Προς το περιεχόμενο

ISTA Διάγνωση αυτοκινήτου ODBII


Giorgos241

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι λέει ο τίτλος. Υπάρχει κάποιος τρόπος να μπορώ μέσω υπολογιστή να έχω εγώ μια διάγνωση για το αμάξι μου με κάποιο Tool είτε του ίδιου του ISTA  για Check engine που εμφανίζει το αμάξι; Πέρα από τα κλασσικά φορητά ODB Reader που έχουμε διαθέσιμα στην Αγορά. 
 

Ευχαριστώ

 

IMG_1637.jpeg

Επεξ/σία από Giorgos241
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, paylidis said:

Έχεις το εργαλείο της φωτογραφίας; Πιο το πρόβλημα σου δε κατάλαβα;

Όχι , δεν το έχω. Θα ήθελα να το αποκτήσω. Μπορώ ή πρέπει να έχω συνεργείο;

 

τα πουλάει κάποιος στην Ελλάδα ή πρέπει να τα πάρω από Κίνα; Αξίζει - σου δίνει κάποια επιπλέον επιλογή σε σχέση με ένα ακριβό ODB ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά....Το διαγνωστικό της φώτο λέγεται ISTA και όχι INSTA.
Είναι το γνήσιο διαγνωστικό της BMW και κοστίζει μερικά χιλιάρικα.....Υπάρχουν βέβαια και κινέζικοι κλώνοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε ISTA Διάγνωση αυτοκινήτου ODBII
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, giannos13 said:

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά....Το διαγνωστικό της φώτο λέγεται ISTA και όχι INSTA.
Είναι το γνήσιο διαγνωστικό της BMW και κοστίζει μερικά χιλιάρικα.....Υπάρχουν βέβαια και κινέζικοι κλώνοι.

Το αλλαξα! Ναι, εγώ είδα από Κίνα ότι σου στέλνουν ένα τέτοιο ΚΙΤ. Υπάρχει κάτι ανάλογο που μπορώ να αγοράσω εδώ; Η πληρωμή για το επίσημο διαγνωστικό είναι μια φορά και λαμβάνεις ενημερώσεις ή πληρώνεις για μια έκδοση και μετά για να κανεις αναβάθμιση χρειάζεται να πληρώσεις ξανά; 

 

Βρήκα και μερικά στο eBay:

https://www.ebay.com/itm/355491157623?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=6u9lf2zsqdc&sssrc=4429486&ssuid=4e8pxHsiRPW&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

Επεξ/σία από Giorgos241
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι θέλεις να κάνεις και δε σε καλύπτει ενα απλό OBD?

22 λεπτά πριν, giannos13 είπε

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά....Το διαγνωστικό της φώτο λέγεται ISTA και όχι INSTA.
Είναι το γνήσιο διαγνωστικό της BMW και κοστίζει μερικά χιλιάρικα.....Υπάρχουν βέβαια και κινέζικοι κλώνοι.

Αυτό απο που βγαίνει;

Η BMW χρησιμοποιεί INPA INCA και TOOL32 για διαγνωστικά απ όσο ξέρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, drunkdonkey said:

Τι θέλεις να κάνεις και δε σε καλύπτει ενα απλό OBD?

Το ερώτημα μου είναι βασικά τι παραπάνω μπορεί να μου προσφέρει αυτό το λογισμικό σε σχέση με ένα ODB των 200€. Πχ μπορώ να ρυθμίσω το κλειδί μου ένα ένα ODB? Θα μου δίνει BMW - Specific error codes και θα μπορεί να διαβάζει με την ίδια ακρίβεια σφάλματα αν του φορτώσεις την κατάλληλη βάση με κωδικούς βλαβών; 

13 minutes ago, drunkdonkey said:

BMW χρησιμοποιεί INPA INCA και TOOL32 για διαγνωστικά απ όσο ξέρω

Ωραία, αυτά τα λογισμικά τρέχουν σε ένα οποιοδήποτε λαπτοπ ή είναι Hardware specific σε μηχανήματα που δίνει η BMW μόνο σε δικά της συνεργεία;

 

 

Μια χρήση που σκέφτηκα είναι ότι αν αλλάξω την κονσόλα μου , είχα διαβάσει στο Mini2 ότι πρέπει να πάω σε αντιπροσωπεία για να την ρυθμίσουν για να την δει το αμάξι μου. Αυτό θα μπορώ να το κάνω μόνος μου αν αγοράσω ένα τέτοιο Kit?

