Προς το περιεχόμενο

Shein και Speedex


paoke9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, kitkat74 είπε

Ευχαριστώ manana. Το έκανα αυτό, και φαίνεται σαν να ανοίγεις δελτίο υποστήριξης. Μου έχουν βάλει και χρόνο στον οποίο θα πρέπει να απαντήσουν. Για να δούμε αν θα βγει άκρη. Πάντως αυτός είναι ένας τρόπος επικοινωνίας που φαίνεται να δουλεύει - μέσα στον λογαριασμό σου στη shein -- γιατί το [email protected] είναι άχρηστο. Συγνώμη που σας έβγαλα λίγο εκτός θέματος, αλλά τουλάχιστον όσο μοιραζόμαστε πληροφορίες , κάτι μπορούμε να κάνουμε με απρόσωπους κολοσσούς όπως η shein.

Ποτέ δεν έχω στείλει σε αυτό το email που λες , αλλά κατευθείαν στην εξυπηρέτηση! 

Θα σου απαντήσουν, οπότε μπορείς να ζητήσεις και refund - καταγγελία αν δεν τι έχεις κάνει ήδη! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα καλά με αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας με Shein. Έκανα το αίτημα να μου απαντήσουν για το χαμένο δέμα και μου απάντησαν ότι φαίνεται να έχει χαθεί.

Σαν αποζημίωση μου έβαλαν 500 πόντους (το δέμα κόστιζε μόλις 7,28) και επιστροφή των χρημάτων με επιλογή είτε στην κάρτα μου είτε στο wallet. Εγώ επέλεξα το wallet, γιατί αφενός πρόκειται να ψωνίσω σύντομα (εκπτώσεις γαρ..) και αφετέρου λήγει η χρεωστική μου και φοβήθηκα κανένα μπλέξιμο. Εντός 1 μέρας έγιναν και τα δύο.

Στο θέμα της Speedex τώρα. Πράγματι και στην πόλη μου από τον Οκτώβριο εξυπηρετούσε η Speedex. Δεν θα είχα μάλλον τύχη να παραλάβω κάτι από το Shein, αν δεν παρακολουθούσα την παραγγελία μου και δεν πήγαινα να την παραλάβω από το κατάστημα με το tracking number. Το καλό είναι ότι το τοπικό κατάστημα είναι ακριβώς στον δρόμο μου για τη δουλειά. Απίστευτα υποστελεχωμένο και κάπου στις γιορτές άρχισαν να με παίρνουν τηλ. να παραλάβω από το κατάστημα, γιατί δεν είχαν προσωπικό για τις παραδόσεις. Αυτό δεν μου δημιουργούσε πρόβλημα, οπότε όλα καλά και  εκτός από λίγη καθυστέρηση , δεν είχα άλλο μπλέξιμο με τις παραδόσεις, Τώρα βλέπω πάλι acs με το Shein  ,αν και  αυτή έχει χαλάσει λίγο ως προς την εξυπηρέτηση.

αποζημιωση 1.png

Επεξ/σία από kitkat74
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία τέλη Νοεμβρίου από shein, έρχεται μήνυμα 12/1 ότι η αποστολή με αριθμό 7000...ειναι στο κατάστημα μας. Έτσι γενικά κ αόριστα. Περιμένω μια βδομάδα μπας κ αλλάξει το tracking κατάσταση αλλά είναι κολλημένο στο κέντρο Αθήνα αφού είχε περάσει μια βόλτα από hub Καλλιθέας. Τηλέφωνα πουθενά κανείς. Επειδή δουλεύω στο κέντρο στην Αθήνα λέω ας πάω από κει (2 καταστήματα έδειχνε το site για Αθήνα κέντρο). Με την ψυχή στο στόμα επειδή ξέρω ότι κλείνουν στις 6 πάω στου Κολωνακίου κ διαπιστώνω ότι έχει φύγει από καιρό εκεί το κατάστημα 😡 Την επόμενη μέρα λέω θα δοκιμάσω κι αυτό της Αριστοτέλους. Όταν έδωσα τον αριθμό κοιταζοντουσαν οι υπάλληλοι κ ήμουν έτοιμος να εκραγω γιατί δεν λέγαν τίποτα. Τελικά κατέβηκε μια υπάλληλος στην αποθηκη και μετά από 10λεπτο ήρθε με το δέμα... Μακάρι να την σουταρουν την speedex γιατί τέτοιο μπάχαλο courier δεν έχω ξαναδεί! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους/Ες

