Προς το περιεχόμενο

Novibet (αποτέλεσμα προηγούμενης καταγγελίας)


betion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γράφω το παρόν σαν συνέχεια του προηγούμενου θέματος 

απλώς για να ενημερώσω και όσα μέλη ενδιαφέρονται παραπάνω.

Η δεύτερη καταγγελία που έκανα στην εταιρεία, και αφορούσε στο γεγονός πως δεν μπορούσα να λάβω τον κωδικό που στέλνανε και την ίδια στιγμή κάποιος απέκτησε εκ νέου πρόσβαση στο προφίλ μου και "έπαιξε" και το υπόλοιπο ποσό (όποιος θέλει ας κοιτάξει το προηγούμενο ποστ), απαντήθηκε επίσημα από την εταιρεία.

Spoiler

Μετά από έλεγχο, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά μας έχουν ακολουθηθεί οι απαραίτητες ενέργειες σύμφωνα με τη διαδικασία που ακολουθείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Επί του παρόντος το υπόλοιπο του λογαριασμού σας είναι μηδενικό από την στοιχηματική σας δραστηριότητα όπως έχετε ήδη ενημερωθεί από την ομάδα μας.
 
Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τους σχετικούς με το παράπονό σας όρους και προϋποθέσεις: 5.1.ββ & ιγιγ. για τους οποίους μπορείτε να ενημερωθείτε λεπτομερώς στην σελίδα μας.
 
Εφόσον η απάντηση της Novibet δεν σας ικανοποιεί, δύναστε, εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης της απάντησης, να αιτηθείτε την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση εξέτασης από την Ε.Ε.Ε.Π., κοινοποιείται υποχρεωτικά από Εσάς στη Novibet, η οποία θα διαβιβάζει, αμελλητί, την απάντηση και τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π.

Παράλληλα μου έστειλαν και το chat με το οποίο υπεκλάπη ο λογαριασμός μου, όπου επιβεβαιώνονται πλήρως όσα προσπαθούσα να εξηγήσω. Σημειώστε πως αυτός με τον οποίο μιλάει έχει μπει στο live chat σαν visitor, δηλαδή χωρίς να είναι συνδεδεμένος σε κάποιο λογαριασμό.

Spoiler

novi - Καλησπέρα σας!
- Καλησπέρα

novi - Για λόγους ασφαλείας πείτε μου παρακαλώ το ονοματεπώνυμο, το username, το email καθώς και την ημερομηνία γέννησης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.
- .... (δίνει τα στοιχεία)

novi: Ευχαριστώ για τα στοιχεία.
- Μια αλλαγή στο ιμειλ επικοινωνίας θα ήθελα να κάνω, σε αυτό .......(δίνει το νέο μειλ που θέλει)

novi: Μια στιγμή παρακαλώ
- Ναι

novi: Η αλλαγή του email σας έχει ολοκληρωθεί.
-Ευχαριστώ
-Καλή συνέχεια

Σημειώνω πως όλα μου τα έστελναν την τελευταία ημέρα που είχαν διορία να το κάνουν (πχ απάντησαν στην καταγγελία την 10η ημέρα, έστειλαν το chat την 30η μέρα...).

Από την άλλη η ΕΕΕΠ στην οποία είχα κάνει καταγγελία δεν έδωσε καμία σχετική απάντηση πέρα από το αυτοματοποιημένο μήνυμα πως έλαβε την καταγγελία μου και όταν την επεξεργαστούν θα λάβω απάντηση στο email μου.

