Προς το περιεχόμενο

Nova fritzbox 7530 ax ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ


Zagreus11
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από jkoukos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Αγόρασα πρόσφατα το fritzbox 7530ax και είμαι πελάτης της nova. Μετά απο επικοινωνία μαζί τους και προσπάθειες ρύθμισης του, τελικά μου απάντησαν πως το ρουτερ ειναι μη συμβατό. Ενώ όλα φαινεται ν δουλεύουν ρολόι, δεν έχω απλά Ίντερνετ.  Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση

Το ποιο σημαντικό δεν γράφεις. Ποιες ακριβώς ρυθμίσεις κάνατε για να συνδεθεί.

Υπόψη ότι σε τέτοιες περιπτώσεις στη Nova, χρειάζεται να γίνει reset o κωδικός του χρήστη για την σύνδεση και να βγει νέος που πρέπει να στον δώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Zagreus11 είπε

Καλησπέρα. Αγόρασα πρόσφατα το fritzbox 7530ax και είμαι πελάτης της nova. Μετά απο επικοινωνία μαζί τους και προσπάθειες ρύθμισης του, τελικά μου απάντησαν πως το ρουτερ ειναι μη συμβατό. Ενώ όλα φαινεται ν δουλεύουν ρολόι, δεν έχω απλά Ίντερνετ.  Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; 
 

Σε 100άρα πάντως Nova με το ίδιο router δεν είχα κανένα απολύτως θέμα. Η τηλεφωνία βέβαια δεν μπορεί να παίξει μέσω Voip με την Nova. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς ευχαριστώ παιδιά! Μίλησα το πρωι με το τεχνικό τμήμα, τους έδωσα serial number του ρουτερ, μου είπε η κυρία πως θα τα ρυθμίσουν και πως το θέμα θα λυθεί σίγουρα. Μετά έλαβα ένα sms που έλεγε πως μου στέλνουν νέο ρουτερ!!!!!!!! Επικοινωνω ξανά εγώ το απογυεμα και άλλος υπάλληλος μου λέει πως τελικά το ρουτερ δεν ειναι συμβατό. Τι ρυθμίσεις έκαναν αυτοί δεν μπορω να ξέρω.  Τι να κάνω έχετε καμία ιδέα;

47 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Το ποιο σημαντικό δεν γράφεις. Ποιες ακριβώς ρυθμίσεις κάνατε για να συνδεθεί.

Υπόψη ότι σε τέτοιες περιπτώσεις στη Nova, χρειάζεται να γίνει reset o κωδικός του χρήστη για την σύνδεση και να βγει νέος που πρέπει να στον δώσουν.

Καταρχάς ευχαριστώ παιδιά! Μίλησα το πρωι με το τεχνικό τμήμα, τους έδωσα serial number του ρουτερ, μου είπε η κυρία πως θα τα ρυθμίσουν και πως το θέμα θα λυθεί σίγουρα. Μετά έλαβα ένα sms που έλεγε πως μου στέλνουν νέο ρουτερ!!!!!!!! Επικοινωνω ξανά εγώ το απογυεμα και άλλος υπάλληλος μου λέει πως τελικά το ρουτερ δεν ειναι συμβατό. Τι ρυθμίσεις έκαναν αυτοί δεν μπορω να ξέρω.  Τι να κάνω έχετε καμία ιδέα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι ούτε έστειλες τον Router να στον ρυθμίσουν (κάτι που δεν γίνεται ούτως ή άλλως) ούτε ήρθε κάποιος τεχνικός να το κάνει στον χώρο σου. Προφανώς προσπάθησαν εκ του μακρόθεν να συνδεθούν, κάτι που δεν μπορεί να γίνει με εξοπλισμό άλλον εκτός από αυτόν που δίνει ο πάροχος. Οπότε δεν έγινε καμία ρύθμιση τελικά και είναι λογικό να μην γίνει συγχρονισμός.

Τις ρυθμίσεις σύνδεσης τις κάνουμε εμείς οι χρήστες, σε συσκευές που αγοράζουμε από το εμπόριο (μόνον με τις συσκευές των παρόχων γίνεται αυτόματα). Κάποιες έχουν έτοιμες ρυθμίσεις για τους παρόχους, αλλά στα Fritz δεν υπάρχει η Nova. Ωστόσο παίζει μια χαρά επιλέγοντας το προφίλ είτε της Cosmote είτε της Vodafone, αλλά οπωσδήποτε με τα στοιχεία σύνδεσης (username/password) που έχεις στη Nova.

Όπως ήδη ανέφερα, πρέπει να σου τα πουν (αν δεν τα γνωρίζεις) και συνήθως γίνεται reset και εκδίδεται νέος κωδικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...