Έχω κ εγώ δεματακι το οποίο κάθεται στο hub Αθηνών από τις 18/01. Σήμερα μετά από επικοινωνία με speedex(37'αναμονη) είπαν ότι δεν ξέρουν που βρίσκεται, και ότι μπορεί να έχει ξεχαστεί και σε παλέτα (?) Η συνεργασία μεταξυ shein κ speedex όπως μου είπε η υπάλληλος είναι καινούρια και γίνεται ένας πανικός, και φυσικά κανείς δεν ξέρει τίποτα για την τύχη των δεμάτων.Προωθούν το αίτημα στα κεντρικά και αυτό. Από εκεί και έπειτα υπομονή(?) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα στην εφαρμογή της shein ότι επανήλθε στην ACS .

Άλλοι όμως συνεχίζουν να κάνουν παράπονα για την speedex 

Ξέρει κανείς αν ισχύει τελικά η επιστροφή της ACS; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία που ήταν κλασικά κολλημένη στο Hub από 8/1, ήρθε ειδοποίηση ότι πήγε στο κατάστημα 3/2. Πέρασα την Δευτέρα και την παρέλαβα. Τους ρώτησα τι γίνεται και έχει κολλήσει το σύμπαν και είπαν τις κλασικές δικαιολογίες. Στο κατάστημα των Αμπελοκήπων μία κοπέλα μόνη της να τρέχει πέρα δώθε σαν την τρελή και τα τηλέφωνα να χτυπάνε όση ώρα ήμουν εκεί και φυσικά να μην σηκώνει κανένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περιμένω μέρες την επιστροφή χρημάτων, δεν μου έχει έρθει τίποτα ακόμη, και κλασσικά ούτε το δέμα, κολλημένο. 

 

Ποιος μίλησε για άμεσο refund; Ούτε καν. Μου έχουν σπάσει τα νεύρα. 

 

Πήγα στη speedex, μου λέει η κοπέλα (μόνη της) με ένα κάρο δέματα κυριολεκτικά πεταμένα ΕΞΩ από το κατάστημα λες και είναι σκουπίδια, θέλω να ελπίζω ότι δεν θα αργήσει άλλο. Ε, αργεί κι άλλο. Αλλά δεν το συνέχισα γιατί ήταν ευγενική και δεν είναι και δικό της λάθος στην τελική. 

Δηλαδή έλεος, από Δεκέμβρη η παραγγελία και δεν έχω ούτε τα χρήματα πίσω ούτε τα αντικείμενα. 

Έκανα και καινούρια παραγγελία τρομάρα μου, φυσικά και για αυτή η μονη ενημέρωση που έχω είναι ότι υπάρχει μεγάλο φόρτο στην περίοδο των εκπτώσεων και ότι προσπαθούν να την στείλουν γρήγορα; Κάθε φορά η μόνη ενημέρωση που παίρνω και για την καινούρια 🤦

Επεξ/σία από paoke9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, paoke9 είπε

Περιμένω μέρες την επιστροφή χρημάτων, δεν μου έχει έρθει τίποτα ακόμη, και κλασσικά ούτε το δέμα, κολλημένο. 

 

Ποιος μίλησε για άμεσο refund; Ούτε καν. Μου έχουν σπάσει τα νεύρα. 

