Προς το περιεχόμενο

Skoop by Skroutz ( Customer to Customer Sales)


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Privacy3571,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Eκανα σημερα την πρωτη μου πωληση μεσω skoop.. Διαλεξα να παω το δεμα σε σκρουτζ ποιντ εφοσον μου το εδινε σαν επιλογη.. Γνωριζει καποιος αν χρειαζεται να τοποθετησω πανω στο δεμα καποιον αριθμο αποστολης η κατι??? Στο τσατ που εγραψα την ερωτηση αυτη, το αυτοματοποιημενο μνμ ηταν πως δεν χρειαζεται..
Θορυβηθηκα με αυτα π διαβασα εδω και αναρωτιεμαι αν η ολη φαση ειναι ρισκο, ειδικα για αντικειμενα μεγαλης αξιας

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται εφόσον είναι σε skroutz box. Δελτίο αποστολής για εκτύπωση βγαίνει όταν επιλέγεις σαν τρόπο αποστολής ACS κτλ 

 

Εγώ έχω κάνει μέχρι τώρα 3-4 πωλήσεις και πήγαν καλά 

  • Like 1
Δημοσ.
Απαράδεκτοι! Πούλησα ένα προιόν απο skoop στα 170ε (Μεγάλη απάτη!). Το πακέταρα πολύ καλα, το έστειλα πριν 2 βδομάδες. Εδώ και 1 βδομάδα μου δείχνει οτι ολοκληρώθηκε η παραγγελία κανονικά και η κατασταση πληρωμής εκκρεμεί! Αλλα ο κυριούλης που το πηρε κανονικά δεν έκανε ποτέ πληρωμή!!! Προσπαθω εδω και μια εβδομαδα να επικοινωνήσω αλλα που??? τηλεφωνα (αυτοματο μυνημα που παραπέμπει στο site --> και το site σε loop γύρω αππο την ουρά σου. Δεν σε αφηνει να μιλήσεις με εκπρόσωπο)
 

Skoop-by-Skroutz-Skroutz-gr.png

Δημοσ.

Καλά εδώ εμένα δεν μου κάνει καν ταυτοποίηση να πάρω τα λεφτά μου γιατί βγάζει κενή σελίδα η Everypay και δεν προχωράει καν τη διαδικασία. Και το support πλέον άφαντο, βάλανε ενα AI και πήγανε διακοπές. 

Όταν όμως θέλανε να βάλεις λεφτά για να ψωνίζεις από εκεί στο Skroutz, όλα δούλευαν απρόσκοπτα!

  • Like 2
Δημοσ.

Εγω εκανα μα αγορα μπηκα πριν λιγο στην σελιδα τους και μου ελεγε θα παραδοθει σημερα 16:30 με 18:30 και μολις μπηκα ξανα  για αν τους ρωτησω γιατι δεν παρελαβα γραφει Τριτη 17 του μηνος.

Εχουν βαλει τα χαζο AI και δεν ξερουν τι τους γινεται.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 10/6/2025 στις 11:15 ΠΜ, pankalos είπε
Απαράδεκτοι! Πούλησα ένα προιόν απο skoop στα 170ε (Μεγάλη απάτη!). Το πακέταρα πολύ καλα, το έστειλα πριν 2 βδομάδες. Εδώ και 1 βδομάδα μου δείχνει οτι ολοκληρώθηκε η παραγγελία κανονικά και η κατασταση πληρωμής εκκρεμεί! Αλλα ο κυριούλης που το πηρε κανονικά δεν έκανε ποτέ πληρωμή!!! Προσπαθω εδω και μια εβδομαδα να επικοινωνήσω αλλα που??? τηλεφωνα (αυτοματο μυνημα που παραπέμπει στο site --> και το site σε loop γύρω αππο την ουρά σου. Δεν σε αφηνει να μιλήσεις με εκπρόσωπο)
 

 

Αυτο που αναφερετε ειναι εξαιρετικά δυσκολο να συμβει.Θεωρητικά ο αγοραστης καταθετει τα χρηματα τα οποία παρακρατουνται και μολις εγκρινει τη συναλλαγη και οτι δεχεται το προιον απελευθερωνονται τα χρηματα προς εσας.Ο αγοραστης δηλαδη προπληρώνει το προιον.Αυτη ειναι η διαδικασια που ακολουθειται στην vendora και δεν βρισκω να γινεται κατι διαφορετικο και στο skoop.Δεν ειναι δυνατον να παρελαβε προιον ο αγοραστςη χωρις να εχουν δεσμευτει χρηματα.Μηπως απλα τα χρηματα του τα εχει παρακρατησει το skroutz και δεν σας ενημερωνει κανεις;

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 16/6/2025 στις 2:39 ΜΜ, HatTrick είπε

Αυτο που αναφερετε ειναι εξαιρετικά δυσκολο να συμβει.Θεωρητικά ο αγοραστης καταθετει τα χρηματα τα οποία παρακρατουνται και μολις εγκρινει τη συναλλαγη και οτι δεχεται το προιον απελευθερωνονται τα χρηματα προς εσας.Ο αγοραστης δηλαδη προπληρώνει το προιον.Αυτη ειναι η διαδικασια που ακολουθειται στην vendora και δεν βρισκω να γινεται κατι διαφορετικο και στο skoop.Δεν ειναι δυνατον να παρελαβε προιον ο αγοραστςη χωρις να εχουν δεσμευτει χρηματα.Μηπως απλα τα χρηματα του τα εχει παρακρατησει το skroutz και δεν σας ενημερωνει κανεις;

Απο ότι φαίνεται δεν είναι και τόσο "εξαιρετικά δυσκολο". Στην 1η φώτο φαίνεται ότι δρομολογούνε την πληρωμή 2 μέρες μετά την παράδοση. Στην δεύτερη απλά την παραθέτω για δείξω ότι εχω ενεργοποιήσει και τις πληρωμές και τις πωλήσεις (ταυτοποίηση kyc).
Πάντως ακόμα δεν έχω δει χρήματα στον λογαριασμό.

Dromologisi-plhrwmis-2-meres-meta.png

Rithmiseis.png

Δημοσ.

εγω επιμενω οτι ειναι παραλειψη του skroutz να σας ειδοποιησει για τα χρηματα.Ειναι πέρα απο κάθε λογικη το να παραλαμβανει καποιος ενα αντικειμενο και να εχει τη δυνατότητα να μην το πληρώσει.Αν ισχυει κατι τετοιο θα πρέπει να στραφειτε κατα του skroutz καθως δεν προστατευει τους χρηστες τους.Παντως γαι να πω την αληθεια ειχα ανεβασει και εγω αγγελειες στο skoop αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι η έλλειψη σαφων οδηγιών που υπήρχε για το πως διεξάγεται η συναλλαγή και μερικές κακες κριτηκες που διαβασα εδω με εκαναν να αναθεωρήσω,οπότε και τις κατέβασα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...