Χωρίς να κάνω καμία άλλη κίνηση, καθώς πλέον δεν είχα σκοπό να το τρέξω παραπάνω με δικηγόρο, και χωρίς να επικοινωνήσω πάλι με την εταιρεία λαμβάνω πάλι απάντηση στην καταγγελία μου (η οποία όμως είχε ήδη απαντηθεί όπως είδατε πιο πάνω):

Spoiler

Σε συνέχεια του επίσημου παραπόνου σας, με κωδικό  θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε, πως κατά τη διαδικασία του ελέγχου που πραγματοποιήθηκε, διαπιστώθηκε πως η αλλαγή του email σας, ολοκληρώθηκε μέσω ζωντανής συνομιλίας αφού πρώτα πραγματοποιήθηκε ταυτοποίηση των στοιχείων εγγραφή σας. Επιπρόσθετα, οφείλετε να τηρείτε ασφαλή τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση με τον Ηλεκτρονικό σας Λογαριασμό, να προβαίνετε σε μυστική χρήση και σε περιοδική αλλαγή τους και να ειδοποιείτε χωρίς υπαίτια καθυστέρηση τη Novibet, μόλις υποπέσει στην αντίληψή σας απώλεια ή παράνομη χρήση τους.
 
Σκοπός μας είναι να παρέχουμε στους παίκτες μας, μια εύχρηστη πλατφόρμα και κορυφαίες υπηρεσίες σε ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον. Για αυτό το λόγο, όλα τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας καταγράφονται και πραγματοποιούμε αλλαγές στις εσωτερικές μας διαδικασίες, ώστε να αποφεύγονται παρόμοια ζητήματα στο μέλλον.
 
Ο λογαριασμός σας έχει απενεργοποιηθεί προσωρινά, για λόγους ασφαλείας. Παρακαλείσθε να μας επιβεβαιώσετε ότι γνωρίζετε τον μυστικό κωδικό ασφαλείας σας (password), χωρίς να μας τον αναφέρετε. 
 
Ως ένδειξη καλής θέλησης και παρότι υπόκειται στην ευθύνη του πελάτη να διατηρεί ασφαλή τα προσωπικά του στοιχεία, η Novibet αποφάσισε, κατ' εξαίρεση, να επιστρέψει το ποσό των 2045.67€. Παρακαλείσθε, όπως ταυτοποίησετε την κάρτα σας...., ώστε να γίνει η επιστροφή του ποσού, αποστέλοντας:
 

  • Φωτογραφία της κάρτας σας **** (2 όψεις). Θα πρέπει να διακρίνονται τα 6 πρώτα και 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας, καθώς και το όνομα κατόχου και η ημερομηνία λήξης. Μπορείτε να καλύψετε τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας CVV στην πίσω όψη.

 
Εφόσον η απάντηση της Novibet δεν σας ικανοποιεί, δύναστε, εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης της απάντησης, να αιτηθείτε την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση εξέτασης από την Ε.Ε.Ε.Π., κοινοποιείται υποχρεωτικά από Εσάς στη Novibet, η οποία θα διαβιβάζει, αμελλητί, την απάντηση και τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π.

Η ταυτοποίηση έγινε μέσα σε 2 ώρες και την επόμενη ημέρα είχα τα χρήματα στο λογαριασμό μου στην τράπεζα. Δεν ξέρω τι μπορεί να μεσολάβησε, όμως σίγουρα δεν μπορώ να πιστέψω μετά από τόση ταλαιπωρία το "ως ένδειξη καλής θέλησης"..., ειδικά για τη συγκεκριμένη εταιρεία που ξέρω από πρώτο χέρι πόσα χρήματα έχει "φάει" για λεπτομέρειες.

Υ.Γ. Προς τους διαχειριστές: Δεν ξέρω αν η δημιουργία του θέματος παραβαίνει τους κανόνες του forum, όπως δεν ξέρω και γιατί κλείδωσε το προηγούμενο θέμα. Έχω στείλει διάφορα mails για επικοινωνία αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση, οπότε πήρα το θάρρος και πόσταρα. 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, betion είπε

Γράφω το παρόν σαν συνέχεια του προηγούμενου θέματος 

απλώς για να ενημερώσω και όσα μέλη ενδιαφέρονται παραπάνω.