 

Πήγα στη speedex, μου λέει η κοπέλα (μόνη της) με ένα κάρο δέματα κυριολεκτικά πεταμένα ΕΞΩ από το κατάστημα λες και είναι σκουπίδια, θέλω να ελπίζω ότι δεν θα αργήσει άλλο. Ε, αργεί κι άλλο. Αλλά δεν το συνέχισα γιατί ήταν ευγενική και δεν είναι και δικό της λάθος στην τελική. 

Δηλαδή έλεος, από Δεκέμβρη η παραγγελία και δεν έχω ούτε τα χρήματα πίσω ούτε τα αντικείμενα. 

Έκανα και καινούρια παραγγελία τρομάρα μου, φυσικά και για αυτή η μονη ενημέρωση που έχω είναι ότι υπάρχει μεγάλο φόρτο στην περίοδο των εκπτώσεων και ότι προσπαθούν να την στείλουν γρήγορα; Κάθε φορά η μόνη ενημέρωση που παίρνω και για την καινούρια 🤦

Η καινούρια παραγγελία που έκανες θα αποσταλεί και αυτή με speedex;

Μεγάλο το θάρρος σου πάντως, αν είναι με αυτήν την μεταφορική! 🙄,

Η δική μου εμπειρία ήταν καλη για τα χρήματα! Μέσα στο χρονικό πλαίσιο που σου δίνουν σε κάθε παραγγελία και ενώ το δέμα ήταν κολλημένο ( και ακόμη είναι) από τις 09/01 στο hub Αθηνών, ζήτησα refund έγινε αποδεκτό και σε δύο μέρες είχα τα χρήματα στην κάρτα μου! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω γιατί κάποιοι δεν έχουν επιστροφή χρημάτων. Εγώ έχω 2/2 και μάλιστα πολύ άμεσα. Μόλις επικοινώνησα την επόμενη ξεκίνησαν διαδικασίες refund. Την μία παραγγελία, μάλιστα, την παρέλαβα κιόλας. 😄 Συν τους 500 πόντους που μου βάλανε και τις 2 φορές για την ταλαιπωρία. 

Επεξ/σία από -WISE-
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/2/2024 στις 4:50 ΜΜ, manana είπε

Η καινούρια παραγγελία που έκανες θα αποσταλεί και αυτή με speedex;

Μεγάλο το θάρρος σου πάντως, αν είναι με αυτήν την μεταφορική! 🙄,

Η δική μου εμπειρία ήταν καλη για τα χρήματα! Μέσα στο χρονικό πλαίσιο που σου δίνουν σε κάθε παραγγελία και ενώ το δέμα ήταν κολλημένο ( και ακόμη είναι) από τις 09/01 στο hub Αθηνών, ζήτησα refund έγινε αποδεκτό και σε δύο μέρες είχα τα χρήματα στην κάρτα μου! 

Η καινούργια μου παραγγελία είναι κολλημένη στο hub Αθηνών όπως και αυτή του Δεκεμβρίου!!!! 

Διάβασα εδώ ότι τώρα στέλνουν με Acs οπότε δοκίμασα, αλλά ότι να ναι, η Speedex είναι ακόμη

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/2/2024 στις 8:55 ΠΜ, -WISE- είπε

Δεν ξέρω γιατί κάποιοι δεν έχουν επιστροφή χρημάτων. Εγώ έχω 2/2 και μάλιστα πολύ άμεσα. Μόλις επικοινώνησα την επόμενη ξεκίνησαν διαδικασίες refund. Την μία παραγγελία, μάλιστα, την παρέλαβα κιόλας. 😄 Συν τους 500 πόντους που μου βάλανε και τις 2 φορές για την ταλαιπωρία. 

Αρχικά είσαι πολύ τυχερός που παρέλαβες έστω την μία παραγγελία και είχες και refund 😂. Εμένα πόντους δεν μου έβαλαν, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν ξαναπαραγγέλνω, αφού συνεχίζουν με speedex . Μου λήγουν και αυτοί που ήδη έχω μέσα! 

