Προς το περιεχόμενο

Καρτα Athinorama Club


dchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ήθελα να ξεκινήσω ένα θέμα γιατί τελικά βλέπω ότι κάτι δε πάει καλά.

Πήρα την κάρτα με την προσφορά που ανέβηκε στο νήμα των προσφορών.

Την προηγούμενη Κυριακή πήγα να επισκεφθω το εστιατόριο ΝΑΜΑ στην Αγία Παρασκευή που είχε εκπτωση 20% όλες τις ημέρες εκτός Σαββατου με την κάρτα. Το εστιατόριο ήταν κανονικά στη λίστα οπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

image.png.a22c79651b4c0b43d5739a18cbdc8aaf.png

Τους ρώτησα όταν μπήκα και δήλωσαν άγνοια για την κάρτα και ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Έστειλα email στο athinoramaclub και με πήραν τηλ την επομενη και συγνώμη και μπορεί να συμβεί, τα ελέγχουμε κανονικά, αυτό μας ξέφυγε και τα έχουμε γενικά κοιτάξει, ήταν μεμονωμένη περίπτωση κλπ. Παρόλο που έχασα μίσή ώρα να πάω εκεί, να παρκάρω κλπ, λέω ΟΚ δε πειράζει. Το μαγαζί το έβγαλαν από τη λίστα, τώρα δε φαίνεται.

Να σημειώσω ότι μου έκανε εντύπωση ότι αντί να απαντούν με email έπαιρναν τηλέφωνο αλλά μάλλον κατάλαβα τώρα γιατί.

Σήμερα Παρασκευή, 5 μέρες μετά είπα να πάω στο Berlin by 5 drunk men στο Παγκράτι. Είναι και αυτό στη λίστα όπως φαίνεται ε΄δω.

image.png.d9d8ade2c3cb6a29c2bed5620193e743.png

Πάλι τα ίδια. Ηρθε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης να μου πει πως 2 χρόνια στέλνει email να τον βγαλουν και δε το κάνουν. Την κάρτα φυσικά δε τη δέχθηκε. Και αναρωτιέμαι, τελικά 5 ημέρες μετά πάλι τα ίδια, δε φαίνεται να  ήταν μεμονωμένη περίπτωση.

Τι παίζει εδώ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου προτεινα την επομενη φορα πριν πας καπου να κανεις πρωτα ενα τηλεφωνημα για σιγουρια .. Ιδιαιτερα στα εστιατορια ..καποια μπαινουν μεσα για δωρεαν διαφημιση και βγαινουν με αποτελεσμα να καθυστερει να τους βγαλει το ΑThClub

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, dchatz είπε

Ήθελα να ξεκινήσω ένα θέμα γιατί τελικά βλέπω ότι κάτι δε πάει καλά.

Πήρα την κάρτα με την προσφορά που ανέβηκε στο νήμα των προσφορών.

Την προηγούμενη Κυριακή πήγα να επισκεφθω το εστιατόριο ΝΑΜΑ στην Αγία Παρασκευή που είχε εκπτωση 20% όλες τις ημέρες εκτός Σαββατου με την κάρτα. Το εστιατόριο ήταν κανονικά στη λίστα οπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

image.png.a22c79651b4c0b43d5739a18cbdc8aaf.png

Τους ρώτησα όταν μπήκα και δήλωσαν άγνοια για την κάρτα και ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Έστειλα email στο athinoramaclub και με πήραν τηλ την επομενη και συγνώμη και μπορεί να συμβεί, τα ελέγχουμε κανονικά, αυτό μας ξέφυγε και τα έχουμε γενικά κοιτάξει, ήταν μεμονωμένη περίπτωση κλπ. Παρόλο που έχασα μίσή ώρα να πάω εκεί, να παρκάρω κλπ, λέω ΟΚ δε πειράζει. Το μαγαζί το έβγαλαν από τη λίστα, τώρα δε φαίνεται.

Να σημειώσω ότι μου έκανε εντύπωση ότι αντί να απαντούν με email έπαιρναν τηλέφωνο αλλά μάλλον κατάλαβα τώρα γιατί.

Σήμερα Παρασκευή, 5 μέρες μετά είπα να πάω στο Berlin by 5 drunk men στο Παγκράτι. Είναι και αυτό στη λίστα όπως φαίνεται ε΄δω.

image.png.d9d8ade2c3cb6a29c2bed5620193e743.png

Πάλι τα ίδια. Ηρθε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης να μου πει πως 2 χρόνια στέλνει email να τον βγαλουν και δε το κάνουν. Την κάρτα φυσικά δε τη δέχθηκε. Και αναρωτιέμαι, τελικά 5 ημέρες μετά πάλι τα ίδια, δε φαίνεται να  ήταν μεμονωμένη περίπτωση.

