€. Απο κει και πέρα υπάρχει απαλλαγή ζημιών. Ας πούμε είναι 500€ / ζημιά.

Τώρα το θέμα είναι αν περάσουν τις 5 ζημιές ως ένα ατύχημα, οπότε θα πληρώσεις 1500-500=1000€ ή θα σου πουν 5 διαφορετικά ατυχήματα, οπότε τα πληρώνεις όλα.

Και οι χρεώσεις συνεχίζονται για το οτιδήποτε βρεθεί να έχει την παραμικρή ζημιά, ακόμα κ μια τρυπούλα από τσιγάρο σε κάθισμα θέλει αντικατάσταση καθίσματος και μπορεί να μην το περάσουν στη μεικτή γιατί ειναι ευθύνη οδηγού.

Οπότε απο τα παραπάνω τι συμπέρασμα βγαίνει? Πριν την παράδοση, κάνετε τρομερό καθαρισμό στα πάντα.Επίσης η χρέωση είναι υποκειμενική. Ανάλογα με τα γουστα κ τη γραμμή που έχει ο υπάλληλος μπορεί να σε χρεώσει για τις ίδιες ζημιές 3000€, μπορεί κ 0. Οπότε θέλει απο κοντά και να τον καλοπιάσεις.

Τέλος κάθε εταιρία που δίνει leasing στους υπαλλήλους της, έχει άλλους όρους. Άλλες χρεώνουν τα επιπλέον χμ στους υπαλλήλους, άλλες χρεώνουν κ τις ζημιές. 

Πάντως υπο περιπτώσεις όπως έγραψε κάποιος πιο πάνω, πιο οικονομικό είναι να το πετάξεις σε γκρεμό, παρά να το επιστρέψεις.

*Προσοχή στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που σας δίνουν. Αν έχει γρατσουνιά και δεν έχει καταγραφεί, θα σας την χρεώσουν στην επιστροφή σε εσας.

Γενικά αν έχεις ασχοληθεί και ξέρεις τι παίζει, είναι τεράστιο άγχος το Leasing τη στιγμή της επιστροφής....

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/1/2024 στις 12:15 ΜΜ, sphinxgr είπε

Τώρα το θέμα είναι αν περάσουν τις 5 ζημιές ως ένα ατύχημα, οπότε θα πληρώσεις 1500-500=1000€ ή θα σου πουν 5 διαφορετικά ατυχήματα, οπότε τα πληρώνεις όλα.

Επειδή είχα την ίδια κουβέντα με πωλητή leasing, αυτό που μου εξήγησε είναι οτι η α απαλλαγή είναι ανά πλευρά, άρα όσες γρατζουνιές είναι στη κάθε πλευρά, λογίζονται ως 1 επισκευή - 1 απαλλαγή.

Και αυτό μου το ανέφερε σε προσδιορισμό - ενδεικτικά - πόσο μπορεί να κοστίσει από μικρογρατζουνιές η επιστροφή / παράδοση στο τέλος της σύμβασης.

Δεν ισχύει; Ή μάλλον καλύτερα, δεν ισχύει επίσημα; Πρέπει να μπεις στη διαδικασία να πεις "Α οκ φίλε, δώσε μου το αμάξι να πάω να το τρίψω σε έναν τοίχο να καταγραφεί ως 1 ατύχημα"?

Επεξ/σία από EuphangeL
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, EuphangeL είπε

Επειδή είχα την ίδια κουβέντα με πωλητή leasing, αυτό που μου εξήγησε είναι οτι η α απαλλαγή είναι ανά πλευρά, άρα όσες γρατζουνιές είναι στη κάθε πλευρά, λογίζονται ως 1 επισκευή - 1 απαλλαγή.

Και αυτό μου το ανέφερε σε προσδιορισμό - ενδεικτικά - πόσο μπορεί να κοστίσει από μικρογρατζουνιές η επιστροφή / παράδοση στο τέλος της σύμβασης.

Δεν ισχύει; Ή μάλλον καλύτερα, δεν ισχύει επίσημα; Πρέπει να μπεις στη διαδικασία να πεις "Α οκ φίλε, δώσε μου το αμάξι να πάω να το τρίψω σε έναν τοίχο να καταγραφεί ως 1 ατύχημα"?

Θεωρώ ειναι υποκειμενικό, ανάλογα με το πως θα το σκεφτεί αυτός που θα κάνει την τελική καταγραφη.

πχ με 500€ απαλλαγή ανά ατύχημα και 6 χτυπηματακια, πόσα θα πληρώσεις? Τα χτυπηματακια ειναι :

  1. δεξια πλευρα
  2. αριστερη
  3. μπρος
  4. πισω
  5. καπό
  6. ουρανος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...