 

15 ώρες πριν, paoke9 είπε

Η καινούργια μου παραγγελία είναι κολλημένη στο hub Αθηνών όπως και αυτή του Δεκεμβρίου!!!! 

Διάβασα εδώ ότι τώρα στέλνουν με Acs οπότε δοκίμασα, αλλά ότι να ναι, η Speedex είναι ακόμη

 

Και εγώ έτσι είχα διαβάσει ότι γύρισαν στην acs το έγραφαν και στην εφαρμογή της shein και είχα ρωτήσει και εδώ! 

Είχα μια ελπίδα, αλλά ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα refund τελικά για την πρώτη. Από ότι βλέπω, θα ζητήσω refund και για την δεύτερη. Κρίμα, πάει το Shein. Έχει κάποια ωραία πράγματα που δεν τα βρίσκεις αλλού. 

 

Ξέρει κανείς το Temu τι μεταφορική έχει και πόσο καιρό κάνουν να σου έρθουν; Αν και έχω διαβάσει πως το Temu είναι πιο ψεύτικο. Και έχει πιο ανεβασμενες τιμές από το Shein. 

 

Ισχύει ακόμη το -50% με κωδικό; 

Και εγώ περίμενα σε έναν μήνα να το πάρω το δέμα... Έλεγα τι να το εκαναν, καπου δε θα είναι; Τίποτα δεν ήρθε τελικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paoke9 είπε

Πήρα refund τελικά για την πρώτη. Από ότι βλέπω, θα ζητήσω refund και για την δεύτερη. Κρίμα, πάει το Shein. Έχει κάποια ωραία πράγματα που δεν τα βρίσκεις αλλού. 

 

Ξέρει κανείς το Temu τι μεταφορική έχει και πόσο καιρό κάνουν να σου έρθουν; Αν και έχω διαβάσει πως το Temu είναι πιο ψεύτικο. Και έχει πιο ανεβασμενες τιμές από το Shein. 

 

Ισχύει ακόμη το -50% με κωδικό; 

Και εγώ περίμενα σε έναν μήνα να το πάρω το δέμα... Έλεγα τι να το εκαναν, καπου δε θα είναι; Τίποτα δεν ήρθε τελικά. 

Courier Center και Box now έχει. Μου έχει τύχει και 10ήμερο (ημερολογιακό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια απορία, μπορεί κάποιος να πάει στο hub να το ζητήσει; Ή ούτε εκεί θα βγει άκρη 

Μόλις τώρα, -WISE- είπε

Courier Center και Box now έχει. Μου έχει τύχει και 10ήμερο (ημερολογιακό)

Α οκ καλά είναι αυτά τα δύο, και ο χρόνος καλός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paoke9 είπε

Μια απορία, μπορεί κάποιος να πάει στο hub να το ζητήσει; Ή ούτε εκεί θα βγει άκρη 

Α οκ καλά είναι αυτά τα δύο, και ο χρόνος καλός 

Όχι δεν μπορεί. Επανειλημμένως έχω ρωτήσει και δεν γίνεται. Είμαι σίγουρος ότι έτσι παραπεταμένα που θα βρίσκονται στο Hub, δεν θα μπορέσει κανείς να σε εξυπηρετήσει ούτως ή άλλως. Είναι θέμα τύχης να φορτώσουν ανάμεσα στα 100άδες δεματάκια και το δικό σου. Η κύρια απάντηση που παίρνω πάντα είναι "πολύ μεγάλος όγκος". Ε κλείστε το τότε αν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε. Και δεν είμαστε παράλογοι πιστεύω. Όλοι μπορούμε να περιμένουμε λίγες ημέρες/εβδομάδα καθυστέρησης. Αλλά 1+ μήνα κολλημένο στο Hub δείχνει ξεκάθαρο ρδελομπού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...