Τι παίζει εδώ;

Μάλλον αυτά τα βάζουν σαν κραχτη.. Να λες ότι υπάρχουν πολλά  μαγαζιά.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, dchatz είπε

 

Να σημειώσω ότι μου έκανε εντύπωση ότι αντί να απαντούν με email έπαιρναν τηλέφωνο αλλά μάλλον κατάλαβα τώρα γιατί.

 

γιατι η απαντηση μεσω e mail ειναι κατι που μενει και μπορει να χρησιμοποιηθει ως αποδειξη ;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, dchatz είπε

Ήθελα να ξεκινήσω ένα θέμα γιατί τελικά βλέπω ότι κάτι δε πάει καλά.

Πήρα την κάρτα με την προσφορά που ανέβηκε στο νήμα των προσφορών.

Την προηγούμενη Κυριακή πήγα να επισκεφθω το εστιατόριο ΝΑΜΑ στην Αγία Παρασκευή που είχε εκπτωση 20% όλες τις ημέρες εκτός Σαββατου με την κάρτα. Το εστιατόριο ήταν κανονικά στη λίστα οπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

image.png.a22c79651b4c0b43d5739a18cbdc8aaf.png

Τους ρώτησα όταν μπήκα και δήλωσαν άγνοια για την κάρτα και ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Έστειλα email στο athinoramaclub και με πήραν τηλ την επομενη και συγνώμη και μπορεί να συμβεί, τα ελέγχουμε κανονικά, αυτό μας ξέφυγε και τα έχουμε γενικά κοιτάξει, ήταν μεμονωμένη περίπτωση κλπ. Παρόλο που έχασα μίσή ώρα να πάω εκεί, να παρκάρω κλπ, λέω ΟΚ δε πειράζει. Το μαγαζί το έβγαλαν από τη λίστα, τώρα δε φαίνεται.

Να σημειώσω ότι μου έκανε εντύπωση ότι αντί να απαντούν με email έπαιρναν τηλέφωνο αλλά μάλλον κατάλαβα τώρα γιατί.

Σήμερα Παρασκευή, 5 μέρες μετά είπα να πάω στο Berlin by 5 drunk men στο Παγκράτι. Είναι και αυτό στη λίστα όπως φαίνεται ε΄δω.

image.png.d9d8ade2c3cb6a29c2bed5620193e743.png

Πάλι τα ίδια. Ηρθε ο ίδιος ο ιδιοκτήτης να μου πει πως 2 χρόνια στέλνει email να τον βγαλουν και δε το κάνουν. Την κάρτα φυσικά δε τη δέχθηκε. Και αναρωτιέμαι, τελικά 5 ημέρες μετά πάλι τα ίδια, δε φαίνεται να  ήταν μεμονωμένη περίπτωση.

Τι παίζει εδώ;

Μήπως να ζητήσεις την επικαιροποιημένη λίστα σε email;

Γιατί τώρα στο site μπορεί να επικαλεστούν τυπογραφικό και 1002 δικαιολογίες περί λάθος αναγραφής.

Αν δεις οτι η νέα λίστα έχει πολύ λιγότερα από αυτά που αναφέρει το site ή υπάρχουν αναντιστοιχίες της νέα λίστας με τη πραγματικότητα ζητάς refund.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Μήπως να ζητήσεις την επικαιροποιημένη λίστα σε email;

Γιατί τώρα στο site μπορεί να επικαλεστούν τυπογραφικό και 1002 δικαιολογίες περί λάθος αναγραφής.

Αν δεις οτι η νέα λίστα έχει πολύ λιγότερα από αυτά που αναφέρει το site ή υπάρχουν αναντιστοιχίες της νέα λίστας με τη πραγματικότητα ζητάς refund.

Το βλέπω δύσκολο να το κάνουν.. Θα που  διάφορες δικαιολογίες.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, takoulou είπε

Το βλέπω δύσκολο να το κάνουν.. Θα που  διάφορες δικαιολογίες.. 

Γιατί να μην το κάνουν;

Αν δεν θέλουν να ενημερώσουν για την υπηρεσία που προσφέρουν ζήτα επιστροφή χρημάτων λόγω ασυνέπειας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Γιατί να μην το κάνουν;

Αν δεν θέλουν να ενημερώσουν για την υπηρεσία που προσφέρουν ζήτα επιστροφή χρημάτων λόγω ασυνέπειας.

Διαβασε πιο πανω να δεις....

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...