Προς το περιεχόμενο

Ελαστικά τροχών τεσσάρων εποχών


meletis11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, theopan είπε

Από που προέκυψε η "στατιστική" σου δεν το ξέρω

Από τουλάχιστον δυο επαγγελματίες λαστιχάδες - ο ένας αποκλειστικός michelin- και δυο συνεργεία αυτοκινήτων που είδαν τα ελαστικά. Από ότι μου είπαν το πρόβλημα υπάρχει στα 4 εποχών όλων των εταιρειών. Είδα μάλιστα και δυο τετράδες που είχε ο ένας προς απόσυρση σε παρόμοια κατάσταση με τα δικά μου.

 

5 ώρες πριν, theopan είπε

θεωρείται το CC2 με μεγάλη διαφορά από το 2ο. Και στο youtube θα βρεις παρόμοιες αναφορές κι από Ευρώπη κι από Αμερική

Για την Ελλάδα έγραψα και διαφώνησες. Για την Ελλάδα είναι ΛΑΘΟΣ αγορά όλα τα 4 εποχών. Οι βαθμολογίες στα τεστ με έπεισαν να τα αγοράσω την πρώτη φορά. Η έμμεση παραδοχή της michelin για το πρόβλημα φθοράς που την οδήγησε στην  δεύτερη έκδοση και η επιμονή του λαστιχά μου ότι διορθώθηκε το πρόβλημα με έπεισαν να την εμπιστευθώ και πάλι για να εισπράξω άλλη μια απογοήτευση.

Σήμερα στο ένα αυτοκίνητο έχω MICHELIN PRIMACY στο δεύτερο bridgestone turanza και δεν έχω παρόμοιο πρόβλημα, ενώ έχουν ξεπεράσει ήδη τα χιλιόμετρα του CC2 της φωτογραφίας που είχα ανεβάσει. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 λεπτά πριν, northjohn είπε

Για την Ελλάδα έγραψα και διαφώνησες. Για την Ελλάδα είναι ΛΑΘΟΣ αγορά όλα τα 4 εποχών.

Και συνεχίζω να διαφωνώ. Τα έχω τα λάστιχα από τον περασμένο Οκτώβρη για την περίπτωση που δεν έγινα σαφής. Παρ' ότι δεν χρειάστηκε ακόμα να πατήσω χιόνι είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος σε στεγνό, βροχή, τη χειμωνιάτικη ζέστη που ζήσαμε φέτος αλλά και όποιο κρύο βρήκα στα μέρη που κινήθηκα. Συγκριτικά με τα προηγούμενα που είχα στο τρέχον αυτοκίνητο (Jeep Renegade) αλλά και ό,τι λάστιχο είχα βάλει στα παλιότερα αυτοκίνητα που είχα. Είναι και -παραδόξως για 4 εποχών- πιο αθόρυβα και αύξηση στην κατανάλωση δεν είδα καθόλου παρά τα όσα λένε κάποιοι αλλά και όσο μαλακά πρέπει για να κοπανάει λιγότερο (που ήδη δεν κοπάναγε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο). Ο συνδυασμός αυτών είναι σπάνιος σε λάστιχο. Τώρα το αν θα βγάλουν 60.000 χλμ. όπως τα προηγούμενα ή 50 ή 40 χιλιάδες δεν με πολυνοιάζει να σου πω την αλήθεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/3/2024 στις 10:39 ΠΜ, meletis11 είπε

Χαίρετε.

Διάσταση 225/45/17.

Αρχικως ειχαν δοκιμασθη σε αλλη διάσταση τα πρωτα michelin crossclimate, ανθεκτικα στον χρόνο αλλα δεν ητανε ικανοποιητικως αποτελεσματικα (και δη σε βρεγμενο).

Σε 205/55/16 δοκιμασθηκαν τα Bridgestone weather control evo. Απαράδεκτη εως επικινδυνη προσφυση σε βρεγμένο και σε στεγνο τις θερμες ωρες.

 

Υστερα σε 225/45/17 τα Bridgestone weather control evo ητανε σαφως πολυ καλύτερα αλλα οχι ικανοποιητικο αποτελεσμα.

 

Επειτα απο δυομιση ετη ελιωσαν τα εμπροσθια και καποια κομματακια κοπηκαν.

