Προς το περιεχόμενο

Ford Ιμάντας Χρονισμού


meletis11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 hours ago, NikosKallithea said:

Εγω άλλαξα καδενα σετ προληπτικά στο golf γιατι η μαμα ειχε προβλημα απο το εργοστάσιο και στοίχισε 750€ μαζι με ολο το σετ και εργασία 

ε ναι τοσο πάνω κάτω ολα ειναι οταν ακούω εξωπραγματικό ποσο για ένα αυτοκίνητο που πρακτικά την ζωή του την έζησε μου έρχεται στο μυαλό κάνα 3 χιλιαρο και βλεπω μετα να ειναι κανα 700 ε τι να πει κανεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει για όλα τα Fiesta και για τα Focus εως το 2015. Μετά μάλλον προχώρησαν σε νεο κινητήρα (σε κάποια μοντέλα Focus, Cmax) και η αλλαγή του ιμάντα είναι πιο εύκολη και άρα πιο οικονομική.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή γίνεται αρκετός ντόρος,κυρίως για 1.0 εξ Αμερικής και UK,για αρκετά φθαρμένους η ακόμη και κομμενους ιμάντες χρονισμού,τύπου wet belt όπως έχει ο 1.0 ecoboost(πολυβραβευμενος α?),νομίζω και κάποια γαλλικά έχουν ιμάντα σε λάδι,η οδηγία του κατασκευαστή είναι αυτή που αναφέρθηκε πιο πάνω,10 έτη η 240 Χιλ(150 χιλ μίλια),για το πρώτο μου φαίνεται οκευ,για το δεύτερο υπερβολικό,δλδ πρέπει κάποιος να κάνει 24.000 χιλ ανά έτος,πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα τον συνεφερε εξ αρχής να πάρει την βενζίνη αλλά το diesel.

Έχω ένα fiesta,του 2015,έχει πιάσει 8ετια,με 80.000 στο κοντέρ,δεν έχει παρουσιάσει κάτι προς το παρόν,ήπια/νορμάλ/οδηγηση και με προβλεπόμενη συντήρηση,με λάδι προδιαγραφών κατασκευαστή.

Θα έχω υπόψη μου το συμβάν και θα ρωτήσω στο συνεργείο το μάστορα,ίσως και σε κανένα Βροχιδη η Στάθη,να πάρω μια γνώμη,αν χρειαζεται να γίνει η αλλαγή του ιμάντα πριν τις 100 χιλ,η να το αφήσω να πιάσει 10 έτη.

Είναι πράγματι πανάκριβη διαδικασία και μπελαλιδικη για τους μηχανικούς αφού πρέπει να λυθούν αρκετά πράγματα από το μοτέρ για να γίνει η αλλαγή,ειδικά εργαλεία ίσως κλπ.Εχω διαβάσει η ακούσει για διάφορες τιμές...

Μερικές φορές δεν καταλαβαινω την πολυπλοκότητα κάποιων κινητήρων,βάλε μια καδένα η έναν ιμάντα αντοχής,να μπορεί να ελεγχθεί οπτικά και να αλλαχθεί χωρίς πολύ φασαρία,πρέπει ο άλλος να λύσει το μισό μοτέρ για να αλλάξει ιμάντα.

Επεξ/σία από Slither
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μείον των κινητήρων με καδένα (ιμάντα) μέσα στον κινητήρα οπότε η αντικατάσταση απαιτεί κατέβασμα και λύσιμο της μηχανής άρα θεόρατο κόστος.

Νόμιζα πως το δικό μου που έχει εξωτερικό και πιο συχνή αλλαγή είναι μείον αλλά τελικά δεν είναι γιατί με 200 ευρώ κάνω την αλλαγή η οποία είναι απλή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Το μείον των κινητήρων με καδένα (ιμάντα) μέσα στον κινητήρα οπότε η αντικατάσταση απαιτεί κατέβασμα και λύσιμο της μηχανής άρα θεόρατο κόστος.

Νόμιζα πως το δικό μου που έχει εξωτερικό και πιο συχνή αλλαγή είναι μείον αλλά τελικά δεν είναι γιατί με 200 ευρώ κάνω την αλλαγή η οποία είναι απλή.

Ποιο αμάξι έχει εξωτερικό ιμάντα χρονισμου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Chape είπε

Ποιο αμάξι έχει εξωτερικό ιμάντα χρονισμου?

έχω το opel vectra 1,6 του 2005 αλλά πολλά έχουν το ίδιο , για το οποίο ή κάθε εταιρεία προτείνει αλλαγή με χιλιόμετρα από 70.000 που είναι στο δικό μου μέχρι 100 και 150 χιλιάδες χιλιόμετρα που προτείνεται σε άλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Chape είπε

Ποιο αμάξι έχει εξωτερικό ιμάντα χρονισμου?

ολα όσα δεν έχουν καδένα ή εμβαπτιζόμενο ιμάντα χρονισμού.Αυτό ήταν το στάνταρ μέχρι πριν μερικά χρόνια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Το μείον των κινητήρων με καδένα (ιμάντα) μέσα στον κινητήρα οπότε η αντικατάσταση απαιτεί κατέβασμα και λύσιμο της μηχανής άρα θεόρατο κόστος.

Νόμιζα πως το δικό μου που έχει εξωτερικό και πιο συχνή αλλαγή είναι μείον αλλά τελικά δεν είναι γιατί με 200 ευρώ κάνω την αλλαγή η οποία είναι απλή.

Δηλαδη οσα ειναι με καδενα κατεβαζουν κινητηρα! Αυτο μηπως αφορα στα καινουργια και οχι σε ολα..?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Δηλαδη οσα ειναι με καδενα κατεβαζουν κινητηρα! Αυτο μηπως αφορα στα καινουργια και οχι σε ολα..?

Δεν είμαι σίγουρος αλλά εχω αυτη την εντύπωση διότι η καδένα λιπαίνεται με τα ίδια λάδια που λιπαίνεται ο κινητήρας ενω όσα έχουν εξωτερικό ιμάντα όπως το δικό μου είναι στεγνός γιαυτό και η πιο συχνή αλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, papoys1 είπε

Το μείον των κινητήρων με καδένα (ιμάντα) μέσα στον κινητήρα οπότε η αντικατάσταση απαιτεί κατέβασμα και λύσιμο της μηχανής άρα θεόρατο κόστος.

Νόμιζα πως το δικό μου που έχει εξωτερικό και πιο συχνή αλλαγή είναι μείον αλλά τελικά δεν είναι γιατί με 200 ευρώ κάνω την αλλαγή η οποία είναι απλή.

Κατσε γιατι αυτο το θέμα ειναι ολο εκπλήξεις, αυτα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα χρονισμού πχ τα Φόρντ για να τον αλλάξεις πρέπει να κατεβάσεις κινητήρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Δεν είμαι σίγουρος αλλά εχω αυτη την εντύπωση διότι η καδένα λιπαίνεται με τα ίδια λάδια που λιπαίνεται ο κινητήρας ενω όσα έχουν εξωτερικό ιμάντα όπως το δικό μου είναι στεγνός γιαυτό και η πιο συχνή αλλαγή.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/2/2024 στις 12:32 ΜΜ, ilkor είπε

Ισχύει για όλα τα Fiesta και για τα Focus εως το 2015. Μετά μάλλον προχώρησαν σε νεο κινητήρα (σε κάποια μοντέλα Focus, Cmax) και η αλλαγή του ιμάντα είναι πιο εύκολη και άρα πιο οικονομική.

 

για φιεστα μκ7 και φοκους μκ3 αρα μεχρι 2018

5 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Κατσε γιατι αυτο το θέμα ειναι ολο εκπλήξεις, αυτα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα χρονισμού πχ τα Φόρντ για να τον αλλάξεις πρέπει να κατεβάσεις κινητήρα;

ναι

9 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Δηλαδη οσα ειναι με καδενα κατεβαζουν κινητηρα! Αυτο μηπως αφορα στα καινουργια και οχι σε ολα..?

αλλο καδενα αλλο ιμαντας, οσα εχουν καδενα χρονισμου δεν χρειαζεται αλλαγη, ωστοσο χρειαζεται αλλαγη αν εχουν ο ιμαντας παρελκομενων.

