Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή είμαι αρχάριος, τι χρειάζεται για να γίνεται η πληρωμή του ενοικίου κάθε μήνα μέσω IRIS ώστε να αποφεύγονται οι προμήθειες λόγω ότι έχουμε διαφορετικές τράπεζες?

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, fmarkos είπε

Να έχεις IRIS κι εσύ κι αυτός. Μέχρι 500€ είναι δωρεάν, μετά έχει προμήθεια κι αυτό. 

Τα βήματα για να έχεις iris, ποια είναι?

Δημοσ.
2 minutes ago, GREGORYMO said:

Τα βήματα για να έχεις iris, ποια είναι?

Μπαίνεις στο ebanking σου (σίγουρα γίνεται από το mobile app, ίσως γίνεται και από pc), βρίσκεις κάπου να λέει iris και γράφεσαι. 

Γράψε στο google την τράπεζα που σε ενδιαφέρει και εγγραφή iris και θα το βρεις 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, christos4 είπε

Μπαίνεις στο ebanking σου (σίγουρα γίνεται από το mobile app, ίσως γίνεται και από pc), βρίσκεις κάπου να λέει iris και γράφεσαι. 

Γράψε στο google την τράπεζα που σε ενδιαφέρει και εγγραφή iris και θα το βρεις 

Νομίζω ότι το IRIS δουλεύει μόνο μέσω των mobile apps. Δεν το έχω ψάξει ιδιαιτέρα βέβαια αφού κάνω δουλειά από την εφαρμογή, αλλά σε Εθνική, Πειραιώς και EUROBANK δεν έχω βρει στο site IRIS.  

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fmarkos είπε

Νομίζω ότι το IRIS δουλεύει μόνο μέσω των mobile apps. Δεν το έχω ψάξει ιδιαιτέρα βέβαια αφού κάνω δουλειά από την εφαρμογή, αλλά σε Εθνική, Πειραιώς και EUROBANK δεν έχω βρει στο site IRIS.  

Όλα το έχουν κανονικά 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Όλα το έχουν κανονικά 

Για μπες λοιπόν στο site της τράπεζας σου και προσπάθησε να κάνεις μεταφορά μέσω IRIS κι όταν το κάνεις πες μας και τον τρόπο (Εθνική EUROBANK ή Πειραιώς) 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, dhmak είπε

Απόκρυψη περιεχομένων

Screenshot_20240123_164039_Chrome.jpg

Μόνο διαχείριση σου επιτρέπει από pc. Για να στείλεις χρήματα μέσω iris, θέλει το app. 

• Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, 1comment είπε

Μόνο διαχείριση σου επιτρέπει από pc. Για να στείλεις χρήματα μέσω iris, θέλει το app.