 

Τωρα προ μιας εβδομαδος αλλαχθηκαν με goodyear vector 3.

 

 

IMG_20240309_103828.jpg

Ελαστικά 4 εποχών και καλή πρόσφυση σε βρεγμένο είναι έννοιες μη συμβατές. Προς απόδειξη αυτών που γράφω, διάβασε στο tyrereviews.

Εάν κινείσαι σε περιοχές με χιόνι και πάγο, κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου και πάρε μια 4άδα χειμερινά για το χρονικό διάστημα από Νοέμβριο έως Μάρτιο (ή και για μεγαλύτερο εάν μένεις σε περιοχές με μακρύ χειμώνα).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, theopan είπε

Και συνεχίζω να διαφωνώ. Τα έχω τα λάστιχα από τον περασμένο Οκτώβρη για την περίπτωση που δεν έγινα σαφής

Και καλά κάνεις, είσαι ο 1 στους 10 που είναι ικανοποιημένος. Μην είσαι τόσο απόλυτος για λάστιχα που έχεις μόλις 4 μήνες χωρίς να τα πατήσεις στην καυτή Ελληνική άσφαλτο του καλοκαιριού.

 

34 λεπτά πριν, theopan είπε

Παρ' ότι δεν χρειάστηκε ακόμα να πατήσω χιόνι

Όσο είναι καινούργια (κάτω από 20.000χλμ) δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα στο χιόνι, στο γράφω από προσωπική εμπειρία δεν χρειάστηκα ποτέ αλυσίδες σε χιονισμένη άσφαλτο όταν οι περισσότεροι βάζανε αναγκαστικά.

 

38 λεπτά πριν, theopan είπε

Συγκριτικά με τα προηγούμενα που είχα στο τρέχον αυτοκίνητο (Jeep Renegade) αλλά και ό,τι λάστιχο είχα βάλει στα παλιότερα αυτοκίνητα που είχα. Είναι και -παραδόξως για 4 εποχών- πιο αθόρυβα και αύξηση στην κατανάλωση δεν είδα καθόλου παρά τα όσα λένε κάποιοι

Δεν ξέρω τι λάστιχα είχες πριν αλλά τα primancy είναι σίγουρα πιο αθόρυβα και λίγο πιο οικονομικά στην κατανάλωση (μικρή διαφορά χωρίς ουσία).Επίσης τα primancy είναι πολύ καλύτερα στο στεγνό (κράτημα και φρενάρισμα) αλλά δεν θα δεις μεγάλη διαφορά στο αυτοκίνητο σου.

 

41 λεπτά πριν, theopan είπε

Τώρα το αν θα βγάλουν 60.000 χλμ. όπως τα προηγούμενα ή 50 ή 40 χιλιάδες δεν με πολυνοιάζει να σου πω την αλήθεια

35.000 χλμ τα cc και 40.000χλμ τα cc2 μου βγάλανε εμένα με τη φθορά και στα δυο να εμφανίζεται πολύ νωρίτερα. Επειδή αλλάζω-πληρώνω λάστιχα κάθε 2 χρόνια περίπου (για δυο αυτοκίνητα) έχει μεγάλη σημασία για εμένα να μην πετάω χρήματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα στο αμάξι ( Skoda roomster)τα Goodyear Vector 4Seasons Gen-2. Μένω Ωρωπό και εδώ χιονίζει πιο συχνά. Αν και ο φετινός χειμώνας ήταν μια παρωδία.

Με αυτά έκανα 90000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα, τα περισσότερα εθνική. Γενικά είμαι πολύ χαλαρός οδηγός στην οδήγηση οπότε για μένα ήταν μια χαρά. Προς το τέλος της ζωής τους ξεκίνησαν αναμενομενα να γλιστρανε. Όταν χιόνιζε, δεν με απογοήτευσαν. Στο απάτητο χιόνι δεν γλιστράνε με τίποτα. Στον πάγο ή πατημένο χιόνι θέλει αλυσίδες.

Τώρα έβαλα τα gen-3.

Δεν έχω βάλει ποτέ θερινά για να έχω κάποια σύγκριση, οπότε μη δίνετε και ιδιαίτερη σημασία στο feedback αλλά δεν είχα ποτέ προβλήματα με κάτι φθορές που είδα στα προηγούμενα posts.

Αν το κλίμα έχει αλλάξει τόσο πολύ που πλέον δεν θα χιονίζει, δεν είμαι σίγουρος αν θα πάω πάλι σε all seasons.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εαν σε παιρνει σε αυτη την διασταση και τυπο αυτοκινητου θα προτεινα τα MICHELIN LATITUDE CROSS XL, μολις εβαλα δευτερα ζευγαρι αλλα ειναι αθανατα, τα φοραω σε MAVERICK, δεν καταλαβαινουν απο χωματοδρομο με πετρα (δεν κοβονται) στα νερα ειναι τρομερα, λασπη παρα πολυ καλα λογω του σχεδιασμου, δυσκολα "βουλωνει" και χιονι αρκετα καλα. βεβαια σε αυτοκινητο κοντα 2 τονους με τετρακινηση και καλοσυντηρημενο

ξεχασα να γραψω, θεσσαλονικη ειμαι

σε τι αμαξι θελεις να τα βαλεις?

Επεξ/σία από bezan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Είχα στο αμάξι ( Skoda roomster)τα Goodyear Vector 4Seasons Gen-2. Μένω Ωρωπό και εδώ χιονίζει πιο συχνά. Αν και ο φετινός χειμώνας ήταν μια παρωδία.

Με αυτά έκανα 90000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα, τα περισσότερα εθνική. Γενικά είμαι πολύ χαλαρός οδηγός στην οδήγηση οπότε για μένα ήταν μια χαρά. Προς το τέλος της ζωής τους ξεκίνησαν αναμενομενα να γλιστρανε. Όταν χιόνιζε, δεν με απογοήτευσαν. Στο απάτητο χιόνι δεν γλιστράνε με τίποτα. Στον πάγο ή πατημένο χιόνι θέλει αλυσίδες.

Τώρα έβαλα τα gen-3.

Δεν έχω βάλει ποτέ θερινά για να έχω κάποια σύγκριση, οπότε μη δίνετε και ιδιαίτερη σημασία στο feedback αλλά δεν είχα ποτέ προβλήματα με κάτι φθορές που είδα στα προηγούμενα posts.

Αν το κλίμα έχει αλλάξει τόσο πολύ που πλέον δεν θα χιονίζει, δεν είμαι σίγουρος αν θα πάω πάλι σε all seasons.

Να ρωτήσω κάτι εντελώς φιλοσοφικά...

Πώς και δεν επέλεξες την λογική "χειμερινά τον χειμώνα - θερινά το καλοκαίρι";

Σε ρωτάω διότι οικονομικά είναι μια η άλλη και μπορώ να σου πω πως είναι μια πολύ αποδοτικότερη λύση.

Όταν παλιότερα έμενα σε πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, όπου είχαμε πραγματικό χειμώνα με χιόνια και πάγους, ήταν εξαιρετική λύση. Έβαζα τα χειμερινά αρχές Νοέμβρη και τα έβγαζα αρχές Απρίλη. Ποτέ δεν χρειαστηκε να βάλω αλυσίδες και το μόνο που με περιόριζε στο απάτητο χιόνι ήταν το ύψος του εμπρόσθιου προφυλακτήρα (καθώς ήταν συμβατικό αυτοκίνητο και όχι suv), οπου από ένα ύψος χιονιού και μετά "μπουκωνε". Επίσης να πω πως επειδή έκανα τακτικά και δρομολόγια σε περιοχές με υψηλότερες θερμοκρασίες, δεν είχα βάλει "σκληροπυρηνικά" χειμερινά (τύπου Gislaved), αλλά τα (ήπια) Michelin Pilot Alpin, τα οποία όμως ανταπεξηλθαν μια χαρά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, nk9 said:

Να ρωτήσω κάτι εντελώς φιλοσοφικά...

Πώς και δεν επέλεξες την λογική "χειμερινά τον χειμώνα - θερινά το καλοκαίρι";

Σε ρωτάω διότι οικονομικά είναι μια η άλλη και μπορώ να σου πω πως είναι μια πολύ αποδοτικότερη λύση.