Η δεύτερη καταγγελία που έκανα στην εταιρεία, και αφορούσε στο γεγονός πως δεν μπορούσα να λάβω τον κωδικό που στέλνανε και την ίδια στιγμή κάποιος απέκτησε εκ νέου πρόσβαση στο προφίλ μου και "έπαιξε" και το υπόλοιπο ποσό (όποιος θέλει ας κοιτάξει το προηγούμενο ποστ), απαντήθηκε επίσημα από την εταιρεία.

  Απόκρυψη περιεχομένων

Μετά από έλεγχο, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά μας έχουν ακολουθηθεί οι απαραίτητες ενέργειες σύμφωνα με τη διαδικασία που ακολουθείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Επί του παρόντος το υπόλοιπο του λογαριασμού σας είναι μηδενικό από την στοιχηματική σας δραστηριότητα όπως έχετε ήδη ενημερωθεί από την ομάδα μας.
 
Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τους σχετικούς με το παράπονό σας όρους και προϋποθέσεις: 5.1.ββ & ιγιγ. για τους οποίους μπορείτε να ενημερωθείτε λεπτομερώς στην σελίδα μας.
 
Εφόσον η απάντηση της Novibet δεν σας ικανοποιεί, δύναστε, εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης της απάντησης, να αιτηθείτε την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση εξέτασης από την Ε.Ε.Ε.Π., κοινοποιείται υποχρεωτικά από Εσάς στη Novibet, η οποία θα διαβιβάζει, αμελλητί, την απάντηση και τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π.

Παράλληλα μου έστειλαν και το chat με το οποίο υπεκλάπη ο λογαριασμός μου, όπου επιβεβαιώνονται πλήρως όσα προσπαθούσα να εξηγήσω. Σημειώστε πως αυτός με τον οποίο μιλάει έχει μπει στο live chat σαν visitor, δηλαδή χωρίς να είναι συνδεδεμένος σε κάποιο λογαριασμό.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

novi - Καλησπέρα σας!
- Καλησπέρα

novi - Για λόγους ασφαλείας πείτε μου παρακαλώ το ονοματεπώνυμο, το username, το email καθώς και την ημερομηνία γέννησης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας.
- .... (δίνει τα στοιχεία)

novi: Ευχαριστώ για τα στοιχεία.
- Μια αλλαγή στο ιμειλ επικοινωνίας θα ήθελα να κάνω, σε αυτό .......(δίνει το νέο μειλ που θέλει)

novi: Μια στιγμή παρακαλώ
- Ναι

novi: Η αλλαγή του email σας έχει ολοκληρωθεί.
-Ευχαριστώ
-Καλή συνέχεια

Σημειώνω πως όλα μου τα έστελναν την τελευταία ημέρα που είχαν διορία να το κάνουν (πχ απάντησαν στην καταγγελία την 10η ημέρα, έστειλαν το chat την 30η μέρα...).

Από την άλλη η ΕΕΕΠ στην οποία είχα κάνει καταγγελία δεν έδωσε καμία σχετική απάντηση πέρα από το αυτοματοποιημένο μήνυμα πως έλαβε την καταγγελία μου και όταν την επεξεργαστούν θα λάβω απάντηση στο email μου.

Χωρίς να κάνω καμία άλλη κίνηση, καθώς πλέον δεν είχα σκοπό να το τρέξω παραπάνω με δικηγόρο, και χωρίς να επικοινωνήσω πάλι με την εταιρεία λαμβάνω πάλι απάντηση στην καταγγελία μου (η οποία όμως είχε ήδη απαντηθεί όπως είδατε πιο πάνω):

  Απόκρυψη περιεχομένων

Σε συνέχεια του επίσημου παραπόνου σας, με κωδικό  θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε, πως κατά τη διαδικασία του ελέγχου που πραγματοποιήθηκε, διαπιστώθηκε πως η αλλαγή του email σας, ολοκληρώθηκε μέσω ζωντανής συνομιλίας αφού πρώτα πραγματοποιήθηκε ταυτοποίηση των στοιχείων εγγραφή σας. Επιπρόσθετα, οφείλετε να τηρείτε ασφαλή τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση με τον Ηλεκτρονικό σας Λογαριασμό, να προβαίνετε σε μυστική χρήση και σε περιοδική αλλαγή τους και να ειδοποιείτε χωρίς υπαίτια καθυστέρηση τη Novibet, μόλις υποπέσει στην αντίληψή σας απώλεια ή παράνομη χρήση τους.
 
