Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση με τιμολόγιο


Exodia The Forbidden One

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω υπάρχει κάποια νομοθεσία που να λέει ότι για συσκευές όπως κινητά με τιμολόγιο η εγγύηση δεν είμαι δύο χρόνια αλλά ένας?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
49 minutes ago, Exodia The Forbidden One said:

Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω υπάρχει κάποια νομοθεσία που να λέει ότι για συσκευές όπως κινητά με τιμολόγιο η εγγύηση δεν είμαι δύο χρόνια αλλά ένας?

 

Δεν υπάρχει τέτοια νομοθεσία.

Επειδή μου το ανέφεραν κι εμένα το ανέκδοτο, μην πας σε εξουσιοδοτημένο σέρβις (της Apple φαντάζομαι) που θα σου υποδείξουν. Θα πας στο κατάστημα και θα απαιτήσεις επισκευή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Malthador είπε

Δεν υπάρχει τέτοια νομοθεσία.

Επειδή μου το ανέφεραν κι εμένα το ανέκδοτο, μην πας σε εξουσιοδοτημένο σέρβις (της Apple φαντάζομαι) που θα σου υποδείξουν. Θα πας στο κατάστημα και θα απαιτήσεις επισκευή.

αφορα samsung

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι όροι της εγγύησης είναι ίδιοι, ανεξαρτήτως αν επρόκειτο για απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.

Oι επαγγελματίες δε μπορούν να κάνουν καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή, το Γενικό Μητρώο Εμπορίου κλπ... οπότε οι εταιρίες το παίζουν τρελίτσα στο θέμα εγγυήσεων γιατί γνωρίζουν ότι ελάχιστοι θα το τρέξουν δικαστικώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, Exodia The Forbidden One said:

αφορα samsung

Στο σαιτ του καταστήματος, στο προϊόν αναγράφεται ξεκάθαρα "δύο χρόνια εγγύηση εκτός κι αν κοπεί τιμολόγιο"; 

Αν όχι, σε έχουν παραπλανήσει, μπορείς να υπαναχωρήσεις από την αγορά και να ακυρωθεί η συναλλαγή παίρνοντας τα χρήματά σου πίσω.

1 hour ago, ekrepali said:

Oι επαγγελματίες δε μπορούν να κάνουν καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή, το Γενικό Μητρώο Εμπορίου κλπ... οπότε οι εταιρίες το παίζουν τρελίτσα στο θέμα εγγυήσεων γιατί γνωρίζουν ότι ελάχιστοι θα το τρέξουν δικαστικώς.

Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι ισχύει, ωστόσο ο οποιοσδήποτε μπορεί να καλέσει την αστυνομία για καταγραφή συμβάντος αν θεωρεί ότι καταπατούνται ο νόμος και τα δικαιώματά του. Δεν το θέλει κανένα κατάστημα αυτό, μπροστά στους υπόλοιπους πελάτες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, Exodia The Forbidden One είπε

αφορα samsung

Aπευθυνθηκες στην Smartec και σου ειπαν κατι τετοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

OP, δες κι αυτό που είναι σχετικό. Είναι πενταετίας το νήμα, αλλά δεν έχει αλλάξει κάτι στον νόμο από τότε.

Είναι δικηγόρος και τα λέει ωραία, μπορείς να το ακολουθήσεις σαν guideline για να απευθυνθείς στο κατάστημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, stormrain είπε

Aπευθυνθηκες στην Smartec και σου ειπαν κατι τετοιο?

Στο πλαίσιο που έγινε η αγορά

4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Οι όροι της εγγύησης είναι ίδιοι, ανεξαρτήτως αν επρόκειτο για απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο.

Oι επαγγελματίες δε μπορούν να κάνουν καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή, το Γενικό Μητρώο Εμπορίου κλπ... οπότε οι εταιρίες το παίζουν τρελίτσα στο θέμα εγγυήσεων γιατί γνωρίζουν ότι ελάχιστοι θα το τρέξουν δικαστικώς.

Μάλλον κάτι τέτοιο γιατί πολλοί έχουν αυτοί την εντύπωση ότι δηλαδή είναι ένας χρόνος η εγγύηση.

