Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση με τιμολόγιο


Exodia The Forbidden One

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Εγώ διαφωνώ σε αυτό, για μένα πρέπει η επικοινωνία να γίνεται αποκλειστικά με τον πωλητή σε ότι αφορά τα θέματα εγγύησης. Δεν είναι η Samsung ή η Smartec υπόλογες απέναντί του, ο εκάστοτε πωλητής είναι. Παραιτείται δικαιωμάτων του πηγαίνοντας απευθείας στον κατασκευαστή ή στο επισκευαστικό κέντρο.

Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί του είπε έτσι το Πλαίσιο.

Κι εμένα μου κανει εντύπωση το Πλαίσιο, αλλα πραγματικά δεν εχει νόημα να ασχολείται κανεις με τους πωλητες.

Θέλω να πω, η εγγύηση ειναι της αντιπροσωπείας, το Πλαισιο (και το κάθε Πλαίσιο βασικα) θα περιμένει να μαζεψει 5 ή 10 συσκευες και θα τις στείλει μαζικα στην εκάστοτε αντιπροσωπεία (ελπίζω πως δεν θα δοκιμάσουν να πειραξουν συσκευή  in house παρεμπιπτόντως). Οποτε, αν πας στον πωλητη, το μονο που θα κανεις ειναι να καθυστερήσεις. Καλα ειδικα η smartec ειναι και κορυφη εν τω μεταξύ στο κομμάτι της εγγύησης/επισκευης.

Ολα αυτα βεβαια αν δεν μιλαμε για συσκευή ημερών ή μηνα, εκει πας οντως πωλητή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν ξέρω που το λέει αυτό ή γιατί το δίνεις (εννοώ από την στιγμή που το πρόβλημά σου αφορά σε συσκευή Samsung), ωστόσο δεν σε αφορά ως καταναλωτή. Η Apple (και ο κάθε κατασκευαστής) μπορεί να δίνει όση εμπορική εγγύηση θέλει, αν θέλει μπορεί και να μην δίνει καθόλου εγγύηση.

Η διετής νόμιμη εγγύηση καλής λειτουργίας αφορά στην υποχρέωση που έχει ο πωλητής απέναντί σου, όχι ο κατασκευαστής. Γι' αυτό πρέπει να απευθυνόμαστε στον πωλητή κατά την διάρκεια της νόμιμης διετούς εγγύησης και όχι στον κατασκευαστή.

το κινητο του φιλου ειναι samsung , το δικο μου iphone το ανεβασα απο την οθονη του κινητου με screenshot οταν πηγα στην επιλογη εγγυηση μου κανει εντυπωση οτι εσυ εχει 2 χρονια. για αυτο το ανεβασα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 minutes ago, Exodia The Forbidden One said:

το κινητο του φιλου ειναι samsung , το δικο μου iphone το ανεβασα απο την οθονη του κινητου με screenshot οταν πηγα στην επιλογη εγγυηση μου κανει εντυπωση οτι εσυ εχει 2 χρονια. για αυτο το ανεβασα

Βρε συ, τα μισά διάβασες, λέει κι άλλα παρακάτω:

Spoiler

image.jpeg.ddb8d4ffcd7f8a98fa62c208cd497aec.jpeg

Η Apple μας λέει εν ολίγοις:

  1. Εγώ σαν κατασκευαστής σου δίνω ένα έτος εγγύηση στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
  2. Η εμπορική εγγύηση που σου προσφέρω, δεν αντικαθιστά τα δικαιώματά σου που απορρέουν απο την ελληνική νομοθεσία.
  3. Η νόμιμη εγγύηση για αγορές που έγιναν στην Ελλάδα και στην Κύπρο έχει διάρκεια δύο χρόνια.
  4. Έχεις δικαίωμα σαν καταναλωτής να επιλέξεις ποια από τις δύο εγγυήσεις θα χρησιμοποιήσεις.
  5. Αν χρησιμοποιήσεις την μία, τότε δεν ισχύουν οι όροι της άλλης.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, stormrain είπε

Ξεχνα το Πλαισιο, επικοινώνησε απευθείας με Smartec.

 

4 ώρες πριν, Malthador είπε

Εγώ διαφωνώ σε αυτό, για μένα πρέπει η επικοινωνία να γίνεται αποκλειστικά με τον πωλητή σε ότι αφορά τα θέματα εγγύησης. Δεν είναι η Samsung ή η Smartec υπόλογες απέναντί του, ο εκάστοτε πωλητής είναι. Παραιτείται δικαιωμάτων του πηγαίνοντας απευθείας στον κατασκευαστή ή στο επισκευαστικό κέντρο.

Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί του είπε έτσι το Πλαίσιο.

Δεν εχει τελειως αδικο ο @stormrain. Smartec δεν νομιζω καν να ζητανε αποδειξη, βλεπουν μεσω imei ενεργοποιηση και διαρκεια εγγυησης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Στις 6/3/2024 στις 9:55 ΠΜ, Malthador είπε

Η APPLE (δλδ η Info Quest στην Ελλαδα) λέει ότι δινει 1 χρονο εγγυηση με τιμολογιο.
Πραγμα που δεν ισχύει βάσει των νόμων τόσο στην Ελλαδα όσο και στην ΕΕ. Υπάρχει κάπου πρόβλεψη για την εγγύηση των επαγγελματικών μηχανημάτων και εκεί πατάει η APPLE και όλοι οι υπόλοιποι για να δικαιολογήσουν τον 1 χρόνο αντί για 2. Ομως αυτό ειναι μια ξεκάθαρη καταστρατήγηση με βάση μια δικη τους ερμηνεία του νομου. Οταν χρειάστηκε να διεκδικησω την εγγυηση απο ενα iphone 6s το 2016-2017 αγορασμένο με τιμολογιο μου είπαν την γνωστή ιστορία. Πηρα λοιπον την Γ. Γ. Εμποριου (στην Κανιγγος) οι οποίοι παρεμπιπτόντως ειναι απο τους πιο εργατικους δημόσιους υπ/λους (αν οχι οι πιο εργατικοί) και τους το ανέφερα. Μου είπε λοιπόν μια ευγενέστατη κυρία να παω στην QUEST και να τους πω να την πάρουν τηλ. και θα τους εξηγήσει αυτή. Και ετσι έκανα και την πηραν τηλ. και είδα στο προσωπό τους και στην εξυπηρέτηση μια τεράστια αλλαγη προς το καλυτερο. Μου αλλαξαν το κινητο και ολα καλά. Να σημειώσω ότι πρώτη φορά μιλαγα με αυτην την κυρία στην Γ.Γ Εμποριου.

Πιστευω ότι αυτό το γεγονός δειχνει ξεκάθαρα ότι σε όποιον αντισταθεί του παρέχουν τα νόμιμα ενω στους υπόλοιπους το αποφευγουν οταν μπορουν προβάλοντας ενα σωρο δικαιολογιες.

Να σημειώσω επίσης ότι κατα την διάρκεια αλλα και λιγο μετά την πανδημία η Γ.Γ. Εμποριου δεν λειτουργούσε οσο καλα λειτουργουσε παλαιώτερα. Προσφατα όμως μάλλον βελτιώθηκαν.

Επίσης να σημειώσω ότι παλιά με ενα τηλ και αντε και ενα ΦΑΞ με την απόδειξη, λύνανε όλες τις καταπατήσεις των εμπόρων σε θέματα εγγυήσεων. Κατέφευγα στις κυρίες της Γ.Γ. Εμποριου οι οποίες κατόπιν τηλεφωνικής επικ/νιας με τον εμπορο, πάντα μα παντα λύνανε τα θέματα εγγυήσεων. Από το 1990 που με βοηθήσανε για πρώτη φορά μεχρι και προσφατα. Στο επόμενο βήμα, μετά την επικοινωνία τους με τον εμπορο πάντα με καλούσε ο κάθε εμπορος να μου πει να περάσω όποτε θέλω για την αντικατάσταση του εμπορευματος. Ουτε μα, ουτε μου. Ολα ρολοι.

Το τηλ τους ειναι 1520 αλλά έχουν και αλλα που ξεκινάνε απο 210-36,,,, (πλ. Κανιγγος)

Τους συνιστώ για τις δυσκολες περιπτώσεις.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/3/2024 στις 11:34 ΠΜ, stormrain είπε

Κι εμένα μου κανει εντύπωση το Πλαίσιο, αλλα πραγματικά δεν εχει νόημα να ασχολείται κανεις με τους πωλητες.

