Προς το περιεχόμενο

ΛΑΜΠΑΚΙ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ


antoniokonstant25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το λαμπάκι ανάβει γενικά κ αν έχεις θέμα με τα φρένα. Όχι μόνο για το αν το χειρόφρενο είναι ανεβασμένο. Οπότε η απάντηση στην ερώτηση σου είναι ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, antoniokonstant25 είπε

Έχω μια απορία σχετικά με το λαμπάκι του χειρόφρενου. Ενώ προχωράω καμιά φορά ανάβει για 1 λεπτό το λαμπάκι. Παίζει να είναι για τακάκια ;

Τα υγρά φρένων έχουν χαμηλή στάθμη. Για όποιον λόγο κι αν συμβαίνει αυτό (ίσως και πολύ φθαρμένα τακάκια). Για τη φθορά στα τακάκια -αν υπάρχει- συνήθως υπάρχει άλλο λαμπάκι. Πήγαινε συνεργείο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, 2MM είπε

Προσθεσε λιγο υγρο φρενων μεταξυ min και max και μαλλον δεν θα αναψει ξανα 

Δεν προσθέτουμε ποτέ υγρά φρένων η στάθμη των υγρών  πέφτει  είναι απόλυτα φυσιολογικό να γίνεται όταν έχουν  φαγωθεί  τα τακάκια.  Πας άμεσα για αλλαγή  , με τα νέα τακάκια  η υδραυλική  πίεση  θα επιστρέψει  πίσω τα υγρά φρένων  με αποτελεσμα  από min να ξανά πάει στο Μαξ. 

Επεξ/σία από salvador_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανόν έχεις διαρροή ή έχουν φαγωθεί αρκετά τα τακάκια . Έλεγχο σε συνεργείο άμεσα . Προσθέτεις υγρά φρένων και το πας συνεργείο .

Καλό είναι να ελεγχθούν και τα σωληνάκια φρένων ειδικά εάν δε έχουν αλλαχθεί ποτέ .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, salvador_ είπε

Δεν προσθέτουμε ποτέ υγρά φρένων η στάθμη των υγρών  πέφτει  είναι απόλυτα φυσιολογικό να γίνεται όταν έχουν  φαγωθεί  τα τακάκια.  Πας άμεσα για αλλαγή  , με τα νέα τακάκια  η υδραυλική  πίεση  θα επιστρέψει  πίσω τα υγρά φρένων  με αποτελεσμα  από min να ξανά πάει στο Μαξ. 

Κι αν ειναι κατω απο το Min περιμενεις μεχρι να αλλαξεις τακακια για να ξαναανεβει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι, τρέχεις συνεργείο. Φυσιολογικά παίζει από το Max έως το Min. Αν πέσει κάτω από το Min έχεις πρόβλημα, δεν παίζουμε ούτε κάνουμε του κεφαλιού μας με αυτά τα θέματα.

Επεξ/σία από J0hn82
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, 2MM είπε

Κι αν ειναι κατω απο το Min περιμενεις μεχρι να αλλαξεις τακακια για να ξαναανεβει ?

+ οτι υπάρχει κίνδυνος να πάρει αέρα το κύκλωμα όταν υπάρχει χαμηλή στάθμη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσθετεις λιγο να παει πανω απο το ΜΙΝ κι αν ξανακατεβει εχεις διαρροη . 

Γιατι κι αυτο με τα φαγωμενα τακακια δεν ειναι απολυτο . Μπορει να μην ηταν στο ΜΑΧ οταν αλλαξε τακακια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης, υπαρχει το ενδεχομενο και αναλογα τον κατασκευαστη, αν εχει υδραυλικο συμπλεκτη με κοινο δοχειο, να χανει και απο το κυλινδρακι του συμπλεκτη. Οπως και να εχει, καλα ειναι να πας για ελεγχο σε συνεργειο…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 έχετε ιδέα τι δύναμη έχει  η υδραυλική πίεση όταν πατάμε το φρενο; εάν είχε σοβαρή διαρροή θα έμενε από φρένο..  

Να συμπληρώσεις υγρά φρένων χωρίς να ξέρεις το  γιατι  επειδή στο είπε ο Τάκης στο φόρουμ  είναι  εντελώς χαζό.  Οδικη και συνεργείο.  

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...