Επεξ/σία από Giorgos241
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Το ερώτημα μου είναι βασικά τι παραπάνω μπορεί να μου προσφέρει αυτό το λογισμικό σε σχέση με ένα ODB των 200€. Πχ μπορώ να ρυθμίσω το κλειδί μου ένα ένα ODB? Θα μου δίνει BMW - Specific error codes και θα μπορεί να διαβάζει με την ίδια ακρίβεια σφάλματα αν του φορτώσεις την κατάλληλη βάση με κωδικούς βλαβών; 

Κατα την άποψη μου για τον μέσο χρήστη τίποτα.

Πάντως με <50Ε παίρνεις καλώδιο και το ISTA απότι είδα κανει 20Ε..

Specific error codes δεν ξερω τι εννοείς, freeze frames? Τα DTC δεν ειναι και κανενα μυστικο, ολα τα OBD τα διαβάζουν και μπορείς να βρεις τι λενε

5 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

 Ωραία, αυτά τα λογισμικά τρέχουν σε ένα οποιοδήποτε λαπτοπ ή είναι Hardware specific σε μηχανήματα που δίνει η BMW μόνο σε δικά της συνεργεία;

Γνώμη μου μη μπλέξεις με INPA κλπ, πάρε το ISTA+

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, drunkdonkey said:

Κατα την άποψη μου για τον μέσο χρήστη τίποτα.

Πάντως με <50Ε παίρνεις καλώδιο και το ISTA απότι είδα κανει 20Ε..

Specific error codes δεν ξερω τι εννοείς, freeze frames? Τα DTC δεν ειναι και κανενα μυστικο, ολα τα OBD τα διαβάζουν και μπορείς να βρεις τι λενε

Ναι, οι κωδικοί ODBII απ όσο διάβασα είναι συγκεκριμένοι και οποιοδήποτε Reader μπορεί να σου δώσει μια «ιδέα» για το τι πάει στραβά. Το λογισμικό όμως αν είναι της εταιρείας δεν θα βοηθήσει παραπάνω στο να καταλάβω πως μπορεί να γίνει επίλυση της βλάβης και μετά να υπολογίζω - αναζητώ τι θα χρειαστεί για μια επισκευή;

 

έδωσα παραπάνω ένα παράδειγμα για την αλλαγή κονσόλας στο αμάξι μου που είχα σκεφτεί παλαιότερα και με είχε αποτρέψει η ιδεα ότι θα χρειαστεί να πληρώσω την αντιπροσωπεία για να μου την ρυθμίσει πάνω στο αμάξι. Συγκεκριμένα, ήθελα να αλλάξω το αναλογικό καντράν με το LCD κεντρικό ταμπλό της Mini πάνω στο αμάξι μου. Ή να ενημερώσω τα gong ήχους του αυτοκινήτου που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να αλλάξω και το ECU Unit που τα έχει πάνω του. 

Επεξ/σία από Giorgos241
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ'όσο ξέρω μπορείς να βρείς ακριβώς τι σημαίνει ο κάθε κωδικός στο ίντερνετ, και πιθανώς να σου βγάζει και το διαγνωστικό ακριβώς τι είναι.

Μη φανταστείς οτι θα σου δώσει και καμιά τρελή πληροφορία.
 

7 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Το λογισμικό όμως αν είναι της εταιρείας δεν θα βοηθήσει παραπάνω στο να καταλάβω πως μπορεί να γίνει επίλυση της βλάβης και μετά να υπολογίζω - αναζητώ τι θα χρειαστεί για μια επισκευή;

Όχι, δεν δίνει κάτι παραπάνω σχετικά με τους κωδικούς, μπορείς όμως να κάνεις δοκιμές και plotting με τιμές απο αισθητήρες κλπ που ίσως σου δώσουν μια ιδέα για το τι μπορεί να πάει στραβά.

 

9 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

έδωσα παραπάνω ένα παράδειγμα για την αλλαγή κονσόλας στο αμάξι μου που είχα σκεφτεί παλαιότερα και με είχε αποτρέψει η ιδεα ότι θα χρειαστεί να πληρώσω την αντιπροσωπεία για να μου την ρυθμίσει πάνω στο αμάξι. Συγκεκριμένα, ήθελα να αλλάξω το αναλογικό καντράν με το LCD κεντρικό ταμπλό της Mini πάνω στο αμάξι μου. Ή να ενημερώσω τα gong ήχους του αυτοκινήτου που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να αλλάξω και το ECU Unit που τα έχει πάνω του. 