Σκοπός μας είναι να παρέχουμε στους παίκτες μας, μια εύχρηστη πλατφόρμα και κορυφαίες υπηρεσίες σε ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον. Για αυτό το λόγο, όλα τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας καταγράφονται και πραγματοποιούμε αλλαγές στις εσωτερικές μας διαδικασίες, ώστε να αποφεύγονται παρόμοια ζητήματα στο μέλλον.
 
Ο λογαριασμός σας έχει απενεργοποιηθεί προσωρινά, για λόγους ασφαλείας. Παρακαλείσθε να μας επιβεβαιώσετε ότι γνωρίζετε τον μυστικό κωδικό ασφαλείας σας (password), χωρίς να μας τον αναφέρετε. 
 
Ως ένδειξη καλής θέλησης και παρότι υπόκειται στην ευθύνη του πελάτη να διατηρεί ασφαλή τα προσωπικά του στοιχεία, η Novibet αποφάσισε, κατ' εξαίρεση, να επιστρέψει το ποσό των 2045.67€. Παρακαλείσθε, όπως ταυτοποίησετε την κάρτα σας...., ώστε να γίνει η επιστροφή του ποσού, αποστέλοντας:
 

  • Φωτογραφία της κάρτας σας **** (2 όψεις). Θα πρέπει να διακρίνονται τα 6 πρώτα και 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας, καθώς και το όνομα κατόχου και η ημερομηνία λήξης. Μπορείτε να καλύψετε τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας CVV στην πίσω όψη.

 
Εφόσον η απάντηση της Novibet δεν σας ικανοποιεί, δύναστε, εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης της απάντησης, να αιτηθείτε την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.. Η αίτηση εξέτασης από την Ε.Ε.Ε.Π., κοινοποιείται υποχρεωτικά από Εσάς στη Novibet, η οποία θα διαβιβάζει, αμελλητί, την απάντηση και τα σχετικά με την καταγγελία στοιχεία στην Ε.Ε.Ε.Π.

Η ταυτοποίηση έγινε μέσα σε 2 ώρες και την επόμενη ημέρα είχα τα χρήματα στο λογαριασμό μου στην τράπεζα. Δεν ξέρω τι μπορεί να μεσολάβησε, όμως σίγουρα δεν μπορώ να πιστέψω μετά από τόση ταλαιπωρία το "ως ένδειξη καλής θέλησης"..., ειδικά για τη συγκεκριμένη εταιρεία που ξέρω από πρώτο χέρι πόσα χρήματα έχει "φάει" για λεπτομέρειες.

Υ.Γ. Προς τους διαχειριστές: Δεν ξέρω αν η δημιουργία του θέματος παραβαίνει τους κανόνες του forum, όπως δεν ξέρω και γιατί κλείδωσε το προηγούμενο θέμα. Έχω στείλει διάφορα mails για επικοινωνία αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση, οπότε πήρα το θάρρος και πόσταρα. 

Αυτό που μεσολάβησε ήταν η καταγγελία σου στο επίσημο όργανο εποπτείας. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα έμμεσα παραδέχονται οτι από μέσα έγινε η δουλειά από δικό τους υπάλληλο οπότε για να μην το προχωρήσεις δικαστικά και τους ξεβρακώσεις σου επέστρεψαν το ποσό στο ακέραιο.Βέβαια με αυτή σου την ενέργεια (το να μην το προχωρήσεις δικαστικά) καταλαβαίνεις οτι κάλλιστα το ίδιο μπορεί να ξανασυμβεί στον οποιονδήποτε οπότε τους αφήνεις και το πεδίο ελεύθερο.Κρίμα.Στη θέση σου θα τους έσκιζα δικαστικώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tarantules είπε

Άρα έμμεσα παραδέχονται οτι από μέσα έγινε η δουλειά από δικό τους υπάλληλο οπότε για να μην το προχωρήσεις δικαστικά και τους ξεβρακώσεις σου επέστρεψαν το ποσό στο ακέραιο.Βέβαια με αυτή σου την ενέργεια (το να μην το προχωρήσεις δικαστικά) καταλαβαίνεις οτι κάλλιστα το ίδιο μπορεί να ξανασυμβεί στον οποιονδήποτε οπότε τους αφήνεις και το πεδίο ελεύθερο.Κρίμα.Στη θέση σου θα τους έσκιζα δικαστικώς.

Δεν είναι αυτό το πρόβλημα τους, το πρόβλημα τους είναι ότι νομικά είναι εκτεθειμένοι για τον ελλιπή τρόπο ταυτοποίησης για την αλλαγή του email. Θα έπρεπε να επιβεβαιώσουν με τον πελάτη τους ότι είναι αυτός πέρα κάθε αμφιβολίας για να προχωρήσουν.  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ευχάριστα τα νέα ότι σου επέστρεψαν τα χρήματα (που είναι και ένα πολύ σεβαστό ποσό).

Προφανώς κατάλαβαν ότι ευθύνονται και οι ίδιοι και ήταν εκτεθειμένοι. 

Μου έχει τύχει και εμένα περίπτωση να μου φάει χρήματα άλλη στοιχηματική για αστείο λόγο. 

Το συμπέρασμα που βγάζω από την δική σου περίπτωση αλλά και από την δική μου είναι ότι η ΕΕΕΠ είναι εντελώς άχρηστη. Μπορεί στο νήμα για το ρεύμα να λέμε για την ΡΑΕ, αλλά μπροστά στην ΕΕΕΠ η ΡΑΕ είναι το διαμάντι των ανεξάρτητων αρχών. Σε εμένα δεν ασχολήθηκαν καν.

Δεν πιστεύω ότι η ΕΕΕΠ έπαιξε κάποιο ρόλο στην επιστροφή των χρημάτων σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το γνώριζα το θέμα και πήγα πίσω και το διάβασα και όντως βλέπω πως υπάρχει υπαιτιότητα της Novibet μιας και δεν χρησιμοποιήθηκε το παλιό e-mail ή κινητό σε χρήστη που δεν ήταν logged in. Πάλι καλά που ξεμπέρδεψες πάντως αλλά η διαδικασία τους μπάζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην το πουν ουτε του παπα εκει στην νοβιμπετ που τους προσφερες απλοχερα ενα τοσο μεγαλο bug στο συστημα επιβεβαιωσης στοιχειων-ασφαλειας τους με μολις 2 χιλιαρικα(τα οποια και θα παρουν πισω μολις βρουν προς ποιους λογαριασμους πηγαν-χαθηκαν τα λεφτα). Αν ηταν ενδειξη καλης θελησης επρεπε να σου δωσουν κανα δεκαρικο. Εταιριες στο εξωτερικο προσφερουν αμοιβη για να τους βρεις κενα ασφαλειας-τους εξαπατησεις. Αυτοι στο μειλ το εκαναν να φαινεται σαν να σου κανουν χαρη. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παραδέχονται κανένα λάθος τους έτσι όπως εντέχνως έχουν γράψει το κείμενο:

"Ως ένδειξη καλής θέλησης και παρότι υπόκειται στην ευθύνη του πελάτη να διατηρεί ασφαλή τα προσωπικά του στοιχεία" κλπ. κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, fastnq2 είπε

Αν ηταν ενδειξη καλης θελησης επρεπε να σου δωσουν κανα δεκαρικο.

Κι εγώ απορώ που δεν το έκαναν αυτό γιατί ο Ροδόλφος είναι πολύ έντιμος άνθρωπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση OP,  χαίρομαι που επιστράφηκαν τα χρήματα στο τέλος.

Ηθικό δίδαγμα, μακριά από τον τζόγο γενικότερα, και την Novibet ειδικότερα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ πολύ παιδιά όλους σας (να αφήσω και ένα παράπονο για όσους στο πρώτο ποστ προσπαθούσαν να με πείσουν πως κάπου εγώ φταίω και να ψαχτώ στο περιβάλλον μου κλπ...).

Τώρα όσον αφορά τα αναπάντητα ερωτήματα που έχουν μείνει:

1. Που πήγαιναν τα email με κωδικό που λένε ότι έστελναν; Είναι δυνατόν να μην τα λαμβάνω στο mail μου; Επίσης υποτίθεται πως από τη στιγμή που πάτησε η υπάλληλος το κουμπί για να σταλθεί κωδικός ο προηγούμενος κωδικός παύει να ισχύει. Οπότε αφού έπαψε να ισχύει πως μπήκε ο "κλέφτης" την 2η φορά και έπαιξε τα υπόλοιπα χρήματα;

2. Η ΕΕΕΠ που πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω σήμερα μου είπε πως θα πάρει κανά εξάμηνο να εξεταστεί η καταγγελία μου, οπότε δε θεωρώ πως έχει κάνει τίποτα. Επίσης όταν έκανα τη 2η καταγγελία και απάντησε η novibet είχε ήδη προηγηθεί η καταγγελία στην ΕΕΕΠ. Τι να έκανε τελικά τη novibet στο να αλλάξει την απόφασή της;

3. Τώρα που έστειλα για ταυτοποίηση την κάρτα μου και πήρα τα χρήματά μου, σημαίνει πως δεν έχω κάποιο άλλο δικαίωμα να διεκδικήσω κάτι παραπάνω;

4. Υπάρχει νόημα να ζητήσω κάτι πχ για ψυχική οδύνη, απώλεια αυτών των χρημάτων για κανά 2μηνο που τα χρειαζόμουν κλπ...;

"Έχω και μια επική συνομιλία όπου με ειρωνεύονται όταν τους εξηγώ πως υπάρχει σοβαρό κενό στο σύστημά τους και μου λένε να χρησιμοποιήσω τη φαντασία μου στο στοίχημα για να βγάλω από εκεί τα χρήματα που έχασα...."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3. αν δεν έχει υπογράψει πως δεν έχεις περαιτέρω αξίωση, ναι μπορείς.

4. Υπάρχει και στο πρότεινα παραπάνω, θα μιλήσεις με έναν δικηγόρο που εξειδικεύεται σε ζητήματα GDPR και προσωπικών δεδομένων. Υπάρχει ένας γνωστός δικηγόρος που ασχολείται με τέτοια θέματα και έχει πάρει αποζημιώσεις. Ασχολείται πολύ και με ΛΟΑΤΚΙ ζητήματα. Αν δεν τον βρείς στείλε πμ να σου πω ποιος είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά δεν έκαναν σωστή ταυτοποίηση και ήξεραν πως δεν πρόκειται να την σκαπουλάρουν.
Ακόμα και σε γνωστές εταιρίες τηλεπικοινωνιών, αν τους πάρεις και τους ζητήσεις ΠΧ αλλαγή στο wifi password, πρέπει να σου ζητήσουν όλα τα στοιχεία μαζί με αριθμό ταυτότητας κλπ.

Φαντάσου αυτοί δεν ζήτησαν καν ταυτότητα κ ας μπήκε ο άλλος σαν visitor. 
Κακό δικό τους αν δεν σου επέστρεφαν τα χρήματα, θα τους έπαιρνες πολλά περισσότερα εφόσον όλα τα καταγράφουν και υπάρχουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...