Προς το περιεχόμενο

Novibet (αποτέλεσμα προηγούμενης καταγγελίας)


betion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η ταυτοποιηση ειναι πραγματικα για γελια ,απορω πως επιβιωνουν επιχειρησεις σαν αυτη.

Ουτε καν να στειλουν στο κινητο για επιβεβαιωση.

Tragic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 5/3/2024 στις 1:38 ΠΜ, betion είπε

Γράφω το παρόν σαν συνέχεια του προηγούμενου θέματος 

απλώς για να ενημερώσω και όσα μέλη ενδιαφέρονται παραπάνω.

Η δεύτερη καταγγελία που έκανα στην εταιρεία, και αφορούσε στο γεγονός πως δεν μπορούσα να λάβω τον κωδικό που στέλνανε και την ίδια στιγμή κάποιος απέκτησε εκ νέου πρόσβαση στο προφίλ μου και "έπαιξε" και το υπόλοιπο ποσό (όποιος θέλει ας κοιτάξει το προηγούμενο ποστ), απαντήθηκε επίσημα από την εταιρεία.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μετά από έλεγχο, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά μας έχουν ακολουθηθεί οι απαραίτητες ενέργειες σύμφωνα με τη διαδικασία που ακολουθείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Επί του παρόντος το υπόλοιπο του λογαριασμού σας είναι μηδενικό από την στοιχηματική σας δραστηριότητα όπως έχετε ήδη ενημερωθεί από την ομάδα μας.
 
Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τους σχετικούς με το παράπονό σας όρους και προϋποθέσεις: 5.1.ββ & ιγιγ. για τους οποίους μπορείτε να ενημερωθείτε λεπτομερώς στην σελίδα μας.
 
Εφόσον η απάντηση της Novibet δεν σας ικανοποιεί, δύναστε, εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης της απάντησης, να αιτηθείτε την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση εξέτασης από την Ε.Ε.Ε.Π., κοινοποιείται υποχρεωτικά από Εσάς στη Novibet, η οποία θα διαβιβάζει, αμελλητί, την απάντηση και τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π.

Παράλληλα μου έστειλαν και το chat με το οποίο υπεκλάπη ο λογαριασμός μου, όπου επιβεβαιώνονται πλήρως όσα προσπαθούσα να εξηγήσω. Σημειώστε πως αυτός με τον οποίο μιλάει έχει μπει στο live chat σαν visitor, δηλαδή χωρίς να είναι συνδεδεμένος σε κάποιο λογαριασμό.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

novi - Καλησπέρα σας!
- Καλησπέρα

novi - Για λόγους ασφαλείας πείτε μου παρακαλώ το ονοματεπώνυμο, το username, το email καθώς και την ημερομηνία γέννησης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.
- .... (δίνει τα στοιχεία)

novi: Ευχαριστώ για τα στοιχεία.
- Μια αλλαγή στο ιμειλ επικοινωνίας θα ήθελα να κάνω, σε αυτό .......(δίνει το νέο μειλ που θέλει)

novi: Μια στιγμή παρακαλώ
- Ναι

novi: Η αλλαγή του email σας έχει ολοκληρωθεί.
-Ευχαριστώ
-Καλή συνέχεια

Σημειώνω πως όλα μου τα έστελναν την τελευταία ημέρα που είχαν διορία να το κάνουν (πχ απάντησαν στην καταγγελία την 10η ημέρα, έστειλαν το chat την 30η μέρα...).

Από την άλλη η ΕΕΕΠ στην οποία είχα κάνει καταγγελία δεν έδωσε καμία σχετική απάντηση πέρα από το αυτοματοποιημένο μήνυμα πως έλαβε την καταγγελία μου και όταν την επεξεργαστούν θα λάβω απάντηση στο email μου.