Θέλω να πω, η εγγύηση ειναι της αντιπροσωπείας, το Πλαισιο (και το κάθε Πλαίσιο βασικα) θα περιμένει να μαζεψει 5 ή 10 συσκευες και θα τις στείλει μαζικα στην εκάστοτε αντιπροσωπεία (ελπίζω πως δεν θα δοκιμάσουν να πειραξουν συσκευή  in house παρεμπιπτόντως). Οποτε, αν πας στον πωλητη, το μονο που θα κανεις ειναι να καθυστερήσεις. Καλα ειδικα η smartec ειναι και κορυφη εν τω μεταξύ στο κομμάτι της εγγύησης/επισκευης.

Ολα αυτα βεβαια αν δεν μιλαμε για συσκευή ημερών ή μηνα, εκει πας οντως πωλητή.

Εδω να σημειωσω ότι όσο και αν φαίνεται παράξενο, την Εγγύηση στον καταναλωτή την παρέχει ο Πωλητης και όχι ο Αντιπρόσωπος / Εισαγωγέας / Κατασκευαστής. Η προωθηση απο τον Εμπορο στον Κατασκευαστή του εμπορευματος έχει να κάνει (συνήθως) με τον έλεγχο της συσκευής, πιθανή επισκευή κτλ. καθώς ο έμπορος συνήθως δεν έχει αυτήν τη δυνατότητα / ικανότητα. Μετά τον έλεγχο και εφόσον οι όροι της εγγύησης εχουν τηρηθει, ο καταναλωτης πρεπει αν πάρει από τον Εμπορο την συσκευη επιδιορθωμένη, ή μια ισάξια συσκευή ή επιστροφή χρημάτων ή μια υποδεέστερη συσκευή και επιστροφή της διαφοράς (κάτι που μου έχει κάνει το ΠΛΑΙΣΙΟ). Εδω να πω ότι συνηθως υπάρχουν συμβόλαια / συμφωνίες μεταξύ εμπόρων και εισαγωγέων, εισαγωγέων και κατασκευαστων κτλ στα οποία αναφέρονται και πόσες συκευές θα παρέχονται χωρίς χρέωση ανα πλήθος πουλημένων. Δλδ πχ για κάθε 100 TV ο κατασκευαστής έχει προβλέψει και πχ 10-15 TV (ανάλογα με το πόσο αξιόπιστες είναι) χωρίς χρέωση για πιθανές αντικαταστάσεις λόγω βλαβών. Λεω αντικαταστάσεις και όχι επισκευες μιας και πλεον οι επισκευες ειναι όλο και πιο δύσκολο να γίνουν τοπικά στην Ελλαδα. Αυτο που συμβαινει στην πραγματικότητα είναι ότι αν υπάρχει διαθέσιμη η συσκευη θα την αντικαταστήσουν και την χαλασμένη θα την προωθήσουν σε κάποιο εργοστάσιο του κατασκευαστή στην Ευρώπη για επισκευή για να πουληθεί μετα ως refurbished ή για ανταλακτικα. Επίσης κάποιοι όπως η HP που αντιπροσωπευε επάξια η Quest έστελναν printer & scanner στο Βελγιο και από εκει αφου ελένχαν ότι η βλάβη δεν οφείλοταν σε κακη χρήση / νερο κτλ σου εστελναν ένα ίδιο επισκευασμένο. Ετσι κάποιες φορές μπορει να είχαν περισσότερα χιλιόμετρα χρησης και τα rubber rollers κτλ να ήταν πιο ταλαιπωρημένα κτλ από αυτά που είχε η δικιά σου συσκευή αλλα απο την αλλη δεν περίμενες 2+ μηνες να επισκευαστεί (εαν αυτο ήταν δυνατο βεβαια γιατι πάντα ήταν πιθανό να σου πουν μετά από 2 μήνες ότι δεν επισκευαζεται).

Εδώ είναι ένα πολύ κατατοπιστικό link από το site της Ευρωπαικης Ενωσης europa.eu :https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

στο οποίο αναφέρει επί λέξει:

Q: Το καινούργιο μου έξυπνο τηλέφωνο δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω, τον πωλητή ή τον κατασκευαστή; 

A: Η 2ετής νομική εγγύηση εφαρμόζεται στο συμβόλαιο με τον πωλητή. Καλύπτει προϊόντα που αγοράζονται οπουδήποτε εντός της ΕΕ. Μπορεί να σας δοθεί πρόσθετη εμπορική εγγύηση, η οποία θα εξηγείται λεπτομερώς στη σχετική δήλωση. Η εμπορική εγγύηση μπορεί να είναι ευνοϊκότερη από τη νομική εγγύηση, αλλά δεν την αντικαθιστά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...