Προς το περιεχόμενο

NOVA ΙΝΤΕΡΝΕΤ


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από geoavlonitis,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας. Τις τελευταίες 20 μέρες είχα και έχω πρόβλημα με το internet μου. Συγκεκριμένα έχω αρκετά αργές ταχύτητες, ενώ πληρώνω για 100mbps έχω 30 μία 60 μία 50 τελειώς ασταθής σύνδεση (disconnects επίσης). Βρέθηκα σε επικοινωνία με τον πάροχο του ίντερνετ που είναι η Nova και έστειλε τεχνικό της Nova να κάνει τις ανάλογες μετρήσεις. Όταν ήρθε και όταν έγινε ο έλεγχος ανέφερε πως ο συγχρονισμός του ίντερνετ είναι σε φυσιολογική κατάσταση οπότε θα επικοινωνήσουν με τον ΟΤΕ για να επιλύσουν το πρόβλημα ,καθώς ευθύνονται αυτοί. Λαμβάνω λοιπόν SMS (nova) που αναγράφει ότι το ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΑΣ, ενώ εξακολουθώ να έχω κακή σύνδεση και αρκετά disconnects. Για να μην τα πολυλογώ έρχεται και δεύτερη φορά τεχνικός, λέει την ίδια καραμέλα με τον ΟΤΕ και μου πρόσθεσε ότι η περιοχή μου το είχε απο παλιά το πρόβλημα με το ίντερνετ. Τι προτείνετε να κάνω; Έχω συμβόλαιο 2 ετών και είμαι φοιτητής που το χρειάζεται.

 Πρόσθεση. Αν φύγω απο την εταιρία και αλλάξω πάροχο, γιατί να φάω πρόστιμο εφόσον δεν κάλυπτει τις ανάγκες μου;

Επεξ/σία από Slqmer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Slqmer είπε

Πρόσθεση. Αν φύγω απο την εταιρία και αλλάξω πάροχο, γιατί να φάω πρόστιμο εφόσον δεν κάλυπτει τις ανάγκες μου;

Γιατι τις νομοθεσίες τις υποβάλλουν οι παροχοι😁

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Γιατι τις νομοθεσίες τις υποβάλλουν οι παροχοι😁

Δεν γνωρίζω για αυτό ανοίγω Forum. Τι να κάνω δηλ;

Επεξ/σία από Slqmer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Slqmer είπε

Δεν γνωρίζω για αυτό ανοίγω Forum. Τι να κάνω δηλ;

Τιποτα δεν μπορεις να κανεις

Πριν ποιον παροχο ειχες, ησουν ευχαριστημένος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Slqmer είπε

Καλησπέρα σας. Τις τελευταίες 20 μέρες είχα και έχω πρόβλημα με το internet μου. Συγκεκριμένα έχω αρκετά αργές ταχύτητες, ενώ πληρώνω για 100mbps έχω 30 μία 60 μία 50 τελειώς ασταθής σύνδεση (disconnects επίσης). Βρέθηκα σε επικοινωνία με τον πάροχο του ίντερνετ που είναι η Nova και έστειλε τεχνικό της Nova να κάνει τις ανάλογες μετρήσεις. Όταν ήρθε και όταν έγινε ο έλεγχος ανέφερε πως ο συγχρονισμός του ίντερνετ είναι σε φυσιολογική κατάσταση οπότε θα επικοινωνήσουν με τον ΟΤΕ για να επιλύσουν το πρόβλημα ,καθώς ευθύνονται αυτοί. Λαμβάνω λοιπόν SMS (nova) που αναγράφει ότι το ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΑΣ, ενώ εξακολουθώ να έχω κακή σύνδεση και αρκετά disconnects. Για να μην τα πολυλογώ έρχεται και δεύτερη φορά τεχνικός, λέει την ίδια καραμέλα με τον ΟΤΕ και μου πρόσθεσε ότι η περιοχή μου το είχε απο παλιά το πρόβλημα με το ίντερνετ. Τι προτείνετε να κάνω; Έχω συμβόλαιο 2 ετών και είμαι φοιτητής που το χρειάζεται.

 Πρόσθεση. Αν φύγω απο την εταιρία και αλλάξω πάροχο, γιατί να φάω πρόστιμο εφόσον δεν κάλυπτει τις ανάγκες μου;

Καταγγελια στην ΕΕΤΤ και αν είναι 100αρα vdsl ζητά λόγω προβληματων να πας ειτε σε 50αρα μέχρι τη λήξη του συμβολαίου ειτε να αποχωρήσεις αζημίως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, NikolasKon14 είπε

Καταγγελια στην ΕΕΤΤ και αν είναι 100αρα vdsl ζητά λόγω προβληματων να πας ειτε σε 50αρα μέχρι τη λήξη του συμβολαίου ειτε να αποχωρήσεις αζημίως. 

Και υποθετικά μιλωντας, τι επιχειρήματα θα χρησιμοποιήσω ώστε να αλλάξω εταιρία δίχως να φάω πρόστιμο;

Επεξ/σία από Slqmer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, Slqmer said:

Και υποθετικά μιλωντας, τι επιχειρήματα θα χρησιμοποιήσω ώστε να αλλάξω εταιρία δίχως να φάω πρόστιμο;

Αρχικά δες τα στατιστικά στο μόντεμ σου. Αν εξω στο box του παρόχου οι μετρήσεις είναι σωστές τότε έχεις θέμα εσωτερικής καλωδίωσης. Αν και εξω έχει χάλια νούμερα, το πρόβλημα ειναι στη μεριά του παρόχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Finn είπε

Αρχικά δες τα στατιστικά στο μόντεμ σου. Αν εξω στο box του παρόχου οι μετρήσεις είναι σωστές τότε έχεις θέμα εσωτερικής καλωδίωσης. Αν και εξω έχει χάλια νούμερα, το πρόβλημα ειναι στη μεριά του παρόχου.

Όπως προανέφερα, ο συγχρονισμός είναι σε καλή κατάσταση , άρα και η καλωδίωση σύμφωνα με τον έλεγχο και τα λεγόμενα του τεχνικού, που έριξε το φταίξιμο στον ΟΤΕ. Άρα πως συνεχίζω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Slqmer said:

Όπως προανέφερα, ο συγχρονισμός είναι σε καλή κατάσταση , άρα και η καλωδίωση σύμφωνα με τον έλεγχο και τα λεγόμενα του τεχνικού, που έριξε το φταίξιμο στον ΟΤΕ. Άρα πως συνεχίζω; 

Αν έχεις 30-60-50 τότε δεν ειναι καλά τα στατιστικά σου. Σκαμπανεβάσματα στην ταχύτητα συγχρονισμού αυτό υποδηλώνουν. Εκτός και αν αναφέρεσαι σε μετρήσεις speedtest

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Slqmer είπε

Aναφέρομαι σε μετρήσεις speedtest. Ο συγχρονισμός ήταν στα 109 μου είπε ο τεχνικός. 

Κάνε ένα κόπο και ανέβασε εδώ τη σελίδα με τα στατιστικά του ρούτερ.

Η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού είναι εντάξει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, tasvar είπε

Κάνε ένα κόπο και ανέβασε εδώ τη σελίδα με τα στατιστικά του ρούτερ.

Η εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού είναι εντάξει;

Πως το κάνω ακριβώς αυτό;

Ναι είναι όλα σε τέλεια κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Slqmer είπε

Πως το κάνω ακριβώς αυτό;

Ναι είναι όλα σε τέλεια κατάσταση.

Μπες από το Web interface του ρουτερ, στην καρτέλα που έχει τις πληροφορίες της γραμμής. Συνήθως Internet την αναφέρει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
1 ώρα πριν, Slqmer είπε

Πως το κάνω ακριβώς αυτό;

Ναι είναι όλα σε τέλεια κατάσταση.

http://192.168.1.254 ή http://192.168.1.1 (αν έχεις ρούτερ από Nova, δοκίμασε και τα δύο) και οι κωδικοί είναι στο αυτοκολλητάκι πίσω από το ρούτερ. Ψάξε για VDSL ή xDSL Statistics ή κάτι παρόμοιο στο μενού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...