Όταν παλιότερα έμενα σε πόλη της Δυτικής Μακεδονίας, όπου είχαμε πραγματικό χειμώνα με χιόνια και πάγους, ήταν εξαιρετική λύση. Έβαζα τα χειμερινά αρχές Νοέμβρη και τα έβγαζα αρχές Απρίλη. Ποτέ δεν χρειαστηκε να βάλω αλυσίδες και το μόνο που με περιόριζε στο απάτητο χιόνι ήταν το ύψος του εμπρόσθιου προφυλακτήρα (καθώς ήταν συμβατικό αυτοκίνητο και όχι suv), οπου από ένα ύψος χιονιού και μετά "μπουκωνε". Επίσης να πω πως επειδή έκανα τακτικά και δρομολόγια σε περιοχές με υψηλότερες θερμοκρασίες, δεν είχα βάλει "σκληροπυρηνικά" χειμερινά (τύπου Gislaved), αλλά τα (ήπια) Michelin Pilot Alpin, τα οποία όμως ανταπεξηλθαν μια χαρά.

λαστιχαρα το ALPIN

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, bezan είπε

λαστιχαρα το ALPIN

Προσωπικά ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος.

Έψαχνα χειμερινο λάστιχο με υψηλό δείκτη ταχυτητας, που να μπορεί να περπατήσει σε αυτοκινητόδρομο με μεγάλες ταχύτητες και μπορώ να πω πως έκανα την καλύτερη επιλογή.

Γενικότερα, εάν εμένα ακόμα σε περιοχές με πραγματικό χειμώνα, στάνταρ θα έβαζα χειμερινα και μάλλον τα συγκεκριμένα!

Επεξ/σία από nk9
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πρόσφατα, βόρεια Αττική, έβαλα στο id3 4εποχων τα pirelli. Μέχρι στιγμής είχα χειμερινά στα άλλα αυτοκίνητα μας. Αλλά τα μεσημέρια που έπιανε 20 βαθμους ακόμα και τον χειμώνα τα ένιωθα να υποφέρουν. Τώρα με το ηλεκτρικό και τους παραπάνω από δύο τόνους, έβαλα 4εποχων (ήταν και χαμηλότερη η τιμή τους και είπα να τα δοκιμάσω).

Προς το παρόν είναι μακράν καλύτερα από τα θερινά eco electric που είχε επάνω (και θα τα έχω για καλοκαίρι). Με μόνο "αρνητικό" μια αύξηση στην κατανάλωση κατά 5%.

Για 4-5 μήνες τον χρόνο, υπολογίζω ότι θα μου βγάλει 4-5 χρόνια. Μετά θα δείξει τι θα κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα 4αρων εποχων με γρηγορη-νευρικη οδηγηση πανε για πεταμα κατα 50% γρηγοροτερα απο οτι τα θερινα.. 

αν εισαι μπαρμπας και κανεις 15.000 το χρονο, και απο ποδηλατο να βαλεις μια χαρα θα ειναι :)

εγω που κανω γρηγορη οδηγηση και περιπου 30.000-35.000 το χρονο, 2ο χρονο δεν κρατανε, τα εχω δοκιμασει πολλες φορες, και εχω δωσει πολλες ευκαιριες.. φευγουν κομματια ολοκληρα απο το λαστιχο.. 

η καλυτερη και πιο συμφερουσα λυση για μενα ειναι 2η τετραδα λαστιχα χειμερινα (ιδανικα με ζαντες να μην κανεις τραμπες) 

Επεξ/σία από emperor4her
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω σε astra J sports tourer έβαλα τον Σεπτέμβρη τα yokohama BluEarth-4S AW21 σε 215/60-16 .Το αγόρασα με κάτι  σάπια nexen 6ετίας? οπότε δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Το οδηγάει τον περισσότερο καιρό η σύζυγος ,το αμάξι κινείται πέριξ της Τρίπολης και κοντά στο χιονοδρομικό του Μαινάλου.Τα βάλαμε ώστε να μην χρειάζονται αλυσίδες στην περίπτωση που ζητάνε  γιατί κάπου άρχισε να χιονίζει.Εγώ λείπω τον περισσότερο χρόνο οπότε δεν ήθελα να ασχολείται η ίδια με αλυσίδες ούτε θα ήθελα να την βάλω στο τρυπάκι με διπλά λάστιχα(χειμερινά καλοκαιρινά ,ασε που η διάσταση είναι πανάκριβη ).Οταν χιονίζει δεν υπάρχει λόγος να κυκλοφορεί αλλά ποτέ δεν ξέρεις σε κάτι έκτακτο.

Μεχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι περίεργο,ευχαριστημένος είμαι στα 4Κ χλμ .Θα δείξει πόσο θα κρατήσουν .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, emperor4her said:

Τα 4αρων εποχων με γρηγορη-νευρικη οδηγηση πανε για πεταμα κατα 50% γρηγοροτερα απο οτι τα θερινα.. 

αν εισαι μπαρμπας και κανεις 15.000 το χρονο, και απο ποδηλατο να βαλεις μια χαρα θα ειναι :)

εγω που κανω γρηγορη οδηγηση και περιπου 30.000-35.000 το χρονο, 2ο χρονο δεν κρατανε, τα εχω δοκιμασει πολλες φορες, και εχω δωσει πολλες ευκαιριες.. φευγουν κομματια ολοκληρα απο το λαστιχο.. 

η καλυτερη και πιο συμφερουσα λυση για μενα ειναι 2η τετραδα λαστιχα χειμερινα (ιδανικα με ζαντες να μην κανεις τραμπες) 

Δεν είναι για σπορ οδήγηση, σίγουρα.

Συγκεκριμένα το id δεν πατάς ποτέ φρένο, το πιο δυνατό φρενάρισμα θα πρέπει να είναι με το regeneration.

Εγώ θα χαρώ να βγάλουν τα πίσω 30χιλχλμ γιατί ότι και να βάλουν οι χρήστες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα τρώει.

Προσωπικά έχω πατήσει στις 8χιλχλμ περίπου 8 φορές, που με έκοψαν.

Αλλά τα περισσότερα λάστιχα που έχω οδηγήσει, ανεξαρτήτως αυτοκινήτου, δεν είναι για σπορ οδήγηση. Ή τουλάχιστον δεν είναι για πολύ ώρα. Θυμάμαι κάτι Michelin pilot sport κάτι που ήταν 3 στροφές πίεση, σε αυτοκίνητο του τόνου με 100 ίππους, και δύο στροφές χαλαρά γιατί σαπουνιαζαν. Αλλά 99% της χρήσης ήταν χαλαρή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Eγω σε astra J sports tourer έβαλα τον Σεπτέμβρη τα yokohama BluEarth-4S AW21 σε 215/60-16 .Το αγόρασα με κάτι  σάπια nexen 6ετίας? οπότε δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Το οδηγάει τον περισσότερο καιρό η σύζυγος ,το αμάξι κινείται πέριξ της Τρίπολης και κοντά στο χιονοδρομικό του Μαινάλου.Τα βάλαμε ώστε να μην χρειάζονται αλυσίδες στην περίπτωση που ζητάνε  γιατί κάπου άρχισε να χιονίζει.Εγώ λείπω τον περισσότερο χρόνο οπότε δεν ήθελα να ασχολείται η ίδια με αλυσίδες ούτε θα ήθελα να την βάλω στο τρυπάκι με διπλά λάστιχα(χειμερινά καλοκαιρινά ,ασε που η διάσταση είναι πανάκριβη ).Οταν χιονίζει δεν υπάρχει λόγος να κυκλοφορεί αλλά ποτέ δεν ξέρεις σε κάτι έκτακτο.

Μεχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι περίεργο,ευχαριστημένος είμαι στα 4Κ χλμ .Θα δείξει πόσο θα κρατήσουν .

Οι βόρειοι που ξέρουν από χιόνια και χρησιμοποιούν χειμερινά κάνουν το εξής απλό...

Αγοράζουν μια 4άδα σιδερένιες ζάντες στην μικρότερη δυνατή διασταση που προβλέπει ο κατασκευαστής για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και βγάζουν με αυτή τον χειμώνα. Έτσι και δεν τους βγαινει ακριβά, αλλά και εκμεταλλευονται στο μέγιστο τα χειμερινά (καθώς στο χιόνι θες το μικρότερο δυνατό πλάτος). Οπότε δύο φορές τον χρόνο πάνε και κάνουν την αλλαγή, δίχως όμως να απαιτείται ξεμονταρισμα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...