Ναι, programming μπορείς να κάνεις με αυτά τα εργαλεία, αλλά θέλει μια καποια προσοχή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω καλώδιο esys και ista αλλά επειδή δεν είμαι αντιπροσωπεία δεν έχω πρόσβαση σε κάποια functions της εφαρμογής πχ register new part. Τα διαγνωστικά κανονικά λειτουργούν πάντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, drunkdonkey said:

Όχι, δεν δίνει κάτι παραπάνω σχετικά με τους κωδικούς, μπορείς όμως να κάνεις δοκιμές και plotting με τιμές απο αισθητήρες κλπ που ίσως σου δώσουν μια ιδέα για το τι μπορεί να πάει στραβά.

τελεια! Αρα μπορει να καταλαβω επιτελους γιατι καθε 6 μηνες αλλαζω αισθητηρα λαμδα.

23 minutes ago, drunkdonkey said:

αλλά θέλει μια καποια προσοχή

τελεια. Κατανοητο και σεβαστο.

17 minutes ago, Finn said:

Εγώ έχω καλώδιο esys και ista αλλά επειδή δεν είμαι αντιπροσωπεία δεν έχω πρόσβαση σε κάποια functions της εφαρμογής πχ register new part. Τα διαγνωστικά κανονικά λειτουργούν πάντως.

Εσυ εχεις καποιο κλωνο οπως αναφερθηκε παραπανω ή μπορεις να αγορασεις την εφαρμογη σε μια πιο lite εκδοση που δεν σου δινει προσβαση σε καποια functions?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Finn είπε

Εγώ έχω καλώδιο esys και ista αλλά επειδή δεν είμαι αντιπροσωπεία δεν έχω πρόσβαση σε κάποια functions της εφαρμογής πχ register new part. Τα διαγνωστικά κανονικά λειτουργούν πάντως.

Έχεις την lite εκδοση, λογικα γιαυτο.

Με λίγο ψάξιμο βρίσκει κάποιος σπασμένο SW στο ίντερνετ, δεν ξέρω αν είναι αξιόπιστα βέβαια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το να εχεις εργαλείο δεν φτάνει πρέπει να ξέρεις αρκετά στο πως λειτουργεί το αυτοκινιτο

πχ πρόσφατο παράδειγμα φίλος με ένα lancer 2013 ειχε μια δυσλειτουργεία, όταν το αμάξι ζεσταινόταν αρκετά (μέσα στη κίνηση) το ραλαντι ήταν κάπως ασταθές και έπεφτε η απόδοση γενικός και κατανάλωση στο ανέβαινε και αν το άφηνε πχ εκείνη και το έσβηνε και πήγαινε να το βαλει μπρος σε ενα 15 λεπτό (αφου ανέβαινε ολη ζεστή πανω) απλά δεν έπαιρνε μπρος με την μια..........
πάει σε έναν πάει σε άλλον να μην πολύ λογο πήγε σε 5 συνεργεία όλοι κούμπωσαν διαγνωστικά δεν βρήκαν τπτ και πρότειναν να αλλαζου εναν εναν τους  αισθητήρες να δουν τι ειναι

λυση ηταν σχετικά απλή πήρα το αυτοκίνητο σύνδεσα obd εβαλα να βλεπω livestreen απο τον εγκέφαλο και πήγα βόλτα καποια στηγμη ο κύλινδρος 3 άρχισε να μαζεύει missfire οχι πολλά αλλά τόσα όσο (λαμπάκι για error δεν αναβε προφανώς ουτε καποιο error ουτε τπτ ) σταμάτησα εκανα τράμπα πολλαπλασιαστη απο κιλινδρο 3 στον 4 και ανάποδο........ πάλι βολτα και ουαλα στον κύλινδρο 4 μετά απο λιγο χάος.........

αγοράσαμε καινούργιους πολλαπλασιαστές απο το autodoc βαση κωδικους ανταλλακτικού και τέλος  (σωστό ειναι να αλλαχουν και η 4 και τελος)

το παν ειναι να ξερεις πως δουλεύει να ξρεις να διαβάζεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...