Προς το περιεχόμενο

Ελαστικά τροχών τεσσάρων εποχών


meletis11

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, nk9 είπε

Οι βόρειοι που ξέρουν από χιόνια και χρησιμοποιούν χειμερινά κάνουν το εξής απλό...

Αγοράζουν μια 4άδα σιδερένιες ζάντες στην μικρότερη δυνατή διασταση που προβλέπει ο κατασκευαστής για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και βγάζουν με αυτή τον χειμώνα. Έτσι και δεν τους βγαινει ακριβά, αλλά και εκμεταλλευονται στο μέγιστο τα χειμερινά (καθώς στο χιόνι θες το μικρότερο δυνατό πλάτος). Οπότε δύο φορές τον χρόνο πάνε και κάνουν την αλλαγή, δίχως όμως να απαιτείται ξεμονταρισμα.

Ξέρω τι κάνουν.Η σύζυγος όμως δεν πρόκειται να ασχοληθεί να κάνει την τράμπα.Εγώ είμαι Ελλάδα στο σύνολο 2 μήνες τον χρόνο,δεν έχω διάθεση να κανονίζω τις διακοπές μου βάση της αλλαγής των ελαστικών.

Δεν ξέρεις απο συζυγική γκρίνια μάλλον.

 

Συν ότι η κwλoδιασταση που φοράει   είναι ακριβή για 2 σετ ελαστικών.Στα 10Κ χλμ που κάνει το χρόνο το αμάξι τα θεωρώ υπερβολικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, nk9 είπε

Οι βόρειοι που ξέρουν από χιόνια και χρησιμοποιούν χειμερινά κάνουν το εξής απλό...

Αγοράζουν μια 4άδα σιδερένιες ζάντες στην μικρότερη δυνατή διασταση που προβλέπει ο κατασκευαστής για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και βγάζουν με αυτή τον χειμώνα. Έτσι και δεν τους βγαινει ακριβά, αλλά και εκμεταλλευονται στο μέγιστο τα χειμερινά (καθώς στο χιόνι θες το μικρότερο δυνατό πλάτος). Οπότε δύο φορές τον χρόνο πάνε και κάνουν την αλλαγή, δίχως όμως να απαιτείται ξεμονταρισμα.

αυτο κανω και εγω, βρηκα μια τετραδα χειμερινα με αλουμινενιες ζαντες αφτερμαρκετ και εχω τις 19αρες με τα καλοκαιρινα, και τις 17αρες με τα χιονολαστιχα. τα βαζω 3-4 μηνες το χρονο μονος μου. 1 ωρα δουλεια, αλλιως 10 ευρω και στα αλλαζει ο λαστιχας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, filarhos είπε

 

Προσωπικά έχω πατήσει στις 8χιλχλμ περίπου 8 φορές, που με έκοψαν.

Αλλά τα περισσότερα λάστιχα που έχω οδηγήσει, ανεξαρτήτως αυτοκινήτου, δεν είναι για σπορ οδήγηση. Ή τουλάχιστον δεν είναι για πολύ ώρα. Θυμάμαι κάτι Michelin pilot sport κάτι που ήταν 3 στροφές πίεση, σε αυτοκίνητο του τόνου με 100 ίππους, και δύο στροφές χαλαρά γιατί σαπουνιαζαν. Αλλά 99% της χρήσης ήταν χαλαρή.

Τι 8κ χλμ και σε εκοψαν? Δεν βγαζω νοημα τι εννοεις 

 

Κανενα Michelin pilot sport δεν σαπουνιαζει με 3 στροφες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 minutes ago, 2MM said:

Τι 8κ χλμ και σε εκοψαν? Δεν βγαζω νοημα τι εννοεις 

 

Κανενα Michelin pilot sport δεν σαπουνιαζει με 3 στροφες 

Ένα δίκιο το έχεις για τη σύνταξη. Το γράφω λίγο πιο αναλυτικά.

Θέλω να πω ότι το id είναι φτιαγμένο να φρενάρει με τον πίσω άξονα κάνοντας regeneration. Κι αυτό επιβεβαιώνεται με το παρακάτω. μεχρι στιγμής έχω κάνει περίπου 8χιλχλμ και το φρένο το έχω πατήσει 7-8 φορές για να σταματήσω, επειδή μου πετάχτηκε άλλο αυτοκίνητο.

Κι όμως αυτό που έβγαινε για 16αρες (καμιά δεκαριά χρόνια πίσω) σε καλή άσφαλτο καλοκαίρι μου έβγαλε αυτή την συμπεριφορά. Σε παρόμοιες συνθήκες το continental δεν το έκανε. Βέβαια το τελευταίο μου έδινε την αίσθηση ότι δεν κρατάει το ίδιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...