Προς το περιεχόμενο

Πιστωτικό όριο


George545

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής και έχω μια φοιτητική πιστωτική με όριο 300 ευρώ. Θα με βόλευε να μπορώ να υπερβώ το όριο έστω και αν πλήρωνα λίγο παραπάνω.

Η πειραιώς λέει το εξής:

Από 13/3/2023, η υπέρβαση Πιστωτικού Ορίου των πιστωτικών καρτών θα επιβαρύνεται με 5% επί του μέγιστου ποσού υπέρβασης στο διάστημα ανάμεσα σε δύο λογαριασμούς, με ελάχιστο ποσό τα €5,00.

Αν εγώ έχω διαθέσιμο όριο 300 ευρώ και αγοράσω πχ ένα κινητό των 600 ευρώ πόσο παραπάνω θα πληρώσω; με βάση αυτό που λέει υπερβαίνω το όριο για 300 ευρώ άρα 300x0,05=15ευρώ. Το θέμα είναι θα πληρώσω 15 ευρώ μόνο μια φορά η για κάθε δόση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να ζητήσεις από την τράπεζα αύξηση του πιστωτικό ορίου.

Εάν την έχεις καιρό και είσαι συνεπής πολύ πιθανό να σου δεχτούν την αύξηση.

Η υπέρβαση του ορίου δεν μου φαίνεται καλή ιδέα.

Γενικά τα 300€ είναι πολύ χαμηλό όριο. Μάλλον επειδή είσαι φοιτητής. Παρά ταύτα δεν χάνεις τίποτα να κάνεις ένα αίτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, George545 είπε

Καλησπέρα, είμαι φοιτητής και έχω μια φοιτητική πιστωτική με όριο 300 ευρώ. Θα με βόλευε να μπορώ να υπερβώ το όριο έστω και αν πλήρωνα λίγο παραπάνω.

Η πειραιώς λέει το εξής:

Από 13/3/2023, η υπέρβαση Πιστωτικού Ορίου των πιστωτικών καρτών θα επιβαρύνεται με 5% επί του μέγιστου ποσού υπέρβασης στο διάστημα ανάμεσα σε δύο λογαριασμούς, με ελάχιστο ποσό τα €5,00.

Αν εγώ έχω διαθέσιμο όριο 300 ευρώ και αγοράσω πχ ένα κινητό των 600 ευρώ πόσο παραπάνω θα πληρώσω; με βάση αυτό που λέει υπερβαίνω το όριο για 300 ευρώ άρα 300x0,05=15ευρώ. Το θέμα είναι θα πληρώσω 15 ευρώ μόνο μια φορά η για κάθε δόση;

με όριο 300€ δεν μπορείς να κάνεις αγορά 600€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

με όριο 300€ δεν μπορείς να κάνεις αγορά 600€

Ωραιά τα λες