Το αστείο είναι ότι το κινητό μάλλον έχει θέμα γενικά με την μπαταρία γιατί υπάρχουν αρκετοί με αυτό το πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
16 minutes ago, Exodia The Forbidden One said:

Στο πλαίσιο που έγινε η αγορά

Στο Πλαίσιο αναγράφουν πάνω στο τιμολόγιο την διάρκεια της εγγύησης. Τι γράφει το δικό σου τιμολόγιο;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Malthador είπε

Στο Πλαίσιο αναγράφουν πάνω στο τιμολόγιο την διάρκεια της εγγύησης. Τι γράφει το δικό σου τιμολόγιο;

Λιγη σημασια εχει τι αναγραφει, οταν για ολα ειναι 2 χρονια. Εκτος αν το ρωτας για να πατησει πανω στην υπαναχωρηση πχ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
14 minutes ago, SabotazNic said:

Λιγη σημασια εχει τι αναγραφει, οταν για ολα ειναι 2 χρονια. Εκτος αν το ρωτας για να πατησει πανω στην υπαναχωρηση πχ. 

Το ρωτάω για να δούμε αν συνάδει αυτό που του λένε με αυτό που γράφει πάνω το τιμολόγιο.

Τα έχουν κάνει αχταρμά τα καταστήματα με την νόμιμη εγγύηση, τώρα έχουν βρει νέο κόλπο με το ότι «οι καταναλωτές δεν κόβουν τιμολόγιο» λες και είναι το είδος του παραστατικού που διαχωρίζει τον καταναλωτή από τον επαγγελματία.

Είναι μέχρι να του την βαρέσει κανενός και να το πάει δικαστικά για να λήξει το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
8 ώρες πριν, Exodia The Forbidden One είπε

Στο πλαίσιο που έγινε η αγορά

Ξεχνα το Πλαισιο, επικοινώνησε απευθείας με Smartec.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, stormrain said:

Ξεχνα το Πλαισιο, επικοινώνησε απευθείας με Smartec.

Εγώ διαφωνώ σε αυτό, για μένα πρέπει η επικοινωνία να γίνεται αποκλειστικά με τον πωλητή σε ότι αφορά τα θέματα εγγύησης. Δεν είναι η Samsung ή η Smartec υπόλογες απέναντί του, ο εκάστοτε πωλητής είναι. Παραιτείται δικαιωμάτων του πηγαίνοντας απευθείας στον κατασκευαστή ή στο επισκευαστικό κέντρο.

Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί του είπε έτσι το Πλαίσιο.

Βλέπω στα iphone γράφει το εξής στο σάιτ:

 

image.png.e4a47b98f2fea3a292a310408bddffc9.png

 

Ενώ στα Samsung γράφει αυτό:

 

image.png.8d673bbae5d8c9aacd50fdbc0fb11eaf.png

Πιο πιθανό θεωρώ να έχει πέσει σε άσχετο υπάλληλο, παρά να ακολουθεί τέτοια πολιτική το Πλαίσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Εγώ διαφωνώ σε αυτό, για μένα πρέπει η επικοινωνία να γίνεται αποκλειστικά με τον πωλητή σε ότι αφορά τα θέματα εγγύησης. Δεν είναι η Samsung ή η Smartec υπόλογες απέναντί του, ο εκάστοτε πωλητής είναι. Παραιτείται δικαιωμάτων του πηγαίνοντας απευθείας στον κατασκευαστή ή στο επισκευαστικό κέντρο.

Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί του είπε έτσι το Πλαίσιο.

Βλέπω στα iphone γράφει το εξής στο σάιτ:

 

image.png.e4a47b98f2fea3a292a310408bddffc9.png

 

Ενώ στα Samsung γράφει αυτό:

 

image.png.8d673bbae5d8c9aacd50fdbc0fb11eaf.png

Πιο πιθανό θεωρώ να έχει πέσει σε άσχετο υπάλληλο, παρά να ακολουθεί τέτοια πολιτική το Πλαίσιο.

Εμένα όμως κοίτα τι λέει

 

IMG_0897.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
7 minutes ago, Exodia The Forbidden One said:

Εμένα όμως κοίτα τι λέει

 

IMG_0897.png

Δεν ξέρω που το λέει αυτό ή γιατί το δίνεις (εννοώ από την στιγμή που το πρόβλημά σου αφορά σε συσκευή Samsung), ωστόσο δεν σε αφορά ως καταναλωτή. Η Apple (και ο κάθε κατασκευαστής) μπορεί να δίνει όση εμπορική εγγύηση θέλει, αν θέλει μπορεί και να μην δίνει καθόλου εγγύηση.

Η διετής νόμιμη εγγύηση καλής λειτουργίας αφορά στην υποχρέωση που έχει ο πωλητής απέναντί σου, όχι ο κατασκευαστής. Γι' αυτό πρέπει να απευθυνόμαστε στον πωλητή κατά την διάρκεια της νόμιμης διετούς εγγύησης και όχι στον κατασκευαστή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...