Χωρίς να κάνω καμία άλλη κίνηση, καθώς πλέον δεν είχα σκοπό να το τρέξω παραπάνω με δικηγόρο, και χωρίς να επικοινωνήσω πάλι με την εταιρεία λαμβάνω πάλι απάντηση στην καταγγελία μου (η οποία όμως είχε ήδη απαντηθεί όπως είδατε πιο πάνω):

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Σε συνέχεια του επίσημου παραπόνου σας, με κωδικό  θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε, πως κατά τη διαδικασία του ελέγχου που πραγματοποιήθηκε, διαπιστώθηκε πως η αλλαγή του email σας, ολοκληρώθηκε μέσω ζωντανής συνομιλίας αφού πρώτα πραγματοποιήθηκε ταυτοποίηση των στοιχείων εγγραφή σας. Επιπρόσθετα, οφείλετε να τηρείτε ασφαλή τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση με τον Ηλεκτρονικό σας Λογαριασμό, να προβαίνετε σε μυστική χρήση και σε περιοδική αλλαγή τους και να ειδοποιείτε χωρίς υπαίτια καθυστέρηση τη Novibet, μόλις υποπέσει στην αντίληψή σας απώλεια ή παράνομη χρήση τους.
 
Σκοπός μας είναι να παρέχουμε στους παίκτες μας, μια εύχρηστη πλατφόρμα και κορυφαίες υπηρεσίες σε ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον. Για αυτό το λόγο, όλα τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας καταγράφονται και πραγματοποιούμε αλλαγές στις εσωτερικές μας διαδικασίες, ώστε να αποφεύγονται παρόμοια ζητήματα στο μέλλον.
 
Ο λογαριασμός σας έχει απενεργοποιηθεί προσωρινά, για λόγους ασφαλείας. Παρακαλείσθε να μας επιβεβαιώσετε ότι γνωρίζετε τον μυστικό κωδικό ασφαλείας σας (password), χωρίς να μας τον αναφέρετε. 
 
Ως ένδειξη καλής θέλησης και παρότι υπόκειται στην ευθύνη του πελάτη να διατηρεί ασφαλή τα προσωπικά του στοιχεία, η Novibet αποφάσισε, κατ' εξαίρεση, να επιστρέψει το ποσό των 2045.67€. Παρακαλείσθε, όπως ταυτοποίησετε την κάρτα σας...., ώστε να γίνει η επιστροφή του ποσού, αποστέλοντας:
 

  • Φωτογραφία της κάρτας σας **** (2 όψεις). Θα πρέπει να διακρίνονται τα 6 πρώτα και 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας, καθώς και το όνομα κατόχου και η ημερομηνία λήξης. Μπορείτε να καλύψετε τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας CVV στην πίσω όψη.

 
Εφόσον η απάντηση της Novibet δεν σας ικανοποιεί, δύναστε, εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης της απάντησης, να αιτηθείτε την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση εξέτασης από την Ε.Ε.Ε.Π., κοινοποιείται υποχρεωτικά από Εσάς στη Novibet, η οποία θα διαβιβάζει, αμελλητί, την απάντηση και τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π.

Η ταυτοποίηση έγινε μέσα σε 2 ώρες και την επόμενη ημέρα είχα τα χρήματα στο λογαριασμό μου στην τράπεζα. Δεν ξέρω τι μπορεί να μεσολάβησε, όμως σίγουρα δεν μπορώ να πιστέψω μετά από τόση ταλαιπωρία το "ως ένδειξη καλής θέλησης"..., ειδικά για τη συγκεκριμένη εταιρεία που ξέρω από πρώτο χέρι πόσα χρήματα έχει "φάει" για λεπτομέρειες.

Υ.Γ. Προς τους διαχειριστές: Δεν ξέρω αν η δημιουργία του θέματος παραβαίνει τους κανόνες του forum, όπως δεν ξέρω και γιατί κλείδωσε το προηγούμενο θέμα. Έχω στείλει διάφορα mails για επικοινωνία αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση, οπότε πήρα το θάρρος και πόσταρα. 

Αρχικά να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πρώτη δημοσίευση που κινητοποίησε τόσους ανθρώπους. Ήμουν και εγώ θύμα της ίδιας κατάστασης, αρχές δεκεμβρίου διαπίστωσα ότι και ο δικός μου λογαριασμός έχει κλείσει με αυτό αποκλεισμό τον οποίο δεν είχα επιλέξει εγώ. Το υπόλοιπο του λογαριασμού μου είχε χαθεί μέσα σε μια μέρα σε δραστηριότητα καζίνο κ αμέσως μετά έγινε αυτόαποκλεισμος. 

Κ ενώ είχα απογοητευτεί από τις απαντήσεις της εταιρείας και απο γνωστούς που με απέτρεψαν να το κυνηγήσω καθώς δεν θα βγει άκρη, το συγκεκριμένο post με έκανε να επανέλθω, και τελικά σήμερα 5 μήνες μετά το αρχικό συμβάν η εταιρεία ακολούθησε την ίδια διαδικασία και μου επέστρεψε το υπόλοιπο που είχα στο λογαριασμό μου. 

Φυσικά τα ερωτήματα περί ασφάλειας των δεδομένων μας και των διαδικασιών που ακολουθούν αυτές οι εταιρείες παραμένουν, ωστόσο το σημαντικό που θέλω να τονίσω είναι ότι ένα απλό ποσταρισμα από έναν χρήστη, και το ενδιαφέρον των υπολοίπων, μπορεί να έχει εντυπωσιακά θετικά αποτελέσματα όπως στη δική μου περίπτωση σήμερα. 

Ευχαριστω πολύ κ πάλι @betion

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, SpyrosKout είπε

Αρχικά να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πρώτη δημοσίευση που κινητοποίησε τόσους ανθρώπους. Ήμουν και εγώ θύμα της ίδιας κατάστασης, αρχές δεκεμβρίου διαπίστωσα ότι και ο δικός μου λογαριασμός έχει κλείσει με αυτό αποκλεισμό τον οποίο δεν είχα επιλέξει εγώ. Το υπόλοιπο του λογαριασμού μου είχε χαθεί μέσα σε μια μέρα σε δραστηριότητα καζίνο κ αμέσως μετά έγινε αυτόαποκλεισμος. 

Κ ενώ είχα απογοητευτεί από τις απαντήσεις της εταιρείας και απο γνωστούς που με απέτρεψαν να το κυνηγήσω καθώς δεν θα βγει άκρη, το συγκεκριμένο post με έκανε να επανέλθω, και τελικά σήμερα 5 μήνες μετά το αρχικό συμβάν η εταιρεία ακολούθησε την ίδια διαδικασία και μου επέστρεψε το υπόλοιπο που είχα στο λογαριασμό μου. 

Φυσικά τα ερωτήματα περί ασφάλειας των δεδομένων μας και των διαδικασιών που ακολουθούν αυτές οι εταιρείες παραμένουν, ωστόσο το σημαντικό που θέλω να τονίσω είναι ότι ένα απλό ποσταρισμα από έναν χρήστη, και το ενδιαφέρον των υπολοίπων, μπορεί να έχει εντυπωσιακά θετικά αποτελέσματα όπως στη δική μου περίπτωση σήμερα. 

Ευχαριστω πολύ κ πάλι @betion

Πραγματικά χαίρομαι πάρα πολύ φίλε που το ποστ μου σε παρακίνησε να ασχοληθείς. Γενικότερα ο κόσμος θα γυρίσει να σου πει να μην το κυνηγήσεις και "δες το σαν μάθημα να σταματήσεις τον τζόγο" και άλλα παρόμοιας λογικής επιχειρήματα. Επίσης παίζουν πολύ και τα ψάξου που έχασες τα στοιχεία σου και το ψαξου στο περιβάλλον σου και άφησε την εταιρεία.

Μπορείς να δεις και στο αρχικό ποστ πως η πλειοψηφία προσπαθεί να με πείσει πως σίγουρα ευθύνομαι.

Όπως αποδεικνύεται κάποιος/κάποιοι υπάλληλοι της εταιρείας έβγαζαν χοντρά μεροκάματα μήνες τώρα εκμεταλλευόμενοι το "έλα μωρέ τώρα που θα τρέχεις να κυνηγήσεις την εταιρεία και ψάξε που έχασες τα στοιχεία σου".

Χαίρομαι που έστω και κάποιος από αυτούς κατάφερε να δικαιωθεί μαζί με εμένα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...