Προς το περιεχόμενο

Skoop by Skroutz ( Customer to Customer Sales)


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Privacy3571,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,ψάχνω παντού τί προμήθεια κρατάει το σκούπισμα και δεν μπορώ να βρω.Vendora έχω κάνει μια συναλλαγή στα 120€ και ήταν πολύ εύκολη και γρήγορη.Ομολογω ότι προβληματίζομαι για την ασφάλεια των πωλήσεων μέσω σκουπ μια και εγώ θέλω να πουλήσω apple προϊόν αρκετά μεγάλης αξίας.

Δημοσ.

Εγω εκανα μια αγορα ο ανθρωπος το παρεδωσε εχθες σε Skroutz Point ενω πηγε προχθες να το παραδωσει αλλα του ειχαν δωσει μικρη θυριδα.

Μου γραφει οτι θα παραλαβω 27 του μηνα δηλαδη μια βδομαδα για να ερθει κατι απο την Δαφνη στο Περιστερι.

Θα επρεπε να εχουν και αυτοι να μπορεις αφου εχεις πληρωσει να κανεις συναντηση με τον πωλητη οπως το Vendora

Στις 19/3/2025 στις 11:29 ΜΜ, HatTrick είπε

Καλησπέρα σας,ψάχνω παντού τί προμήθεια κρατάει το σκούπισμα και δεν μπορώ να βρω.Vendora έχω κάνει μια συναλλαγή στα 120€ και ήταν πολύ εύκολη και γρήγορη.Ομολογω ότι προβληματίζομαι για την ασφάλεια των πωλήσεων μέσω σκουπ μια και εγώ θέλω να πουλήσω apple προϊόν αρκετά μεγάλης αξίας.

Απο τα 120 που πουλησες ποσα πηρες μετρητα στο χερι; Στο χερι οχι στο πορτοφολι που εχει το Vendora

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, LLLEFTERIS είπε

Εγω εκανα μια αγορα ο ανθρωπος το παρεδωσε εχθες σε Skroutz Point ενω πηγε προχθες να το παραδωσει αλλα του ειχαν δωσει μικρη θυριδα.

Μου γραφει οτι θα παραλαβω 27 του μηνα δηλαδη μια βδομαδα για να ερθει κατι απο την Δαφνη στο Περιστερι.

Θα επρεπε να εχουν και αυτοι να μπορεις αφου εχεις πληρωσει να κανεις συναντηση με τον πωλητη οπως το Vendora

Απο τα 120 που πουλησες ποσα πηρες μετρητα στο χερι; Στο χερι οχι στο πορτοφολι που εχει το Vendora

εχω φτιαξει το παρακάτω προγραμματακι σε html συμφωνα με την τιμολογιακη πολιτικη του Vendora δειτε στο τελος του μηνύματος,αντιγράψτε τον κώδικα σε ένα αρχείο text και σώστε το με κατάληξη .html

Τα παρακάτω ισχύουν για το vendora απο σκρουτζ δεν εχω αποψη και εγω ψαχνομαι μια και δεν μου φαινεται αξιπιστο ακόμα σύμφωνα με τ αόσα διαβάζω.

Θα πρέπει να υπολογίζετε περίπου 6% κρατήσεις.Σε εμενα η συναλλαγη που εκανα ηταν αμεση.Εντος δυο ημερων παρελαβε ο αγοραστης και εντος 3-4 ημερων απελευθερωθηκαν τα χρηματα για μεταφορά σε τραπεζα.Οταν πουλας ενα αντικειμενο επιλεγεις αναμεσα σε τρεις επιλογες τί διαστασεις εχει το δεμα για να δεσμευτέι κατάλληλη θυρίδα,οπότε πάντα θα υπάρχει κατάλληλη θυρίδα.

 

<!DOCTYPE html>
<html lang="el">
<head>
    <meta charset="UTF-8">
    <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0">
    <title>Υπολογισμός Κόστους Υπηρεσίας Vendora</title>
    <style>
        body {
            font-family: Arial, sans-serif;
            max-width: 600px;
            margin: 0 auto;
            padding: 20px;
            line-height: 1.6;
        }
        .calculator {
            background-color: #f5f5f5;
            border-radius: 8px;
            padding: 20px;
            margin-top: 20px;
        }
        .result {
            background-color: #e9f7ef;
            border-radius: 8px;
            padding: 15px;
            margin-top: 20px;
        }
        input {
            padding: 8px;
            width: 100%;
            box-sizing: border-box;
            margin: 8px 0;
            border: 1px solid #ccc;
            border-radius: 4px;
        }
        button {
            background-color: #4CAF50;
            color: white;
            padding: 10px 15px;
            border: none;
            border-radius: 4px;
            cursor: pointer;
            font-size: 16px;
        }
        button:hover {
            background-color: #45a049;
        }
        .info {
            background-color: #e7f3fe;
            border-left: 6px solid #2196F3;
            padding: 10px;
            margin: 15px 0;
        }
        table {
            width: 100%;
            border-collapse: collapse;
            margin-top: 10px;
        }
        th, td {
            border: 1px solid #ddd;
            padding: 8px;
            text-align: left;
        }
        th {
            background-color: #f2f2f2;
        }
    </style>
</head>
<body>
    <h1>Υπολογισμός Κόστους Υπηρεσίας Vendora</h1>
    
    <div class="info">
        <p>Το κόστος υπηρεσίας της Vendora εφαρμόζεται μόνο σε περίπτωση ανάληψης χρημάτων από το Vendora Wallet και αποτελείται από:</p>
        <ul>
            <li>Προμήθεια μεταφοράς και ανάληψης: Πάγια χρέωση 0.99€ συν 5.1% του ποσού ανάληψης</li>
            <li>ΦΠΑ υπηρεσίας: 24% επί του ποσού προμήθειας</li>
        </ul>
        <p><strong>Σημείωση:</strong> Το ελάχιστο ποσό ανάληψης είναι 5€.</p>
    </div>

    <div class="calculator">
        <h2>Υπολογιστής Κόστους</h2>
        <label for="amount">Εισάγετε το ποσό ανάληψης (€):</label>
        <input type="number" id="amount" min="5" step="0.01" placeholder="Ελάχιστο ποσό: 5€">
        <button onclick="calculateFee()">Υπολογισμός</button>
        
        <div class="result" id="result" style="display: none;">
            <h3>Ανάλυση Κόστους</h3>
            <table>
                <tr>
                    <td>Ποσό ανάληψης:</td>
                    <td id="withdrawalAmount">0.00€</td>
                </tr>
                <tr>
                    <td>Πάγια χρέωση:</td>
                    <td>0.99€</td>
                </tr>
                <tr>
                    <td>Προμήθεια (5.1%):</td>
                    <td id="commissionAmount">0.00€</td>
                </tr>
                <tr>
                    <td>Συνολική προμήθεια (πριν ΦΠΑ):</td>
                    <td id="totalCommission">0.00€</td>
                </tr>
                <tr>
                    <td>ΦΠΑ (24%):</td>
                    <td id="vatAmount">0.00€</td>
                </tr>
                <tr>
                    <th>Συνολικό κόστος υπηρεσίας:</th>
                    <th id="totalFee">0.00€</th>
                </tr>
                <tr>
                    <th>Καθαρό ποσό που θα λάβετε:</th>
                    <th id="netAmount">0.00€</th>
                </tr>
            </table>
        </div>
    </div>

    <script>
        function calculateFee() {
            // Get the withdrawal amount
            const amount = parseFloat(document.getElementById('amount').value);
            
            // Validate input
            if (isNaN(amount) || amount < 5) {
                alert('Παρακαλώ εισάγετε έγκυρο ποσό (ελάχιστο: 5€)');
                return;
            }
            
            // Calculate fees
            const fixedFee = 0.99;
            const commissionRate = 0.051;
            const vatRate = 0.24;
            
            const commissionAmount = amount * commissionRate;
            const totalCommission = fixedFee + commissionAmount;
            const vatAmount = totalCommission * vatRate;
            const totalFee = totalCommission + vatAmount;
            const netAmount = amount - totalFee;
            
            // Display results
            document.getElementById('withdrawalAmount').textContent = amount.toFixed(2) + '€';
            document.getElementById('commissionAmount').textContent = commissionAmount.toFixed(2) + '€';
            document.getElementById('totalCommission').textContent = totalCommission.toFixed(2) + '€';
            document.getElementById('vatAmount').textContent = vatAmount.toFixed(2) + '€';
            document.getElementById('totalFee').textContent = totalFee.toFixed(2) + '€';
            document.getElementById('netAmount').textContent = netAmount.toFixed(2) + '€';
            
            // Show results
            document.getElementById('result').style.display = 'block';
        }
    </script>
</body>
</html>

 

Επεξ/σία από HatTrick
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
On 17/03/2025 at 16:12, MiJ16 said:

Αγορά από skoop ενός προϊόντος από έναν πωλητή. Δύο μέρες μετά, ακύρωση της παραγγελίας με την αιτιολογία οτι το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Πως γίνεται αυτό; Το μετάνιωσε ο πωλητής;

Έπαθα ακριβώς το ίδιο. Έμαθες κάποια παραπάνω πληροφορία;

  • Like 1
Δημοσ.
17 minutes ago, simon27 said:

Έπαθα ακριβώς το ίδιο. Έμαθες κάποια παραπάνω πληροφορία;

Απολύτως τίποτα. Ενώ έστειλα μήνυμα στο support του skroutz, πρακτικά δεν απάντησαν σε καμία απ' τις ερωτήσεις μου. @ρδέλα

  • Like 1
Δημοσ.

Έχουν τεράστιο πρόβλημα με την υποστήριξη και πολύς κόσμος ελπίζω να απογοητευτει και να το κάνει θέμα.

Εμένα τώρα μου μπλόκαραν τον λογαριασμό με την αιτιολογία οτι είμαι έμπορος. Γενικα ο αλγόριθμος τους το λούζει συνεχώς με διάφορους τρόπους.

Σε άλλη παραγγελία οπου έγραφα ΡΗΤΑ στην περιγραφή οτι σε ενα ζευγαρι ακουστικα λείπει το δεξί ακουστικό ( με τιμή στο 10-15% καινούριοιυ ) η άλλη πήγε τα παρήγγειλε απο τιμή καινούριου 160€ τα αγόρασε στα 25€ και μυο εκανε επιστροφη γιατι ελεγε οτι ελειπε το ενα ακουστικο. Τα ζωα μου αργα γενικα και τα ζωα μου γενικα. Προφανώς μου επέστρεψε το προιον ενω θα επρεπε κατα την γνωμη μ αυτη που εκανε επιπολαιη αγορα να το κρατησει και μου εδωσαν το10ρικο της παρηγοριας. 

Ο χειρότερος εφιάλτης με τόσο κακό Support ομως είναι αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω. να στείλεις κανένα αυθεντικό iphone και να σου γυρίσουν πίσω μούφα και να μην εχεις βγαλει φωτο η να μην τα βρίσκεις με το Support. Γενικά ψιλο απογοητευτικο το support.

Ένας άλλος μου εκανε την παραγγελια και το μετανιωσε και την ακύρωσε ενω εγω ειχα στιελει την παραγγελια και πηγε μεχρι σπιτι του και το ξανα επεστρεψε. 2 εβδομάδες μανούρα χωρίς λόγο. Το Support δεν θα εκανε τιποτα εαν δεν τους εστελνα Ο ΙΔΙΟΣ μηνυμα να τους πω τι εγινε γιατι ακυρωθηκε κτλπ; μου λενε οτι ο πελατης λεει οτι εκανε καταλαθος την αγορα. τους λεω . δεν μπορει ο πελατης να μετανιωνει παραγγελιες ειτε επειδη το βρηκε πιο φτηνα ειτε επειδη ετσι του καπνισε. το προιιον δεν ειναι καινουριο και δεν υποκιειται στο δικαιωμα της υπαναγωρας και γενικα σαν ιδιωτες με μεταχειρισμενα δεν μπρουμε να εχουμε πολιτικες επιστροφων. με ρωτησε "ΤΥΠΙΚΑ" εαν δεχομαι την επιστροφη. τους λεω δεχομαι ενω ειχαν ηδη αποδεχτει την επιστροφη στον πελατη τα κοροιδα και μου εδωσαν και εκει το 10ρικο της παρηγοριας αφου τους τα επρηξα οτι ειμαι δυσαρεστημενος. 

Καλύτερα vendora η διαφορετικά τα προιοντα ολα στο skroutz με διαφορετικε ςτιμες πιο υψηλες για καλύτερη διαχείριση ρίσκου

  • Like 2
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 27/3/2025 στις 11:35 ΠΜ, Άγγελος Τόδρι είπε

Έχουν τεράστιο πρόβλημα με την υποστήριξη και πολύς κόσμος ελπίζω να απογοητευτει και να το κάνει θέμα.

Εμένα τώρα μου μπλόκαραν τον λογαριασμό με την αιτιολογία οτι είμαι έμπορος. Γενικα ο αλγόριθμος τους το λούζει συνεχώς με διάφορους τρόπους.

Σε άλλη παραγγελία οπου έγραφα ΡΗΤΑ στην περιγραφή οτι σε ενα ζευγαρι ακουστικα λείπει το δεξί ακουστικό ( με τιμή στο 10-15% καινούριοιυ ) η άλλη πήγε τα παρήγγειλε απο τιμή καινούριου 160€ τα αγόρασε στα 25€ και μυο εκανε επιστροφη γιατι ελεγε οτι ελειπε το ενα ακουστικο. Τα ζωα μου αργα γενικα και τα ζωα μου γενικα. Προφανώς μου επέστρεψε το προιον ενω θα επρεπε κατα την γνωμη μ αυτη που εκανε επιπολαιη αγορα να το κρατησει και μου εδωσαν το10ρικο της παρηγοριας. 

Ο χειρότερος εφιάλτης με τόσο κακό Support ομως είναι αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω. να στείλεις κανένα αυθεντικό iphone και να σου γυρίσουν πίσω μούφα και να μην εχεις βγαλει φωτο η να μην τα βρίσκεις με το Support. Γενικά ψιλο απογοητευτικο το support.

Ένας άλλος μου εκανε την παραγγελια και το μετανιωσε και την ακύρωσε ενω εγω ειχα στιελει την παραγγελια και πηγε μεχρι σπιτι του και το ξανα επεστρεψε. 2 εβδομάδες μανούρα χωρίς λόγο. Το Support δεν θα εκανε τιποτα εαν δεν τους εστελνα Ο ΙΔΙΟΣ μηνυμα να τους πω τι εγινε γιατι ακυρωθηκε κτλπ; μου λενε οτι ο πελατης λεει οτι εκανε καταλαθος την αγορα. τους λεω . δεν μπορει ο πελατης να μετανιωνει παραγγελιες ειτε επειδη το βρηκε πιο φτηνα ειτε επειδη ετσι του καπνισε. το προιιον δεν ειναι καινουριο και δεν υποκιειται στο δικαιωμα της υπαναγωρας και γενικα σαν ιδιωτες με μεταχειρισμενα δεν μπρουμε να εχουμε πολιτικες επιστροφων. με ρωτησε "ΤΥΠΙΚΑ" εαν δεχομαι την επιστροφη. τους λεω δεχομαι ενω ειχαν ηδη αποδεχτει την επιστροφη στον πελατη τα κοροιδα και μου εδωσαν και εκει το 10ρικο της παρηγοριας αφου τους τα επρηξα οτι ειμαι δυσαρεστημενος. 

Καλύτερα vendora η διαφορετικά τα προιοντα ολα στο skroutz με διαφορετικε ςτιμες πιο υψηλες για καλύτερη διαχείριση ρίσκου

Με οσα ακούω για σκρουτζ απέσυρα τις δυο αγγελείες που είχα εκεί.Θελω να πουλήσω ένα ipad και φοβάμαι μη μου το φάνε και μου επιστρέψουν κάνα μούφα. Δυστυχώς αυτο μπορει να γινει και απο vendora.Γενικως ειναι μεγάλος μπελάς η πωληση ειδων τεχνολογιας

  • Like 1
Δημοσ.
11 minutes ago, HatTrick said:

Με οσα ακούω για σκρουτζ απέσυρα τις δυο αγγελείες που είχα εκεί.Θελω να πουλήσω ένα ipad και φοβάμαι μη μου το φάνε και μου επιστρέψουν κάνα μούφα. Δυστυχώς αυτο μπορει να γινει και απο vendora.Γενικως ειναι μεγάλος μπελάς η πωληση ειδων τεχνολογιας

μπορεις με συναντιση και δοκιμη με vendora ,

γενικα πανω απο ενα ποσο μονο με δοκιμη γιατι μπορει και ο πωλητης να κανει μπινια,

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θέλω να πουλήσω και εγώ ένα Nintendo Switch μέσω Skoop που μου κάνουν προσφορές, αλλά φοβάμαι λίγο μην γίνει καμιά μπινιά και μου γυρίσουν πίσω κανένα κατεστραμμένο. Εν τω μεταξύ και να googlάρεις τους χρήστες αυτούς, αν δεν μπορείς να βρεις και κανένα άλλο στοιχείο, το κάνει ακόμα πιο επίφοβο...

Επεξ/σία από nosvasedis
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 18/3/2024 στις 9:46 ΠΜ, Ne0n είπε

Σε τέτοια θέματα  χέρι με χέρι πάντα , ξεκάθαρα πράγματα.

Στο δεύτερο σενάριο όμως δεν μπορεί να σε παίξει , αφού όλες οι κάρτες έχουν και ένα s/n , barcode και έχεις τραβήξει από πριν κανένα video,φωτο κτλ.

Έστω ότι γίνεται κάτι τέτοιο γιατί και εγώ είμαι στην ίδια κατάσταση που σκέφτομαι να στείλω την κάρτα γραφικών μου με κούριερ μέσω Σκρουτζ Skoop γιαυτό το λόγο. Πιστεύεις ότι η σκρουτζ θα σου κάλυπτε το ποσό που ζητάς σε περίπτωση τέτοιας απάτης από μεριάς του αγοραστή? επίση το S/N είναι απλά ένα αυτοκόλλητο που πιστεύω κάποιος επιτήδειος εύκολα μπορεί να το σκαλίσει.

  • Like 2
Δημοσ.

Το ρίσκο το παίρνει και ο αγοραστής γτ μπορεί αντι για gpu πχ να έχει μέσα το πακέτο ένα τούβλο. Αντε μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πολύ φοβάμαι πως δεν θα περπατήσουν αυτά τα site (skoop, vendora κλπ) καθώς αυτή η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος στις 2-3 μέρες είναι ένα θέμα. Ειδικά σε αντικείμενα που μπορούν να τους αφαιρέσουν parts κλπ. κλπ.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 28/4/2025 στις 3:35 ΜΜ, bwaaah είπε

Το ρίσκο το παίρνει και ο αγοραστής γτ μπορεί αντι για gpu πχ να έχει μέσα το πακέτο ένα τούβλο. Αντε μετά να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

 

Φυσικά παίζει αυτό, αλλά όπως και να έχει υπάρχει μια Χ κάλυψη του να το γυρίσει πίσω ο αγοραστής. Ενώ στην περίπτωση που την πάτησε και ο φίλος πιο πάνω , του γύρισαν ίδιο προϊόν με άλλο SN και η παρηγοριά της Σκρουτζ ήταν κουπόνι 10€.. γενικά η πώληση ηλεκτρικών μέσω τέτοιων site μάλλον πρόκειται για μανίκι.. είναι η πρώτη φορά που θέλω να πουλήσω κάτι και φοβάμαι 

Δημοσ.

είναι ρίσκο, βέβαια για προιοντα μεγάλης αξίας πχ Iphone εντάξει πάντα μπορείς να στείλεις με βίντεο η να κανεις Unboxing με βιντεο για να εισαι καλυμενος. εννοω να κανεις το Unboxing Η το boxing ενω τραβας βιντεο την διαδικασια. επισης τωρα για μικρά αντικείμενα δεν νομίζω να ασχοληθεί ο άλλος να σ αλλάξει πχ ακουστικό για 60-70€. εγώ πάνω απο 200 παραγγελίες 3-4 ήταν προβληματικές και όχι στον βαθμό που περιγράφεται παραπάνω. Επίσης άσχετο αλλα βλέπω η Skoop πάει απο αναβολή σε αναβολή για το Beta της. ηταν περσυ απριλιο. μετα εγινε ιουνιος 2024. μεχρι τώρα ήταν μάρτιος του 2025 και τώρα πάλι δεν έβγαλε τις προμήθειες της. ξέρει κανεις κατι σχετικά; 

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά , 

 

ΜΙα ερώτηση για την επιβεβαίωση λογαριασμού στην Everpay γιατί μάλλον χάνω κάτι . Στο σημείο που λέει να ανεβάσουμε έγγραφα μου έχει τα παρακάτω , 

 

Αποδεικτικό οικονομικών στοιχείων/καταστάσεων (IBAN)*

Άλλα έγγραφα

 

Το αποδεικτικό οικονομικών στοιχείων είναι φαντάζομαι το εκκαθαριστικό εφορίας. 

Το καταστάσεων (ΙΒΑΝ) ? 

 

Τα άλλα έγγραφα είναι η ταυτότητα ? 

 

 

Ευχαριστώ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...