Στις 8/2/2024 στις 8:57 ΜΜ, Black Demis είπε

ε ναι τοσο πάνω κάτω ολα ειναι οταν ακούω εξωπραγματικό ποσο για ένα αυτοκίνητο που πρακτικά την ζωή του την έζησε μου έρχεται στο μυαλό κάνα 3 χιλιαρο και βλεπω μετα να ειναι κανα 700 ε τι να πει κανεις

400ε μεχρι 1600ε κοστος περιπου

Στις 9/2/2024 στις 8:03 ΜΜ, Slither είπε

Επειδή γίνεται αρκετός ντόρος,κυρίως για 1.0 εξ Αμερικής και UK,για αρκετά φθαρμένους η ακόμη και κομμενους ιμάντες χρονισμού,τύπου wet belt όπως έχει ο 1.0 ecoboost(πολυβραβευμενος α?),νομίζω και κάποια γαλλικά έχουν ιμάντα σε λάδι,η οδηγία του κατασκευαστή είναι αυτή που αναφέρθηκε πιο πάνω,10 έτη η 240 Χιλ(150 χιλ μίλια),για το πρώτο μου φαίνεται οκευ,για το δεύτερο υπερβολικό,δλδ πρέπει κάποιος να κάνει 24.000 χιλ ανά έτος,πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα τον συνεφερε εξ αρχής να πάρει την βενζίνη αλλά το diesel.

Έχω ένα fiesta,του 2015,έχει πιάσει 8ετια,με 80.000 στο κοντέρ,δεν έχει παρουσιάσει κάτι προς το παρόν,ήπια/νορμάλ/οδηγηση και με προβλεπόμενη συντήρηση,με λάδι προδιαγραφών κατασκευαστή.

Θα έχω υπόψη μου το συμβάν και θα ρωτήσω στο συνεργείο το μάστορα,ίσως και σε κανένα Βροχιδη η Στάθη,να πάρω μια γνώμη,αν χρειαζεται να γίνει η αλλαγή του ιμάντα πριν τις 100 χιλ,η να το αφήσω να πιάσει 10 έτη.

Είναι πράγματι πανάκριβη διαδικασία και μπελαλιδικη για τους μηχανικούς αφού πρέπει να λυθούν αρκετά πράγματα από το μοτέρ για να γίνει η αλλαγή,ειδικά εργαλεία ίσως κλπ.Εχω διαβάσει η ακούσει για διάφορες τιμές...

Μερικές φορές δεν καταλαβαινω την πολυπλοκότητα κάποιων κινητήρων,βάλε μια καδένα η έναν ιμάντα αντοχής,να μπορεί να ελεγχθεί οπτικά και να αλλαχθεί χωρίς πολύ φασαρία,πρέπει ο άλλος να λύσει το μισό μοτέρ για να αλλάξει ιμάντα.

φαινεται αν το λιπαντικο (λαδι) εχει κομματακια-τριμματα απο τον ιμαντα, η αντιπροσωπεια χρεωνει πολυ περισσοτερο απο απλο συνεργειο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, meletis11 said:

 

400ε μεχρι 1600ε κοστος περιπου

 

αλλο 400 αλλο 1600 αν πρόκειται για ιδιο οχημα για ποιο λογο τετοια διαφορα? αν μηλας για γενικας καδενα / υμαντα ναι τοτε αυτο ειναι το κόστος

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καδενα ειναι σαν αλυσος (αλυσιδα) σαν οπως ειναι της μοτοσυκλετας ή του ποδηλατου, ιμαντας ειναι καουτσου-ελαστικος

Μόλις τώρα, Black Demis είπε

αλλο 400 αλλο 1600 αν πρόκειται για ιδιο οχημα για ποιο λογο τετοια διαφορα? αν μηλας για γενικας καδενα / υμαντα ναι τοτε αυτο ειναι το κόστος

400-600 αν αλλαχθει ΜΟΝΟ ο ιμαντας σε κοινο σενεργειο

 

περισσοτερα αν αλλαχθουν και αλλα οπως καποια τροχαλια ή αντλια

1000 συν σε αντιπροσωπεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, meletis11 said:

καδενα ειναι σαν αλυσος (αλυσιδα) σαν οπως ειναι της μοτοσυκλετας ή του ποδηλατου, ιμαντας ειναι καουτσου-ελαστικος

400-600 αν αλλαχθει ΜΟΝΟ ο ιμαντας σε κοινο σενεργειο

 

περισσοτερα αν αλλαχθουν και αλλα οπως καποια τροχαλια ή αντλια

1000 συν σε αντιπροσωπεια

α ετσι ναι μια χαρά ειναι αν όλο το σετ πάει 1000 ευρω
πρακτικά το αλλάζει μια φορά στην ζωή του αμαξιού (και αυτό αν κρατήσεις τόσο το αμάξι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...