Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο δηλωμένο σε εταιρεία


worthless

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας,

Πρόσφατα (1 χρονο) άνοιξα μια ατομική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών(είμαι μηχανικός δεν έχω συνεργείο ).Ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο με leasing και να το δηλώσω στην εταιρία όπως μου πρότεινε η λογίστρια μου.Τώρα όμως που έκλεισα με leasing ένα γρήγορο μοντέλο golf μου λέει ότι έπρεπε τελικά να πάρω επαγγελματικό.Ωστόσο εγώ έχω δει να δηλώνουν σε εταιρίες αυτοκίνητα που δεν είναι επαγγελματικά (ξαδερφός μου πήρε z4  στο όνομα εταιρίας ). Τέλος πάντων υπάρχει κάποιος που ξέρει στο περίπου τι ισχύει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, worthless said:

Γεια σας,

Πρόσφατα (1 χρονο) άνοιξα μια ατομική επιχείρηση παροχής υπηρεσιών(είμαι μηχανικός δεν έχω συνεργείο ).Ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο με leasing και να το δηλώσω στην εταιρία όπως μου πρότεινε η λογίστρια μου.Τώρα όμως που έκλεισα με leasing ένα γρήγορο μοντέλο golf μου λέει ότι έπρεπε τελικά να πάρω επαγγελματικό.Ωστόσο εγώ έχω δει να δηλώνουν σε εταιρίες αυτοκίνητα που δεν είναι επαγγελματικά (ξαδερφός μου πήρε z4  στο όνομα εταιρίας ). Τέλος πάντων υπάρχει κάποιος που ξέρει στο περίπου τι ισχύει;

Οτι ακριβως σου ειπε η λογιστρια! φυσικα και δεν μπορεις να δηλωσεις σαν οχημα εταιρικο κατι το οποιο δεν εχει σχεση με την εργασια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση γιατί και εγώ δεν γνωρίζω!

Δεν μπορεί να πάρει κάποιος όχημα επιβατικό για να πηγαίνει στους πελάτες του?

Πρέπει να είναι φορτηγάκι?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, JLEE είπε

Ερώτηση γιατί και εγώ δεν γνωρίζω!

Δεν μπορεί να πάρει κάποιος όχημα επιβατικό για να πηγαίνει στους πελάτες του?

Πρέπει να είναι φορτηγάκι?

Επιβατικό  ΦΟΡΤΗΓΑΚΙ ομως δικαιούσαι αν έχεις προσωπικό και υποτίθεται οτι θα το χρησιμοποιείς για να μαζεύεις το προσωπικό της επιχείρησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, JLEE είπε