adi32 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Κι εδώ να καταργηθούν έλεος με τα κακασχημα φορτηγά 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diavolos666 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Quote Η συμμετοχή στο δημοψήφισμα υπήρξε ιδιαίτερα χαμηλή, πάντως, καθώς μόλις το 5,7% των εγγεγραμμένων δημοτών συμμετείχε στη διαδικασία ...αυτό τα λέει όλα για την κατάντια μας σήμερα. Δεν τα βάζω με το αποτέλεσμα γιατί και όλοι να ψήφιζαν πάλι το ίδιο ποσοστό μπορεί να έβγαινε. Αλλά φαντάσου ότι όταν ρωτάνε τον κόσμο την γνώμη του δεν πάει να την εκφράσει και μετά κάθεται ώρες ολόκληρες στα social media να βγάζει φλύκταινες για την πολιτική και την οικονομία. Κανονικά θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά αυτά τα δημοψηφίσματα και απλά να έχει και την επιλογή "δεν ξέρω δεν απαντώ" για όσους πραγματικά δεν έχουν άποψη και δεν θέλουν να ψηφίσουν ότι να ναι. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου από Diavolos666 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
achilles_g_ Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Και ήθελα να πάω με το skoda suv 1.5 μου Παρίσι. Τώρα θα πάω αλλού 😀 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diavolos666 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 49 minutes ago, Vassilis_24 said: Όχι, αλλά είναι το κόστος που πληρώνεις για να έχεις αυτοκίνητο που ρυπαίνει περισσότερο. Αν διάβασες το μέτρο στο Παρίσι, δεν απαγορεύει τα SUV άλλων πόλεων, απλά τα χρεώνει πολύ παραπάνω για τη στάθμευση. Σαν να λέμε "μολύνετε ρε παιδιά αλλά τουλάχιστον γεμίστε τα ταμεία μας"... είτε μας ενδιαφέρει η μόλυνση είτε όχι, οι φόροι είναι για τις τσέπες των πολιτικών. Τι θα τα κάνουν τα λεφτά από τους φόρους; Θα φυτέψουν κανένα δέντρο ή θα παράγουν τίποτα υπαίθριες μηχανές καθαρισμού αέρα; Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου από Diavolos666 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alan_dalon Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου ερευνες δειχνουν οτι και τα μικροτερα αυτοκινητα πολης εχουν πολλαπλασια πιθανοτητα να σκοτωσουν πεζο απο τα ποδηλατα και ειναι πολυ πιο επιβαρυντικα για το περιβαλλον. αλλα σιγα σιγα, αρχιστε με τις κατηγοριοποιησεις και θα παει καλα και αυτο 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Αν θέλουν να κάνουν βιώσιμες τις πόλεις ας αρχίσουν να σκέφτονται μέτρα απαγόρευσης όλων των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης στα κέντρα των πόλεων. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atypicalcoder Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Αυτά τα αυτοκίνητα είναι ότι χειρότερο. Πιάνουν τσάμπα χώρο στον δρόμο/σε θέσεις πάρκινγκ. Βαρέθηκα να βλέπω τον κάθε φτωχάτζα που δεν μπορεί να αγοράσει τζιπ, να αγοράζει τέτοια. Για το κοινωνικό status. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου από atypicalcoder 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 4 hours ago, filip123go said: Μακάρι να γίνει και στην Αθήνα κάτι τέτοιο, εννοείται αφού φτιάξουν ΜΜΜ αντίστοιχα του Παρισιού! Επίσης μέσα στο Παρίσι έχει παντού ποδηλατόδρομους. Βλέπεις συνέχεια κοστουμαρισμένους τύπους να κυκλοφορούν με πατίνια και με ποδήλατα... εχω πάει παρισι μερικές φορές η μοναδική διαφορα με την αθηνα ειναι οτι έχουν ποιο συχνά δρομολόγια (και όχι παντού) το μεγαλύτερο πρόβλημα τον μμμ παραμένει το να μπαίνει ότι ναναι κόσμος και να κάνει οτι να ναι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chachanoulis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, alan_dalon είπε ερευνες δειχνουν οτι και τα μικροτερα αυτοκινητα πολης εχουν πολλαπλασια πιθανοτητα να σκοτωσουν πεζο απο τα ποδηλατα και ειναι πολυ πιο επιβαρυντικα για το περιβαλλον. αλλα σιγα σιγα, αρχιστε με τις κατηγοριοποιησεις και θα παει καλα και αυτο για δειξε αυτες τις ερευνες γιατι αυτο που λες ειναι τελειως αναποδο. δηλαδη το βαρυτερο μεγαλυτερο οχημα ειναι λιγοτερο επικινδυνο και "φαγανο" απο ενα μικροτερο?πιστευω οτι συγκρινει τελειως ανομοια πραματα (πχ παλαια και νεα οχηματα ολα μαζι, το οποιο ευννοει πολυ τα suv που ειναι σχετικα προσφατη μοδα) επισης σιγουρα δε προσμετρανε αλλους παραγωντες οπως οτι πιανουν αλλο μισο χωρο παρκινγκ και ετσι εμμεσα επιβαρυνουν τη ρυπανση με τους οδηγους ολων των τετρατροχων να ψαχνουν να παρκαρουν για μεγαλυτερο χρονο/αποσταση Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου από Chachanoulis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2 hours ago, zio10 said: Εκτός του ότι ψήφισαν πολύ λίγοι και από αυτούς λίγο πάνω από τους μισούς ψήφισαν υπέρ, μου έκανε εντύπωση και το μόνο 3 στους 10 που έχουν αμάξι! γιατι σου κάνει εντύπωση? σε πάρα πολλές χώρες της ευρωπης το αμάξι έχουν μόνο οσοι το χρειάζονται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ όλα τα αλλα τα κάνουνε με χρήση taxi (uber κλπ) και κανα τρενάκι (βγαινει ποιο φτινα πας ποιο γρήγορα..... μόνο στην ελλαδα κρατάς αμάξι με ελάχιστα ασφάλιστρα και μπορείς να κάνεις service όπου να ναι ..... σε μια χωρα πχ ελβετια δεν παιζει αυτό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alan_dalon Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 6 λεπτά πριν, Chachanoulis είπε για δειξε αυτες τις ερευνες γιατι αυτο που λες ειναι τελειως αναποδο. δηλαδη το βαρυτερο μεγαλυτερο οχημα ειναι λιγοτερο επικινδυνο και "φαγανο" απο ενα μικροτερο?πιστευω οτι συγκρινει τελειως ανομοια πραματα (πχ παλαια και νεα οχηματα ολα μαζι, το οποιο ευννοει πολυ τα suv που ειναι σχετικα προσφατη μοδα) επισης σιγουρα δε προσμετρανε αλλους παραγωντες οπως οτι πιανουν αλλο μισο χωρο παρκινγκ και ετσι εμμεσα επιβαρυνουν τη ρυπανση με τους οδηγους ολων των τετρατροχων να ψαχνουν να παρκαρουν μαλλον κατι δεν διαβασες σωστα. μικρα vs ποδηλατα περιμενετε τις ''ερευνες'' και χανετε την ουσια. ον τοπικ: δηλαδη το ιδιο ''SUV'' του ντοπιου ειναι λιγοτερο επικινδυνο απο το SUV του μη-ντοπιου ή μολυνει λιγοτερο και ''τιμωρειται'' μονο ο περαστικος? αλλα απο καπου πρεπει να αρχισει το ΄΄διαιρει΄΄ της μαζας. συντομα το ''κατσε στην πολη σου, που τα εχεις ολα σε 15', τι δουλεια θες εσυ εδω?''. αν εχεις να πληρωσεις βεβαια, ολα καλα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 17 λεπτά πριν, Black Demis είπε γιατι σου κάνει εντύπωση? σε πάρα πολλές χώρες της ευρωπης το αμάξι έχουν μόνο οσοι το χρειάζονται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ όλα τα αλλα τα κάνουνε με χρήση taxi (uber κλπ) και κανα τρενάκι (βγαινει ποιο φτινα πας ποιο γρήγορα..... μόνο στην ελλαδα κρατάς αμάξι με ελάχιστα ασφάλιστρα και μπορείς να κάνεις service όπου να ναι ..... σε μια χωρα πχ ελβετια δεν παιζει αυτό ναι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chachanoulis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, alan_dalon είπε μαλλον κατι δεν διαβασες σωστα. μικρα vs ποδηλατα περιμενετε τις ''ερευνες'' και χανετε την ουσια. ον τοπικ: δηλαδη το ιδιο ''SUV'' του ντοπιου ειναι λιγοτερο επικινδυνο απο το SUV του μη-ντοπιου ή μολυνει λιγοτερο και ''τιμωρειται'' μονο ο περαστικος? αλλα απο καπου πρεπει να αρχισει το ΄΄διαιρει΄΄ της μαζας. συντομα το ''κατσε στην πολη σου, που τα εχεις ολα σε 15', τι δουλεια θες εσυ εδω?''. αν εχεις να πληρωσεις βεβαια, ολα καλα. εχεις δικιο, κατι διαβασα λαθος. και σωστα τα ποδηλατα ειναι κατα πολυ προτιμοτερο μεσο μεταφορας μαζι με τα ΜΜΜ σε μια πολη. που κολαει αυτο με το θεμα? Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου από Chachanoulis 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alan_dalon Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 28 λεπτά πριν, Chachanoulis είπε εχεις δικιο, κατι διαβασα λαθος. και σωστα τα ποδηλατα ειναι κατα πολυ προτιμοτερο μεσο μεταφορας μαζι με τα ΜΜΜ σε μια πολη. που κολαει αυτο με το θεμα? τα ποδηλατα ηρθαν γιατι μετα την συγκριση SUV-μικρα πολης και την ''δαιμονοποιηση'' των SUV, το επομενο που μενει ειναι η συγκριση μικρα πολης-ποδηλατα και η ''διαμονοποιηση'' των μικρων πολης. τωρα βγαινοντας για λιγο εκτος τοπικ: απο που προκυπτει οτι ειναι προτιμοτερο? γιατι εμενα πχ δεν μαρεσει. δεν ειμαστε τπτ hobos ή παιδακια για να μετακινουμαστε με ποδηλατα. εργαζομαστε για να εχουμε καποιες ''ανεσεις'' και οχι να λιωνουμε στο πηγαινελα φορτωμενοι, (η αθηνα ετσι και αλλιως ειναι ακρως ακαταλληλη για ποδηλατα), ουτε μας περισσευουν για να πληρωνουμε ''servicers'' που δεν ζητησε ποτε κανεις. προφανως δεν αρεσει και στους ιδιοκτητες 2,5Μ αυτοκινητων στην αθηνα. αρα στην Αθηνα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ το ποδηλατο. τωρα αν εσυ θες να παρεις το ποδηλατο να κανεις το κυψελη-περιστερι να πιεις καφε, επειδη το ειπε καποιος στο ροτερνταμ, στο παρισι ή το μοναχο, παω πασο. εγω ξερω οτι με τα ποδηλατα παιζουν τα παιδακια. για το ον τοπικ εχεις κατι? δηλαδη το ιδιο ''SUV'' του ντοπιου ειναι λιγοτερο επικινδυνο απο το SUV του μη-ντοπιου ή μολυνει λιγοτερο και ''τιμωρειται'' μονο ο περαστικος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 2 hours ago, achilles_g_ said: Και ήθελα να πάω με το skoda suv 1.5 μου Παρίσι. Τώρα θα πάω αλλού 😀 Θα παρω το Navara και θα παω να τους χυνω γαλατα να στρωσουν Kαλα τους κανουν τωρα οι αγροτες που τους ειπαν ε φατε σκ@τα Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου από Mhlogiatros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα