LLLEFTERIS Δημοσ. 21 Αυγούστου Δημοσ. 21 Αυγούστου 47 λεπτά πριν, crispy_mummy είπε Το πρόβλημα με αυτό είναι πως παίρνεις ένα ρίσκο φέρνοντας έναν άγνωστο μέσα στο σπίτι σου. Για εμένα το καλύτερο είναι η αποστολή του προϊόντος από το πωλητή μετά από πληρωμή. Θα μου πεις εκεί υπάρχει η πιθανότητα ο πωλητής να παίξει scam, για αυτό έχουμε τα reviews όμως. Ένας πωλητής που πραγματικά έχει φτύσει αίμα για να χτίσει ένα καλό reputation σε μία πλατφόρμα όμως το Insomnia δε θα τα ρισκάρει όλα για scamαρει κάποιον για 330€. Στο Insomnia σε κάποιον που έχει παρουσία ίσως να στείλω αλλά να στείλω στο skoop που ο άλλος μπορεί να μου το επιστρέψει γιατί έτσι απλά άλλαξε γνώμη η να μου κάνει καμία απατεώνια όχι δεν θα στείλω προτιμώ σπίτι μου για κάτι που θέλει ρεύμα η συνάντηση για κάτι που μπορεί να το δει ο άλλος και στον δρόμο όπως ένα κινητό. Αποφεύγω τις περιπτώσεις που ίσως να πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
crispy_mummy Δημοσ. 22 Αυγούστου Δημοσ. 22 Αυγούστου 12 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε Στο Insomnia σε κάποιον που έχει παρουσία ίσως να στείλω αλλά να στείλω στο skoop που ο άλλος μπορεί να μου το επιστρέψει γιατί έτσι απλά άλλαξε γνώμη η να μου κάνει καμία απατεώνια όχι δεν θα στείλω προτιμώ σπίτι μου για κάτι που θέλει ρεύμα η συνάντηση για κάτι που μπορεί να το δει ο άλλος και στον δρόμο όπως ένα κινητό. Αποφεύγω τις περιπτώσεις που ίσως να πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Για το Skoop ναι συμφωνώ και εγώ. Αρχικά δεν παίρνεις φράγκο έως ότου περάσουν οι 2 μέρες μετά την παραλαβή και ο αγοραστής αποφασίσει να μην κάνει αίτημα επιστροφής. Στο Insomnia τυπικά ο πωλητής λαμβάνει πρώτα τα χρήματα και μετά στέλνει το προϊόν. Και σαν να μην έφτανε αυτό, το Skoop δεν έχει καν τρόπο να επικοινωνήσεις με τον αγοραστή. Μόνο αν εκείνος σου στείλει μήνυμα για να κάνει κάποια ερώτηση για το προϊόν μπορείς να απαντήσεις. Και όχι μόνο αυτό, αλλά με το που θα γίνει η πληρωμή από πλευράς του αγοραστή ούτε εκείνος πλέον μπορεί να σου ξαναστείλει.Και φυσικά δεν υπάρχει κανένας απολύτως τρόπος να αφήσεις κριτική, ούτε συ για τον αγοραστή ούτε εκείνος για σένα. Δε λέω ότι το Insomnia είναι τέλειο αλλά πέρα από τις κριτικές υπάρχει και η παρουσία κάποιου στο forum, το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει να αποφασίσεις αν θες να εμπιστευτείς κάποιον ή όχι.
daniel's_saving_grace Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου Εγώ μέχρι στιγμής έχω 4 πωλήσεις και είμαι ευχαριστημένος. Η μία, μάλιστα, αφορούσε iPad. Δεν έχω πληρώσει προμήθεια, τα λεφτά μπαίνουν στην τράπεζα (με μερικές ημέρες καθυστέρηση) και στέλνω χωρίς έξοδα με skroutz locker χωρίς τη διαδικασία να επικοινωνώ με άγνωστό κόσμο και να ανταλλάσσω στοιχεία. Δεν ξέρω αν κάποτε θα μου τύχει η στραβή αλλά so far, so good.
crispy_mummy Δημοσ. 26 Αυγούστου Δημοσ. 26 Αυγούστου 8 ώρες πριν, daniel's_saving_grace είπε Εγώ μέχρι στιγμής έχω 4 πωλήσεις και είμαι ευχαριστημένος. Η μία, μάλιστα, αφορούσε iPad. Δεν έχω πληρώσει προμήθεια, τα λεφτά μπαίνουν στην τράπεζα (με μερικές ημέρες καθυστέρηση) και στέλνω χωρίς έξοδα με skroutz locker χωρίς τη διαδικασία να επικοινωνώ με άγνωστό κόσμο και να ανταλλάσσω στοιχεία. Δεν ξέρω αν κάποτε θα μου τύχει η στραβή αλλά so far, so good. Στατιστικά ο περισσότερος κόσμος είναι έντιμος. Και εγώ έχω παραγγείλει από Skoop κινητό και ο κύριος λόγος που το έκανα ήταν γιατί μπορούσα να το πληρώσω με 3εις άτοκες δόσεις μέσω Klarna. Γενικά όμως είναι θέμα τύχης να μην πέσεις πάνω σε κάποιον κακόβουλο που να έχει σκοπό να σε εξαπατήσει. Αν πουλάς συχνά βέβαια αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να αντισταθμίσεις λίγο το ρίσκο βάζοντας λίγο υψηλότερες τιμές στο Skoop σε σχέση με το Insomnia. Καλός ή κακός στο Skroutz έχεις πολύ μεγαλύτερο traffic, οπότε οι πιθανότητες να πουλήσεις κάτι που δεν έχει μεγάλη απήχηση είναι μεγαλύτερες.
Mikepiv Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Καλησπέρα, αποδέχτηκα την πρώτη μου πώληση μέσω Scoop, γνωρίζει κανείς πως επιλέγω τον τρόπο αποστολής του προϊόντος στον αγοραστή? Στο site του scoop δεν δινεται κάποιος τρόπος επιλογής. Θα επικοινωνήσει μαζί μου η ACS? Θα πρέπει εγώ να επικοινωνήσω με κάποιον? Μπορώ να τοποθετήσω το προϊόν σε scroutz point? Γενικώς, ποιά ειναι η διαδικασία μετά την αποδοχή μιας προσφοράς? Δεν θα πρεπε να σε ενημερώνουν κάπως ρε παιδιά? Απλά μου εβγαλε ενα μηνυμα οτι η Προσφορά έγινε δεκτή. Και τώρα πως προχωράμε, πες κάτι βρε skroutz , έλεος! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
crash21 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 22 ώρες πριν, Sherlock_7 είπε Σε εμένα ήρθε και το παρέλαβε η ACS. Με τι κοστος γινεται η αποστολη; Υπαρχει καπου κατι γραμμενο γιατι δεν βρηκα κατι στο help του; Εγω για να στειλω μια σκουπα με την βαση της που ειναι αρκετα ογκωδεις (R7 ultra maxv) και τα δυο τι να υπολογισω ωστε να το υπολογισω στην τιμη;
crash21 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 5 λεπτά πριν, Sherlock_7 είπε Τα όποια μεταφορικά επιβαρύνουν τον αγοραστή. Ευχαριστω!
alexx_bauer Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Ισχύει ότι μπορεί να γίνει αγορά μέσω klarna σε τρεις δόσεις;
crispy_mummy Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 19 λεπτά πριν, alexx_bauer είπε Ισχύει ότι μπορεί να γίνει αγορά μέσω klarna σε τρεις δόσεις; Ναι, όπως έγραψα παραπάνω είχα αγοράσει ένα μεταχειρισμένο κινητό έτσι πριν κάποιους μήνες. 1
alexx_bauer Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου Έχει αγοράσει κάποιος από κει και πόσες μέρες έκανε να παραλάβει από τη στιγμή που έγινε η αγορά;
LLLEFTERIS Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Σε αναζήτηση εναλλακτικού καταστήματος Το αρχικό κατάστημα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την παραγγελία σου. Αναζητούμε το προϊόν σε άλλο κατάστημα και, αν βρεθεί σε ίδια ή κοντινή τιμή, η διαφορά θα καλυφθεί από εμάς. Μεταφορική: Skroutz Last Mile Πανε καλα απο αγγελια αγορασα απο ιδιωτη τι καταστημα και κουραφεξαλα γραφουν; 😂 1
alexx_bauer Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 21 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε Σε αναζήτηση εναλλακτικού καταστήματος Το αρχικό κατάστημα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει την παραγγελία σου. Αναζητούμε το προϊόν σε άλλο κατάστημα και, αν βρεθεί σε ίδια ή κοντινή τιμή, η διαφορά θα καλυφθεί από εμάς. Μεταφορική: Skroutz Last Mile Πανε καλα απο αγγελια αγορασα απο ιδιωτη τι καταστημα και κουραφεξαλα γραφουν; 😂 Τα ίδια έπαθα και εγώ . Εν τέλει έγινε ακύρωση εκ μέρους τους και ευτυχώς έγινε άμεση επιστροφή χρημάτων
LLLEFTERIS Δημοσ. 5 Οκτωβρίου Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 47 λεπτά πριν, alexx_bauer είπε Τα ίδια έπαθα και εγώ . Εν τέλει έγινε ακύρωση εκ μέρους τους και ευτυχώς έγινε άμεση επιστροφή χρημάτων Το ασχημο ειναι πως αν κανεις μια αγορα δεν μπορεις να στειλεις πλεον μηνυμα στον πωλητη κλεινουν τα μηνυματα μονο αν εχει και αλλη αγγελια ενεργη και του γραψεις σε αυτη. Στην συγκεκριμενη αγορα μου εστειλε email ο πωλητης που ζητουσε να ακυρωσω για να την βαλει παλι την αγγελια την Δευτερα και να μου στειλει την αγορα την Τριτη. Επειδη δεν μπορουσα να του απαντησω εστειλα στο Support και τους ειπα να του πουν οτι δεν χρειαζεται να ακυρωσω απλα να το στειλει την Τριτη και ζητησα να του ζητησουν επιβεβαιωση οτι θα το στειλει αλλιως να κανω ακυρωση να παρω τα λεφτα μου πισω. Ο πωλητης επιβεβαιωσε στο Support οτι θα μου στειλει την αγορα κανονικα. Μαλλον αλλαξε γνωμη. Το ασχημο ειναι οτι δεν υπαρχουν αξιολογησεις σε αντιθεση με το Vinted που βαζει και αυτοματα αρνητικες αξιολογησεις οπως και εβαλε σε εναν πωλητη που μου ακυρωσε αγορα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα